Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24415295:helppo huutaa, mutta mitään ei tapahdu.
Tuo on sloganiksi aika huono. Iskureplaksi vielä huonompi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24415295:helppo huutaa, mutta mitään ei tapahdu.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24415309:Mä haluaisin tavata sut myös, mutta olen sosiaalisesti niin onneton, että ... meitä olisi kaksi samanlaista?Ja Huspati Hutan ja Lunaticin ja Phoebsin ja tuota. Monia muitakin.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24415307:Mitä pitäisi tapahtua?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24415334:itehän väitit helpoksi. mä väitän että mitään ei tapahdu.
Tuo on sloganiksi aika huono. Iskureplaksi vielä huonompi.
Prkl. :stick:Sinuu mie en sano ku sinut mie oon jo tavannu. Että elä ota ittees.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24415334:itehän väitit helpoksi. mä väitän että mitään ei tapahdu.
Sinut ainakin, Suzyanne, ja Keittiksen ja Mummeliisan. Toisaalta myös Björnin.
Akaatin ja Päättömän. Tahtoisin vain tarkastaa, mitä ovat miehiään ja naisiaan.
Majuri ja Lunatic. Olisi kiva saada tietää ovatko he IRL yhtään samanlaisia kuin täällä. =)
Mua kiinnostavat Lilii Lisänimetön, Persvakoonasana ja Ultramariini.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24415498::heart: Olin unohtanut nikkisi!
Mulle saa laittaa muuten sen sun blogin osoitteenJos joskus vielä pystyy nautiskelemaan, niin siitä voisi olla hyvä aloittaa.