Kakskymppiset yrittäjät 2012

Voi amalia... :( Ei oikein sanat riitä. :hug:

Miwwi: Eli muistiinpanoista kun katsoin niin nää menkat on hiipunut tossa kevään aikana, siksi ehkä en ole edes asiaa niin tiedostanutkaan? Noh joka tapauksessa, tuosta toukokuusta alkaen on se ns. kunnon vuoto kestänyt sen vuorokauden ja sitten pari päivää ihan pientä tiputtelua ja senkin huomaa vain vessassa käydessäni. Ja siis nyt kun ajattelen, eihän se minun kunnon vuotokaan mitään kovin massiivista ole... Muttamutta, hyvä että teillä on ovis bongattuna ja myös (edes osittain) hyödynnettynä! :) Se on vaan kumma miten joillain riittää se kerta laukaus ja se on siinä...
 
Grill Toivottavasti saat selvyyttä tuohon!

Hei, tuola yhdessä ryhmässä oli laitettu Piinailijat- kohta mihkä voi sit laittaa nimen ja dpo mikä on menossa, niin itse ja muut voi sitten seurailla kun on jännät paikat. :)
 
En ole koko tämän kierron aikana tainnut käydä täällä juttelemassa, on vaan tuntunut aivan mahdottomalta laittaa näitä ajatuksia sanoiksi...

Mä olen hieman kateellinen teille kaikille, kun jaksatte kaikista vaikeuksistanne huolimatta pysyä vahvoina siinä uskossa, että olette kuitenkin oikealla tiellä. Mulla on usko vähän huteralla pohjalla ja mietin aika paljon, onko se lapsi ollenkaan oikea vaihtoehto, että onko musta esim. erityislapsen vanhemmaksi, kun ei musta tunnu olevan edes kestämään keskenmenoa ja puolen vuoden tuloksetonta yrittämistä... Asiaa ei todellakaan auta mun psykologi, joka vahvasti koittaa suostutella mua luopumaan lastenhankinnasta tällä hetkellä. Se haluaisi laittaa mulle ahdistukseen vahvemmat lääkkeet, mihin en ole suostunut, sillä ne olisi haitallisia lapselle jos tulisinkin raskaaksi. Se psykologi on kai sitä mieltä, että mun pitäisi ensin saada itseni tasapainoiseksi aikuiseksi ennen lapsia, mistä olisin varmana itsekin samaa mieltä jos katsoisin itseäni toisen silmin. Mutta kun nämä mun ongelmat on kuitenkin olleet osa mua koko mun aikuisen iän 18-vuotiaasta saakka ja lievinä jo 12-vuotiaasta, mä en vain usko että mä tulen koskaan olemaan täysin terve, vaan mulla tulee aina olemaan arjessa vähän enemmän haasteita kuin ihmisillä keskimäärin. Tarkoittaako se sitten sitä, että mä en ole koskaan kelvollinen vanhemmaksi? Miten ihmeessä mun sitten pitäisi tervehtyä henkisesti, jos mun pitäisi luopua ainoasta todellisesta unelmastani?

Äh, haluaisin voida sanoa jotain kivaa ja kannustavaa, mutta tällä hetkellä mieli on nyt tässä tilassa... Melkein tuntuu, kuin en tänne enää edes kuuluisi, ja ettei tämmöisiä saisi edes ajatella. Ja jos ajattelee, ei sitä lasta sitten ansaitsekaan... Äh.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 4.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp68/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin............kp49/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2...........kp49/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp48/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
susupala..........kp38/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
lumihiutale92.....kp33/29...............20v........yk8.................1.lapsi

Kp 21-30


Pamsku............kp28/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp27/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Nuttis...............kp26/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii..................kp25/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp24/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
Mosmos..........kp22/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp22/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp22/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi
Miwwi...............kp21/28-35............21v.........yk1(6)..............1.lapsi

Kp 11->20


Nenni88............kp20/28-30............24v...........yk1.........2.lapsi
memsie............kp18/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi
Sunflower11......kp17/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi
AnnuLiisa.........kp14/27-30............25v.......... yk3..............1.lapsi

Kp 1-10


maijac.............kp9/33..................23v..........yk2...............1.lapsi
Niiu................kp7/27-31............25v............yk3..............1.lapsi
Grill................kp5/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp5/46-160........22v.............yk15.............1.lapsi
Henkari............kp4/24..............23v.............yk7................3.lapsi
Taru_..............kp4/32-60..............21v.........yk6................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Nuttis.........dpo9......9.10
Nenni88...dpo5-6....11.10
Sunflower...dpo3.....15.10


Mukana menossa
-es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Miwwin ehdotuksesta lisäsin piinailijat-kohdan, jonka lisäämistä olen itsekkin miettinyt.

Nyt vaan kaikki loppukiertolaiset, joilla dpo -tiedot tai arvaukset käsillä ilmoittelemaan niin voidaan vieläkin intensiivisemmin jännäillä!! :) Jännäpäivä vois olla se suunniteltu testipäivä (joka monesti saattaa hieman muuttua, lue: aikaistua)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: memsie
Mosmos uskon, että kaikki joskus kyseenalaistaa/miettii vaihtoehtoja elämässään. Ei se vie lapsensaannin oikeutta pois jos sen kyseenalaistaa -päinvastoin, sehän kertoo siitä, että ajattelee asioita ja harkitsee kunnolla punnitsien useita vaihtoehtoja. Kaikki näin ei kuitenkaan tee ja siksihän niitä ei-toivottuja lapsiakin pääsee syntymään todella monenlaisiin tilanteisiin.
Keskenmenosta voin sanoa, että rankka kokemus varmasti jokaiselle, joka lasta toivoo. En minäkään sen yli ole täysin päässy; varsinkaan, kun tässä kuussa olisi laskettu aika.
Ennen muuta kannattee miettiä omaa hyvinvointia ja jaksamista, sillä nehän ne vaikuttaa sitten siihen lapseenkin. Minulla ei ole ammattitaitoa tehdä diagnooseja aiheesta, mutta näin järkeilisin. Voihan olla, että käsittelet edelleen sitä keskenmenoa kovin ottein. Olemme kaikki erilaisia.
Ei sinun omasta unelmasta tarvitse luopua. Onhan sinulla mieskin rinnalla, joka varmasti on suuri tuki ja turva ja varmaankin kantaa osansa lapsen kasvatusvastuusta.
Monia asioita kannattee pohtia. Lapsitoiveille on paaaljon aikaa käydä toteen, kun nuoriahan tässä vielä ollaan. Kyllä minä luotan siihen, että viimeistään nykytekniikan ja lääketieteen avulla meistä jokainen saa vielä sen oman tuhisevan pikkunyytin. Sitä paitsi lääketiedekkin menee hurjaa kehitysvauhtia eteenpäin. Halaus ja voimia! Suosittelen keskustelemaan myös kumppanin kanssa (jota varmaan oletkin jo tehnyt).
 
Viimeksi muokattu:
Ilmotan olevani hengissä, remppa ja muutto on takanapäin, enään pientä hienosäätöä (ikuisesti) ;) Kp täällä on ?? Viime kierto kesti yli 40päivää ja nyt en oo pysyny enään kärryillä. Jos tässä kierrossa pääsis peittojakin heilutteleen, heti kun saa pojan takasin omaan sänkyyn nukkumaan. Kaikkein eniten muuttoon reagoi poika, nyt alkaa tasottumaan. Mutta vieläkin poika haluaa vanhaan kotiin : /

Jahas, anoppi tuli, en pääsekkään teille kommentoimaan vielä! Koitan rauhottua ja malttaa olla koneella.. Oon ihastellu päivät vaan tapetteja ja laittanu kotia, en oo ehtiny istua aloilleen. Joskos se tästä :)
 
Mulla oli DPO 5-6 ja jännäpäivä ois 11.10 jolloin ois dpo 11-12 :)
Menkkamaiset kivut vaan jatkuu, mutta muuta erityistä ei ole tullut....
Paitsi väsymys! ei arista rintoja eikä muutakaa... no se selviää viikonpäästä sit :)
 
Tämän voisi tipauttaa listoilla ihan alas, tänään pärähti testiin kaksi viivaa!! :heart:

Muillekin lokakuulle oikein paljon plussaonnea! Itsellä selvästi kolmas kerta toden sanoi, kolmas yk ja tämän kierron kolmas testi, vielä kp 38 oli ihan puhdas nega.. Siksi olinkin ihan varma, että kierto taas venyy vähän pidemmäksi.. Avokki tosin haluaa vielä yhden varmistustestin, vaikka itsekin näki ihan selvästi viivat :) Ja avokki aamulla yritti muistuttaa, että raskaus vasta aluillaan, toivotaan parasta..


(Pieni haikeus tosin tuli, kun la olisi laskurin mukaan isän kuolinpäivä..)
 
  • Tykkää
Reactions: Punnabis ja Miramei
murkulle kauheasti onnea!!

Mulle voi laittaa dpo 9 ja jännäpäivä 9.10., jolloin pitäis alkaa uusi kierto. Mulla kun on ollu kierto sen tasan 30 pillereiden lopettamisen jälkeen eli toukokuusta. Olot on vaan ollu tosi vähäisiä nyt, eli kattoo nyt.
 
Nonniinh, nyt jospa mulla olis aikaa perehtyä tähän kaksplussaan vähän enempi. Muuttohommelit alkaa olla jo ohi, enää muutama hassu laatikko purkamati. :)

Grill sun menkat kuulostaa kyllä tosi oudolle! Kantsii ehottomasti käydä kysäsee lääkärin mielipidettä :) Tsemppiä! :heart: Mitä sulle muuten kuuluu? Blogias en oo ehtiny lukemaan viikkoon...

Sun tsemppiä piinailupäiviin - mä niin pidän teille peukkuja! :heart:

Kiitos kaikille tsemppaajille :heart: Kyl te ootte ihania!
Tänään on ollu taas vähän parempi päivä - johtuskohan tosiaan siitä, että mulla taitaa olla ihka oikee ovis? Kaksinkerroin joutuupi makaamaan, kävelystä aiheutuva tärinä sattuu oikeelle puolelle.. Mitään en oo ylläripylläri tikutellut, kun luovutin tämän kierron suhteen - lääkäri, kun sanoi kp12, että munasarjoissa ei oo mitään eloa.. Mutta, jospa se aukiolotutkimuksen jälkeinen vuoto olikin menkkavuotoa (joo, kp 14 alkoi...), niin nytten olisi sitten periaatteessa niinkuin kp15.. :O
Miehen kanssa talleteltiin, makaan ketarat kattoon päin suunnattuna juurikin tällä hetkellä.

Ja onnea vielä plussanneelle!
 
Onnea murkku! Toivottavasti tullaan muutkin lokakuun myötä perässä raskausketjuun! :)

Grill: Kannattaa tosiaan mainita lääkärille, että sun kuukautiset lyhenee kokoajan. Eihän tuo ihan normaalilta kuulosta, ja olisikin hyvä selvittää ettei limakalvoista löydy vikaa.

Nenni88: Tervetuloa! Olkoon käyntisi täällä mahdollisimman lyhyt! :D

).( Eipä kuulu juuri mitään. Kiertopäivä taitaa olla 10, mutta ovulaation pitäisi olla vasta puolentoista viikon päästä, kun on niin pitkä kierto. Plääh. Tämä on kierron ehdottomasti tylsintä aikaa. Tänään tuli vuosi erittäin nuoren ystäväni kuolemasta, ja tunnelma on melko haikea. :(
 
Onneks aloin tikuttelemaan, kun luulin, että ovis oli jo 14 kipujen perusteella, mutkun ei ne lämmöt lähteneet nousemaan, ni meinasin, et olikos sittenkaan, etenkin kun limat alkoi lisääntyä vasta sen jälkeen. Tikuttelinkin sitten kp 16, jolloin aivan haamujen haamu testiviiva, kp 17 oli myös ihan haalea, kunnes eilen aamulla kp 18 oli jo selkeesti tummempi ja iltapäivällä sain ihan tasavahvan Davidiin. Tänään aamulla oli haaleampi, mut selkeä. Eilen illalla alkoi jo kipuilemaan ennen nukkumaan menoa, niin, että sai olla kaksinkerroin, ja jatkuu vaan. Tänään siis tod. näk. dpo 0 :) Menee melkein yksyhteen laskurin kanssa, joka antoi ovispäiväksi huomisen. Eilen talleteltiin pariin otteeseen, ja tänään aattelin kans illalla kellistää miehen ;) Päivät kun täyttyy näistä arkipuuhista ja tytön kanssa touhuamisesta.

Isot onnittelut murkulle plussasta (muistinhan nyt oikein :D)!! Hienoa, että lokakuun plussatili saatiin auki.

Se kaverini, josta kerroin, että oli tullut vahingossa raskaaksi, oli nyt tehnyt keskeytyksen. Vaikka olenkin osittain hirmuisen katkera, miksi hän, miksei me, jotka toivomme, en toivois tuota kyllä kenellekään. Hänellä on ollut todellista säätöä koko homma, ja kohdannut hirveän kurjaa hoitohenkilökuntaa. Tuossa tilanteessa en haluaisi kenenkään joutua kokemaan sellaista, mitä hän on kokenut.
 
Sunflower11
Kiitos tsempeistä :) En aio testailla raskaustesteillä ollenkaan. Meinasin että odotan lääkkeiden loputtua vaan niitä menkkoja. Katotaan kui pitää paikkansa.. et jos alkaa tekee mieli ens viikolla testata..

Pamsku: Plussaonnea nyt :heart:

murkulle plussaonnittelut!
 
Onnea murkku! :flower:

Mosmos: Miramei aika hyvin minunkin ajatukset kiteytti, eli voimia sulle! :heart:

Pamsku: Mitäs tänne, ei oikeastaan mitään. Pientä masentuneisuutta ehkä, eilen varsinkin. Tuli taas vastaan tämä "miksi kaikki muut, paitsi me" -tilanne, mutta onneksi miehen kanssa taas juteltiin ja tuli parempi mieli. Vaikkakin nyt miehen simppatuloksia odotellessa pitää vielä odottaa että oikeasti saadaan se lähete! Ovistakin ajattelin testata, vaikka en näe siinä muuta järkeä kuin se, että tiedän koska täti tulee. Noh, kaipa tää tästä. :)
 
Mä voisin tulla moikkaamaan piiiiiitkästä aikaa!

Piti kommentoida jo sillon aikaa sitten, että Amalia en mäkään pahalla tarkottanu sitä ettei kauheesti viiti tänne kirjotella, mut ku tietää ite sen, että aina välillä (ja välillä useemmin) on tosi masisolo ku menkat alkaa ja tulee vastoinkäymisiä ja ku en tietenkään voi koskaan tietää koska kenelläkin on paha olo ni ei viiti tulla tänne muistuttamaan siitä, miten kauan siitä on aikaa ku ite olin täällä (tiedän, että mun kirjotukset saa aikaan sen, että sitä rupeaa laskemaan kauanko sitä sitten on tuloksettomasti yrittänyt)...:/
Grill: hui! Kuulostaa pelottavalta nyt toi sun tilanne ku on lyhkäset menkat ja muutakin oiretta!:( toivottavasti, TOIVOTTAVASTI kyseessä ei oo Endo!! Jotain muuta, hoitojen avulla selvitettävää toivottavasti jos jotain, mut Endo on kuitenki aika kinkkinen vaiva lapsenteon kannalta ni toivottavasti ei sitä! Onks sulla kovat menkkakivut? Mun kaverilla ollu aina sillon tällön ihan sairaat menkkakivut (en ollu aiemmin tienny) ja kerran ku näin ku se meni ihan valkoseks ja kylmänhikiseks menkkakivuista kyselin et onks sitä usein ja et onko tutkituttanu et onko endoa, ja sitähän se oli; kiireellisesti joutu leikkaukseen sitten...
Onnittelut murkulle plussasta!:)
Pamsku: mä en yhtään tiedä mitä voisin tehdä, että saisin sulle paremman mielen! Toivottavasti muutto ja agilityharrastus auttaa saamaan ajatuksia vähän muualle välillä!! ...ja shoppailu tietty auttaa kans hetkellisesti, et ei muutaku sisustusshoppailemaan uuteen kotiin!;) mä virtuaalisesti rutistan sua ja toivon jaksamista synkältä tuntuviin hetkiin!<3
Sunflower: sulle kans mahdottomasti tsemppiä ja jaksamista, ja plussaonnea!<3
Suurensuuri plussapuhuri teille!!<3

Johanna88 ja Tirriäinen 7vko1pvä<3
 
Kiitos taas paljon kaikille tsempeistä, en kyllä tiedä mihin sitä aina purkais pahaa oloaan jos tätä ketjua ei olis! Siis miehen lisäksi..

Äh, haluaisin voida sanoa jotain kivaa ja kannustavaa, mutta tällä hetkellä mieli on nyt tässä tilassa... Melkein tuntuu, kuin en tänne enää edes kuuluisi, ja ettei tämmöisiä saisi edes ajatella. Ja jos ajattelee, ei sitä lasta sitten ansaitsekaan...

Mosmos :hug: Ensinnäkin; niinkuin kaikki te ihanat täällä aina mulle jaksatte sanoa, niin tänne saa ja pitää kertoa myös ne huonommat fiilikset! Ei tarvitse keksiä mitään kivaa ja kannustavaa, jos ei siltä tunnu. Toiseksi; se kuulut tänne, ja me kaikki piinailijat täällä just nimenomaan ANSAITAAN saada se oma lapsi kaikkien näiden koettelemuksien jälkeen! En tiedä lohduttaako vai ärsyttääkö jos sanon näin, mut yritä keskittyä siihen et ainakin sun on todistetusti mahdollista tulla raskaaksi :) Viimeksi tosin kävi erittäin ikävästi, mutta se ei tarkoita että niin kävisi seuraavalla kerralla, mä ainakin uskon et sä tulet vielä sen lapsen saamaan!

kyyneltenhymy mä jollain tasolla toivoisin et mulla ois myös tuollainen isompi projekti mihin keskittyä, ei olis aikaa seurailla kiertopäiviä jne :)

Hei kiva idea tuo piinailijoiden oma lista!
Omaa: eipä muuta kuin et kauan odotettuun lääkäriin enää 6 päivää, alle viikko :D
 
Suurensuuret onnittelut murkulle! :) Ihan huippua, että avasit lokakuun tilin. Toivottavasti nyt kuullaan hieman useammin noita uutisia. Hirmuisesti tsemppiä raskauteen. Ja se vielä, että nauti nyt. Ei kannate murehtia valmiiksi mitä kaikkea voisi tapahtua!

Amalia :hug: toivon niin hartaasti sulle onnistumista ja parempia fiiliksiä! Kaikki myötätunto sun puolella.

Sun, Amalia, Grill ja Pamsku alatte olemaan tämän palstanki kautta jo niin tuttuja, että toivon, että jatkettais kaikki höpöttelyä tuolla odotuspuolella ja pian. Meillä kaikilla taitaa olla se vaihe, kun hoitoja ollaan toteutettu/aletaan toteuttaan. Toivottavasti ei tartte mennä kovin pitkälle niissä.
Tietysti tsemppiä myös kaikille muillekkin! Olette kullan arvoisia minulle! :heart:

Meille tuli laput täytettäviksi naikkarilta. Minulle tehdään prolaktiinista verikoekontrolli kun oli viiterrajojen yläpuolella. Muut arvot oli ok. Eli en siis tiedä onko minulla pco:ta vai häikkää tuon prolaktiinin kans. Gyne sanoi, että voin joutua jopa magneettikuvaukseen kun saattaa olla jokin hyvänlaatuinen kasvain päässä. Siitä aiheutuu prolaktiinin liikatuotto ja ovulaatiohäiriöt. :( Prolaktiini on se, joka aikaansaa maidon tuotannon ja monestihan imettävät ei tule raskaaksi helposti.
Miehen simppatesti oli määrätty uusittavaksi! Minäkin joudun ilmeisesti siihen aukiolotutkimukseen :/
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 5.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp69/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin............kp50/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2...........kp50/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp49/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
susupala..........kp39/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
lumihiutale92.....kp34/29...............20v........yk8.................1.lapsi

Kp 21-30


Pamsku............kp29/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp28/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Nuttis...............kp27/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii..................kp26/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp25/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
Mosmos..........kp23/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp23/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp23/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi
Miwwi...............kp22/28-35............21v.........yk1(6)..............1.lapsi
Nenni88............kp21/28-30............24v...........yk1.........2.lapsi

Kp 11->20


memsie............kp19/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi
Sunflower11......kp18/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi
AnnuLiisa.........kp15/27-30............25v.......... yk3..............1.lapsi

Kp 1-10


maijac.............kp10/33..................23v..........yk2...............1.lapsi
Niiu................kp8/27-31............25v............yk3..............1.lapsi
Grill................kp6/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp6/46-160........22v.............yk15.............1.lapsi
Henkari............kp5/24..............23v.............yk7................3.lapsi
Taru_..............kp5/32-60..............21v.........yk6................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Nuttis.........dpo10......9.10
Nenni88...dpo6-7....11.10
Sunflower...dpo4.....15.10


Mukana menossa
-es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 

Yhteistyössä