G: Karkkipäivä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: meillä on herkkupäivä.saavat sipsiä,limua ja karkkia niin paljon kuin haluavat.herkut otetaan esiin illalla.osaavat syödä niitä ahmimatta =) lapset -02,-04 ja -05 syntyneitä :heart:
meillä viralliset herkkupäivät pe ja la mutta syödään toisinaan muulloinkin... :p
 
Just kävi tuo 3,5 vee piipittämässä tuossa vieressä, että mää söin kaikki ruuat ja nyt isi antoi mulle kankkia!! :) Eli meillä on kans tänään karkkipäivä ja karkkia saa sopivasti.. Joskus ostetaan lauantaipussi tai sitte sellainen Haribon pikkuinen pussi tai jotain muuta.. Joskus pappa tuo viikonloppupussin... jne...
 
:wave:

täällä on molemmilla tänään karkkipäivä.

Eivät oo saanu vielä mitään.
isompi on kisoissa varamiehenä ja pienemmällä on suklaalevy (just kaivaa sitä esille)

Isompi 11v ja pienempi 7v
 
Meillä myös tänään karkkipäivä.
Lapset -99, -01 ja -05 saavat valita karkkinsa kaupasta. Jättipussia en suostu ostamaan, vaan ihan sellasen tavis kokosen pussin. tai sit valkkaavat irtokarkkeja. Nuorimmaiselle valkkaan ite jotain vähän ja sit se saa siskoilta jos tarvii, on kyl aika ranttu...

illalla saattaapi olla sipsejä.. :)
 

Yhteistyössä