Tjuvarnas Jul - onko kukaan seurannut?
Minusta nuo Ruotsin joulukalenterit ovat aivan huippuja, pakko seurata aina joka vuosi, taidan olla enemmän innoissani kuin lapset. Juonikuviotkin ovat jotenkin hauskempia ja mielenkiintoisempia kuin Suomen vastaavat.