Karppaajien tsemppiketju 2011

Suosittelen kokeilemaan tacopiirakkaa - ohje löytyy resepteistä :p Tehdään vähintään joka toinen viikko sitä kotona, miehen suosikkia.
Sun esimerkissä myöhemmin ketjussa oli aika vähän kaloreita ja rasvaakin. Voisit koittaa vielä hioa niin, että tulisi tiukempaa hiilarien kanssa ja vähän enemmän kuitenkin rasvaa (+ruokaa). Toisaalta Heikkilän suositus on pysyä hiilareissa alle 70gramman ja sekin toimii. Riippuu ihan kuinka rytinällä haluat mennä ;). Näyttää tuokin sun kehoon toimivan kun paino koko ajan laskee q=)p
Heiiii tota tacopiirakkaa on pakko kokeilla viikonloppuna. :)
 
Mun on varmaan "pakko" ottaa osittain karppausta takas ruokavalioon, mun nukkuminen on taas heikentyny niin et suoraan sanottuna vituttaa.... :ashamed: Karppauksen aikana nukahdin heti kun silmät laitoin kiinni ja nukuin kuin tukki aamuun, en kuullut miehen herätyskelloo jne jne..Nyt kun on ollu taas muutaman päivän karppaamatta, menee tunti ennenkun saan unta, herään pienempäänkin äänee ja uudestaan nukahtaminen on vaikeeta jne...Okei joo, mulla oli kyllä karppauksen aikana tosi levottomia unia ja paljon painajaisia...Mut ainakaa ei tullu pyörittyä yötä...

Veikee kuinka paljon ruokavalio voi vaikuttaa uneen...
 
Karppailin joskus pari vuotta sitten aikasta hyvällä menestyksellä.
Nyt olen kolmisen viikkoa ollut aika tiukalla linjalla hiilareiden shteen mutta paino ei ole tippunut grammaakaan, onpas turhauttavaa.
Vielä en haluaisi luovuttaa kun mies oli minulle jotain "atkins"namusiakin tilannut mutta perhana kun edes jotain tapahtuisi vaa´alla niin olisi motivaatiota:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;22945500:
voi ei,nyt eksyin tuonne hiilariton.fi sivuille...ja arvatkaa vaan tekeekö mieli kaikkea tuolta!!!

onko teistä joku tilannut tuolta mitn?
Mies tilasi mulle vaikka mitä yllärinä; patukoita, pizza-ainesta, pastaa...kaikenlaista.
Leipää tein, se maistu pahalle. Pizza oli jees mutta taitaa olla soijajauho mikä aina karvaasti maistuu taustalla. Patukat oli tooosi hyviä.
 
Ooo
Ei niissä patukoisssa ole kuin 3-4 hiilaria. Eilen syötiin hiilarittomasta tilattuja tortilloja fajitaksina ->en huomannut jurikaan eroa. Yksi atkinsin kahvijuoma odottelee vielä jääkaapissa, siitä ei kokemusta. Samoin pitaleivät vielä odottavat kokeilua. Lowcarb-leipä on ihan jees ainakin lämpimiin voikkareihin ja paahdettuna. Leipä- ja pitsa-aines ei ole miellyttänyt, parempaa tulee itse säätämällä ;) Mutta atkinsin patukat on hyviä!
 
Ooo
Mä syön juuri Lidlin tonnikala-katkarapu-tuorealaattia. En ehtinyt lounaalle töissä, niin oli pakko ostaa purtavat. Mukaan tarttui myös yksi light cola, macademiat ja 75%-suklaa... eihän sitä pelkällä salaatilla, teki mieli ostaa öljypullo, mutten sentään yhtä salaattia varten kehdannut :D Ja kokis siksi, ettei vissyjä ollut kylmässä. Lidlissä on pakastealtaassa hyviä lammaspihvejä ja niitä lihapötkylöitä (cevipici tms.). Pötkylät on hyviä ihan kun paistaa sellaisenaan ja heittää lopussa smetanan mukaan. Aika iso pussi. Moni kehuu niitä hampparipihvejäkin. Ja kasviksia saa luomuna isossa pussissa.
 
Mun on varmaan "pakko" ottaa osittain karppausta takas ruokavalioon, mun nukkuminen on taas heikentyny niin et suoraan sanottuna vituttaa.... :ashamed: Karppauksen aikana nukahdin heti kun silmät laitoin kiinni ja nukuin kuin tukki aamuun, en kuullut miehen herätyskelloo jne jne..Nyt kun on ollu taas muutaman päivän karppaamatta, menee tunti ennenkun saan unta, herään pienempäänkin äänee ja uudestaan nukahtaminen on vaikeeta jne...Okei joo, mulla oli kyllä karppauksen aikana tosi levottomia unia ja paljon painajaisia...Mut ainakaa ei tullu pyörittyä yötä...

Veikee kuinka paljon ruokavalio voi vaikuttaa uneen...
Mulla oli sama et ennen ku alotin karppaamisen, olin toodella herkkä uninen. jokanen ääni sai mut hereille ja sit valvottiin tunti ainakin. :O Nyt mä nukun paremmin ku koskaan eikä nukahtamis vaikeuksia ole :rolleyes:
 
Ooo
Tietäskö joku onko hyvää sellanen "lasagne" mihin tulis:
Jauhelihaa
Kesäkurpitsaa (lasagnelevyjen tilalle)
tomaattisose/paseerattu
juusto
maitokastike kermaan.
sipulia
valkosipulia
Tuoretta basilikaa
:)
Mun tekee mieli lasagnee ihan hulluna ja aattelin et tost vois kai tulla ihan jees?
 
Tietäskö joku onko hyvää sellanen "lasagne" mihin tulis:
Jauhelihaa
Kesäkurpitsaa (lasagnelevyjen tilalle)
tomaattisose/paseerattu
juusto
maitokastike kermaan.
sipulia
valkosipulia
Tuoretta basilikaa
:)
Mun tekee mieli lasagnee ihan hulluna ja aattelin et tost vois kai tulla ihan jees?
On syöty vastaavaa useammankin kerran, hyvää on. :)
 
"pypylleröinen"
Oi, toi on ihan mielettömän hyvää!! :D Meillä jopa mun mies, joka vihaa tomaattia ja kesäkurpitsaa, rakastaa tota :p Se aina pyytää tota tekemään, jos kysyn siltä, mitä se haluu ruoaksi. Eli joo, on hyvää ;)
Mulla on ihan hirvee olo. Mua oksettaa ihan hemmetisti :p
Ok, mä oon nyt tällä viikolla alkanut juoda kahvia, sitä menee se kuppi päivässä (ennen kuppi kuussa), ja tänään aamulla mä join sitä kaks kuppia. Tiedä sitten, onko siitä vai mistä. Tosin mulla on hiilaritki ollut aika matalalla nyt, eilen 12g, ja sitäki ennen 20 paikkeilla joka päivä tällä viikolla, paitsi tiistaina, kun oli 31g. Voi kai johtua siitäkin. Mut helvetti että mun tekis mieli mennä oksentamaan :p
 

Yhteistyössä