pintelin, fjonga ja tuon kyökkipiian kanssa haluaisin tavata.
on paljon muitakin kyllä ketä haluaisin tavata mutten muista nimiä.
on paljon muitakin kyllä ketä haluaisin tavata mutten muista nimiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:sisukasmami ja ellida olis kiva tavata, myös jänö ja muutama muu. tuiren olen tavannutkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Sisukasmami, Keittiönoita, Lunatic, Lumiina(ollaan tavattu kerran ), fjonga, pintelin ja monia muitaB)
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Lunaticin kans vois vetää naamat. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja leniah:Peppi85,metsänpeitto,norsupäästäinen nämä nyt ainakin. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Yksi ihan oikeasti hengenheimolaisen oloinen on Gluteus maximus ja samoin tämä yksi nikinvaihtaja (en ole varma mikä nyt on menossa) ja Huuhkajattaren olisin ennen halunnut tavata, mutta nyt kun tiedän hänen kokonsa niin en jaksaisi masentua lisää =)
Aleksaran ja Keittiönoidan myös =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:nii, ja peikkiksenki kanssa voitais vääntää bitistä asiaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:peikkopojan kylkiluu, keittiönoita, fjonga
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:peikkopojan kylkiluu, keittiönoita, fjonga
Mä tietysti unohdin mainita sut kun rouvaa ei ole taas näkynyt täällä! *heristää sormea*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:nii, ja peikkiksenki kanssa voitais vääntää bitistä asiaa![]()
Kuullostaa mielenkiintoiselta. Pystytkö vääntään ihan itse vai pitäisikö sun ottaa ukkosi matkaan? Vai muistanko mä ihan väärin, kelailin että ainakin siinä selain asiassa pyysit ukoltasi apuja?Toisaalta ainahan voi kilauttaa kaverille tai kysyä yleisöltä.
![]()
Voisihan sitä jollekkin, ehkä näyttäytyä....mut kenelle?![]()
![]()
Voisihan sitä jollekkin, ehkä näyttäytyä....mut kenelle?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Voisihan sitä jollekkin, ehkä näyttäytyä....mut kenelle?![]()
![]()
sä olet se haamu ihan selvästi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Voisihan sitä jollekkin, ehkä näyttäytyä....mut kenelle?![]()
![]()
sä olet se haamu ihan selvästi![]()
Niin olen.... B)