Kakskymppiset yrittäjät 2012

AnnuLiisa: Ja mikäs on blogin osoite? Voisin vilkaista. ;)

Sunflower: Kiitti. :) Jos sais ajatuksia edes hetkeks muualle.

Ai niin juu tuosta joulusta pitikin jo aikaisemmin kommentoida. Siis mehän ihan täysin ajateltiin viime jouluna, että voitais pyytää nyt tänä jouluna mun vanhemmat ja miehen äidin & isäpuolen syömään ja avaamaan lahjoja meille, kun meillä silloin luulis jo olevan joku pikkuinen mukana "menossa". Toisin kävi.

Amalia: Tuo on kyllä totta. Pelkään kai että äitini vaan menee ja tuomitsee koko yrityksen. Hänellä kun on (ainakin aina aluksi) aika vahvat kommentit ja mieleipiteet. Normaalisti osaan kyllä äitiäni "käsitellä", mutta en tiedä miten jaksaisin tämän asian kanssa... Siksi raskaudesta kertominen olisi ehkä(?) helpompaa, koska se valittaminen ja tuomitseminen olisi siinä vaiheessa jo "myöhäistä". Tulipa sekavasti, no ehkä tajusit. :D

ON: Joo voisin minäkin jotain positiivista tänne kirjoittaa, vaikka tuntuu että tuon endopelon myötä on oikeasti toivo mennyt, vaikka ei niin mitääääään varmuutta asiaan ole. Miten voikin yksi pienen pieni epäily näin latistaa? :kieh: Noh, meillä saatiin viimein vessaan uudet tapetit laitettua ja ne on kyllä todella kivat vaikka alkuun vähän niitä epäilin. Nyt oikeasti taas innostuin sisustamaan ja päätin että nyt lähtee kaikki "turha" nippeli ja nappeli varastoon. On tosi ärsyttävää kun yrittää siivota ja millekään ei ole oikeaa paikkaa ja tavaraa on niin pirusti joka paikassa! :D Jos edes vähän helpottaisi omaa arkea. ;)

Lisäksi yritän keskittyä uuteen uraani, jospa vaikka saisin sen pian käyntiin. =)
 
lumihiutaleelle ja henskulle voimia :hug:

grill, toivottavasyi ei olis endo. Mutta on kuitenkin tärkeä selvittää se lyhyen vuodon syy. Hyvä, että saat sisustuksen ja urasuunnittelun kautta ajatuksia vähän muualle. Tollasessa epävarmuudessa eläminen on melkein se pelottavin vaihe, toinen pelottava on sitten jos diagnoosi tulee, mutta vaan jos :)

Kaikki taas oon lukenu, mutta jotenkin aikaa ei oo ollu kommentoida. Kaikille paljon tsemppiä!! Kyllä vielä vuoden loppuun mennessä tällä hetkellä listoilla olevat plussaa, eikö vaan? :rolleyes:

ON:Turhua tullut, maha kipuillu. Pelkään pahinta ja odotan parhainta. Saa nähä, matalalla profiililla mennään, pessimisti kun ei pety.
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa!

Kyllä mäkin täällä taustalla vielä häärin... Olin vaan juuri lomailemassa viikon Välimeren auringossa ja sitä ennen oli todella kiirusta töiden ja muiden hommien kanssa.

Oon kuitenkin yrittänyt käydä aina lukaisemassa kuulumisia, vaikken olekaan ehtinyt kommentoida.

Huomasin että ainakin yksi uusi oli tullut ja yksi plussannut eli tervetuloa ja onnea tasapuolisesti :)

Kaikille muille jaksuja ja plussatuulia, palaan paremmalla ajalla - nukkuun! |O Zzz...
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 7.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp71/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin...........kp52/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2........kp52/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp51/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
susupala.........kp41/37...............22v.........yk3..................1.lapsi

Kp 21-30


Pamsku............kp29/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Nuttis.............kp29/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii................kp28/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp27/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
Mosmos..........kp25/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva..............kp25/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen......kp25/24-30.............22v..........yk7...............1.lapsi
Miwwi.............kp24/28-35............21v.........yk1(6)..............1.lapsi
Nenni88..........kp23/28-30............24v...........yk1.........2.lapsi
memsie...........kp21/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi

Kp 11->20


Sunflower11.....kp20/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi
AnnuLiisa.........kp17/27-30............25v.......... yk3..............1.lapsi
maijac.............kp12/33..................23v..........yk2...............1.lapsi

Kp 1-10


Niiu.................kp10/27-31............25v............yk3..............1.lapsi
Grill.................kp8/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp8/46-160........22v.............yk15.............1.lapsi
Henkari............kp7/24..............23v.............yk7................3.lapsi
Taru_..............kp7/32-60..............21v.........yk6................1.lapsi
lumihiutale92.....kp4/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp1/30...............19v.............yk4................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Nuttis.........dpo12......9.10
Mosmos....dpo10...9.10
Nenni88...dpo8-9....11.10
Sunflower...dpo6.....15.10
AnnuLiisa...dpo2.....15.10
Miwwi.... dpo1......??


Mukana menossa
-es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Juu täällähän minä taas, kiitosta vain, loma meni mukavasti ja teki kyllä hyvää. Sai aurinkoenergiaa taas vähäksi aikaa eteenpäin =)

Mutta sitten... En ymmärrä mikä mua vaivaa, auttakee! :confused: ja varautukaa kunnon omanapailuun...

Eli siis... Kun mulla on kierrot olleet nyt kovin epäsäännölliset siitä viime helmikuusta asti, maaliskuussahan kävin heti yksityisellä gynellä sen takii (siis kun sitä ennen olivat olleet säännölliset ja oltiin silloin siis jätetty jo ehkäisy pois, niin ihmettelin niin kovasti kun yhtäkkiä se kierto venyikin tyyliin 60 päivään) no gyne teki tutkimuksen ja ultrasi ja sanoi kaiken olevan normisti ja pohdittiin siinä ja ajattelin sit vaan sen johtuvan jostain stressistä tms. ja kyllähän siinä kaikkea kurjaa ja stressaavaa olikin ja on ollut sen jälkeenkin...

No mutta eipä ne kierrot tässä ole tasaantuneet (ennen oli siis tasan 31päivää), mutta kun tää vuosi on ollut aika kurjaa aikaa meidän lähipiirissä, niin en sinänsä oo siitä ollut niin huolestunut, keväällä siinä mm. jonkin verran laihduinkin, vaikka oon aika hoikka jo valmiiksi (vaikka kaikki on kyllä tullut jo takaisin :D) niin kyllähän kaikki voi vaikuttaa...

Viime kierto mulla oli 45 päivää ja mulla oli jo silloinkin tosi oudot menkat. Normaalisti mulla on aika runsaat menkat, alkaa yleensä aika kunnolla heti vuotamaan, pari päivää vähän niukemmin, sit pari päivää runsaasti ja sit pari päivää taas hiukan niukemmin ja siinä ne. Viimeksi tosiaan tuli mun mielestä joku 3 päivää ruskeaa tuhrua sit kunnon menkat ja sit vielä pari päivää oranssia tuhrua...

No nyt tässä menneessä kierrossa aloin tikuttaan ovista (ekaa kertaa kunnolla) niillä raskauskeijun pregcheckeillä melkein heti menkkojen jälkeen ja en saanut tasavahvoja viivoja olleenkaan... siihen mennessä kun viime viikon torstaina kp30 oikein säikähdin töissä vessassa, kun huomasin menkkojen alkaneen ja oli tulleet ihan pikkareihin asti. No olin tietty pettynyt, mutta toisaalta iloinen siitä, että oli kp30! Ja voisin huoletta lähteä reissuun ja ottaa pari mojitoa :D eikä tarttis sit pohtia mahd. raskautta... Mutta nää menkat vaan jatkuuuuuu! Nyt jo 11 päivää olleet! Joinain päivinä vuoto on ollut tosi niukkaa ja olematonta, tullut esim. vaan veskissä käydessä paperiin, toisina päivinä on täytynyt käyttää ihan tampooniakin. No pe tulin reissusta kotiin ja luulin jo vuodon aika lailla loppuneen, mutta kun illalla pupuiltiin, se laukaisi taas vuodon... No eilen ei ollut juurikaan mitään, eikä tänään, ennen kuin taas tossa pupuiltiin ja se laukaisi kunnon vuodon, kaikki paikat oli sen jälkeen ihan sotkussa...

Ääää... Mikä mua vaivaa?! Onko kellään ollut mitään tällaista vastaavaa?
 
Hmm hmm Mojito... :confused: Minä en osaa muuta kertoa, kuin että minullahan on välillä aina yhdyntäkipuja ja melko usein (siis ainakin kerran kaksi per kierto) myös vuotoa yhdynnän jälkeen. Sellaista ihan pientä vuotoa, ei vaadi tampoonia tai muuta. Joskus (v. 2007?) sen on koulun terveydenhoitaja "diagnosoinut" vain haavaksi mikää tulee yhdynnässä ja siihen olen luottanut. Siis aina tuohon omaan endoepäilyyni asti. Todella paha mennä sanomaan yhtään mitään, mutta kyllä sun kannattaisi ihan lääkäriin ottaa yhteyttä, vielä kun tuohon lisätään tuo (ilmeisesti) viime kierron ovuloimattomuus... : /
 
Grill Okei... Mulla ei kyllä ole ikinä ollut mitään yhdyntäkipuja, eikä mitään ylimääräisiä vuotoja menkkojen välillä...
Sitäpä mäkin tässä juuri oon miettinyt, että pitäisi varmaan lääkäriinpäin olla yhteydessä, kun ei tämä nyt ihan normaalilta vaikuta.
Mietin vaan katsoisiko tässä vielä yhden kierron, miten se menee, jos nää ikuisuusmenkat nyt loppuisi, vai pitäisikö nyt heti luovuttaa homma lääkärin puoleen... Vaikeeta on taas.

Mutta mukavaa alkavaa viikkoa kaikille, kai se on pakko taas työviikkoon tästä valmistautua...
 
lumihiutale Tapoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :hug:

Mojito Tervetuloa takaisin sieltä lämpimästä tänne ihanan viileeseen suomeen ;) hmm, on tuo aika kumma juttu, ei oikeen osaa sanoa tuohon mitään. :O

ON: Täälä odotellaan ja odotellaan, musta vaan tuntuu niin oudolta taas, vaikka olisikin tärpännyt, mutta tuo ovulaatio oli taas niin myöhään, että ihan pelottaa. Onko mulla liian lyhyt luteenivaihe? Vai eikö silloin raskaudu ollenkaan jos se olisi vaivana? Oletteko käyneet yksityilellä gynellä keskustelemassa näistä asioista, vai pääseekö ihan julkiselle? Pääseekö sinne missä on käynyt silloinkun on ehkäisyä hakenut? :D Mulle vois laittaa jännäpäiväksi 16.10, silloin varmaan pitäisi jo plussaa näyttää :)
 
Millinkäinen
Henskuliini ja lumihiutale pahoittelut! :hug:

Grill endosta en ylipäätään paljoa tiedä, mutta "piristykseksi" vähän positiivista tarinaa: mulla on siis n. 30 serkkua ja olen tiennyt vain yhden joka on koeputkihedelmöityksessä "asti" joutunut käymään lapsen saamiseksi.. viime viikolla sainkin sit kuulla että myös toisella serkulla (todennäköisesti myös useammalla, muttei niistä vaan ole puhuttu) on ollut lapsensaanti ongelmia - juuri endon takia. Olivat kai useammankin vuoden yrittäneet (90-luvulla siis) ja lopulta oli endo löydetty ja sitä leikattu ja lapsi saatu :) sitten lapsia tipahtelikin yhteensä 4 parin vuoden välein.
Endo kait sellainen, että jos sitä leikkaa, niin mitä "pikimmin tekee" lapsia, niin sitä helpompaa, kun sitten alkaa taas endo vaikuttaa, jos liian pitkään odottelee?? Tämä pari halusi kuitenkin saada vielä 5. lapsen, mutta joutuivat sen hankkimista odottelemaan sairauden vuoksi, mutta viime talvena sekin haave sitten toteutui :) ja siis stoorin kirjoitin siksi, että et turhaan pelkoja itseesi kylväisi, kun endokin on vain este, jonka voi myös kiertää :)

AnnuLiisa minullakin on tehnyt NIIN monesti mieli ostaa jostain joku vauvanvaate, johon olen rakastunut, mutta hyllyyn oon vielä jättänyt :ashamed: mutta se on varmaa, että jos jonain päivänä sen plussan saan, niin kyllä lähtee heti ensimmäinen ihana vaate matkaan :D

Amalia ensinnäkin tuohon työpaikkakertomis-asiaan. Varmasti olisi helpottavaa, jos työpaikalla olisi ihminen jolle voisi kertoa/asiaa sitten tarvittaessa purkaa :) itse en omalla työpaikallani voisi pomoille mainita asiasta, sillä repisivät varmaan pelihousunsa ja alkaisivat "manipuloida" ja yrittäisivät varmaan saada minut luopumaan lapsihaaveista.. yksi työntekijä nimittäin sanoi minulle kerran pomon kuullen, että "jokos tekin kohta alatte lapsia hankkimaan", niin pomo sanoi tälle työntekijälle että "älä edes yllytä, ei tarttee vielä tehdä" tmv.. meillä on siis 2 työntekijää äitiyslomalla, niin olisi pomo varmaan "hirveän iloinen" uusista yrittäjistä :p

ja toiseksekseen oon sun kanssa samoilla linjoilla tuon urheiluinnostuksen suhteen :) iteki oon huimat :)D) 3viikkoo nyt käyny lenkillä/juoksemassa ja oon niin ylpeä itsestäni. Tosiaan kun saa ajatukset siirrettyä jonnekin aivan muualle kuin lapsihaaveisiin ja myös se hääkunto houkuttaa :) hääpäivää ei kylläkään oo meillä sovittu, vuodesta puhumattakaan, mutta elättelen kovasti toiveita, että tuo 2014 olis aika lähellä ;)

Ja Joulua rakastetaan täälläkin :) tänä vuonna en oo vielä ostanu lahjoja (yleensä tässä vaiheessa ensimmäiset jo hankittu), mutta muuten odottelen jo kaikkea mahdollista: lunta, kynttilöitä, lyhtyjä, TONTTU TOLJANTERIA :D, koristeita, joululauluja, pakkasta.. :heart:

Mojito tervetuloa takaisin :) voikun pääsis iteki jonnekin lämpimään!
ja mullakaan ei oo ikinä ollu sinällään yhdyntäkipuja saati sitten vuotoa sen yhteydessä, mutta nyt kun teroja söin 3kk niin ainakin kahden viime kuukauden aikana oli sekä kipuja että toisinaan tuli myös vuotoa ja paniikkihan siitä iski. Toivon kyllä, että ne molemmat nyt loppuu terojen loppumisen myötä..
Mut siis lopputulemana, että kääntyisin kyllä sinuna lääkärin puoleen ja tosiaan käydä läpi ihan nuo kaikki oireet. Ja jos kuukautiset tuntuu olevan kovinkin pitkät/epäsäännölliset, niin varmasti olisi hyvä jos siellä lääkärissä kävisit.. terothan sinä varmaan matkaasi saat tasoittamaan.. (minun ammattitaitoisella diagnoosillani :D)

Miwwi (oon selittänyt tämän ennenkin, mutta selitän uudelleen) siis ensin hakeuduin julkiselle puolelle äitiys/perhesuunnitteluneuvolaan (mistä aikoinaan pillerit hankin), epäsäännöllisten kiertojen takia. Soitin siis sinne ja hylkäsivät minut jo puhelimessa, kun en käytä mitään heiltä tulevaa ehkäisyä. Sit soitin yleiseen ajanvaraukseen ja selitin tilanteeni ja käski soittaa tuonne neuvolaan... :mad: siinä vaiheessa jo kyllästyin koko hommaan ja julkisen puolen touhuun ja varasin ajan yksityiseltä ja siellä olen nyt 2kertaa käynyt.

ja tekstiä on jo hirmuisesti, mutta vielä omanapaa:
kp1/25-30 ja yk8

Eilen odotin koko päivän vatsakipua (mikä siis on edellisissä tullut kp25), eikä kuulunut mitään. Paitsi jumalaton pääkipu, mikä oli aika outoa. No arvelin "iloisena", että vatsakipu jäi onneksi tällä kertaa pois ja kärsin sen sijaan pääkivusta, joka oli helpompi kestää.. vuotaakin alkoi myöhään illalla jo hiukan ja mietin että tämä nyt ainakin varmisti sen, että pääsin ilman vatsakipuja. Yöllä kolmeltapa ilo loppui. Heräsin siihen kipuun.. pyörin puoli tuntia sängyssä tuskissani ja lopulta hain panacodin. Pyörin vielä ainakin tunnin, ennenkun olin jossain välin nukahtanut, kun oli alkanut lääke vaikuttaa. Nyt meinaa alkaa pikkuhiljaa särkeä taas (onneksi pyysin tämän päivän vapaaksi, kun osasin vatsakipua odottaa) :O

MUTTA, olen kyllä toisaalta iloinen, kun uusi kierto nyt alkoi.. teroista kun olin siis jo toivoni menettänyt ja ylihuomenna pääsen clomit aloittamaan ja ODOTAN/TOIVON, että tässä kierrossa saisin sen ensimmäisen ovisplussan :ashamed:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 8.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp72/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin...........kp53/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2........kp53/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp52/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
susupala.........kp42/37...............22v.........yk3..................1.lapsi

Kp 21-30


Pamsku...........kp30/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Nuttis.............kp30/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii................kp29/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp28/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
Mosmos..........kp26/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva..............kp26/30................23v..............yk3.............1.lapsi
Miwwi.............kp25/28-35............21v.........yk1(6)..............1.lapsi
Nenni88..........kp24/28-30............24v...........yk1.........2.lapsi
memsie...........kp22/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi
Sunflower11.....kp21/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi

Kp 11->20


AnnuLiisa.........kp18/27-30............25v.......... yk3..............1.lapsi
maijac.............kp13/33..................23v..........yk2...............1.lapsi
Niiu.................kp11/27-31............25v............yk3..............1.lapsi

Kp 1-10


Grill.................kp9/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp9/46-160........22v.............yk15.............1.lapsi
Henkari............kp8/24..............23v.............yk7................3.lapsi
Taru_..............kp8/32-60..............21v.........yk6................1.lapsi
lumihiutale92.....kp5/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp2/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp1/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Nuttis.........dpo13......9.10
Mosmos....dpo11...9.10
Nenni88...dpo9-10....11.10
Sunflower...dpo7.....15.10
Memsie......dpo3-4.....19.10
AnnuLiisa...dpo3.....15.10
Miwwi.... dpo2......16.10
Miramei.....dpo1?.....20.10


Mukana menossa
-es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Millinkäinen;27286082:
(oon selittänyt tämän ennenkin, mutta selitän uudelleen) siis ensin hakeuduin julkiselle puolelle äitiys/perhesuunnitteluneuvolaan (mistä aikoinaan pillerit hankin), epäsäännöllisten kiertojen takia. Soitin siis sinne ja hylkäsivät minut jo puhelimessa, kun en käytä mitään heiltä tulevaa ehkäisyä. Sit soitin yleiseen ajanvaraukseen ja selitin tilanteeni ja käski soittaa tuonne neuvolaan... :mad:
Siis ihan pakko kysyä (mut ei oo pakko vastata jos et haluu), että missä kaupungissa sä asut? Tai siis käyt lääkärissä? Koska sulla siis käynyt TÄYSIN samalla tavalla kuin mulla, enkä oo ennen kuullut että jollekin muulle olis noin käynyt! :O Niin ja pahoittelut tädistä! :hug:
 
Anteeksi mä en ole hetkeen kirjoitellut tänne on ollut hieman mieli maassa, sattunut kaikennäköistä ja toinenkin lemmikki sairastui ja kuoli, tai se oli ollut koko ajan kantanut sairautta mikä sitten vasta ilmeni kun meni huonoon kuntoon, eikä mitään ollut tehtävissä missään vaiheessa ei että ennemmin tai myöhemmin terveys pettää ja menehtyy.. En kerro että mikä eläin on ollut kyseessä kun sitä kautta joku voi ehkä arvata kuka on nimimerkin takana.. En toki tunnnista itse täältä ketään, mutta jos joku tuttu kumminkin käy täällä lueskelemassa niin en nyt haluaisi että arvataan ketä on vaikka voi joku siltikin arvata.. :) Mutta nyt on jotain hämmästyttävää sitten tapahtunut, mulla on ehkä? kp8? Eli viime viikolla maanantaina alkoi menkat ei mitkään kunnolliset mutta oli ja meni, mutta kuitenkin testin kun tajusin että oon kyllä ihan tiuhaan tahtiin ravannut vessassa ja sain haamun?
 
Grill, meilläkin oli juuri tuota pompottelua, ja mä asun Turussa. Sitten muutenkin sanottiin ajanvarauksessa, ettei täällä Turussa naisia hemmotella näissä asioissa. Just joo.

Mut voi lisätä jännälistaan, dpo 3-4, en oo ihan varma, ja jännäpäiväks hmm. 19.10. Aion olla sissi, jos sinne saakka päästään ees :D
 
Ai jaa memsie. :O On mennyt mulla sit jotenkin ohi. :D Mut joopa joo. Taitaa olla joku länsirannikon juttu? Itsehän tässä "jännään" ja mietin että kun se lähete saadaan sinne naistenpolille, niin pistetäänkö se TYKSiin (niin kuin se sperma-analyysi) vai ihan Satakunnan keskussairaalaan (minne siis yleensä mennään "suuremmissa" vaivoissa). :confused: Kyllä se sitten toivottavasti selviää. :D

Ai niin, ottaa pikkuisen päähän! Aloitin tänään yrittäjäkoulutuksen ja siinä on 2-3 kontaktia per viikko. No totta kai mulla on just perjantaina kontakti puoli kolmeen asti ja silloin saisin soittaa niitä miehen tuloksia, MUTTA vaan klo. 14 asti! En vaan tiedä kestänkö kuulla kesken koulutuspäivän huonoja uutisia (esim. ruokatauolla), vaikka en usko niitä kuulevani. Varaudun vaan pahimpaan ettei tulisi mitään suurta järkytystä. On mullakin ongelmat! :stick:
 
Viimeksi muokattu:
Grill tsemppiä uudelle uralle, yrittäjänäkö sä siis teet nykyään töitä tai jostain mulle oli ainakin jäänyt tällainen kuva? :)

lumihiutale pahoittelut! :(

Millinkäinen pahoittelut myös sulle uudesta kierrosta, toivotaan et clomeista on sulle apua!
Mä en aiemmissa työpaikoissa ois voinut edes harkita kertovani tällaista asiaa, en vaikka maksettas! Mut nyt tosiaan tilanne on toinen ja tähän kyseiseen ihmiseen kyllä luotan ihan täysin. Siis siihen ettei hän kerro asiasta eteenpäin ja ei ala kohtelemaan mua eritavalla sen takia et mä SAATAN kohta olla raskaana. Huomenna ois totuuden hetki, kun meille on varattu sitä kahdenkeskistä aikaa, saa nähdä jääkö taas sanat kurkkuun vai saanko kerrottua asiani :D
Niin ja hei on se kolme viikkoa liikuntainnostusta jo jotain, en mäkään kovin paljon kauempaa oo ollut tästä näin innostunut! Ne häät tuo kyllä hyvää motivaatiota tähän hommaan, vaikka ei sit ihan tarkkaa päivää/vuotta välttämättä vielä tietäiskään :)

Omaa: tänään viimeinen (tämän koko yrityksen viimeinen???) clomi meni kurkusta alas ja nyt sit vaan odotellaan, jospa tapahtus ihme ja mä ovuloisin, vaikka viimeiset neljä kiertoa on ollut aika hiljaista sillä saralla. Mut lääkäri tj enää 3!! Että voikin ihminen olla innoissaan et pääsee sinne roplattavaksi ja luultavasti siellä kropassa ei edes tapahdu yhtään mitään, mut JOTAIN tulee tapahtumaan! Mulle keksitään joku uusi hoitomuoto! Tulevissa kierroissa mulla saattaa olla toivoa ja saatan jopa jonain kauniina päivänä päästä tuolle piina-listalle! :rolleyes:
 
Amalia: Juu kiitos, siis käytännössä teen "alihankkijana" mutta kuitenkin siis yrittäjänä. Nyt on vaan starttirahat loppu meillä päin, joten yritän saada sumplittua tuon yrityksen perustamisen tammikuun ekaan päivään. :) Jos saisin olla heillä harjoittelussa tämän loppu vuoden. Katsotaan nyt, paljon selvittämistä vielä.
 
Miwwi & Millinkäinen Kiitosta vain, täällä Suomen kamaralla on ollutkin niin ihanat ilmat :D

Mä varasin itse nyt suosiolla ajan yksityiselle, kuun vaihteeseen sain ajan kun halusin samalle jolla kävin viimeksi silloin maaliskuussa. En tiiä edes miten homma toimii näissä tällaisissa asioissa kaupungin puolella täällä pääkaupunkiseudulla, saa kertoa jos joku tietää? Mutta ainakin meidän omalla terveysasemalla asiat on toiminut aina niiiin huonosti, jos jotain on siellä pitänyt hoitaa, että en sinne kyllä mielelläni mene... Onneksi muuten on hyvä yksityinen työterveyshuolto, muttei se tietenkään kata tällaisia asioita...
 
Miramei kiitos, en tiedä saako tässä vielä onnitella tänään testasin viiden jälkeen ja mulla oli menkatkin, tosin niukat, joten en tiedä mitä tuo on, sattumaa vai sitä ittiään.. Teen aamulla testin uudestaan.
Jostain syystä tuli tänään sellainen tunne et jos kuitenkin tuo vessassa ravaaminen johtuisikin siitä. En tiedää vielä siinä se haamu näkyy..

Joo tosiaan sillä oon ollut vähän hiljaisempi kun kaks lemmikkiä kuoli, toinen silloin aiemmin kun kirjoittelin ja tämä toinen viimekuussa ja taas tuli maailman surkein olo että tapatan vain kaikki lemmikkini ympärillä, nyt ymmärrän että ei vika ole mussa enkä voinut tehdä asialle yhtään mitään mutta ikävä on kova aina vain ja oli tuossa yhdet hautajaisetkin.. :'( Varovasti nyt toivon että tuo haamu olis sitä ittiään, mutta en nyt ihan vielä uskalla riemusta hyppiä, kun on tässsä kaikennäköistä sattunut, mutta huomenna enempi tietää sitten..
 
susupala voihan se olla kiinittymisyrityskin, mutta toivotaan parasta jos kerran niukat menkatkin. Minähi sain selkeän plussan viime kierrossa ja sitä seurasi minun mittakaavassa todella runsaat menkat. No selväähän oli, että se mitä "oli" myös tuli :( Tsemppiä sulle!
 
Miramei Näin taitaa minullekin käydä, oli heikompi haamu tänä aamuna.. Kaippa mä nyt vielä ostan testejä, jos tulis sitte kunnollinen että joko viiva tai sitten ei ollenkaan.. No täytyy vielä katsastella mitä muut testit näyttää, vaikka kyllä tämä varmaan oli tässä.. Voisihan mut toki jo tiputtaa tuonne alas kp9 jos näin ei ole niin sitten on hyvä :) Mutta jos on niin sitten vain nokka kohti uusia yrityksiä ja toivotaan että joku päivä tärppäisi kunnolla.. :) Mutta on tämä niin jämerää kun ennen menkkoja testasin ei mitään, sitten päätin et myöhemmin testaan uudestaan no sitten alkoi ne menkat niin se jäi siihen ja nyt sitten jostain syystä tuli sellainen olo ja menkkojen jälkeen testasin niin tulee haamuja? Ei käsitä mutta jos nyt pian selkis jommin kummin niin ei tarvisi miettiä enää tuota vain saisi keskittyä tulevaan..
 
Millinkäinen
Grill asun Itä-Suomessa, että tapahtuu tuota nähtävästi muuallakin kuin rannikolla : / paikkakunnan jätän sanomatta, kun on niin pieni tuppukylä :p

Susupalalle
suuret pahoittelut lemmikin menetyksestä :( ja paljon voimia! ja sitä suuremmalla syyllä toivon kovasti, että viiva lähtee sulla vahvistumaan!

Ja Amalia toivottavasti saat sanottua mitä haluat sanoa :) huojentaisi varmasti oloa!
 

Yhteistyössä