Tuo on sloganiksi aika huono. Iskureplaksi vielä huonompi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24415295:helppo huutaa, mutta mitään ei tapahdu.
Tuo on sloganiksi aika huono. Iskureplaksi vielä huonompi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24415295:helppo huutaa, mutta mitään ei tapahdu.
Sinuu mie en sano ku sinut mie oon jo tavannu. Että elä ota ittees.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24415309:Mä haluaisin tavata sut myös, mutta olen sosiaalisesti niin onneton, että ... meitä olisi kaksi samanlaista? Ja Huspati Hutan ja Lunaticin ja Phoebsin ja tuota. Monia muitakin.
itehän väitit helpoksi. mä väitän että mitään ei tapahdu.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24415307:Mitä pitäisi tapahtua?
Ei tavaamisessa yleensä mitään kuulukaan tapahtua tavaamista kummempaa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24415334:itehän väitit helpoksi. mä väitän että mitään ei tapahdu.
kumpaakaan se ei ollu.Tuo on sloganiksi aika huono. Iskureplaksi vielä huonompi.
Prkl. :stick:Sinuu mie en sano ku sinut mie oon jo tavannu. Että elä ota ittees.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24415334:itehän väitit helpoksi. mä väitän että mitään ei tapahdu.
No Björnin varmaan löytää helposti Stockalta tai Prismasta. Erityisesti Prisman kassajono on hyvä bongauspaikka. Björnillä on yleensä t-paita jossa lukee "Tiedän mitä teit viime kauppareissulla".Sinut ainakin, Suzyanne, ja Keittiksen ja Mummeliisan. Toisaalta myös Björnin.
Anteeksi, sekoilin. Akaatin ja Dechsin. Ei Päätöntä erityisesti.Akaatin ja Päättömän. Tahtoisin vain tarkastaa, mitä ovat miehiään ja naisiaan.
Majuri ja Lunatic. Olisi kiva saada tietää ovatko he IRL yhtään samanlaisia kuin täällä. =)
:heart: Olin unohtanut nikkisi!Mua kiinnostavat Lilii Lisänimetön, Persvakoonasana ja Ultramariini.
Mulle saa laittaa muuten sen sun blogin osoitteen Jos joskus vielä pystyy nautiskelemaan, niin siitä voisi olla hyvä aloittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24415498::heart: Olin unohtanut nikkisi!
Laitoin juttua toista kautta. Nyt Theroux vie.Mulle saa laittaa muuten sen sun blogin osoitteen Jos joskus vielä pystyy nautiskelemaan, niin siitä voisi olla hyvä aloittaa.