Tuli mieleen palstatapaamisesta..kenet haluaisit tavata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="silakka";26042715]En tiedä, mutta olisi mielenkiintoista nähdä kun esim. Björn ja Venakko Milanna tapaisivat... :D[/QUOTE]

Mä todennäköisesti kieltäytyisin kunniasta tavata venakon, vaikka ei tietysti pitäisi tuomita tuntematta.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26042790:
Mä todennäköisesti kieltäytyisin kunniasta tavata venakon, vaikka ei tietysti pitäisi tuomita tuntematta.
Eilen tuli teidän viestittelyjen jälkeen mieleen just se että miten te reagoisitte kun kävelisitte kadulla toisianne vastaan. Olettaen tietysti että olette nähneet kuvat toisistanne (muutakin kuin näkymättömiä römpsä kuvia). Ihan pokkana vaan ohitte luultavasti ja sit kohtaamisen jälkeen kuitenkin pientä naputusta ja toisen arviointia palstalla..? :)

[QUOTE="silakka";26042896]Eilen tuli teidän viestittelyjen jälkeen mieleen just se että miten te reagoisitte kun kävelisitte kadulla toisianne vastaan. Olettaen tietysti että olette nähneet kuvat toisistanne (muutakin kuin näkymättömiä römpsä kuvia). Ihan pokkana vaan ohitte luultavasti ja sit kohtaamisen jälkeen kuitenkin pientä naputusta ja toisen arviointia palstalla..? :)[/QUOTE]

Todennäköisesti menisin joo ihan vaan ohi. Tuntuisi oudolta moikata ihmistä, jota ei ole ennen henkilökohtaisesti tavannut. Enhän mä edes tiedä, että tunnistaisiko se toinen mua. Ainoat palstalaiset joita moikkaisin ovat Turkilmas, Majuri ja ehkä Päätön.

Näin äkkiseltään tulee mieleen ainakin Phoebsi, Anatolia, Booty, Mummeliisa, Chala, Venakko, vrs, Rietas.
Itse asiassa ei tule mieleen sellaista jota EN missään tapauksessa haluaisi tavata. :D

Niin ja Lunatic olisi toki mielenkiintoista tavata tai olla kärpäsenä katossa, olen usein miettinyt palstalla lukiessani hänen tuotoksiaan että millähän ilmeellä toikin on kirjoitettu jne. :D

Näin äkkiseltään tulee mieleen ainakin Phoebsi, Anatolia, Booty, Mummeliisa, Chala, Venakko, vrs, Rietas.
Itse asiassa ei tule mieleen sellaista jota EN missään tapauksessa haluaisi tavata. :D

Niin ja Lunatic olisi toki mielenkiintoista tavata tai olla kärpäsenä katossa, olen usein miettinyt palstalla lukiessani hänen tuotoksiaan että millähän ilmeellä toikin on kirjoitettu jne. :D
Lunatic on luonnossa hyvännäköinen tumma nainen :)

Mothan kanssa mulla on ikuisuusprojekti vireillä tapaamisen suhteen.

Beep ois mukava tavat ajan kanssa, viime kertainen kun oli niin pikainen visiitti.

Metsänpeiton kanssa voi sinne kahville joskus päästä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä