ja sut mä haluan tavata myös!Kaunishäntäinen orava (?), Kepsis, Miu Mau, jassåå, Anatolia, Björn, Beep, LauhkeaLehmä, Lunatic ja ja ja...
Niin monia ihania palstalaisia olis..:heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ja sut mä haluan tavata myös!Kaunishäntäinen orava (?), Kepsis, Miu Mau, jassåå, Anatolia, Björn, Beep, LauhkeaLehmä, Lunatic ja ja ja...
Niin monia ihania palstalaisia olis..:heart:
Kyl mie voisin tavata vaikka ketä mut tuskin oon niin mielenkiintoinen että kukaan haluis irl tavata..netissäkin lähinnä tapan kaikki tylsistykseen..
Enkä alkuun mahtais saada ees sanaa suustani.
Kaupassa tosin yritän tiirailla ihmisiä miettien kuka niistä mahtaa palstailla![]()
:OAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26322256:Hmm. Vain kaksi. Vaikkapa Lilii, Lunatic, Huspati Huta (mikä nyt sitten olikaan viimeisin nikki), Rieputarallaa. Kyllä, en osaa laskea :saint:
Tahtoisin myös nähdä päättömän, siis ihan vain nähdä, että pääsisin eroon siitä vuosia jatkuneesta mielikuvasta, jossa päätön=isoveljeni. Jutut on ilmeisesti niin samanlaisia, että mielleyhtymä tulee aina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26322288:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26322318:Minäkin selvästi uskon, jos kerran mielleyhtymä tulee isoveljeen :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Häh;26321410:Häh.
Taidat olla ainoa miespalstailija, jonka oikeasti uskon olevan miespalstailija. Ihan mahtavasti ohi aiheen.
Tekisi mieli ihan periaatteesta sanoa jotain, mutta eihän sillä ole mitään väliä.![]()