Kakskymppiset yrittäjät 2012

Susupala Pahoittelut vielä lemmikin menettämisestä, mutta onnittelut plussan saamisesta, toivottavasti kaikki menee nyt hyvin :)

Pahoittelut myös uuteen kiertoon joutuneille! :hug:

Ja Pamsku ja muut... Ymmärrän kyllä täysin mitä tarkoitatte. En oo itse hirveästi miettinyt edes asiaa, mutta meillä viime vuoden joulukuu oli tosiaan se eka kuukausi täysin ilman ehkäisyä (pillerithän jätin jo paljon aikaisemmin pois) ja kyllähän siitä vuosi alkaa tulla...vaikkei me nyt ennen paria viime kuukautta olla varsinaisesti niin "yritetty" jos näin voi sanoa, mutta kyllä sitä vaan alkaa koko ajan miettimään enemmän ja enemmän... Miksi asiat menee muilla niin ja meillä näin?

Voi luoja! :D Päivällä kävin nopeasti lukemassa ja nyt oli tullut sivullinen lisää tekstiä! :p

Nonniin... Elikkäs tervetuloa BDU ja icy! :wave: Icy taisitkin plussata JUST silloin kun minä tänne ensimmäisiä kertoja tulin. :)

Onnittelut susupala! :heart: Mahtavaa!

Pamskulle jaksamisia! :hug: Niin tämä elämä meitä heittelee...

Miwwi: Siis minähän olen jo kahden päivän jälkeen todella innostunut ja saanut monia uusia ideoita, joista myös yhdestä tuo mies on innostuntu! Siis sivubisnekseksi sitä ajattelin ja nyt sitä mies jo innoissaan on toteuttamassa vaikka rahoitus saadaan vasta ensi vuoden puolella. :D

Tämän lisäksi meidän ajatuksia vie muualle yksi kaverimme joka muutti nyt ainakin väliaikaisesti meille. Huono suhde (josta MINÄ aavistin heti alusta alkaen vain huonoa) päättyi hänellä. Ihan kiva että hän asuu meillä, niin hänen itsensä että myös minun kannalta. Kun mies ei ole kotona, on aika suuri todennäköisyys että kaverimme on täällä. :) Ja tietenkin tämä koko yrittäjäkoulutus on todella mielenkiintoinen ja innostava. Nyt alkaa myös koko alihankinta-hommeli selkiintymään joten kivasti menee. Vielä kun tuo yksi toive täyttyisi... Päätin kuitenkin soittaa perjantaina itse niitä tuloksia. Jos sieltä nyt jotain huonoa tulee, kyllä minä sen kestän. Niin kuin tässä ei olisi jo kaikkea kestetty.

Oliskohan siellä tallentunut eka jakso Erilaisia äitejä, voisi käpertyä tähän itsesääliin... :headwall:

Viimeksi muokattu:
BDU
Minä katoin tuosta "haluun pitää lapseni" sarjasta sen edellisjakson ainaki osittain. Alku jäi näkemättä.. Jotenki jäi taas semmonen olo, että on se kumma ku nuo teinit tulee hupsista vaan raskaaksi ja sitte vauvan isä häipyy ja ilman isovanhempia ei pärjätä jne.. Surullista kaikkien kannalta. Mummi tais sanoa siinä jaksossa että vauva on hänellä viikonloppuisin hoidossa, koska hänellä huoletta että äiti unohtaa antaa sille tarpeeksi huomiota ja istuu ehkä liikaa tietokoneella. (!?) Noh, ei ollut oikein minun ohjelmani :D

Nämä ohjelmat on minulle ihan uusia kun koko tämä vauvakuumekin on niin tuore, joten kysyn teiltä että oletteko katsoneet sitä "kätilöt" ohjelmaa? Eilen vasta bongasin sen tv-oppaasta ja mietin että pitäiskö areenasta kattoa jos sieltä vielä jaksoja löytyy?

Heippa vaan taas! Mä sain tänään ovisplussan! Ensimmäinen ovulaatiotesti koskaan ja vasta kp10! Mä oon niin onnellinen ja tyytyväinen :) Toiveet ja odotukset on nyt tän kierron suhteen korkeella... Eilen heiluteltiin peittoa, toivottavasti myös myöhemmin tänään ja huomenna :) Aamusta ei ukko kuulemma jaksanut, oli liian väsynyt... Mutta kyllä mä jaksan iltaan odottaa :) Simpatkin kuitenkin jaksavat sinnitellä tuolla alakerrassa elossa ainakin siihen asti (josseivät jopa pidempään)......

Olisko munkin mahdollista päästä tohon piinailulistaan mukaan? Eli tänään olis DPO (0), huomenna DPO1 jos oon käsittäny oikein? Tosta jännäpäivästä en ole ihan varma... mulla on kierrot olleet nyt: 35, 58, 32, 27 ja 35. Eli mulle vois myös merkitä tohon listaan YK6, KP10/27-35 (koska toi 58. päivän kierto oli selvästi poikkeus...)

Tästä meidän yrityksestä yms. pääsee muuten lukemaan pitämästäni blogista enemmän, sinne yleensä päivittelen kun jotain tapahtuu :) Tässä linkki: Ei niin yksinkertaista

muoks. Tietty sympatiat kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut murkulle ja susupalalle! Pyörin taas niin vahvasti oman napani ympärillä, että itseäkin hävettää.. Josko ymmärrätte:)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miwwi
BDU Näinhän se menee, hups vaan, niin ne on raskaana, mitä pienistä vahingoista. :D :| Olisin halunnu itsellekin tuollaisen Hups-tilanteen, toisin mieluiten tässä kun jätettiin ehkäisy pois enkä vielä stressannut oviksista ym. :) Tai mistä sitä tietää olisko tuo Hups-tilanne meille edes tuonut tuota pientä.

Mikä edellinen jakso, eikö tuo ollut ensimmäinen? :)

Taru_ Hieno ovisplussa :) eikö kun saa ovisplussan oo dpo -1 ja huomenna dpo 0?

Viimeksi muokattu:
Miwwi: Kiitos! Olen itsekin ylpeä tuosta ;) Mä en tiedä näistä ovisplussa-asioista oikein mitään, koska tää on ensimmäinen kierto missä tikuttelen ja ensimmäinen tikku, jonka olen käyttänyt! Josko se siis olisi tuo DPO -1, kuulostaa ainakin loogiselta, koska eihän se ovis kai nyt ole, vaan 24-48 tunnin kuluessa plussasta? :)

Miwwi: No kaipa sen voin kertoa. :) Elikkäs ollaan tässä jo ainakin vuoden puheltu kuinka kivaa olisi jos saataisiin ostettua palju ja asennettua se sitten peräkärryyn, kuten se palju mitä vuokraamme pari kertaa vuodessa. Sitten jos olisi se oma, niin olisimme voineet "vuokrata" sitä tutuille ihan vaan pimeesti, mutta siis eihän meillä ole vielä rahaa ollut sellaista hankkia. Noh, eilenhän minä sitten siellä koulutuksessa hoksasin että hankitaan sellainen yhdistelmä mun firmalle ja vuokrataan sitä sitten ihan laillilesti kaikille! =) Täällä meidän seudulla kun on tuollaisia vuokrattavia (siirrettäviä) paljuja vain tuo yksi, joten kysyntää luulisi olevan. Ja mies oli heti ihan täysillä mukana. :D Vaikka firman siis pistän pystyyn vasta tammikuun puolella eli rahoituksen saaminen menee sitten niin "pitkälle", mutta onpahan aikaa tehdä laskelmia ja muita, jotta sitten myös saa sen rahoituksen. ;)

Teiniäitejä en ole vielä ennakkoon katsonut, odottelen varmaan että se eka jakso tippuu tuonne digiboksin tallennettujen listaan. Ja mielestäni tuo Haluun pitää lapseni on ihan vain siis kertaluonteinen dokumentti (katsoin sen) ja siinähän siis tapahtuu juuri noin kuin BDU tuossa kuvaili. Jotenkin tosi karu dokumentti, silmät kostui pariin otteeseen sitä katsoessa... :ashamed:

Onnittelut ovisplussasta Taru! =)

icy
Amalia, Pamsku ja muutkin, ymmärrän kyllä mitä tarkoitatte, kaikesta huolimattakaan en ole itse unohtanut miltä tuntuu kun yks kaveri "tekee" vuoden välein lapsia, teinit raskautuu yhdestä sutaisusta jne... Onneksi se aurinko joskus vilkaisee risukasaankin! :) Se tuntui silti vielä pahemmalta, kun reilu 1,5v sitten kaveri tuli heti raskaaksi eikä uskaltanut mulle kertoa (tiesi siis yrityksestä). Pisti silloin vähän miettimään, kuinka katkeraksi sitä olikaan muuttunut.

Tsemppiä kaikille tähän sateiseen syksyyn :)

spermatulokset tulivat tänään.. Siittiöiden määrä on hyvä, samoin liikkuvuus. Epämuodostuneita siittiöitä 97%, normaaleja 3%, eteenpäin liikkuvia 53%.
Diagnoosi: Teratozoospermia
Lausunto: Siittiöiden määrä ja liikkuvuus ovat normaalit, mutta normaalimuotoisten siittiöiden määrä on pienentynyt, mikä saattaa heikentää hedelmöityskykyä.

Ei voi käydä meille!! Ei voi!!

Viimeksi muokattu:
BDU
Voi harmi Pamsku :( Voimia ja tsemppiä kovasti kumminkin!!

Ja Miwwi, juu olihan se eka jakso ilmeisesti, en vain ollut varma ku sattumalta käänsin kanavan ja se oli menossa siellä ja piti sit katsoa loppuun :)

Kiitos!

Öö, 100% on, että kaikki olis normeja, mutta jos yli 4% siittiöistä normeja, niin hedelmöitys saattaa onnistua luomusti.. Laskettiin, että jos miehen simppoja neljän päivän selibaatilla on 217,5 milj. niin siitä 3% on n. 6milj.
Eli toisaalta peli ei oo vielä menetetty, kun siittiöiden määrä näytteessä oli hyvä..jos se olis ollu alhasempi, niin asiat olis vielä pahemmin..

Ja siis edelliseen viestiin korjaten epämuodostuneita 97%

Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Pamsku: Halaus!
3% voi hyvinkin raskautua! Tsempit!
Onko teillä mies syönyt vitskuja ym.? Meillä ainakin ukko alotteli omien testien jälkeen, vähensi tupakointia (sais kyllä lopettaa..) jne.
Meillä se normaalien määrä oli 2%..

Pamsku Joo lueskelinkin vähän tuosta, ja eihän toi onneks oo vielä paha, joillakin on normaaleja 0%, mut sitten muut nuo tulokset on ollu hyviä, niin silti on tullu raskaaki, mutta tosin vaan yrittämällä niin vähän myöhemmin. :)

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

KESKIVIIKKO 10.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Hopeakissa......kp74/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin...........kp55/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2........kp55/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp54/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
Pamsku...........kp32/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Anlii................kp31/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi

Kp 21-30

Miramei...........kp30/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
Mosmos..........kp28/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva..............kp28/30................23v..............yk3.............1.lapsi
Miwwi.............kp27/28-35............21v.........yk1(6)..............1.lapsi
memsie...........kp24/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi
Sunflower11.....kp23/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi

Kp 11->20

AnnuLiisa.........kp20/27-30............25v.......... yk3..............1.lapsi
maijac.............kp15/33..................23v..........yk2...............1.lapsi
Niiu.................kp13/27-31............25v............yk3..............1.lapsi
Grill.................kp11/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp11/46-160........22v.............yk15.............1.lapsi

Kp 1-10

Henkari............kp10/24..............23v.............yk7................3.lapsi
Taru_..............kp10/32-60..............21v.........yk6................1.lapsi
lumihiutale92.....kp7/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp4/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp3/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp3/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
Nuttis...............kp2/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp2/28...............24v...........yk2................2.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Mosmos....dpo13...9.10
Nenni88...dpo11-12....11.10
Sunflower...dpo9.....15.10
Pamsku......dpo6......18.10
Memsie......dpo5-6.....19.10
AnnuLiisa...dpo5.....15.10
Miwwi.... dpo4......16.10
Miramei.....dpo3?.....20.10

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
susupala

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
Pamsku: Voi kökkö mitkä tulokset. :( Toisaalta, on kuitenkin hyvä, että edes se 3% on normaaleja siittiöitä!

Mä katsoin tänään sekä tuon teiniäidit, että sen haluun pitää lapseni ja sitten vielä sen erilaiset äidit. Ohhoi. Ois se vaan kiva, kun itsekin tulis "hups vaan" raskaaksi ilman suurempia yrittämisiä. :ashamed:
Ja jotenkin ihan käsittämätöntä, että toista lasta tehdään suunnitelmallisesti, vaikka ei ole edes varaa elättää itse itseään, vaan omien vanhempien kukkarolla rampataan säännöllisesti.
Ja toi "haluun pitää lapseni"-dokkari. Varmaan on tosi hyvä yksinhuoltaja pikkuteinin kameroiden edessä vetää pullotolkulla sitä viinaa. :) Luulis että ei oo kauheen positiivista vaikutusta vaikkapa niihin sossuihin.

).( Mä laskeskelin tuossa, että jos mulla on ovis 15.päivä, niinkuin näillä kierroilla pitäis olla, niin mun piinapäivähän olis melkolailla just viimesen päivän hujakoilla. Sillon on mun synttärit, joten plussahan ois maailman paras synttärilahja! :D Toivossa on hyvä elää!

Voi eieieieiei Pamsku! :( En voi uskoa... Yrittäkää jaksaa ajatella positiivisesti! :hug:

Äh, nyt mua alkoi hermostuttamaan oikein todenteolla ne meidän tulokset... :ashamed: Vielä huomisen yli pitäis jaksaa. Kehtaiskohan sitä soittaa jo huomenna JOS ne tulokset oliskin jo tullut?

Yhteistyössä