Kenen mies juo itsensä humalaan joka vklp?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Kenen mies juo itsensä humalaan joka viikonloppu tai monta kertaa kuussa?
Rehellisesti??
Mietin tätä asiaa, koska meillä mies haluaisi mennä juomaan/baariin yleensä joka viikonloppu ja on sitä mieltä, että se on aivan normaalia.

Onko teidän mielestä?

Ja en kaipaa näitä "jätä se sika"-tyylisiä kommentteja, kiitos...

Minä itsekin join itseni humalaan joka vkl, silloin NUOREMPANA. Opiskeluaikana esim., ennen mitään lapsia ja perheitä. Se kuuluu mun mielestä asiaan ja on ihan ok, vaikkakin menee hetkellisesti alkon liikakäytön puolelle...

Kun taas perheellisen miehen/naisen joka viikkoinen kännääminen on mun mielestä outoa. Meillä käydään baarissa ehkä kerran vuodessa miehen puolelta, itse käyn pari kertaa useammin. Mies ei tykkää baareilusta, joskus saattaa käydä kaverillaan saunaillassa jolloin ottaa alkoa. En todellakaan katsois vierestä lasten kanssa, jos iskä kävis joka vkl ryyppäämässä.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ. ja moekoe
[QUOTE="vieras";27779410]:laugh:

Ja sitten näitä huippuja "jos mieheni joisi joka viikonloppu niin heittäisin hänet ja tavaransa hankeen"[/QUOTE]

No jos olis yhteisiä lapsia, niin kattelisitko sinä sellaista miestä? Minä en todellakaan kattelis enkä häpeä sitä sanoa :) onneksi ei tarvitsekaan.

[QUOTE="vieras";27779438]Minä itsekin join itseni humalaan joka vkl, silloin NUOREMPANA. Opiskeluaikana esim., ennen mitään lapsia ja perheitä. Se kuuluu mun mielestä asiaan ja on ihan ok, vaikkakin menee hetkellisesti alkon liikakäytön puolelle...

Kun taas perheellisen miehen/naisen joka viikkoinen kännääminen on mun mielestä outoa. Meillä käydään baarissa ehkä kerran vuodessa miehen puolelta, itse käyn pari kertaa useammin. Mies ei tykkää baareilusta, joskus saattaa käydä kaverillaan saunaillassa jolloin ottaa alkoa. En todellakaan katsois vierestä lasten kanssa, jos iskä kävis joka vkl ryyppäämässä.[/QUOTE]

Tähän yhdyn kokolailla, nuoret/opiskelijat juo joka viikonloppu, joskus jopa viikolla. Mutta AIKUINEN perheellinen ei juo edes joka kuukausi.

Minun mielestäni perheellisten, aikuisten ihmisten hilluminen ympäripäissään pitkin kyliä viikottain on lähinnä säälittävää.

Olihan se jännää ja hauskaa 16-19 vuotiaana kossina, sitten tuli elämään vähän tärkeämpiä asioita.

Nykyään juon lähinnä vappuna ja juhannuksena. Silloinkin kohtuudella.

[QUOTE="vieras";27779410]:laugh:

Ja sitten näitä huippuja "jos mieheni joisi joka viikonloppu niin heittäisin hänet ja tavaransa hankeen"[/QUOTE]

mä olen sitten tämä huippu :). En todellakaan katselisi tällaista touhua.

Meillä ei mies enkä minä juo joka viikonloppu. Ehkä 3-5 viikonloppua vuodessa menee viihteellä lähinnä juhlien yhteydessä. Hetken mietin tätä asiaa ja sanonpa samalla, ettei tuttavapiirissäkään ole kuin yksi mies, joka juo joka toinen viikonloppu kun vaimonsa lapset ovat lasten isänsä luona. Olisi tosi rasittavaa jos viikonloput olisivat aina varattu juomiselle. Hyi helv, oikeesti :P