Sämpy: mulla piti alkaa 28.3, sillon ois ollut 28/28-31. Testasim maanantaina kotitestillä kun oli 6 pvää myöhässä, tiistaina kävin viel arvaris verikokeella. Oisko nyt 5+2 vai 6+2?! Jännittää miten käy, niiiin pitkä aika 12 vkon! Viikonloppuja!
Iltoja,
Sanna, etkös ole jo kuudennella viikolla sitten? Enää kuusi viikkoa siis 'turvallisimmille' vesille. Tiedän että odottavan aika on pitkä, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa etenee.
Maaria: Onko tehis ollut hyvä? Minä olen sitä ennen katsonut, mutta nyt kun tulee LOST, niin en ole jaksanut tehistä laittaa edes nauhalla. Olen aina mainostauoilla kurkkinut kolmosen puolelle.
tatti: milloinkas miehelläsi on synttärit. Minulla nimittäin on tiistaina
ja kiitokset tätipahoitteluista kaikille! Täällä aletaan taas pikkuhiljaa nousta masennuksen suosta ja katseet on suunnattu kohti seuraavaa ovista. Viides yrityskierto km:n jälkeen lähti nyt sitten käyntiin. Edellisistä kierroista ja pettymyksistä viisastuneena en tässä kierrossa reagoi minkään valtakunnan oireisiin ennenkuin kaksi punaista viivaa pamahtaa tikkuun.. Enkä ainakaan testaile yhtään etuajassa.. Jos näillä keinoilla lieventäis sitä tädin saapumisen tuottamaa pettymystä
Isot onnittelut vielä Sannalle plussan vahvistumisesta ja todentumisesta! Onkos sulla jo vahvoja oireita?
Tatilla ja Maarialle hurjat peukutukset plussan puolesta!
Huomenna tämä suuntaa kohti Itämerta risteilyn merkeissä =) Lähdetään armaan siskon kanssa tuhlaamaan rahaa ja nauttimaan naisenergiasta, miehet jätetään tällä kertaa kotiin. Ihanaa viikonloppua kaikille teille ihanille ihmisille!
Toivoo Tiuhti