Kenen mies juo itsensä humalaan joka vklp?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27783508]Samoin pitää sitten kieltää kavereiden näkemisen joka viikko, vierailut kyläpaikoissa joka viikko. Ei ole tervettä haluta joka viikko kyläilemään.[/QUOTE]Peesi. Television katsominen on myös tunnetusti epätervettä touhua, meillä ei katsota ollenkaan. Eikä myöskään kuunnella radiota eikä lueta sanomalehtiä. Ei voi olla hyväksi terveydelle eikä parisuhteelle käyttää joka päivä käsittämättömän paljon aikaa noin turhaan touhuun.

Autoilu lopetettiin myös kauan sitten eikä julkisiakaan enää käytetä koska siitä aiheutuu päästöjä jotka tuhoavat maapallomme luontoa. Sähköt päätimme katkaista samana päivänä kun menimme naimisiin, nyt käytämme lehmänlannalla toimivaa generaattoria.

[QUOTE="vieras";27783508]Samoin pitää sitten kieltää kavereiden näkemisen joka viikko, vierailut kyläpaikoissa joka viikko. Ei ole tervettä haluta joka viikko kyläilemään.[/QUOTE]

Minä olen siitä onnellisessa asemassa, että mun mies on tasavertainen kumppanini, eikä mun tarvitse kieltää häneltä yhtikäs mitään. Hän vaan ei näe mitään järkeä siinä, että kävisi viikottain kavereillaan yökylässä, ikääkin on jo 37 vuotta. :) Ja kyllä, juuri kysyin häneltä. Eikä hänen ystävissään (perheellisiä hekin) kukaan tuota harrasta. Ehkä me kaikki olemme sitten joltain eri planeetalta, jossa parisuhteet ja perhe-elämä voivat hyvin eikä kenenkään tarvitse kieltää toiselta yhtään mitään ja puolisot oikeasti viihtyvät toistensa kanssa. :)

[QUOTE="vieras";27783949]Eihän yökyläilyistä kukaan muu puhunut kuin tuo 5v-tasolla oleva.[/QUOTE]

Voi vittu ota silmä käteen ja lue... etsi nimimerkki "sondersson"in kommentit, niihin minä olen koko ajan vastannut.

Sun on pakko olla provo, ei noin tyhmiä voi olla.

Meillä ottaa joka lauantai ja sunnuntai 1-3 olutta. Harvemmin humalaan juo, mut sit kun juo niin tyyliin sammuu jonnekin. Hiukka vaan mietityttää, että kasvaako tuo määrä ajan kanssa pikku hiljaa minkä nyt juo kun aika säännöllisesti ottaa.

No mun mies ei juo koskaan. Joskus saatetaan (1-3krt vuodessa) mennä porukalla baariin, mutta mies yleensä ajaa silloinkin.
Joskus tooodella harvon voi jossain futisjoukkoeensa tai hiihtoporukan kanssa ottaa pari. Ehkä siis joka toinen vuosi.

Parissa kaljassa ei ole mitään pahaa. Mutta en voi sille mitään, että se tapa jotenkin ärsyttää mua. Olen siis onnellinen, ettei mies harrasta saunakaljoja tms.

[QUOTE="vieras";27783986]Voi vittu ota silmä käteen ja lue... etsi nimimerkki "sondersson"in kommentit, niihin minä olen koko ajan vastannut.

Sun on pakko olla provo, ei noin tyhmiä voi olla.[/QUOTE]

Valehtelet palikka. Kirjaudu niin näkee mitä paskaa selostat. Olet todellakin 5v-tasolla henkisesti ja sinne jäät.

Mies kävi baarissa pikkujouluissa, viihtyi siellä pilkkuun asti ja taisi olla jopa humalassa. Edellinen kerta oli toissavuonna, silloin tosin tuli kotiin tunti ennen sulkeutumisaikaa.
Kotona ei juo ollenkaan.
Olen ollut naimisissa päihdeongelmaisenkin kanssa, joten mulle on tärkeää, että mies ei juo paljon ja usein.

Kerta viikkoon baarissa ei ole normaalia perheelliselle.