V
vieras
Vieras
mutta et ole vielä tavannut tai et oikeasti uskaltaisikaan tavata? perustellakin saa ja siis vastata sekä tosi että leikkimielellä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Lunatic, Fjonga, Pintelin ja täältä Turun suunnalta olevia tietysti. =)
Mä käyn tosi harvoin lidlissä,mut jos tunnistat mut jossain tuu nykäseen hihasta.Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:Provo vois olla kiva tapaus! Ja Pintelin ois kiva tavata vaikkapa Kokkolan Lidlin kassalla. (siellä siis halvat juomat)
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä käyn tosi harvoin lidlissä,mut jos tunnistat mut jossain tuu nykäseen hihasta.Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:Provo vois olla kiva tapaus! Ja Pintelin ois kiva tavata vaikkapa Kokkolan Lidlin kassalla. (siellä siis halvat juomat)![]()
Itse asiassa huomenna oon tulossa cittariin ja minimaniin käymään.Alkuperäinen kirjoittaja Kokkolan kauhu:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä käyn tosi harvoin lidlissä,mut jos tunnistat mut jossain tuu nykäseen hihasta.Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:Provo vois olla kiva tapaus! Ja Pintelin ois kiva tavata vaikkapa Kokkolan Lidlin kassalla. (siellä siis halvat juomat)![]()
Takuulla nykäsen ,jos huomaan!
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Itse asiassa huomenna oon tulossa cittariin ja minimaniin käymään.Alkuperäinen kirjoittaja Kokkolan kauhu:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä käyn tosi harvoin lidlissä,mut jos tunnistat mut jossain tuu nykäseen hihasta.Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:Provo vois olla kiva tapaus! Ja Pintelin ois kiva tavata vaikkapa Kokkolan Lidlin kassalla. (siellä siis halvat juomat)![]()
Takuulla nykäsen ,jos huomaan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:siiperi olisi siistiä nähdä, mikä jottei fjongelikin.. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Lunatic, Fjonga, Pintelin ja täältä Turun suunnalta olevia tietysti. =)
no millonka lähetään kahville?![]()