I
"ilpo"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26324684:mä en noissa palsta tapaamisissa käy, mut jos sä järkkäisit sen ranta-palstatapaamisen, niin ehdottomasti tulisin![]()
Niin minäkin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26324684:mä en noissa palsta tapaamisissa käy, mut jos sä järkkäisit sen ranta-palstatapaamisen, niin ehdottomasti tulisin![]()
vai mielenkiintoinenVain kaksi... heitti hankalaksi.
Hmm.. Lucifer on mielenkiintoinen uusi tuttavuus ja Päätön, kestosuosikki
Lisään vielä yhden, jonka ehdottomasti haluan tavata; Trueblood!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26322256:Hmm. Vain kaksi. Vaikkapa Lilii, Lunatic, Huspati Huta (mikä nyt sitten olikaan viimeisin nikki), Rieputarallaa. Kyllä, en osaa laskea :saint:
Tahtoisin myös nähdä päättömän, siis ihan vain nähdä, että pääsisin eroon siitä vuosia jatkuneesta mielikuvasta, jossa päätön=isoveljeni. Jutut on ilmeisesti niin samanlaisia, että mielleyhtymä tulee aina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja öhö;26326451:Ei se oo sun isoveli kun se on mun pikkuveli.Paitsi jos sä oot mun nuorin veli?
![]()
Vain kaksi?
Hmmm...vaikkapa Lilii Lisänimetön ja Blue![]()
Jaiks :O Spooky... sama vikaEpäreilua, tosin minulla on ollut jo pitemmän aikaa sellainen fiilis, että tunnen sinut jostain![]()
Lode -> tissit
Tytsi -> kova tyttö sormettaan, koskematonta maaperää
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26326020:Ei muillakaan jääny kahteen nikkiin ni ei jää mullakaan. :xmas:
Haluaisin tavata myös 7thHeavenin, Silja.S:n, Anatolian ja Minskiin. Lunaticin ja Akaatin (ja Tuulipuvun). Datan ja astrolaben. Paatuneen Parahduksen ja Kerpeleen, Pinklilyn ja Keijupöllyn. Jonseredin ja Keittiksen. Varmasti on vielä monia, jotka unohdin.
Harmaista mm. La Paset voisi olla mukavaa kahviseuraa ja joskus ennenmuinoin painonpudotusketjussa tsempannut Toss Foo.
Astrolaben voisin ehkä haluta tavata treenin merkeissäVois ehkä saada vinkkejä treeniin ja ruokavalioon
Tää lisäys nyt edellisten lisäksi ainakin.. On niitä muitakin!
![]()
Yyveetä vaan.![]()
Haluun mä, mutku sai valita vaan 2 |O ja mä lasken sen varaan, että näen sut silti:snotty: Mahdaks mä sit tullakaan sua moikkamaan, jos et sä haluakaan mua nähdä :stick:.