Kuinka monen lapsella on? Meillä koelanseerataan tänään käyttöön. Lähdössä ostamaan karkkia lasten kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:Lauantai karkkipäivä...Kesälä ja muuten lomilla se "pikkasen" lipsuu :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Sollu:Meillä koululaisella on karkkipäivä,mutta pienemmillä ei varsinaisesti vakiintunutta karkkipäivää ole.Pienemmät rakastavat suklaata.Syövät suklaapatukkansa silloin tällöin ja se riittää.Irtokarkeista tai pussikarkeista eivät onneksi välitä,vielä =)