Kaksi palstailijaa, ketkä haluaisit tavata - ja miksi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
mä en osaa päättää haluaisinko tavata niitä joiden kanssa olen erimieltä asioista vai niitä joiden kanssa huomaan olevani samalla aaltopituudella.molemmat vaihtoehdot olis mielenkiintoisia =)

ehkä kuitenkin tahtoisin tavata sen linkittäjän, olis kiva tietää osaako se puhua mitään kun ei pysty etsimään jonkun muun sanomisia luettavaksi..vai olisko sillä printattuna nippu juttuja mukana...:kieh:
 
No jaksoin selata vaan parin ekan sivun viestit läpi ja kun oma nikki ei siellä vilahtunut, niin emmäkään sitten ketään haluis tavata...vissiin taas jotain uutta palstamiittinkiä järkkäätte täällä, mut ok siitä vaan...enpä olis tulossakaan :D
 
"vieras"
No jaksoin selata vaan parin ekan sivun viestit läpi ja kun oma nikki ei siellä vilahtunut, niin emmäkään sitten ketään haluis tavata...vissiin taas jotain uutta palstamiittinkiä järkkäätte täällä, mut ok siitä vaan...enpä olis tulossakaan :D
Tässä ei puhuttu satuolennoista tässä ketjussa ja olet muutenkin ollut liian vähän palstalla viime aikoina, sinut oli jo unohdettu.
 
No jaksoin selata vaan parin ekan sivun viestit läpi ja kun oma nikki ei siellä vilahtunut, niin emmäkään sitten ketään haluis tavata...vissiin taas jotain uutta palstamiittinkiä järkkäätte täällä, mut ok siitä vaan...enpä olis tulossakaan :D
mä en noissa palsta tapaamisissa käy, mut jos sä järkkäisit sen ranta-palstatapaamisen, niin ehdottomasti tulisin :D
 

Yhteistyössä