V
vieras
Vieras
olen tottunut syömään aina leipää tai puuroa aamupalaksi, millä korvaisin hiilaripitoisen aamupalani? pekonia ym. rasvaista sianlihaa en syö :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:käykö keitetty kananmuna? mitä on partaäijä? onko hedelmät sallittuja? vai syönkö vain kasviksia ja keitettyä kananmunaa?
olen tottunut syömään aina leipää tai puuroa aamupalaksi, millä korvaisin hiilaripitoisen aamupalani? pekonia ym. rasvaista sianlihaa en syö :QUOTE]
Kolme luomukanamunaa munakkaaksi Ingmannin luomukerman kanssa. Ei suolaa, mut mustapippuria, rakuunaa - luomuna mausteetkin, ei maustesekoituksia.
Suolaa en käytä, koska sitä on luomuvoissa, mikä harmittaa kyllä. Saksalaisessa luomuvoissa ei ole, mutta meilä meilä Suomessa ei haluta, yyä ihmiset saisivat täysin prosessoimatonta ruokaa edes kotona valmistettuna. Katsos:
Kirjallinen kysymys - Kaliumferrosyanidi jodisuolassa - E-004484/2011
Maldonhippuja laitan esim kalaan ja lihaan![]()
Minä en ole karppaaja mutta diabeteksen takia syön aamuisin leipäjuustoa, raejuusto, tuorekurkkua tai rahkaa