Iso kiitos kaikille jotka jaksoi vastata, kyllä se samassa tilanteessa olevien lohdutus tuntuu vaan ihan erilaiselle, kuin lääkäreiden ja psykologien... Mies jaksaa kannustaa että hän on tässä ihan täysin mukana, ja kun minäkin olen välillä tällainen vaativa huollettava, en voi kuin ihailla hänen omistautumistaan! Meillä on parisuhteessa sellainen ohjenuora, että vaikka kummallekin saattaa jossain kohtaa elämää tulla halu luovuttaa tai rakkaus tai usko hiipua, ikinä ei luovuteta yhtä aikaa. Jos toisella on vaikeaa, toinen seisoo kahta vahvempana. Siitä tulee turvallinen olo, kun tietää, ettei voi tehdä mitään niin väärää ja typerää, että toinen siksi luovuttaisi. Kyllä mä uskon, että me saadaan juuri sellainen tulevaisuus kuin halutaan, koska vaikka jompi kumpi välillä väsyisi, yhdessä me kuitenkin pusketaan eteenpän. (Jännästi musta heti löytyy tämä optimisti, kun pitkästä aikaa päästin pahan olon ulos tänne!)
Ja tietysti suuronnittelut murkulle!!!
Miramei puhuit tuosta Prolaktiinista, ja rupesin miettimään, voisikohan mullakin olla se häikkänä? Mulla on tosiaan viimeiset viisi kuukautta tihutellut maitoa. Tämä johtuu selvästi keskenmenosta, mutta mulla on ollut tämä ongelma myös aiemmin ihan ilman raskautta. Lisäksi mä en ole onnistunut tulemaan raskaaksi tän maidon tihuttelun aikana, vaikka kierto on säännöllinen 28 päivää, ovis tapahtuu aina kp14-15 ja sängyssä on puuhattu ahkeraan oviksen ympärillä... Nyt mä lupaan ja vannon, että jollen tässä kierrossa posahda paksuksi, varaan heti alkukierrosta lääkäriajan, ja selvitän tämän jutun! Olen lykännyt tätä ihan liian pitkään, ottaen huomioon kuinka helppo mutta tärkeä asia on kyseessä...
Ja loppukierrosta puheenollen, mutkin voisi laittaa piinailemaan: Tänään on dpo 8, ja testiä ajattelin tehdä 9.10. Iik.
Ja tietysti suuronnittelut murkulle!!!
Miramei puhuit tuosta Prolaktiinista, ja rupesin miettimään, voisikohan mullakin olla se häikkänä? Mulla on tosiaan viimeiset viisi kuukautta tihutellut maitoa. Tämä johtuu selvästi keskenmenosta, mutta mulla on ollut tämä ongelma myös aiemmin ihan ilman raskautta. Lisäksi mä en ole onnistunut tulemaan raskaaksi tän maidon tihuttelun aikana, vaikka kierto on säännöllinen 28 päivää, ovis tapahtuu aina kp14-15 ja sängyssä on puuhattu ahkeraan oviksen ympärillä... Nyt mä lupaan ja vannon, että jollen tässä kierrossa posahda paksuksi, varaan heti alkukierrosta lääkäriajan, ja selvitän tämän jutun! Olen lykännyt tätä ihan liian pitkään, ottaen huomioon kuinka helppo mutta tärkeä asia on kyseessä...
Ja loppukierrosta puheenollen, mutkin voisi laittaa piinailemaan: Tänään on dpo 8, ja testiä ajattelin tehdä 9.10. Iik.