Kaksi palstailijaa, ketkä haluaisit tavata - ja miksi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Ei muillakaan jääny kahteen nikkiin ni ei jää mullakaan. :xmas:
Haluaisin tavata myös 7thHeavenin, Silja.S:n, Anatolian ja Minskiin. Lunaticin ja Akaatin (ja Tuulipuvun). Datan ja astrolaben. Paatuneen Parahduksen ja Kerpeleen, Pinklilyn ja Keijupöllyn. Jonseredin ja Keittiksen. Varmasti on vielä monia, jotka unohdin.
Harmaista mm. La Paset voisi olla mukavaa kahviseuraa ja joskus ennenmuinoin painonpudotusketjussa tsempannut Toss Foo.
 
  • Tykkää
Reactions: Minskii ja Data
öhö
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26322256:
Hmm. Vain kaksi. Vaikkapa Lilii, Lunatic, Huspati Huta (mikä nyt sitten olikaan viimeisin nikki), Rieputarallaa. Kyllä, en osaa laskea :saint:

Tahtoisin myös nähdä päättömän, siis ihan vain nähdä, että pääsisin eroon siitä vuosia jatkuneesta mielikuvasta, jossa päätön=isoveljeni. Jutut on ilmeisesti niin samanlaisia, että mielleyhtymä tulee aina :D

Ei se oo sun isoveli kun se on mun pikkuveli. :D Paitsi jos sä oot mun nuorin veli? :)
 
7thHeaven
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26326020:
Ei muillakaan jääny kahteen nikkiin ni ei jää mullakaan. :xmas:
Haluaisin tavata myös 7thHeavenin, Silja.S:n, Anatolian ja Minskiin. Lunaticin ja Akaatin (ja Tuulipuvun). Datan ja astrolaben. Paatuneen Parahduksen ja Kerpeleen, Pinklilyn ja Keijupöllyn. Jonseredin ja Keittiksen. Varmasti on vielä monia, jotka unohdin.
Harmaista mm. La Paset voisi olla mukavaa kahviseuraa ja joskus ennenmuinoin painonpudotusketjussa tsempannut Toss Foo.
Oho, oho :D

Mielelläni tapaisin vaikka kaikki, mutta
Anatolia, Lunatic ja Erinys on palstalla sellaisia, joiden kirjoituksia voin myöntäillä lähes täysin. Yleensä jos olen vastaamassa johonkin ketjuun, joku näistä on ehtinyt jo kirjoittaa mietteeni sanasta sanaan :D
 

Yhteistyössä