M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
en käy kun minusta se on aivan tarpeeksi korkea.
T: äippälomalla oleva
Ja seuraavaksi tulet sitten marisemaan, ettei ole varaa hoitaa lasta kotona, vaan on pistettävä jo vuoden ikäsenä hoitoon...?
Rikkailla tai rikkaiden vaimoilla on varaa hoitaa muksut kotona, muut menee töihin tai syö kaurapuuroa joka aterilalla. (Itse kuulun viimeiseksi mainittuun kastiin)
ALLEKIRJOITAN!
mistähän ne rahat näihin korotuksiin revittäisiin. Mieti sitä??? Ja en tule valittamaan tänne tuota asiaa!
En käy. Mielestäni ihan tarpeeksi korkea summa elämäntapakotiäideille. Muut pystyvät tuon turvin hoitamaan lapsensa kotona sinne parin vuoden ikään. Se on jo hyvä aika aloittaa hoito ja osittainen hoitovapaa on olemassa![]()
Miksi sitten työtön saa enemmän tekemättä mitään? Eikö raha mene vähän väärään osoitteeseen?
Esim kansanedustajien palkoista tai edustuskuluista. Tai vaihdetaan summat päittäin, kht ja työttömyyspäiväraha.
Työttömyys ei aina ole oma valinta... Kotiäitiys on sitä. Sitä paitsi se työtön joutuu rahan eteen käymään kursseilla yms ja jos työstä kieltäytyy, niin seuraa karenssi.
Kotiäitiyden pitäisi olla KAIKILLE MAHDOLLINEN valinta, ei vain niille, ketkä on sattuneet syntymään kultalusikka poskipielessä. Itse tunnen ihmisiä, jotka ovat elämäntapatyöttömiä: kurssi siellä täällä, jokunen pätkätyö. Ja siitä maksetaan enemmän, kuin mitä minä saan kahden pienen hoitamisesta. Mieluustihan minä lapseni hoidan, mutta ei se helppoa näin köyhästi ole. Kyllä minusta kotiäitiys on rankempaa (varsinkin useamman lapsen kanssa) kuin yksikään työkkärin kurssi ja kyllä siitä pitäisi vähintään sama raha saada.
Kotiäitiyden pitäisi olla KAIKILLE MAHDOLLINEN valinta, ei vain niille, ketkä on sattuneet syntymään kultalusikka poskipielessä. Itse tunnen ihmisiä, jotka ovat elämäntapatyöttömiä: kurssi siellä täällä, jokunen pätkätyö. Ja siitä maksetaan enemmän, kuin mitä minä saan kahden pienen hoitamisesta. Mieluustihan minä lapseni hoidan, mutta ei se helppoa näin köyhästi ole. Kyllä minusta kotiäitiys on rankempaa (varsinkin useamman lapsen kanssa) kuin yksikään työkkärin kurssi ja kyllä siitä pitäisi vähintään sama raha saada.