Kenet palstalaisen sitten haluaisit tavata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lady of the lake, joitain samankaltaisuuksia ilmenny, liekköhän löytyy enemmänkin =)

BreeV (palstaileekos muuten vielä?), kivan tuntuinen, himo sisustamiseen yhteistä =)

Peikkopojan kylkiluu, fiksunoloinen =)

Töllin Ruusa, fiksunoloinen =)

Keittiönoita, fiksunoloinen =)

Ja keitäköhän onnistuin unohtammaan...

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
sisukasmami ja ellida olis kiva tavata, myös jänö ja muutama muu. tuiren olen tavannutkin.

Minustakin ois kiva tavata sinut!
Alyssan olen tavannut, toivottavasti tavataan vastakin. Niin ja Ninnuli70:n (meniköhän noin? ) olen tavannut myös monesti. Kummatki kivoja!
:heart: :heart:
Öttismönkiäinen, emuliinu, Tallu...siinä joitain, heitä ois varmaan kiva tavata.
Niin ja Ellu68, mekin ollaan joskusmuinoin tavattu muttei sillon "tunnettu" toisiamme.
Provokin ois kiva tavata!

On yksi ylitse muiden, jonka haluaisin tavata: Kotona Kirves Kädessä =)
Mä näen mielessäni jonkun Mr. Lordin näköisen tyypin jolla on valtava kirves kourassa :D ja olisi kiva nähdä minkälainen tyyppi löytyy noin hupaisan nimimerkin takaa.
Eipä ole ketään sellaista jota en haluaisi tavata, tapaamiset on ihan jees eikä kaikkien kanssa täydy sydänystäviksi alkaakaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Peppi85,metsänpeitto,norsupäästäinen nämä nyt ainakin. :wave:

Joku haluaa tavata mut :o :D B)

345883.gif

Juures Suikale, sinä tuli kans heti ekana mieleen :D

The titityyn kanssa varmaan nähdäänki piakkoin :)

Keittiönoita fiksuutensa ja elämänkokemustensa kautta mielenkiintoinen tavattava

Silvia Logo kuulostaa yhtä jouluhörhöltä kuin minä, joten ennen joulua olis mukava piipahtaa luonansa kylässä :xmas:

Nämä nyt tuli mieleen ekana.

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Yksi ihan oikeasti hengenheimolaisen oloinen on Gluteus maximus ja samoin tämä yksi nikinvaihtaja (en ole varma mikä nyt on menossa :whistle: ) ja Huuhkajattaren olisin ennen halunnut tavata, mutta nyt kun tiedän hänen kokonsa niin en jaksaisi masentua lisää =)

Aleksaran ja Keittiönoidan myös =)

Ai olen minä masentavan kokoinen..... :/ yleensä ovat käyttäneet sanontaa taskukokoinen. ;)
Provo ja Töllin Ruusa olisi kiva tavata ja kumpikin asuvat niin hemmetin kaukana. Ei voi poiketa päiväkahville. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
nii, ja peikkiksenki kanssa voitais vääntää bitistä asiaa :laugh:

Kuullostaa mielenkiintoiselta. Pystytkö vääntään ihan itse vai pitäisikö sun ottaa ukkosi matkaan? Vai muistanko mä ihan väärin, kelailin että ainakin siinä selain asiassa pyysit ukoltasi apuja? :D Toisaalta ainahan voi kilauttaa kaverille tai kysyä yleisöltä. :laugh:

Keittiönoidan jutut on musta aina niin hienoja (vaikken nyt niin kauaa ole palstaillutkaan), että hänet kyllä mielellään tapaisi.... :) moni muukin olisi varmasti tutustumisen arvoinen henkilö....

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
nii, ja peikkiksenki kanssa voitais vääntää bitistä asiaa :laugh:

Kuullostaa mielenkiintoiselta. Pystytkö vääntään ihan itse vai pitäisikö sun ottaa ukkosi matkaan? Vai muistanko mä ihan väärin, kelailin että ainakin siinä selain asiassa pyysit ukoltasi apuja? :D Toisaalta ainahan voi kilauttaa kaverille tai kysyä yleisöltä. :laugh:

ei tartte... mie en vaan osannu tuota mozillaa aatella ku harvempi sitä käyttää :D

Yhteistyössä