Te, jotka syötte viljattomasti....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierrassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierrassa

Vieras
millä korvaatte viljat. kasviksilla? Mitä esim. aamupalaksi? Haluaisin kokeilla, mutta elämä ilman leipää on aika haastavaa... Ja puuron olen tottunut syömään aamupalaksi. Kauan kesti sopeutua viljattomuuteen?

Mitä tarkoitat viljoilla,ihanko kaikkia vai kotimaisia? Ilman leipää pärjää hyvin,kun siihen vaan tottuu. Aamupalaksi voi syödä esim. jogurttia marjojen ja/tai hedelmien kanssa. Vaihtoehtoja on paljon. :)

Mä elän kausittain viljattomasti. Silloin syön aamupalaksi kasvismunakkaita, rahkaa marjoilla tai hedelmillä tai sitten raejuustoa ja tomaattia, kurkkua yms. Ruualla paljon kasviksia ja salaatteja. Välipalana tai iltanaposteltavana on monesti pähkinöitä.

Aina sillon kun inspis iskee, teen aamupalaks reilun smoothien. Ite tehdyt luontaisesti gluteenittomat tuoreet leivät on kans hyviä. Munakaskin on välillä hyvää. Tattaripuuro reilun voisilmän kanssa...

Viljaton vai gluteeniton?
Viilit, jugurtit, rahkat, marjat, hedelmät ja kasvikset
Minulla on gluteeniton ruokavalio, joten syön kauraakin ja kaurapuuro on aika tavallinen aamupalani. Syön gluteenitonta leipää ja joskus pullaa tai keksiä, mutta en lähellekään niin paljon, kuin ennen. Makeanhimo on vähentynyt, eikä mulla oikeastaan tee edes mieli mitään keksejä.

Yhteistyössä