Karppaajilta kysyttävää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ääh, mulla tulee vähänväliä jotain 1000 kaloria/pv. ja pekoni on alkanut ällöttämään (puhehan ei ole siitä, että syön esim 8 siivua aamulla :snotty: )
joten nyt pitäisi saada kaloreita lisää, ilmeisesti olen nyt säästöliekillä ja mitään ei tapahdu. eli jotain missä olisi rasvat hyvin piilossa ja paljon :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
ääh, mulla tulee vähänväliä jotain 1000 kaloria/pv. ja pekoni on alkanut ällöttämään (puhehan ei ole siitä, että syön esim 8 siivua aamulla :snotty: )
joten nyt pitäisi saada kaloreita lisää, ilmeisesti olen nyt säästöliekillä ja mitään ei tapahdu. eli jotain missä olisi rasvat hyvin piilossa ja paljon :D

Partis/Lidlin kreikkalainen ja paljon :D

Kermavaahto? :D

Hei naiset mä heitin ton juustopannarin just uuniin, toivottavast on hyvää.

töissä tietää että mä ns laihdutan ja hitto niillä oli ilmeet :o :o kun yks aamu kaivoin esiin mun aamupalan, palan mansikkatorttua runsaalla kermalla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Hei naiset mä heitin ton juustopannarin just uuniin, toivottavast on hyvää.

töissä tietää että mä ns laihdutan ja hitto niillä oli ilmeet :o :o kun yks aamu kaivoin esiin mun aamupalan, palan mansikkatorttua runsaalla kermalla :whistle:

Se on hyvää :xmas:

..juu ne ilmeet on aina yhtä "kivoja". ..ja sitten kun toinen tulee viereen yhden ruisleipäviipaleen kanssa, jossa on salaatinlehti ja ehkä jopa kevytkinkkuviipale "Tiätteks mul ei oo koko laihiksen aikana ollu lainkaa nälkä. Tosi hyvä ja kevyt olo, vaikka syön jopa peräti 900 kcal päiväs" ;)

kermavaahto voisikin, en partiksesta oikein tykkää :( enkä pähkinöistä, nirppis näköjään olen :D

Mäkään en aluksi partiksesta tykänny, mutta nyt oon oppinu. Entä jos vetäisit sen tehosekottimest vaikka pakastemarjojen kera? Ei maistu kovinkaan partikselle sen jälkeen ;)

Pähkinöistä en oo koskaa tykänny, enkä tykkää vieläkää..

Kermavaahdosta saat ainaki tosi nopsaa kaloreita, paljo nopeemmin ko partiksest ;)

kermavaahto voisikin, en partiksesta oikein tykkää :( enkä pähkinöistä, nirppis näköjään olen :D

Lidlin kreikkalainen on minusta aivan eri tuote. Ei niin lohkeavaa, mutta aivan ihanan kermaista jugua. Sama rasvamäärä kuin partiksessa, mutta hiilareita vielä vähemmän. Mä olen ihan koukussa siihen :p

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Lidlin kreikkalainen on minusta aivan eri tuote. Ei niin lohkeavaa, mutta aivan ihanan kermaista jugua. Sama rasvamäärä kuin partiksessa, mutta hiilareita vielä vähemmän. Mä olen ihan koukussa siihen :p

Minusta taas niissä ei ollut mitään merkkaavaa eroa :ashamed:

Kreikkalaiset jugut, salaatissa öljyt, kahvissa tai teessä öljylisä (voi tai kookosöljy), juusto salaatissa, rasvainen liha, PÄHKINÄT.

Muista kuitenkin, että maitotuotteet ja pähkinät monilla saattaapi jumittaa, ettei hurjasti kannate.

Sinuna kävisi finelöimässä: www.fineli.fi ja kato ne arvot. RAsvat saa olla yli 100g ainakin. Vaihtele noita aamupaloja, syö vaikka munakkaassa..rasva imeytyy siihen hyvin.

Ja kaikille suosittelen karppi-foorumia, koska siellä se tieto paremmin on. Jos ei se huvita, sitten kirjan lainaukseen. Heikkilällä on paljon ohjeita ja samoin Atkinsilla.

Lisäksi voit vihanneksia jne höyryttää ja syödä kunnon voisulan kera. Samoin vaikka näin kesäisin mansikoita kermavaahdolla. Ei voi rasvan puutteesta moittia.

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Minusta taas niissä ei ollut mitään merkkaavaa eroa :ashamed:

Ok, makuasioitahan nämä ovat :)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Lisäksi voit vihanneksia jne höyryttää ja syödä kunnon voisulan kera. Samoin vaikka näin kesäisin mansikoita kermavaahdolla. Ei voi rasvan puutteesta moittia.

Mä olen noita mansikoita syönyt, mutta tuntuu että niistä pamahtaa hiilarit heti ihan taivaisiin... :ashamed: Ärsyttää.. :p

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Tää juustopannari ainakin on hyvää :o :p

Parempia jopa mun mun juustokakkarat mitä tapaan tehdä

Täällä se nyt kehuu kun en mä pääse ostamaan raejuustoa.. :( Mutta mitäs ne juustokakkarat sitten on? :D

No ihania juustokakkaroita :D

3munanvalkuaista
jotka vatkakaan vaahdoksi, sekaan 1tl jauhoja( mulla spelttiä) ja 1tl leivinjauhetta ja pari dl juustoraastetta

uuniin 220 ja viitisen min

Yhteistyössä