Ystävä toi lapsen meille kyläilemään eilen...................................

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhonentatuoitunarintaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perhonentatuoitunarintaan

Vieras
Ja lapsella oli karkkipussi mukana! Tytön äiti sanoi, että Vilma otti tänään karkkipussin mukaan, koska hänellä on karkkipäivä. Kiva juttu, että on karkkipäivä, mutta siis oikeesti olisivat voineet kertoa mulle, että meille raahataan karkkia!!! Mun tyttö tuli heti kateelliseks ja pyys Vilmalta karkkia, mutta eipä tyttö antanut. Sanoi vain, että tää on mun ja mä en anna. Enpä voinut toisen lasta komentaa antamaankaan... Siinä sitten koko kyläily oltiin huonolla mielellä. Oliko asiallista Vilman äidiltä? (nimi muutettu)
 
Jos on karkkipussi mukana niin siitä tarjotaan muillekkin. Minä olisin kyllä sanonut lapselle että jos ei suostu jakamaan niin sitten pannaan pussi odottamaan ja saa syödä karkkinsa sitten kotonaan.
 
Ja lapsella oli karkkipussi mukana! Tytön äiti sanoi, että Vilma otti tänään karkkipussin mukaan, koska hänellä on karkkipäivä. Kiva juttu, että on karkkipäivä, mutta siis oikeesti olisivat voineet kertoa mulle, että meille raahataan karkkia!!! Mun tyttö tuli heti kateelliseks ja pyys Vilmalta karkkia, mutta eipä tyttö antanut. Sanoi vain, että tää on mun ja mä en anna. Enpä voinut toisen lasta komentaa antamaankaan... Siinä sitten koko kyläily oltiin huonolla mielellä. Oliko asiallista Vilman äidiltä? (nimi muutettu)

En kyllä tajua tätä. Jos haluaa karkkeja kanniskella niin sitten tarjotaan toiselle tai sitten karkit odottaa takin taskussa kotilähtöä.

Olisin sanonut lapselle että meidän perheessä ei ole nyt karkkipäivää, että pistetään pussi odottamaan, saat kun lähdet kotiin. (koska en haluis pakottaa tarjoamaan, siitä olis ikävä kuulla valitusta lapsen äidiltä)

Tän tapaisia tapauksia meilläkin on nähty, en tajua miten joku kehtaa tehdä noin...
 
Kun vanhempi sanoi, että Vilmalla karkkipäivä ja otti karkkinsa mukaan, niin alkoiko hän (siis tämä vanhempi) kiukuttelemaan, kun kerroit ettei teillä mielellään tänään syödä karkkia? Vai miten tilanne eteni siihen, että Vilmalla oil teidän kotonanne se karkkipussi kädessä?
 
  • Tykkää
Reactions: aamuntorkku

Similar threads

Yhteistyössä