kauhein nimi minkä olet kuullut?

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
nössönimet
Itse pidän siitä, että nimissä on vähän särmää. Esim. R-kirjainta.
Se tuo nimelle ryhtiä ja uskottavuutta.

Esim. tässä ketjussa mainitut Jarno, Jarkko, Jarna, Perttu on oikein hyviä nimiä. Samoin Kauri.

Mä en tykkää sellaisista voi hellantöttelis-höpötihöpöti-lakaspienilässytin -nimistä tyyliin: Nelliina, Elliina, Leo, Noa, Lenni, Lilli, Nelli, Nea, Neela, Isla, Seela, Nella, Viola tai mistäkään la-päätteisistä. Noi harvinaisemmat on vielä pahempia kun ne ei jotenkin ole edes nimiä vaan sellaisia juuri hellantuutelis-lempparinimiä. Ihan "oikeista" nimistä tökkii kyllä myöskin jotkut kuten superlössy Ella ja Leevi (vai onko se mikään "oikea" nimi? Suosittu ainakin).

Pahinta on, jos lapsi on oikein pilalle hemmoteltu ja curlattu jossain Cupcaken syränhaalarissa ja pinkissä sävy-sävyyn fleecesyränpipossaan ja äiti hössötisössöttää vieressä luomuoruoistaan, pastellinvärisestä sisustuksestaan ja nimi on sitten joku Nelliina. Huh-huh. Voi lapsparkaa kun vähän kasvaa.
 
YÄÄK...
Petri, Petro, Sakari, Juho-Pekka, Jukka-Pekka, Pekka, Pertti, Mortti, Aslak, Torsti, Einari, Elias, Erkki, Tommi, Tomi, Joni, Tellu, Topi, Reijo, Juha....... Ja melkein kaikki nimet jossa on R kirjain.
 
asök
[QUOTE="...";25725745]minusta joku ukko-pekka on ihan järkky tai sittten tia-maria:D[/QUOTE]

Kiitti, mun nimi on Tiia-Maria -.-

Omasta mielestäni "kauheimmat" nimet on kyl ehdottomasti Tuua, Pellervo ja Tuuli-Pilvi. Sitten nää kaikki Lahja, Arvo yms on kans sen verran mielenkiintosia, etten ihan heti omalle muksulle antais. :D Lääkärissäki kuulutettais Virtasen Arvoa tai Lahjaa... Haha. :D
 
Minä annoin tuon aikoinaan työnimeksi yhdelle lapsenlapsista nimenomaan sillä ajatuksella, että oli yksi rumimmista tietämistäni nimistä.
Kun pikkuista oli sitten lopulta 10 kuukauden ajan sillä nimellä kutsuttu, niin siihen oli niin tottunut, että alkoi pitää oikeastaan kauniina.

:)
Meillä taas kuopus (tyttö) oli Köpi, kun en voinut uskoa, että Suomessa oikeasti on sellainen nimi kun on niin ruma :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä