Kakskymppiset yrittäjät 2012

susupala Pahoittelut lemmikin menettämisestä! :ashamed: Toivotaan, että sielä pikkuinen kiinnittyy ;)

Grill Minä oon kans käynyt yrittäjäkoulutuksen, ja siitä todella oli hyötyä sai niin paljon hyvää tietoa, vaikka mä varmaan sitä nyt tarvi, mut ompahan sekin käyty. :D
 
Pikapäivitys (illalla sitten paneudun enempi kirjoituksiinne :D), mut muistelisin, että täällä oli yks tai useampi puhunut siitä, että oviksen jälkeen joskus "jomottelee"/pistelee reisiin saakka tuolta nivusista. Mulla nyt aamusta asti tässä toimistossa istuessa jatkuvaa jomotusta, mut se tuntuu enempi yläreisissä, ku ite nivusissa, mut tunnen, että se lähtee sieltä. Muistelisin, että mulla on toisinaan ollut tällaista just tässä oviksen ja menkkjen välissä, mut ei tosiaan näin pitkäkestoista ja tuntuvaa, vaan jokusen 5 min silloin tällöin. Osaako joku fiksu selittää, mistä tällainen johtuu? :D
 
Voi kiitos Millinläinen ja Miwwi :hug:
Ostin nyt sitten Clearblue digitaalisen testin ja tein sen ja siinä lukee raskaana 1-2 Apua onko tämä totta? Uskallanko mä nyt ajatella että olen raskaana? Voi apua toivottavasti nyt pysyy pikkuinen matkassa, mä en voi vain uskoa tätä? :heart:
 
BDU
Täältäkin löytyi näköjään mukavan kuuloista sakkia :) Pääsiskö mukaan? ensimmäinen haaveissa :heart:
Minun tiedot on nyt BDU..............kp2/28-35................25v..............yk1.. ...........1.lapsi

Mun menkat on todella niukat nyt, en oo edes varma onko ne alkanu.. Mietin vaan että millonkohan tekisin testin kun pvä 28. oli viime to (5 päivää sitten) ja menkat alko tosiaan 32. pvänä (jos nää nyt on "oikeet")..
Ähh, ei jaksais tämmöstä arpomista =) Susupalalle onnea!!
 
Viimeksi muokattu:
icy
Mun on varmaan pakko ilmoittaa itseni tänne, reilu vuosi sitten tästä jengistä plussasin ja nyt tuolla vetelee päikkäreitä 6kk ikäinen poika :) Mulla on ollut jo pitkään kauhea vauvakuume, mutta ei olla varsinaista yritystä aloitettu kun asutaan kaksiossa tällä hetkellä ja miehellä on ehtona, että pitää päästä isompaan asuntoon ennen yritystä (ja ihan järkevää se onkin). Vuosi meni ekaa yrittäessä, joten kauhean kauan en haluaisi odotella, jottei ikäeroa tulisi kauheasti...

Menossa siis mukana! Pikaisten asuntokauppojen toivossa ;) Harmillista, että listassa näkyy tuttuja nimiä vuodenkin takaa, kovasti sitä toivoisi kaikille plussaa ja vauvautumista :hug:
 
BDU Tervetuloa! :wave:

icy Ihanaa, että sieltä löytyy pieni poika. :) Itse en ole ollut täälä silloinkun sinä olet ollut. :) Kerro ihmeessä itsestäsi, minkä ikäisiä olette, olitteko kauan yrittänyt lasta kun tärppäsi? Tässä ryhmässä ei niin pitkälle nää, että voisi selata sinusta. :D
 
Mistähän johtuu... mulla on nyt dpo 10? ja tänään kun aamulla kävin veskissä niin tuli verensekaista vuotoa. päivän mittaan se on hävinnyt eikä äsken käydessäni mitään ollut. alaselkä on pirun kipeä ja vatsassa nipistää aina välillä keskellä, vähän navan alapuolella? :eek:

KAIKILLE pahoittelut uuden kierron alkamisesta, jos niikseen on käynyt! :(
 
icy
Meikäläisellä on ikää 22 (ehdin just täyttää ennen pojun syntymää) ja mies on 30v. Yhdessä ollaan oltu kohta 4v., kihloissa 2,5v. Vauvelia alettiin yrittämään kesäkuussa 2010, ja sitten 9.8.2011 tuli plussa <3 En kylläkään ehtiny kauhean kauan silloin tässä porukassa kirjoitella, kun plussa tais tulla ekasta vaiko toisesta kierrosta kun tänne olin ilmottautunut :) Meijän perheeseen kuuluu lisäksi koira ja kissa, niidenkin takia ois tärkeetä päästä isompaan kotiin, kun alkaa tuo lattiatila käymään ahtaaksi kaikille :D

Poika synytyi tosiaan maaliskuussa rv. 38+3, päädyttiin sektioon kun vauva kääntyi avotarjontaan ja kohdunsuu lähti menemään kiinni (ilmeisesti pieleen menneen puudutuksen takia). 18h kesti yhteensä siitä, kun vesia alkoi tulemaan. Ei jäänyt silti mitään traumoja, kurjempaa oli se 3vko:n migreeni, johon yritettiin veripaikkaakin muttei auttanut. Vauva-aikakaan ei ole ollut mikään helppo, 3,5kk koliikkia, vähän aikaa sitten pissatulehdus, refluksia, yöheräämistä edelleen... silti kuumeilen silmäpusseineni ja univelkoineni :D

Joka tapauksessa varmaan odotetaan yritystä ainakin joulu-tammikuuhun, kun sektion jälkeen ois hyvä pitää synnytyksissä väliä n.2v. Hypistelen siihen asti noita pieneksi menneitä vauvanvaatteita ja yritän epätoivoisesti karistaa näitä raskauskiloja EDELLEEN :D. Tässä tämmönen pikainfo meikäläisestä :)

Sunflower mä muistan sun nimimerkin myös :) Sulla oli ennestään lapsia? Millaset ikäerot heillä on, mitenkä teillä sujui, sillon kun kakkonen syntyi?
 
susupalalle onnea! <3

Tervetuloa icy ja BDU!

ON: Mulle voi päivittää kp 1/30, yk3. Kummallisinta on, että mun tappokivuista ei oo tietoakaan, pelkästään semmosta paineen tunnetta häpyluun päällä.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
icy: 2v ikäeroa.. Ihan hyvin sujui alusta asti vaikka kakkonen onkin ollut suhteellisen vaativa lapsi nukkumattomuuden ja allergioiden kanssa.

Pahoittelut Nuttikselle uuteen kiertoon joutumisesta!
 
icy Tervetuloa kuumeilemaan! Onnea vielä vaavasta :) Mullakin olis sitten joskus haaveena saada kaksi lasta miltei peräkanaa, jos sellainen onni meille suotais..


Täytyy kyllä myöntää, että icyn tarinaa seurailin plussanneiden puolella, nyt vähän kirpaisee, että siinä ajassa minä mieheni kanssa ei olla mihinkään edetty vauvantekohommissamme. Aika siis menee eteenpäin, toiset saa vauvoja ja me junnataan paikallamme.

Toinen, joka mua vähän ahdistaa/kirpaisee, on se, kun uusia (tietenkin) tulee joukkoomme ja kas, yk1:llä ollaankin jo raskaana. Tätä en tietenkään tarkoita pahalla, jokainen kuumeileva on plussansa ansainnut ja olen vilpittömästi (ainakin yritän olla) onnellinen heidän puolestaan.. kateus on rumaa, mutta katkeruus on jotakin kamalamaa

Nämäkin on niitä tiettyjä asioita, joiden kanssa joko oppii elämään, taikka sitten ei opi. Minä yritän oppia - mutta pahalta näyttää..

Anopin synnytys käynnistetään viimeistään ensi viikolla.. Ahdistaa! Olihan se päivä toki tiedossa, mutta se tuntuu niin pahalta, kun itse haluaisi olla siinä tilassa, jossa joku toinen ei halua.
Miehen kanssa juteltiin ja hän sanoi, että se lapsi ei todellakaan tunnu yhtään pikkusiskolta, se on vaan joku vauva. Liekö onko anoppi kuvitellut ollenkaan, millaisen vastaanoton tämä lapsi saa? Kuvitteleeko hän, että vauva otetaan mukaan joukkoon, "onhan se kuitenkin se pikkuprinsessa, pieni sisko".. En kyllä jaksais uskoa sitä, että nää miehet (mies ja sen veljet) pitäis siitä huolta niinkuin pikkusiskoista pidetään. Mieheni ainankin tuntuu karttavan koko ajatusta pikkusiskosta... Ei halua puhua siitä. Se oman lapsen kaipuu on niin suurta, että oman pikkusiskon hoivaaminen tuntuu pahalta.

Mies soitteli tänään klinikalle, olisi kysellyt spermatuloksia. Hoitaja sanoi, että "vastaukset on laitettu tänään postiin, ne tulee huomenna" WAT? Miksei voinut sanoa mitään muuta? Nyt me eletään täällä jännityksessä... Mun on pakko tulla koulusta kesken päivän katsomaan posti! Ihan pakko!


Mitä ootte muuten mieltä, mun blogissa oli tää arvonta lauantaina, mutta voittaja ei oo laittanu mulle säpöa.. Voinko siis tehdä huomenna uuden arvonnan?? Ei viitsis kauan ootella, että sais palkinnon lähtemään..
 
Susupala Onnittelut! :flower:

Pamsku Ymmärrän tunteesi tuon kadehtimisen osalta, kun tosiaan osalla käy melkoinen onni myötä. Samoilla fiiliksillä täälläkin mennään.

ON: Ei mitään. Ja muuten, meillä tulee 3vk päästä se ensimmäinen vuosi täyteen tuloksetonta yritystä. Aivan käsittämätöntä, että myös meille kävi näin. Jollain tasolla kyllä osasin aavistaa..
 
Sunflower11
Täytyy kyllä myöntää, että icyn tarinaa seurailin plussanneiden puolella, nyt vähän kirpaisee, että siinä ajassa minä mieheni kanssa ei olla mihinkään edetty vauvantekohommissamme. Aika siis menee eteenpäin, toiset saa vauvoja ja me junnataan paikallamme.

Toinen, joka mua vähän ahdistaa/kirpaisee, on se, kun uusia (tietenkin) tulee joukkoomme ja kas, yk1:llä ollaankin jo raskaana. Tätä en tietenkään tarkoita pahalla, jokainen kuumeileva on plussansa ansainnut ja olen vilpittömästi (ainakin yritän olla) onnellinen heidän puolestaan.. kateus on rumaa, mutta katkeruus on jotakin kamalamaa
Tiedän tämän tunteen.. :hug:
Koita jaksaa Pamsku! Varmasti toi anopin tilanne vielä enemmän korventaa :(
 
Sain kuin sainkin (kädet ja ääni väristen) kerrottua töissä tästä, ja ilman kyyneleitä! Helpotti kyllä kieltämättä vähän :)

Tervetuloa uusille! Mäkin muistan Icyn :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Pamsku täysin samaa mieltä! Hurjaa ajatella (ei ollut muuten ennen tätä päivää käynyt edes mielessä) et tuolta plussanneiden puoleltahan saattaa pikkuhiljaa alkaa tulla enemmänkin porukkaa tänne takaisin, toiselle kierrokselle, ja me vaan täällä vielä odotellaan sitä ensimmäistä.
Meille nyt tulee tosiaan ens kuussa se kaksi vuotta täyteen, joku toinen ois siinä ajassa "tehnyt" kaksikin lasta, itse ei ole saanut sitä ensimmäistä edes ALULLE! :(

Muoks. Pakko vielä vähän angstata..onks tuon hemmetin pallomaha Vappu Pimiän kuvaa pakko tunkea joka paikkaan! Se mainoskin tulee ihan liian monta kertaa päivässä ja tuossa se nyt taas möllöttää!
 
Viimeksi muokattu:
icy
Voi hirmu, ei ollut missään nimessä tarkoitus tulla aiheuttamaan kenellekään lisää mielipahaa... :(

Miwwi juu tuli yritettyä kauan, ja kikkakolmosia käytiin läpi...ei ollut mistään apua. Tarkempia tutkimuksia ei tehty, koska lääkärin mukaan ei ollut aika eikä mikään pillereiden jälkeen, että vuosi oltiin yritetty. Ovuloimattomuutta epäili pari muuta lääkäriä, sen syytä ei vaan ehditty selvittää, toinen veikkas endoa, kun oli niin kivuliaat menkat (jos ne ylipäätään tuli). Munasarjat tuli tutkittua, niissä ei onneksi kystia/kasvaimia ollut, sitäkin epäiltiin kun oli aiemmin leikattu alaselästä nyrkin kokoinen kysta ja mahollisesti se ois voinu levitä muuallekin.
 
Viimeksi muokattu:
icy joo en minäkään sitä sillä tarkoittanut! :hug: On ihanaa, että aloitte uudestaan kuumeilemaan, ja teilläkään ei ollut mikään tasaisin tie kuljettavananne (huh, olipa vaikee sana!!!). Älä siis ota itseesi hani! :)

Anoppi kävi miehensä kanssa meillä kahvilla, tosiaan anopin maha on niiiin iso! Annoin heille pienen lahjan, halusin muistuttaa, että ajattelen heitä ja heidän tulevaa vauvaansa, annoin ihania tutteja :) Olihan se anoppi ihan otettu, vaikka kyllä luulin, että olisi sanonut, että "eihän tässä nyt mitään lahjoja tarvita..." tms.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 9.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp73/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin...........kp54/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2........kp54/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp53/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
Pamsku...........kp31/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi

Kp 21-30


Anlii................kp30/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp29/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
Mosmos..........kp27/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva..............kp27/30................23v..............yk3.............1.lapsi
Miwwi.............kp26/28-35............21v.........yk1(6)..............1.lapsi
memsie...........kp23/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi
Sunflower11.....kp22/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi

Kp 11->20


AnnuLiisa.........kp19/27-30............25v.......... yk3..............1.lapsi
maijac.............kp14/33..................23v..........yk2...............1.lapsi
Niiu.................kp12/27-31............25v............yk3..............1.lapsi

Kp 1-10


Grill.................kp10/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp10/46-160........22v.............yk15.............1.lapsi
Henkari............kp9/24..............23v.............yk7................3.lapsi
Taru_..............kp9/32-60..............21v.........yk6................1.lapsi
lumihiutale92.....kp6/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp3/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp2/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp2/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
Nuttis...............kp1/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp1/28...............24v...........yk2................2.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Mosmos....dpo12...9.10
Nenni88...dpo10-11....11.10
Sunflower...dpo8.....15.10
Pamsku......dpo5......18.10
Memsie......dpo4-5.....19.10
AnnuLiisa...dpo4.....15.10
Miwwi.... dpo3......16.10
Miramei.....dpo2?.....20.10


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
susupala


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä