Kenet palstalaisen sitten haluaisit tavata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
Provo vois olla kiva tapaus! Ja Pintelin ois kiva tavata vaikkapa Kokkolan Lidlin kassalla. (siellä siis halvat juomat)
Mä käyn tosi harvoin lidlissä,mut jos tunnistat mut jossain tuu nykäseen hihasta. ;)

Takuulla nykäsen ,jos huomaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Kokkolan kauhu:
Provo vois olla kiva tapaus! Ja Pintelin ois kiva tavata vaikkapa Kokkolan Lidlin kassalla. (siellä siis halvat juomat)
Mä käyn tosi harvoin lidlissä,mut jos tunnistat mut jossain tuu nykäseen hihasta. ;)

Itse asiassa huomenna oon tulossa cittariin ja minimaniin käymään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kokkolan kauhu:

Itse asiassa huomenna oon tulossa cittariin ja minimaniin käymään. :D

Oijoi, nyt olisi todella herkullinen tilaisuus nähdä palstalegenda ilmielävänä!

Sori, mutta pakko sanoa, että osta sitä Glidiä pari putelia varastoon, niin ei käy hassusti siellä kyläkaupan kassalla!

Hölmölän Iitan ja Tumpulan :wave: (Nämä nyt ensimmäisenä tuli mieleen, varmasti on monia muitakin joita olis kiva tavata)
Iitan kanssa ollaan tunnettu jo reilu 6 vuotta (kirjoteltu ja tekstailtu), mutta ei olla vielä koskaan nähty...

Nyynä nyt ainakin ja Rouva R. Tapaus. Kukkanen2 on vienyt syrämen :snotty:
Muutaman muunkin tahtoisin nähdä, ihan sen takia, että ovatko livenä sellaisia kuin antavat ymmärtää :whistle:

Yhteistyössä