KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin piti vielä tuosta raskausajan peloista kertoa. Mulla kanssa ihan suhteettomat pelot ensiksi siihen tuleeko raskaaksi ja sitten koko se raskausaika! Itse oletin että kun kerran 13 vk on täynnä niin kyllä tässä nyt kaikki menee hyvin kun ulrassakin on kaikki hyvin. Oli enemmän kun kamalaa tajuta että koko raskaus on yhtä hemmetin pelkoa! Kaikki voi mennä pieleen, ihan missä vaiheessa vaan... :( Ja sitten kätkutkuolemat ym ym... Ihan kamalaa.

Miten sitä osaisi hellittää? Itse olen tehnyt sen päätöksen, etten ala raskaudesta (jos sellanen nyt joskus tulee) hehkuttamaan ulkopuolisille ennenkun lapsi on sylissä. Pidän mahdollisimman matalaa profiilia ja pysyn realistisena, ettei taas pudota korkealta... Joku joskus sanoi että raskaus alkaa takenneultrasta. Se on mielestäni aika hyvä motto. Jos sen yli päästään ja kaikki on hyvin, voi ehkä hieman huojentua, mutta mutta... kuten olemme huomanneet, mikään ei ole varmaa. :(

Itse olen suunnattoman kiitollinen ,että vaikka synnys kesti 3 vuorokautta ja kivut olivat KAMALAT, ei minulle jäänyt kammoa synnytyksestä. Voihan sekin raskauden myötä tietysti laueta mutta toivotaan ettei. :) Ehkä tämä halu saada lapsi on niin suuri että sitä on valmis kestämään mitä tahansa jotta sen rakkaan käärön saisi.

Mutta nyt menen pois! :) Mukavaa vkl ja uuttavuotta!

Hyvää tätä vuotta vielä...Tehiksen uutisia tulin vaklaamaan, mutta eipä ole vielä päästänyt meitä hulluja jännityksestä :)

Betty; sinulle piti sanomani, että jos sinusta itsestäsi vain siltä tuntuu, niin käy ihmeessä kertomassa kuulumisiasi hoitojenkin aikana. Täällä ovat sallittuja kaikenlaiset ilot, murheet ja tunteenpurkaukset. Ja kun kyselit muista hoidoissa olevista; jos en nyt ole aivan valtavasti erehtynyt, niin mielestäni Pikku2 on myös hoidoissa.

Anu:lla kyllä oli paljon hyviä uuden vuoden lupauksia, hienoa! Minä en perinteisesti lupaa mitään, enkä aio sitä tehdä nytkään. Mutta toiveita onkin sitten lähtenyt yläkertaan ennätys määrä.

Ei vaan minun täytyy mennä, olen anoppilassa enkä pääse Kapris tekemään ovistestejä kuin vasta sunnuntaina. Eli torstaina tein viimeksi ja silloin oli kyllä ihan todella, todella himmeä viiva. Että en todellakaan tiedä, mitä tässä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Alaselkäkipua oli siis silloin keskiviikkona ja torstaina, nyt ei yhtikäs mitään oireita. Mutta harjotuksia jatketaan viivattomuudesta ja oireista huolimatta. Uutta vuotta otetaan vastaan kavereiden kanssa, syödään hyvin ja vähän kuoharia + punkkua aion juoda.

Mukavaa viikonlopun jatkoa.

Tuuli kp 26/jotain

Juu, ei ole päästänyt, eikä päästä vieläkään...
Samaan malliin porskutellaan edelleen. Taisin ensin luvata tätä lauantaita testipäiväksi, mutta kyllä se nyt siirretään ensi viikkoon. Se kierron puolivälikin oli sen verran outo useine menkkakipuiluineen, että vaikka 99% varma olen ovisbongauksesta keskiviikkona reilu kaksi vkoa sitten, niin otan kaiken nyt aivan varman päälle.

Tuuli, sulla katsos kroppa valmistautuu nyt kunnolla ottamaan raskautta vastaan :-) Mullakin ovis oli kp 26 ilmeisesti ja EHKÄPÄ on tuottanut tulosta!!!
Toivotaan sullekin nyt pikaista ovista ja treenejä vällyjen alla :-D

Nyt ei kerkiä enempiä. Kaikille oikein mukavaa uuden vuoden vastaanottajaista, jos en enää ehdi pyörähdellä!

Tehis kp 43/40?

onnea kaikille (en nyt voinu eitellä, ku en muistanut nimiä)

silloin,kun oli raskaana, mietin kaikkea ja oli varovainen ja huolissaan. mutta pari päivää pojan syntymän jälkeen tajusin, että nyt alkaa koko loppu elämän mittainen vastuu ja pelko jokaisesta asiasta... koko ajan vaan huolet lissäntyy, mitä vanhemmaksi lapsi kasvaa.

omaa napaa: nyt on ensimmäistä kertaa ollu sellainen menkka olo kaavinnan jälkee, kestäny jo muutaman päivän. mut mitään vuotoa ei oo näkyny. tulis jo vaan, niin vois alkaa yrittää oikeen kunnolla(vaik ei nytkään ehkäisyä käytetä).

nyt vaan plussia odottelemaan kaikilta!

Tehistä tulin minäkin vaklaamaan :o)

Mutta eipä tässä muuta kuin hyvää uutta vuotta kermiteille. Plussatuulia.
Itselläni taitaa ovis lähestyä, vatsaa nippailee ja turvottaa..

Kirppu 14/30?

Olipas ihania uutisia bellamaarialta! Samat on rv:t meillä :) Oikein paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa uskottoman sikeälle pikkuiselle!

Olin jo niin varma et tehis ois testannut mut ei. Vielä saadaan jännätä sun puolesta

Tekstiä oli taas tullut niin et kaikkea ei millään muista. Tätipahoittelut niille joille kehtas se pirulainen kurvata ja onnittelut niille joita piti onnitella. Eihän mulla huono toi muisti ole...

G: Mä vietän uuden vuoden kotona yksikseen. Mies tekee tuplavuoron ja esikko luuhaa mummilla. Tulee oikein rauhallinen vuoden vaihtuminen :) Kyllä on saanut hammasta purra kun toi miehen kuvatus on töissä asunut. No onneksi on tammikuussa reissun paikka ja saadaan viettää laatuaikaa kolmestaan. Sitä odottaen...

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!

Lupaan testata tiistaina tai keskiviikkona, jos tarvetta :-)
Jotenkin on vaan sellainen olo, että ne menkat voi ihan hyvin ikävästi yllättää, joten jäitä on pakasteltu koko yö ja isketty taas pipoon iso läjä heti aamutuimaan.

Kuulumisiin huomisiltana varmaankin!

Tehis kp 44/40?

Pitipä vielä tulla kääntymään, nimittäin...
Mahtaakohan tästä päivästä sittenkin tulla kp 1??? ARGH.
Aivan uskomatonta, jos näin käy.
Pientä punaista merkkiä näkyvillä. Pieni toive on, että jos tuo olisi jotain limakalvoilta eilisten sekstailujen jäljiltä, kun oli niin vaaleata, MUTTA...
Taidan kuitenkin henkisesti valmistautua siihen pahempaan.
Perskule, vaikuttais taas siltä, ettei kiinnittyminen onnistu. Se viimeviikkoinen vaikutti niin vahvasti kiinnittymiskipuilulta.

Terhis: Täällä on pidetty sormet ja varpaat pystyssä sinun puolesta.. Toivotaan todella, että johtus väri paperissa vain eilisestä.. Minulla oli ennen raskaustestia petipuuhien jälkeen vuotoa, mutta silti kiinnittyi.. Toivotaan parasta!

Betty: Minä myös hoidoissa.. Keskenmeno todettiin 18.12. joten täällä odotellaan milloin seuraavat kuukautiset kurvaa.. Vuotoa kesti viikon verran tuon KM toteamisen jälkeen.. Nyt 2.1. aika lääkärin puheille ja UÄ. Sekä 8.1. käydään miehen kanssa keskustelemassa keskenmenosta.. Meillä takana 4 inseminaatiota ja 1 punktio, josta 1 tuoresiirto(nega) ja 1 kahden alkion pakastesiirto(yksikkö raskaus + KM). Käy vaan kertomassa kuulumisia.. hyvin samoissa varmaan mennään..

Plussatuulia meille kaikille vuoteen 2007 !

pikku 2
kp 24 tai 14 / ?

huomenia kaikki!

uusiako oli ilmaantunu ? tervetuloa vaan ihan joka iikka! (mun aivo ei näköjään oo ihan vielä mukana täs maalimas...)

tehikselle peukku ja varpas on vieläkin pystyssä!

huhhuh on tullu valvottua tässä viimoset pari vkoa.. Meidän sakilla tosiaan on ollu se noro-virus. Onkin ollu tosi ärhäkkä vatsatauti. Pienempi oli viikon verran ihan harmaa kasvoiltaan eikä juur mitään saanu syötyä. Vanhempi muksu alotti ykäämisen jouluaattoyönä ja melki 24 h oksensi... mulla se iski vaan peräpään tautina nyt pe, mutta kyl oli maha kipee!
Mut eiköhän se tästä... toivottavasti on nyt vähintään yhtä pitkä väli seuraavaan tautiin. Viimeks ollaan oltu näin kipeinä 2 vuotta sitten.

Plussarikasta uutta vuotta 2007 meille jokaiselle!!!!!!!

ÄssÄ koopee 17/ 27 (kaivissiin)

Pikku2 meillä on samana päivänä todettu tuo km. En ole vielä sen jälkeen edes soittanut lääkäriin, kun vuoto loppui muutamassa päivässä. Ajattelin tiistaina varata ajan jälkitarkastukseen. En yhtään tiedä mistä tuo kp lasketaan?
Mulla ois hirveä into uuteen yritykseen, mutta on odotettava.. Oon aika varma, ettei mun hormoonit ole vielä palautuneet hormoonikierukasta, ja siksi varmaan tuli myös km..

Uuteen vuoteen lähden ihan uudella mielellä. Keskitän ajatukseni muihin juttuihin, aloitin taas tauon jälkeen sauvakävelyn ja ajattelin myös jatkaa kuntosalilla käyntiä pitkästä aikaa. Uuden vuoden lupauksena: 1.Vähemmän stressiä, 2.Mahassa vauva vuoden loppuun mennessä, 3. Enemmän liikuntaa ja muutenkin aikaa itselle.

Toivon todella, että jokaista meistä vuoden sisällä siunattais onnistuneella raskaudella!! Olemme varmasti se ansaittu.

ONNELISTA (ja parempaa) UUTTA VUOTTA 2007 KAIKILLE!!

Tehikselle pidän peukkuja ettei nyt sitten vuoto alkaisi!!!

Muilla oikein OIKEIN mukavaa iltaa ja hurjasti plussaonnea meille kaikille ensi vuodelle! :)

Toivoo: Antzi kp 18/26-?

Tehikselle kovasti peukutan täällä ettei se pirun täti sinne hyökkäisi!

Kaikille toivotan plussarikasta ja onnellista uutta vuotta!!

Halauksia ja suukkoja teille kaikille ihanille Kermeille!

Onnea Bellamariialle plussasta!
Aika uskomaton ja ihana juttu! Tarrasukkia pikkuiselle.
Tulehan toiselle puolelle kirjoittelemaan, kunhan siltä tuntuu.

Plussaonnea jännäjille. Ja tulkaa vaikka kaikki Ex-Kermeihin, meitä on siellä ihan liian vähän...

Te kirjoittelette niin paljon, ettei millään kestä perässä... Hyvä, että juttua riittää ; ) Ja näyttää siltä, ettei nyt ole tullut lisää Kermejä, hyvä niin.

Pidemmittä puheitta...

OIKEIN HYVÄÄ VUODENVAIHDETTA KAIKILLE KERMEILLE!!
Vauvarikasta tai vähintäänkin plussarikasta uuttavuotta!!

Pikainen kurkkaus näin vuoden viimeisinä tunteina. Ovis oli selvästikki eilen, alavatsa kipuili siihen malliin, samoin valkkari oli runsasta. Nyt molemmat oireet hävinneet. Eli alkaa se kuuluisa parin viikon piinailu.

Meille on 6-vuotiaaseen iskeny tosi ärhäkkänä vesirokko! Poika-parka ei saa ollenkaan nukuttua, ku häntä kutittaa niin kovasti. Suihkussa käynti auttaa hetken ajan, mutta sitte kutina alkaa taas. Toivottavasti tästä vielä selvitään kunnialla. Seuraavaksihan tauti iskee tietenkin keskimmäiseen ja nuorimpaan. Sitä odotellessa...

Safiiri kp 16/28

No Safiirilla ja Ässällä on riittänyt hoitamista noissa teidän pikkupotilaissa, paranemisia sinne roppakaupalla. Meillä töissä on noita noroviruksen uhreja, on kaiketi aika ärhäkkää lajia tämä virus. Vesirokko on ihan hyvä sairastaa pois alta, tuleema lusittua sekin=)
Todella toivon tehikselle sitä plussaa, kaikki peukut pystyssä.

Ja kiitoksia hirveästi joka-ikiselle täällä. Aivan mahtavasti olette muakin tsempittänyt, vaikka kaikilla on raskausjuttuihin liittyen vaikeita asioita takana. Nöyrä kiitos siis ihanista sanoista ja oikein älyttömän kivaa ja vauvarikasta vuotta 2007!
BM

Tulin toivottelemaan oikein hyvää uutta vuotta kaikille ja tervetuloa pikapuoliin tuonne ex-Kermeihin. Ilolla olen seurannut teidän vilkasta keskusteluanne. Aina ei kaikessa pysy perässä, mutta pääasia, että juttua on riittänyt. Itselläni tästä ketjusta oli vuosi sitten hirmuisesti apua. Kiitoksia siitä kaikille!

Kiitti Jazz asiantuntevista vinkeistä. Gracosta olen kuullut paljon hyvää, joten täytyy tutustua tarkemmin. Sääli, että täti tuli kyläilemään, mutta toivottavasti olisi vähään aikaan viimeinen vierailu. Ja peukkuja pidellään Tehikselle edelleen, että täti pysyy poissa.

BM:n sanoin: Vauvarikasta vuotta 2007 meille kaikille toivottelee myös sämpy!

Taisin todeta että luusaan täällä sitten taas ensi vuonna, mutta pakko oli kurkistaa. Ja hyvä niin, jotta pääsee onnittelemaan Bellamariaa ihanan yllätyksellisistä uutisista. Tämä jos mikä osoittaa konkreettisesti sen, että elämä jatkuu kaikesta huolimatta. Paljon onnea ja tarrasukkia sitkeälle kyytiläiselle ja sen onnellisille vanhemmille!

Tähän on hyvä päättää tämä vuosi ja toivottaa paljon plussatuulia kaikille kolhuja saaneille! Onnellista ja vauvarikasta vuotta 2007 toivottelee jo hieman tokeentunut Niksu!

Oikein hyvää ja onnellista alkanutta uutta vuotta kaikille!
En eilen kerennyt tulla teille toivottamaan, joten kyllähän vieläkin kait ehtii.
Nyt sitten puhalletaan ne plussatuulet tänne päin!

Tänne kurvas sitten se epämiellyttävämpi vaihtoehto.
Aikas outoa kyllä. Lämmöt ollu niiden oletettujen kiinnittymiskipujen jälkeen koko ajan 37,1-37,5.
Pottuili vielä noi menkat, eikä alkaneet eilen sitten millään. Muutama hassu pisara. Sanoin siinä sitten kaverille, että jos nyt jätän ne punkut pulloon, niin hanat aukeaa huomenna taatusti :-D En jättäny onneksi, kun aukes ne kuitenkin.
Mutta ei auta muu kuin jatkaa harjoituksia :-)

Harmi, ettei tähän ketjuun nyt yhtään plussaa saatu.
No, tänä vuonna karistetaan tämän ketjun pölyt kaikki!!!

Tehis kp 2/34-43

Plussaista tätä vuotta meille kaikille!!!

Tehistä olen käynyt kurkkimassa, harmin harmi että täti pääsi yllättämään, olin jo niin varma sinun tilanteesta......

Nyt on kiirus, palaillaan. :)

Sohvi kp 22/????

Hyvää ja plussarikasta vuotta 2007 kaikille kermeille vielä kerran!!!

Voi hitsin hitsi Tehis !! =(
tosi pahoillani olen puolestasi. Näytti jo NIIN lupaavalta, mutta sitten se tätönen hyökkäs sinnekin.
Ketään ei tosiaan jättänyt väliin.... aika uskomatonta!
paitsi siis TI! ja Bellamariia tän syksyn aikana.
Nyt kyllä rynnätään sinne odottajien puolelle tästä kierrosta KAIKKI, eikös..!!

Jokos Safiirin ja ÄssÄn pesue terveenä?
ikävää tuo lasten sairastelu.

Täällä mennään jokatoinen päivä kunnes saan tikkuun ne yhtävahvat viivat niin sit päivittäin muutaman päivän.
Muuta "poppakonsteja" ei ole käytössä. Greippimehutkin jäi kauppaan, kun täti hyökkäs n.5pvää etuajassa..
Tikuissa jo pientä viivaa, mut ei vielä toivoa oviksesta. Ootellaan... tän viikon aikana pitäis olla.

Kapris 12/??

Hauskaa tätä vuotta -ja pahoittelut Tehikselle...

Täällä yritetään bongata ovista; tikutellut olen muutaman päivän ja eipä ole tullut kun haalea viiva. Viime yönä tuli kyllä sellaiset limat pitkin reisiä ja lakanaan että oksat pois. Oikein heräsin siihen... hmm... muutenkin on vatsaa nippaillut ja aristanut. Ja seksinhimot on kovat. Viime kierrosta bongasin nämä oireet ja kahden viikon päästä tuli täti. Ehkä tikut on väärässä ja minä oikeassa.

Uusi vuosi vaihtui hilpeissä tunnelmissa, kuinkas muilla?

Kirppu 15/30?

Uusi vuosi vaihtui joo.. Ystävien kanssa vietettiin, raketteja ammuttiin ja vettä vahvempaa maisteltiin.. Itsellä ei ollu oikein veto päällä.. on ollu jotenkin omituinen olo..Pienetkin jaksoi valvoa kohtalaisen hyvin, mutta ei tarvinnu nukkumattia odotella..

Huomenna päästään purkamaan tuntoja lääkärille.. Tekee UÄ ja siitä selviää, missä mennään.. Jos vaikka piipahtais alennusmyynneissä kun jää pari tuntia aikaa ennen töihin menoa..

Bellamaarialle valtavasti onnea matkaan !