S
sinkkumies
Vieras
Sinkkumies 15.12. 15:52
""Lopuksi tarkentava kysymys. Koska sinusta seksin ostaminen on aivan luonnollista elämää, niin eihän sinulla tietenkään silloin ole mitään sitä vastaan, että oma tyttäresi alkaa myymään seksiä? Ihan kiva juttuhan se olisi, luonnolliseen elämään kuuluvaa peliä, eikö vain? ""
Ei ole. Jos hän saa kunnon korvauksen ja pitää työstään niin mikäs siinä, ennemmin kuin tuhlaa aikaansa kaupantiskillä istumalla tai koulutukseen josta valmistuu työkkäriin tai matalapalkka-alalle.
Voit viedä nuo tutkimuksesi sauna tupaan poltettavaksi. Meistä minulla on läheisempää kokemusta kyseisistä naisista ja kyllä tiedän, että pieni osa rahoittaa jotain pahaa tapaansa kuten ylivelkaantunutta shoppailuviettiä tai jotkut jopa huumeiden käyttöään. Suurin osa tekee sitä siksi, että se on helppoa ja siitä saa paljon rahaa shoppailuun, eli rahan himosta. Samasta syystä idästä ja etelästä tulevat naiset sitä pääasiassa tekevät. Heillä olisi mahdollisuus tehdä sadan euron kuukausipalkasta töitä kotimaassaan, mutta tulevat mielummin hakemaan tuon parin tunnin hommista täältä suomesta. Ei kuulosta tyhmältä minusta...
Prostituution lieveilmiöt eivät johdu prostituutiosta, vaan siihen pesiytyneestä rikollisuudesta ja heidän epätoivostaan. Jos prostituutio olisi täysin laillista ja yhteiskunnan suojelemaa ja sääntelemään suurimmat ongelmat myös saataisin korjattua siitä pois. Nykyisen lakiehdotuksen seuraukset:
1. Prostituutio siirtyy entistä enemmän maanalla, eli tiukemmin rikollisten haltuun.
2. Hintataso ja vaatimukset prostituoiduilta muuttuvat kovemmiksi.
3. Prostituoidun asema tulee turvattomammaksi.
4. Asiakkaita jää kiinni hyvin vähän.
Nämä seuraukset ovat ruotsin kokemusten perusteella myös suomen kohtalo.
""Lopuksi tarkentava kysymys. Koska sinusta seksin ostaminen on aivan luonnollista elämää, niin eihän sinulla tietenkään silloin ole mitään sitä vastaan, että oma tyttäresi alkaa myymään seksiä? Ihan kiva juttuhan se olisi, luonnolliseen elämään kuuluvaa peliä, eikö vain? ""
Ei ole. Jos hän saa kunnon korvauksen ja pitää työstään niin mikäs siinä, ennemmin kuin tuhlaa aikaansa kaupantiskillä istumalla tai koulutukseen josta valmistuu työkkäriin tai matalapalkka-alalle.
Voit viedä nuo tutkimuksesi sauna tupaan poltettavaksi. Meistä minulla on läheisempää kokemusta kyseisistä naisista ja kyllä tiedän, että pieni osa rahoittaa jotain pahaa tapaansa kuten ylivelkaantunutta shoppailuviettiä tai jotkut jopa huumeiden käyttöään. Suurin osa tekee sitä siksi, että se on helppoa ja siitä saa paljon rahaa shoppailuun, eli rahan himosta. Samasta syystä idästä ja etelästä tulevat naiset sitä pääasiassa tekevät. Heillä olisi mahdollisuus tehdä sadan euron kuukausipalkasta töitä kotimaassaan, mutta tulevat mielummin hakemaan tuon parin tunnin hommista täältä suomesta. Ei kuulosta tyhmältä minusta...
Prostituution lieveilmiöt eivät johdu prostituutiosta, vaan siihen pesiytyneestä rikollisuudesta ja heidän epätoivostaan. Jos prostituutio olisi täysin laillista ja yhteiskunnan suojelemaa ja sääntelemään suurimmat ongelmat myös saataisin korjattua siitä pois. Nykyisen lakiehdotuksen seuraukset:
1. Prostituutio siirtyy entistä enemmän maanalla, eli tiukemmin rikollisten haltuun.
2. Hintataso ja vaatimukset prostituoiduilta muuttuvat kovemmiksi.
3. Prostituoidun asema tulee turvattomammaksi.
4. Asiakkaita jää kiinni hyvin vähän.
Nämä seuraukset ovat ruotsin kokemusten perusteella myös suomen kohtalo.