KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea Bellamariia! Melko uskomaton juttu, muakin lyötiin vähän puulla päähän, joten voin vaan kuvitella sun tuntemukset nyt!! Mutta, kaikkea hyvää sulle!!

Samaa mieltä Jazzin kanssa, että pahatkin tunteet pitää jollain tapaa saada ulos, ja tämähän on oiva kanava siihen.

Täällä sitten kp2 ja olen erittäin onnellinen, koska mullehan tämä merkkaa tällä hetkellä vain sitä, että kohta päästään taas yrittämään. Mutta, toisaalta, nyt jo tässä vaiheessa ikäänkuin varaudun pahimpaan, eli että en onnistukaan tulemaan raskaaksi, en ainakaan ihan lähikuukausina, ja sitten jos onnistunkin, niin...Ja nyt taitaa loppua patterit näppiksestä...palaan..

Tämä mun mielestä on just pahinta mitä Omppu kirjotti. Ensin pelkää ettei tule raskaaksi, sitten on kauhusta kankeana ensimmäiset 13 viikkoa, jonka jälkeen voi ehkä pikkuisen hellittää.
Sitten pelkää synnytystä, sitten kätkytkuolemaa ja nyt kun esikoinen on jo koulussa, saa pelätä koulumatkojen tien ylitystä, pedofiileja jne..Ja mun äiti sanoi, että huoli ei vähene, muuttaa vaan muotoaan. Hän kuulemma on huolissaan miten me selviämme ison asuntolainan kanssa, riittääkö töitä, pysymmekö terveenä yms.

Huoh, olipa vuodatus..mutta minä jatkan viikonlopun viettoa ja koitan olla vähemmän huolissani=)

Voi Bellamariia mitä uutisia! Mulla menee aivan kylmät väreet pitkin kroppaa. Olen todella, todella onnellinen puolestanne. Toivotaan että sitkeä pikkuinen pysyy kyydissä. Halauksia!

Taas kerran on todistettu, että ihmeitä tapahtuu. Tämä antaa toivoa ainakin minulle, kun tuppaan usein olemaan aika pessimistinen.

Hyvä Omppu että vuoto alkoi kunnolla. Ja hieno merkki että luteaalivaihe oli hyvän mittainen. Toivotaan että luteaalivaiheen ongelmat oli jokin ohimenevä juttu. Oletko meinannut kuitenkin käyttää lugeja tässä kierrossa? Mulla on kaapissa 2,5 pakettia ja meinasin niitä käyttää just in case. Pitää laittaa kaikki peliin kun mies on sitä mieltä, ettei enää yritetä jos vielä yksi raskaus keskeytyy. Täytyy siis ottaa kaikki keinot käyttöön ja toivoa parasta.

Hih, aivan hymyilyttää. Nyt on kyllä jotenkin oudon hyvä fiilis. Mä haluan uskoa että meitä kaikkia onnistaa ja meillä on omat pikkuset sylissä viimeistään ensi jouluna.

Haleja kaikille teille!

Kylmät väreet menee selkää pitkin...
Onnea Bellamariia !! Ihmeitä todella tapahtuu.

Ja meille kaikille kermittärille toivon todella ihanaa ja plussa- ja ETENKIN vauvarikasta vuotta 2007!

Tehikselle vielä jännäilypeukut. Tulehan sit HETI kertomaan mitä tikku näyttää!
Vaikka aikas hyvältä näyttää, kun jo kp yli 40 =)

Kapris 9/??

Sain pikkusen virtaa..
Jazzille vielä vastaan, että no joo, ei tää lutvaihe nyt hirveen paljon pidempi ollut, jäi siihen about kymmeneen päivään. Ja siis tämä ongelma on ollut ainakin viime vuoden marraskuusta asti, että tuskin itestään korjaantuu..Ja kyllä on tarkoitus nyt sit seuraavan positiivisen ovistestin jälkeen luget ottaa käyttöön. Ilmankaan en varmasti onnistu! Ja nythän mulla on sit ohjeena jatkaa niitä pidempään, jos raskaus alkaa. Tai KUN!

Mullakin on taipumusta pessimismiin, kuten tuosta edellisestä viestistäni saitte tulkita.. ei voi mitään, mut kyllä mulla meni just Bellamariian kuvailemalla tavalla tuo pojan odottaminen ja synnyttäminen ja synnytyksen jälkeinen elämä. Silloin vannoinkin, että ikinä en enää tähän hermoprässiin uudelleen suostu. Vaan, kuinkas sitten kävikään..

Jaa, jos lähtis ulkoilemaan, ennen kuin aurinko laskee. Hauskaa päivän jatkoa!

huitsin paljon onnea Bellamariialle ja tarrasukkia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei voi olla totta...
Vuoden paras uutinen...

Positiivisilla +++++++++++++++++++++ mietteillä kohti uutta vuotta

no joo... arvasin tämän, tai pelkäsin pahaa ja niinhän sit kävi... siis mitä kepposia mieli tekee:
eli mulla oli ihan raskausolot ennen tätiä. (en vain hehkutellut mitään, kun en halunnut sit pettyä)..
Ja ne raskausolot jatku vaan. jatkuu edelleen...
On ollut lievää pahoinvointia välillä, tai enemmänkin kuvotusta. väsyttänyt hirveesti mahassa ollut paineen tunne ja lämmöt vaan koholla... ne putos hetkeks alle 37, mut kohos taas.
Ja nyt kun luin bellamariian ihanasta yllätyksestä, niin arvatkaa vaan aloinko rakenteleen pilvilinnoja samasta asiasta?!?!
MÄ EN ALA mun mielikuvituksen kanssa...!!! =(
kyllähän se voi olla (siis en usko, mut VOI) että on ollu kaksosraskaus ja toinen tuli pois ja toinen siellä kasvaa, mut en kyllä oikeesti usko...
Aion nyt rikkoa lupauksen ja tehdä testin.... tulen pettymään, mutta olen varautunut oikein kosteisiin uudenvuoden juhliin, niin niin...

mutta voiko olla niin, et jos ois hedelmöittyminen tapahtunu ja tullu sellanen alkuraskauden keskenmeno, niin voiko testi näyttää vielä ++ ?

Nyt tuli taas vaan omaa napaa - isot pahoittelut siitä !!!
mut onneks te olette olemassa ja voin teille pähkäillä näitä juttuja. Mies tulis hulluks mun kanssa jos sille alkasin vauhkoomaan jotain yhtä päätöntä...
Mulla kans sama kun Antzilla ja jazzilla ja varmaan aika monella muullakin, että HALUAN VAUVAN HETI!!!
ja aika epätoivoselta alkaa näyttää, kun kehittelen raskausoireita vaikka juuri ollut kunnon menkat...

palailen vielä myöhemmin

kapris

ja tehis, nyt kyllä testaat viimestään huomenna!!

Herranen aika, Bellamariia! Ei voi olla totta! AIVAN MAHTAVAA!!!!!!!!!!!!!! Mikä uutinen! Ihana sinnikäs kyytiläinen se siellä :) Voi hyvänen aika sentään. Mulla menee kans kylmät väreet joka puolella ja ihan liikutun. Kaikkea hyvää teille tähän loppuraskauteen!!!!!!!

Tämä vuosihan meinaa päättyä onnellisiin uutisiin. Ei muuta ystäväiset ku lisää niitä kertomaan. Vielä kerkeää esim. Tehiksen Suuri Uutinen tämän vuoden puolelle...

Lopuksi toivottelen vielä Oikein Onnellista ja Ihanaa Tulevaa Vuotta 2007 kaikille Kermeille. Olkoon ens vuosi meille jokaiselle se vuosi, ku täällä kerromme Sen Suuren Uutisen :)

Kapris, mulla keväällä vuodon jälkeen testi näytti miinusta melko pian. Raskaus oli niin alussa. Voi että, toivottavasti sielläkin on rakas kyytiläinen mukana kuvioissa!!!!!!

Jaahas Kapris. Testailemaan sitten vaan. Mä painotan, että mun vuoto kesti useamman päivän, oli todella runsasta ja kirkasta verta, enkä voinut pienessä mielessäkään ajatella, että raskaus olisi jatkunut.
No toivotaan sitten vaan. Kiitos kaikille ihanista onnitteluista, toivotaan että nyt sitten olisi syytä..

Vihdoin pääsen koneelle. Tää perhe-elämä nyt pahasti sotkee mun harrastukset :-)

Siis ei voi olla totta, täälläkin kylmät väreet ja tippa ihan linssissä Bellamariia!!! Valtavasti onnitteluhalauksia :-) Ihanaa. Oli todella kyllä paras uutinen pitkään aikaan. Että noinkin voi olla :-D

Vai sellaisia se Kapris pähkäilee... Uskoisin, että testin voit tehdä ihan hyvin. Ei alkuraskauden km enää varmaankaan näkyisi. Voihan olla, ettei siinä tapauksessa hormonit edes kauhean korkeelle ehdi nousta. Pidetään peukkuja sullekin, oispa mahtava juttu, jos tulis toinen ylläri näin vuoden päätteeksi :-)

Täällä tilanne ennallaan. Ei testiä, ei tätiä :-)
Ja joudun nyt tuottamaan pettymuksen, mutta en aio vielä huomennakaan testata. Annan nyt menkkojen olla reilusti myöhässä ja testaan sitten VAHVAN, jos testaan.
Kiitos kaikille peukuista ja tsempeistä :-) Jos vielä vähän maltatte...

Tehis kp 42/40?

Tervehdys!

Onhan täällä joulun jälkeistä elämää:))
Ja miten ihania ja uskomattomia uutisia täältä saa lukea! Hienoa bellamariia!! Kamalasti onnea ja tarrasukkia! Kyllä on pikkuinen kovasti pitänyt kiinni!:) Jos noin hyvin on mennyt eteenpäin, uskon että loppuun asti vashva pieni kaveri pysyy matkassa! Ihanaa! Ihmeitä tosiaankin sitten tapahtuu!!!

Niksulle: Osaanottoni äitisi pois menon vuoksi! Koita jaksaa! Kyllä varmasti pysäyttää läheisin ihmisen pois nukkuminen:(

Sannalle: voi ei sanna, miten tässä näin kävi:( olen todella pahoillani! Tuntuu jotenkin niin käsittämättömälle tämän elämän käänteet... Voimia teille!! Muistan sinut kyllä viime talvesta...itsekkin tulla tupsahdin tänne silloin joulukuussa...

Jazz: Mikäs sitä Jazzia noin hymyilyttää;)) heh.. eikö ole kuule niin, että jotenkin on sellainen kutina, että ens vuonna tapahtuu paljon tässä ketjussa... ja vielä ennen kesää... kutina sen kun vaan kasvaa mulla kokoajan tuon asian suhteen! Saamari mehän muuten kaikki heitetään heit tähän ketjuun, ja siirrytään onnellisina tuonne ex-kermitteihin! Se on uuden vuoden lupaus! Kuinka moni lähtee mukaan?:)

Tehis: oot kyllä perskeles oikein kiusanhenki, kun tuollalailla meitä pidät piinassa ja jännityksessä;)) No ymmärrän kyllä jos et vielä halua testailla... mutta me ei enää sitten kovin montaa päivää odoteta!:) heh...

Kapris: Testaa ihmeessa, tiedät sitten miten jatkaa..jos onni on matkassa niin pikkuinen on pitänyt kovasti kiinni ja onkin vielä matkassa. jos ei niin ainakin voit juhlia uutena vuonna ja olla taas uudessa kierrossa menossa mukana!:) Tulehan tänne kertomaan miten meni!?

Tatilta terkkuja, oli kirjoittanut tänne, mutta sitten nimimerkkiä ei oltu huolittu..eli uskoisin, että kirjoittaa vielä tänne joku päivä uudelleen.... huom! uskoisin..
Laitoin Sämpy sinulta tatille tarkkuja!!!

Jaahas, mitäs neidit ja rouvat olette meinanneet uuden vuoden lupaukseksi???
Ainakin minulla on se ainainen laihdutus...:) Mutta nyt otetaan tätini kanssa veto rahasta, että ainakin 5kg. lähtee kahdessa kuukaudessa pois.. se onkin alku tavoite!!Nyt on pakko! Perskeles!!!!!
Toinen uuden vuoden lupaus on mulla, että valmistun kesällä koulusta!!! Puoli vuotta aikaisemmin...Sit myös tosiaan aion päästä plussajunan kyytiin!!!:))

Hihihiii.Nyt alkaa juttu olemaan taas niin hervotonta että... pakko katsoa kouluhommia nyt välillä...
Palaillaan! Ja plussaa kaikille.. ens vuoden kuluessa kirjoitellaankin tuonne odottajien puolelle, eiks jeps!!!!!

Mites, onko Kapris testaillu???

Juu, mää olen ottanut nyt oikein elämäntehtäväkseni teitin kiusaamisen ;-)
Mites se menikään, miten pidetään hulluja jännityksessä???
Kerron sitten kun olen testaillut :-D
Mulla on itsellä nyt vaan niin rauhaisa mieli, ettei mitään hätää. Viime viikolla olin paljon tulisemmilla hiilillä. Nyt kun tänne asti on päässyt, niin päivä kerrallaan. Ja mä niin haluan sen vahvan plussan sitten, kun sen aika on. On niin huonoja kokemuksia haamuilijoista :-(

Uusi vuosi tuokoon tosiaan paljon plussia tähänKIN ketjuun!!!

Uuden vuoden toivotuksia tänne tuolta ex-Kermeistä.

Pikainen silmäys viime kirjoittamani jälkeen, niin ei onneksi taida olla ketään uutta tulokasta. Niksulle syvin osanottoni äitisi poismenon johdosta. Oli kurjia uutisia heti Sannan uutisten jälkeen.

Onnittelut bellamaarialle ja vauvaliimaa sekä tarrasukkia :-). Tuollaiset ovat aina tervetullutta luettavaa ja saa varmasti uskoa ja toivoa muihinkin. Tervetuloa tuonne ex-Kermeihin. Tehistä jännäillään urakalla ja oliko niin, että Kapristakin saa ruveta peukuttamaan.

pikku2: Kyselit hoidoilla raskautuneita. Meillä eivät ehtineet hoidot vielä noin pitkälle, mutta inssiin oltiin menossa, kun testasin plussan. Piti perua sitten se aika. Sama juttu kävi oman keskenmenoni kanssa, eli olin menossa munatorvien aukiolotutkimukseeen, kun testasin plussan. Aika meni peruutukseen, mutta raskaus osoittautui sittemmin tuulimunaksi. Olimme julkisella puolella hoidoissa.

Mitä, joutuuko tatti vaihtamaan nimimerkkiä. Toivottavasti pitäytyy ruokaisassa vaihtoehdossa :-) Kiitti anu terveisten välityksestä. Oon muuten samaa mieltä anun kanssa, että uuden vuoden kunniaksi sanotte kaikki heipat tälle ketjulle ja tuutte tuonne ex-Kermeihin mahojenne kanssa höpöttämään. Hyviä vuodenloppuja kaikille toivoo sämpy!

Onnea hirmusesti Bellamariia!!! Ihan kyynel vierähti kirjoitustas lukiessa, todella ihanaa!!!

Kaprikselle ja Tehikselle peukut pystyyn, innolla teidänkin tuloksia täällä odottelen!

Itselläni hirmu "stressi" koko raskautumisesta... Tiedän ettei pitäisi ottaa siitä turhia paineita, mutta minkäs mielellesi teet kun vaavin himo on aivan valtaisa. Miten te muut olette siitä selvinneet, vai oletteko mitenkään??

Sohvi kp 19

Uskomatonta, mutta totta! ONNEA aivan HIRMUISESTI Bellamariia! Ihanaa! Aivan käsittämätöntä suorastaan, että tämmöistä voi tapahtua. Tämä luo vahvaa uskoa ja antaa lisätsemppiä meille muillekin. En millään voi uskoa tätä todeksi...

Kärsivällisenä :) täällä odotetaan Tehiksen uutisia.

Miina84; hyvä, että kaikki on jälkitarkatuksessa ollut hyvin. Niiden yksien menkkojen odottamisesta on tosiaan mielipiteitä niin puolesta kuin vastaan; minusta tärkeintä on se, miten itsestä ja myös miehestä tuntuu tällä hetkellä. Ompullekin myös tsemppiä uuteen yritykseen!

Pikku2: kiinnitin huomiota kirjoituksessasi siihen, kun sanoit, että teillä on keskustelu lääkärin kanssa keskenmenon tiimoilta. Liittyykö se siihen, että olette hoidoissa? Minäkin olisin mielelläni puhunut lääkärin kanssa keskenmenoon liityvistä faktoista. Kaavinnan jälkeen sairaalassa olisi ollut tarjolla keskustelua sairaalapastorin kanssa, mutta minä en kyllä semmosta keskustelua tarvinnut.

Antzille ja muillekin ahdistuneille lohturutistus! Kyllä Mama sinullakin on raskas vuosi takana :( Tämä vuodenvaihde aiheuttaa sen, että tulee mietittyä noita kuluneen vuoden tapahtumia oikein urakalla. Minä antaisin mitä vain, jos voisin olla yhtä onnellisen tietämätön ja huoleton näiden asioiden suhteen kuin tämän vuoden alussa. Pahimpina itkukausina olen itkenyt myös sitä, etten koskaan enää saa kokea huoletonta raskautta. Nyt vain tietää yksinkertaisesti liikaa. Vuoden alussa sitä oli vaan niin innoissaan, kun pääsi yrittämään ja vaikkei heti tärpännytkään en stressannut asiasta yhtään, enkä suuremmin edes haaveillut ajasta, jolloin meillä olisi vauva. Mutta niin kuin te muutkin olette kirjoittaneet nyt km:n jälkeen on aivan valtava vauvakuume ja ahdistus siitä, miksei meillä ole jo vauvaa, miksei tärppää, mikä on vikana, miksei sitä ja miksei tätä... Siihen tietty liittyy tämä työmotivaation puutekin. Olin jo niin suunnannut ajatukset siihen uudenlaiseen elämään, että on vaikea palata taas nollapisteeseen. Minulla on yksi työkaveri, joka keskenmenon jälkeen, irtisanoutui työstään, vaikka hänellä ei ollut tiedossa mitään uutta paikkaa. Hän ei vain yksinkertaisesti jaksanut. No meillä henkilöstöosasto sitten jutteli asiasta hänen kanssaan ja pienen loman jälkeen, hän palasi töihin ja on nyt taas viihtynyt jo kaksi vuotta. Ikävä asia tietysti on, ettei hän ole vieläkään onnistunut raskautumaan uudelleen hoidoista huolimatta.

Tällaisia ajatuksia tänään. Mutta Bellamariian ihaniin uutisiin on kyllä upeaa päättää tämä vuosi. Ja Tehiskin se vielä ehtii meitä ilahduttamaan tänä vuonna. Miten Kapris? Mitkä mietteet?

Lopuksi toivon plussarikasta ja vauvarikasta vuotta 2007 kaikille Kermiteille! Olette ihania ja olleet suuri lohtuni tänä vaikeana syksynä!

Ensi vuoteen,

Tuuli

Sohvi näyttää miettivän samaan aikaan samoja asioita kuin minä :) Hyvä kysymys, mutta kukapa kertoo meille vastauksen? Eli mitä pitäisi tehdä, ettei ottaisi uudelleen raskautumisesta turhia paineita? Ajatukset pitäisi suunnata muualle, mutta mihin? En ole toistaiseksi keksinyt muuta kuin uuden työpaikan etsiminen. Älkää nyt käsittäkö väärin; en ole yöuniani menettänyt, lomia ja muita menoja suunnitellaan entiseen malliin, mutta jossain taustalla se toive vauvasta häilyy koko ajan.

Niin ja hyvää ja onnellista uutta vuotta myös kaikille ex-kermiteille! Kiva Sämpy, kun kävit meitä moikkaamassa.

Tuuli

KAUHEE KU TÄÄLLÄ ON AKTIIVISTA PORUKKAA!!!
oli jo pari uutta ketjua ehtinyt tulla siit kun viimeks kävin.
nyt alko menkat ja seuraava ivf aloitetaan siis. kolmen vko päästä jarrupiikil alotellaan.
onko täällä muita jotka käy lapsettomuus hoidoissa????
kun jos ei oo niin en viitsi teita rassata näillä jutuilla vaan siirryn tänne sitten jos joskus satun vielä plussaamaan,kun kuitenkin sit hermoon km riskiä

LUTERAALI VAI LUTEAARI vaiheesta... omppu ja oli joku muukin kenel on lyhyt.mulla on oikeestaan aina niin et 10pv ovulaatiosta alkaa menkat,mut ei kai sil mitään väliä ole? eli 18pv menkkojen alkamis päivän jälkeen on ov

en kuulkaas testannu.
Ja en usko aikuisten oikeesti, että mikään muu tuolla masussa möyryää muuta kuin tulevan oviksen himot =)
Kyllä se mieli teki kepposet isolla koolla, mut kun oikein järjellä aattelin, niin väheni ne "oireetkin" kummasti...
joten ei täällä muutosta.

koopee 9/?

hiukka mielenvikainen kapris!

Tehikselle kestopeukut

Anullahan oli hyvät uuden vuoden lupaukset!
Itse en lupaa muuta kuin että raskaudun ja pikkanen pysyy kyydissä... =) Se onkin sit jonkun toisen voiman jeesattava meikäläistä tossa lupauksessa.

tosta ei-stressaamisesta, niin itse voisin olla EHKÄ stressaamatta JOS ei olis tullut keskenmenoa, JOS vauvakuume ei olis näin kova ja JOS kaikki tutut eivät paukahtelis paksuiks pelkästään miehen kättä pitämällä...
joten se siitä tjottailusta =)

mites se Tuulin ovistesti? Onko jo tummunut viiva?
Peukut täällä pystyssä ovista metsästäville ja tuleville jännääjille!

Kapris edelleen...

Kyllä tässä ketjussa on vaikea pysyä perässä. Ja iloja sekä suruja tapahtuu..

Oma napa: Kyllä toi bellamariian juttu toiveita herätti myös tänne. Mutta mulla ei kyllä ole mitään oireita, että tuskin on toiveita. Mulla on vielä jälkitarkastuksessa käymättä, mutta hyvältä näyttää kun jouluna vuoto loppui kokonaan. Eikö se tarkoita sitä, ettei mun tarvi mennä tyhjennyksiin?
Kamala vauvan kaipuu on!! Sain tietää, et yksille ystäväpariskunnalle tulee toinen, niiden eka on syntynyt pari päivää ennen meidän tyttärtä. Kyllä itku tuli! Vaikka ei helppoa heilläkään ole ollut ja todella ansaitsevat vauvan, mut ymmärrätte varmaan tunteen? Tekisi mieli aloittaa uusi yritys heti, mut pakko ensin odottaa yhdet menkat ja tietysti se jälkitarkastus.

Ninni83 kp ??

Bellamarialle todella paljon onnea :) Ihanaa, että jollakin on välillä noin positiivisia uutisia.

Minulla on edelleen vuotoa eli nyt kaavinnasta 2 viikkoa ja kolme päivää. Sais kyllä jo loppua,että pääsisi jo miehen kanssa tositoimiin. Alkaa jo kohta minun käsi väsyä ;)

Pakko toivoa,että vuosi 2007 olisi meille kaikille onnen vuosi!!!!!!!!!

Joku kyseli miten meinataan vuoden vaihtumista juhlia. Eli olemme ihan kotosalla hyvää ruokaa nauttien ja ehkä juomaakin siemaillen....... Olin jo niin asennoitunut olemaan selvinpäin. Siis muutenkin kyllä juon harvoin, tänä vuonna olen juonut ehkä neljä kertaa ns. reilummin. Eli tuo selvinpäin olo ei tuota ongelmia. Mulle tulee niin helposti krapula,että olen mieluummin ilman alkomahoolia :)

Mukavaa viikonloppua kaikille

Heipsulista vielä!

Mä olen vieläkin aivan Bellamariian puolesta onnesta soikeana täällä. On toi niin uskomaton juttu :-)

Meinas tuossa olla heikko hetki, kun isännän kanssa yhdessä mun vatsan tummaa viivaa ihmeteltiin. Sanoin, että pitäiskös nyt vaan sit testata. Sitten löi pari kertaa nyrkkiä sohvan käsinojaan ja tuumasin, että nyt ei hairahduta. :-)
Jos huomenna ei menkat tule, niin ollaan aikas selvillä vesillä...
Uutta vuotta mennään vastaanottamaan ystäväperheen luokse. Ollaan siellä yötäkin, kun asuvat kauempana. Heille voi kyllä kertoa, mikä on tilanne. Tietävät km:stakin. Tuskin kovin kosteata juhlaa vietän. En kyllä muutenkaan kovin paljon ota, mutta ruokajuomana punaviini on MUST ;-)
Yritän huomenna ehtiä vielä infoamaan toivottavasti tädittömyydestä ;-)

Tehis kp 42/40?

bellamarialle HURJASTI onnea!!! Ihan uskomattoman hienoa. :)

Täällä ei muuta, edelleen yritän selvitä ahdistuksesta. Juttelin juuri erään ystäväni kanssa, kertoi että ovat nyt kesästä olleet ilman ehkäsyä. Toivon todella että heillä onnistaa, mutta pelkään etten osaa tässä mielentilassa olla ehkä ihan niin vilpitön..? Tämä kaverinin on todella ihana ihminen ja lapsirakas jne.ja heille todella soisi lapsen. Mutta osa minusta on vielä niin itsekäs, ettei soisi lapsia muillekkaan kun ei meilläkään onnistu. Kamala ajatustapa, mutta minkäs tunteilleen voi... :(

Uudestavuodesta. Me ollaan kotona ja meille tulee vieraita. Ollaan kotona varmaan seuraavat 10 vuotta koirien vuoksi, ovat raukat niin säikkyjä rakettien suhteen ettei niitä voi hoitoon jättää muille tai viedä vieraaseen paikkaan. Ajattelin viettää mahdollisimman kosten uudenvuoden, oikeat räkäkännit! :) Alkoholi ei vie huolia kokonaan pois, mutta jos pääsee hyvään fiilikseen niin ainakin saisi hetkeksi nämä murheet mielestään. :)

Tehikselle peukutukset! :) Olen jo omassa mielessäni aika varma tuloksesta... mutta ei mennä asioiden edelle. :)

Täällä odotellaan jännityksellä millainen kierto tästä tulee, vieläkö jää lyhyeksi vaiko alkaisiko jo pikkuhiljaa normalisoitua. JOS tulee normaalikierto niin 10.pv pitäisi tädin tulla kylään...