Tervehdys!
Onhan täällä joulun jälkeistä elämää

)
Ja miten ihania ja uskomattomia uutisia täältä saa lukea! Hienoa bellamariia!! Kamalasti onnea ja tarrasukkia! Kyllä on pikkuinen kovasti pitänyt kiinni!

Jos noin hyvin on mennyt eteenpäin, uskon että loppuun asti vashva pieni kaveri pysyy matkassa! Ihanaa! Ihmeitä tosiaankin sitten tapahtuu!!!
Niksulle: Osaanottoni äitisi pois menon vuoksi! Koita jaksaa! Kyllä varmasti pysäyttää läheisin ihmisen pois nukkuminen
Sannalle: voi ei sanna, miten tässä näin kävi

olen todella pahoillani! Tuntuu jotenkin niin käsittämättömälle tämän elämän käänteet... Voimia teille!! Muistan sinut kyllä viime talvesta...itsekkin tulla tupsahdin tänne silloin joulukuussa...
Jazz: Mikäs sitä Jazzia noin hymyilyttää

) heh.. eikö ole kuule niin, että jotenkin on sellainen kutina, että ens vuonna tapahtuu paljon tässä ketjussa... ja vielä ennen kesää... kutina sen kun vaan kasvaa mulla kokoajan tuon asian suhteen! Saamari mehän muuten kaikki heitetään heit tähän ketjuun, ja siirrytään onnellisina tuonne ex-kermitteihin! Se on uuden vuoden lupaus! Kuinka moni lähtee mukaan?
Tehis: oot kyllä perskeles oikein kiusanhenki, kun tuollalailla meitä pidät piinassa ja jännityksessä

) No ymmärrän kyllä jos et vielä halua testailla... mutta me ei enää sitten kovin montaa päivää odoteta!

heh...
Kapris: Testaa ihmeessa, tiedät sitten miten jatkaa..jos onni on matkassa niin pikkuinen on pitänyt kovasti kiinni ja onkin vielä matkassa. jos ei niin ainakin voit juhlia uutena vuonna ja olla taas uudessa kierrossa menossa mukana!

Tulehan tänne kertomaan miten meni!?
Tatilta terkkuja, oli kirjoittanut tänne, mutta sitten nimimerkkiä ei oltu huolittu..eli uskoisin, että kirjoittaa vielä tänne joku päivä uudelleen.... huom! uskoisin..
Laitoin Sämpy sinulta tatille tarkkuja!!!
Jaahas, mitäs neidit ja rouvat olette meinanneet uuden vuoden lupaukseksi???
Ainakin minulla on se ainainen laihdutus...

Mutta nyt otetaan tätini kanssa veto rahasta, että ainakin 5kg. lähtee kahdessa kuukaudessa pois.. se onkin alku tavoite!!Nyt on pakko! Perskeles!!!!!
Toinen uuden vuoden lupaus on mulla, että valmistun kesällä koulusta!!! Puoli vuotta aikaisemmin...Sit myös tosiaan aion päästä plussajunan kyytiin!!!

)
Hihihiii.Nyt alkaa juttu olemaan taas niin hervotonta että... pakko katsoa kouluhommia nyt välillä...
Palaillaan! Ja plussaa kaikille.. ens vuoden kuluessa kirjoitellaankin tuonne odottajien puolelle, eiks jeps!!!!!