Karppaamalla laihduttaneet, jotka jaksais vastailla muutamiin kysymyksiin! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kiinnostais vähän... Mutta se rasva vähän mietityttää :ashamed:
Paljonko esim kaloreita syötte päivässä? Paljonko hiilareita? ja mistä ne tulee?
Syöttekö ollenkaan hedelmiä,kasviksia,puuroa,leipää jne?
Oon tällä palstalla saanu käsityksen että syötte vaan partaäijä jugurttia ja kananmunia eri muodossa +pekonia :x

Saisko jotain listaa mitä syötte? Jos syö esim aamulla kaurapuuron ja päivällä salaatin, niin siinähän on varmaan päivän hiilarikiintiö jo täynnä? :o Aamupalaksi (minun) olisi saatava jotain muuta kun pelkkää kahvia ja kanamunaa, mitä siis syötte aamusin?? :D

*suunnittelen tässä kauppalistaa*

mä en syö aamuisin, en oo koskaa syöny, joskus activia jukurtin, mieluiten simmosen juotavan vadelma-greipin..sit päivällä syön uunimakkaraa, jauhelihaa, pihvii, kananmunaa, kanaa, kalaa ja erilaisii salaattei..sen oon huomannu et ku päiväl syön kunnol ni illal ei oikeest ees oo kauhee nälkä, sillo ihan jotai pientä sit, ja manteleita syön sillon tällön, ja välillä leivon kaikkii karppiherkkuja (:

mä syön n. 60g hiilareita/pv. en ole laskenut kaloreita... olen lisännyt proteiinin määrää ravinnossani, mutta en syö ollenkaan punaista lihaa.

www.karppaus.info on täynnä hyviä reseptejä ja vinkkejä, sinne vaan lukemaan!

ateriaesimerkki:

fetasalaattia
kana-file
kasviksia (porkkanoita, kukkakaalia, parsakaalia, kesäkurpitsaa yms)

en syö puuroa, en leipää (karrpileipää kylläkin kts. reseptit), toisinaan syön jotain hedelmiä, esim. greipissä on vähän hiilaria.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
*suunnittelen tässä kauppalistaa*

..en suosittele pelkästään näiden tietojen pohjalta tekemään kauppalistaa. Kannattaa oikeasti perehtyä asiaan ihan kunnolla, ja vasta sitten ruveta toteuttamaan sitä. Äkkiskuulostamalta saattaapi jäädä sun eväkset aika ykspuoleisiksi.

..mä syön varmaankin kanssa tuon 1000-2000kcal per pvä, yleisimmin ajoittunee 1500-1800kcal välille. Hiilaria taitaa nykyisin mennä sellanen 50-100g / pvä. Tulevat kasviksista ja maitotuotteista.

Hedelmiä en syö oikeastaan muita kuin omenia. Niitäkään en kauheasti. Kasviksia ja salaatteja älyttömästi, enkä laske niiden hiilareita. Puuroa en syö ollenkaan, leipänä joskus harvoin hapankorppu.

Aamula siis joskus syön kahvin kanssa runsaasti päällystetyn hapankorpun.

Mutta suosittelen kyllä puurot ja leivät alussa jättämään pois - se on sitten vähän itsensä kiusaamista, jos "karppaa" ja kuitenki syö puuroa ja leipää.. että ensin totuttelet valioon muuten.

..ja tosiaan kannattaa aika paljon lueksia ennen kauppaan lähtöä - ja jostain ihan muualtakin kuin tältä palstalta.

Yhteistyössä