Karppaus vs. Ruokaympyrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitää olla pikkusen pläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paksut kuin pökkelot? :) Jos sä olisit onnellinen, et näkisi vaivaa olla harmaa räkyttäjä. Mikä perse? Ei musta ole ollut yhtään persekuvaa :D Naamakuvia lähes pelkästään. Ettet nyt vain haukkuisi väärää puuta ;)

Jos sinä olisit onnellinen et näkisi vaivaa olla musta räkyttäjä ;) Ne on juuri niitä vanhoja kuvia joista on jo kauas nähnyt että olet paksu eli = reilusti ylipainoinen. Kasvata nainen itsetunto ettei tarvitse inistä kun ensit millainen on reilusti ylipainoinen ja sitten kun vastaan alat harata vastaan :D Juurikin noita mekkokuvia olet aiemmin julkaissut ja niistä on näkynyt paksut pökkelöt. Mä voin ainakin reilusti myöntää olevani läski, itsetunto ja onnellisuus kestää sen, ei tarvitse tehdä itsestä naurettavaa ja väittää vastaan :)

Päivästä toiseen rahkaa, kaurapuuroa, raejuustoa aamuin illoin ja vielä välipalaksi ON minulle aivan liian yksipuolista. Mutta mikäs siinä jos tykkää.

Ja ellen väärin muista olet idunnor itse kertonut painavasi jotain 100 kiloa että eiköhän se kerro riittävästi ellet ole sitten kaksimetrinen :) En tajua mikä siinä on niin kamalaa jos faktat myönnetään??

Mä urheilen paljon (5-6 kertaa viikossa juoksua, kuntosalia, uintia + paljon hyötyliikuntaa) ja hyvin toimii vaikka hiilarit pidän lähes aina alle 50 g. Ennen treeniä syön 20-30 g hiilaria ja jos treenipäivinä syön yhteensä alle 50 grammassa pysyn ketoosissa kun kulutan hiilarilisän treenin aikana. Enempää hiilarilisää en tarvitse.
Mä olen sitä mieltä että ihmiset on tosi erilaisia, se mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovi kaikille. Esim mulle se, että pyörryn normaali treeneissä oli stoppi tolle "dietille". Ja toisaalta asiaan saattoi vaikuttaa se, ettei mulla ole liikakiloja.

valitsisin sellaisen ruokavalion mikä sopisi laihduttamisen jälkeenkin. eli pysyvä ratkaisu. ei pelkästään vaakalukeman vaan myöskin terveyden ja oman hyvinvoinnin takia.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23753292:
Mä olen sitä mieltä että ihmiset on tosi erilaisia, se mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovi kaikille. Esim mulle se, että pyörryn normaali treeneissä oli stoppi tolle "dietille". Ja toisaalta asiaan saattoi vaikuttaa se, ettei mulla ole liikakiloja.

Joo, yksilöllistähän se on. Mut kyllä mullakin kesti aikaa tottua pienempään hiilarimäärään treeneissä. Mut nyt kulkee hyvin :) Mäkään en oo koskaan ollu ylipainoinen, mut silti hiilarit ei sovi mulle.

[QUOTE="vieras";23753229]Jos sinä olisit onnellinen et näkisi vaivaa olla musta räkyttäjä ;) Ne on juuri niitä vanhoja kuvia joista on jo kauas nähnyt että olet paksu eli = reilusti ylipainoinen. Kasvata nainen itsetunto ettei tarvitse inistä kun ensit millainen on reilusti ylipainoinen ja sitten kun vastaan alat harata vastaan :D Juurikin noita mekkokuvia olet aiemmin julkaissut ja niistä on näkynyt paksut pökkelöt. Mä voin ainakin reilusti myöntää olevani läski, itsetunto ja onnellisuus kestää sen, ei tarvitse tehdä itsestä naurettavaa ja väittää vastaan :)

Päivästä toiseen rahkaa, kaurapuuroa, raejuustoa aamuin illoin ja vielä välipalaksi ON minulle aivan liian yksipuolista. Mutta mikäs siinä jos tykkää.[/QUOTE]

Mitä vanhoja kuvia? Totta kai mä olen ylipainoinen, mutten läski tai tankki. Eimulla ole tarvetta nimitellä itseäni :D Vaikka sulla onkin. En syö kaurapuuroa ;)

[QUOTE="vieras";23753249]Ja ellen väärin muista olet idunnor itse kertonut painavasi jotain 100 kiloa että eiköhän se kerro riittävästi ellet ole sitten kaksimetrinen :) En tajua mikä siinä on niin kamalaa jos faktat myönnetään??[/QUOTE]

Hei mussukka, se ettei ole tankki ei tarkoita etteikö olisi ylipainoinen =) Ja ei, en paina enää 100 kiloa.

[QUOTE="vieras";23754319]Juuri tätä muiden läskien vähättelytapaa en ymmärrä. Miksi ei voi myöntää olevansa lihava? Satakiloinen ON tankki, ellei ole kaksimetrinen tai lihaksikas urheilija.[/QUOTE]

POINTTI oli siinä, ettei ole tarvetta nimitellä ketään mihinkään suuntaan. En minäkään sano todella hoikkia kukkakepeiksi ym. Ylipainoinen on ylipainoinen, oli sitten 5kg liikaa painoa tai 200kg. Mitä sä lapsilles opetat? Toivottavasti et käyttämiäsi sanoja.

POINTTI oli siinä, ettei ole tarvetta nimitellä ketään mihinkään suuntaan. En minäkään sano todella hoikkia kukkakepeiksi ym. Ylipainoinen on ylipainoinen, oli sitten 5kg liikaa painoa tai 200kg. Mitä sä lapsilles opetat? Toivottavasti et käyttämiäsi sanoja.

Olen opettanut lapsilleni että äiti on syönyt liikaa ja äitillä on liian iso maha ja se ei ole terveellistä. Eikö ole kamalaa? :O

Ei ehkä sun karppaukseen, mutta tyylejä on monia. Mä en ole viihtynyt ketohiilareilla enää vähään aikaan joten joudun ottamaan lisähiilareita mm. perunasta ja greipistä. En sitten vissiin sun mielestä ole karppi? Viljaa en voi syödä juuri missään muodossa, mukaanlukien maissi, riisi ja tattari. Silloin voi peruna olla ihan jees vaihtoehto pienissä määrin.
sulle sopisi kai scd?

Yhteistyössä