Katsooko kukaan Ruotsin joulukalenteria?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Björn

Aktiivinen jäsen
15.03.2009
17 686
5
36
Tjuvarnas Jul - onko kukaan seurannut? :) Minusta nuo Ruotsin joulukalenterit ovat aivan huippuja, pakko seurata aina joka vuosi, taidan olla enemmän innoissani kuin lapset. Juonikuviotkin ovat jotenkin hauskempia ja mielenkiintoisempia kuin Suomen vastaavat.
 

Yhteistyössä