Ai siellä on perunamaa saunan takana?Ooooh! :O
Tulen kuokkimaan.
Et ilmeisesti ymmärtänyt, että kysyttiin kenet tältä palstalta haluaisit tavata.kenet tahansa tervejärkisen
Kuulehan muruseni? Siä olet ihan väärässä paikassakenet tahansa tervejärkisen
Saahan minuu tavata kunhan olen ensin toipunut tästä työn aiheuttamasta alkukoomasta.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24415125:Montakin.. Aloitetaan tuosta Jätkästä kun se hengittää melkein niskaan :xmas:
:'(Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24414935:Se on helppo.
P,Ä,Ä PÄÄ T,Ö,N TÖN
PÄÄ-TÖN.
Olen avoin ehdotuksille. Kalenterini ei kyllä ole samaa mieltä. :/Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24415167:Kaikki on omalla tavalla kiinnostavia persoonia eli voisin tavata ihan kenet vaan...
Mullekin tuli heti yks tietty mieleen ketä en haluaisi tavata..Periaatteessa kenet vaan... No yksi on ketä en haluaisi tavata.
Ihan hyvää kuuluu mullekin. Oon palstaillut säännöllisen epäsäännöllisesti monta vuotta, oot vaan jotenkin jäänyt mieleen niiltä ajoilta, kun kirjoittelit enemmän Hyvässä mielessä vaan!Hyvää kuuluu, kiitos! Entäs sulle? Kukahan olet?
opcorn:No yksi on ketä en haluaisi tavata.
Työn? Ei siis kurittomien idioottimammojenvahtiminen-työn. Kai? Enkä miä uskalla ketään tavata :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24415213:Saahan minuu tavata kunhan olen ensin toipunut tästä työn aiheuttamasta alkukoomasta.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24414935:Se on helppo.
P,Ä,Ä PÄÄ T,Ö,N TÖN
PÄÄ-TÖN.
En. Sillä ei ole mitään merkitystä.kertokaa nyt ne keitä ette halua tavata
helppo huutaa, mutta mitään ei tapahdu.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24414935:Se on helppo.
P,Ä,Ä PÄÄ T,Ö,N TÖN
PÄÄ-TÖN.
Mitä pitäisi tapahtua?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24415295:helppo huutaa, mutta mitään ei tapahdu.
Mä haluaisin tavata sut myös, mutta olen sosiaalisesti niin onneton, että ... meitä olisi kaksi samanlaista? Ja Huspati Hutan ja Lunaticin ja Phoebsin ja tuota. Monia muitakin.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24415262:Sellaisista, joita en ole tavannut... hmm.
Tundra - jotain lisänimekettä, Lilii lisänimetön, Lunatic. Esimerkiksi. Mutta siis oikeastihän olen niin estynyt, ettei minusta olisi kenellekään mitään iloa ensimmäiseen puoleen vuoteen.