Kakskymppiset yrittäjät 2012

onnea Naspula!!! Sullahan kävi samanmoinen tärppi kuin täällä aikoinaan kirjoittaneella Hukkapirulla (aka destello) :) Ihana ylläripylläri plussa, tällaset uutiset saa niin mahdottoman hyvälle tuulelle! :heart:
Jatkatko nyt blogin kirjoitusta/teetkö uuden? Olis ihana lukea kuulumisiasi!

Omaa: masua koskee, kohdun kohdilta. Mä oon niin kaamee hormonihirviö, että suutahdin parhaalle ystävälleni ihan turhasta ja vedin omia johtopäätöksiäni.. :( Saatiin onneksi asia sovittua, huh. Olis elämästä tullu muuten tosi kurjaa.
Oon ruvennut tutkimaan omaa valkkaria vähän tarkkaavaisemmin. (tiedän, ällöä, mutta kiinnostavaa). Koostumus on sellasta kermaista, niinkuin luomupimussa sanottiin. Mitähän tästä vois nyt päätellä? Siellä luki, että ovulaation jälkeen tulee kuiva kausi, joka kestää seuraaviin menkkoihin saakka. Mulla ovis ollut kuitenkin jo n. 4-5 päivää sitten..
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Sunflower11
Minä tein sitten (taas) miehen mieliksi aamulla testin, nega, mikäs muukaan? :( Mutta jotain positiivistakin tänään, kilpirauhasarvot on normaalit! :) Tosi hyvätkin, 0,95! Mielestäni jostain luin että vielä 2 on normaali, mutta yli 1 voi vaikeuttaa lapsen saantia...

Pahoittelut negasta :(

Mulla kilppariarvot tasan 2, täällä tee mitään jos ei oo yli 2,5.
 
Naspula! siis hä! Hui! Sullahan teki miehen vaihto terää! Naattikaa antaumuksella :) Kerrohan kuulumisia. Mitenhän lähipiiri teillä tulee reagoimaan asiaan? Ois kiva kuullla :) Mut sama se, kyllä net tottuu!

Mosmos mustakin tosi hyvä blogi! Tai hyödyllinen. Kiva jos iloa on siitä myös sinulle ja muille. Mun on pitänyt jakaa tuo jo aikaisemmin, mutta olen unohtanut.

Täällä ovis on tuntemusten mukaan ollut. Tänään villin veikkauksen mukaan dpo3-4. Lämmöt, "limat", kohdunnupukka tukevat tätä mielikuvaa :) Jospa se tästä jännäilyksi muuttuis. Tänään illalla mitattu 37.5.
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 28.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Ruby88...........kp59/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Nemppis..........kp47/??................20v.........yk1.................1.lapsi
susupala..........kp41/37...............22v.........yk2..................1.lapsi
Niiu................kp33/27-31............25v............yk1..............1.lapsi
Grill................kp32/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi
Hopeakissa......kp31/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
lumihiutale92.....kp31/29...............20v........yk7.................1.lapsi

Kp 21-30


Miramei...........kp28/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp28/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi
AnnisK............kp26/28-32............23v..............yk5..............1.lapsi
Amalia89..........kp24/46-160........22v.............yk13.............1.lapsi
Pamsku............kp24/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi
Leva................kp22/30................23v..............yk2.............1.lapsi

Kp 11->20


Anlii...............kp20/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi
Henkari............kp15/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi
Mosmos..........kp14/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp13/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp13/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
millinkäinen.....kp12/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp12/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp11/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11......kp10/24-28.........23v..........yk22............3. lapsi
murkku...........kp7/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
Taru_..............kp2/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa
Naspula


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
No en minä sitten illalla mitään koneelle ehtinyt, tai oikeastaan mies istui koneella koko illan ja sitten en enää jaksanut tulla. :D No, suht' pikaiseen taas koneella, kohta pitää suunnata nokka kohti sairaalaa. Toivottavasti vaan pääsisin pian sieltä pois ja mahdollisimman pienin toimenpitein. :)

Tervetuloa mukaan mojito! :wave: Toivottavasti et kauaa joudu täällä notkumaan. ;)

Pamsku: Hyvä että sait sovittua kaverisi kanssa, ja miksi et olisikaan jos hän on sun paras kaveri. Kyllä ne ymmärtää! :)

Sunflower: Ai... : / En tiedä mikä luku meillä pitää olla, että jotain oikeasti tehdään. Tuollaisen "suosituksen" vain mielestäni jostain näin.
 
Mä tein nyt uuden tunnuksen eli mun vanha oli miwwi, kun en tiedä mitä mun tunnukselle tapahtui, kun mä en pääse sillä kirjautumaan sisälle, kirjaudun sillä kyllä heti kun se vaan taas toimii... :/


Naspula Apua!! ONNEA! Me toivottavasti tullaan kaikki perässä! :) Niin ja jos haluat kertoa tarkemmin mitä on oikeen tapahtunut? :) Onko se pitkä kierto siis ollut tässä se syy vai mitä? :) Oletteko miehenne kanssa saaneet sovittua? :)

Miramei Sulla oli vähän myöhempään ovis kun mulla, toivotaan että ++ ;)


Omaa.. Hmm, tänään on siis 10päivää oviksesta, tein maanantaina testin, mutta ihan puhdas nega, en sitten tiedä oliko liian aikaista, taas... muka oireita on ollut ihan älytön väsy ja jatkuva nälkä.. :D mahassa on taas tuntunu se perus, että sieltä se täti kohta saapuu..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Kännykällä sairaalasta käsin päivittelen äkkiä. Täällä testasivat virtsasta negan, pakko kai se on uskoa... :'( nyt tarttis pysyä vahvana edes tämän ajan täällä. Sanoivat kyllä että pääsen tänään kotiin, se on vielä auki kuinka laajasti tutkivat.
 
Viimeksi muokattu:
Millinkäinen
Grill pahoittelut! :hug: :( ja Niiulle kanssa, jos se täti tosiaan tulee :hug:

Naspulalle puolestaan paljon onnea! =)

ja Mosmos kiitos, kun etsit laiskan puolesta :ashamed: katselin eilen nopeasti tuota blogia, mutten päässyt sitä ovislimatekstiä pidemmälle, mutta nyt katselin tuon linkittämäsi tekstin. Jospa se "vuoto" olisi vain jotain jälkijättöistä...? Ihmetyttää vaan, kun oikea vuoto loppui viikko sitten ja oli se päivä/pari puhdasta ja nyt sit kolmena iltana jotain ihme vuotoa näyttänyt.. ja tosiaan aina ILLALLA. en tiedä..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Grill suuret negapahoittelut! :'( Tosi tympeää!

Millinkäinen hah, kerkesin lukea valivali-osion :D Ja täytyy vastata, että mulle on iskenyt vähän samanlainen maailmantuska tässä syksyn tullen. Olen todella syksy-ihminen, aloitan yleensä aina jotain uutta syksyisin ja olen tupannut työpaikkaakin vaihtamaan aina syksyisin. Tänä syksynä pysyn kuitenkin paikallani mutta silti varsinkin työnteko tuossa firmassa nyppii nyt todella pahasti. Tekisi mieli perustaa ittekseen vaikka nappikauppa tai tehdä oikeastaan ihan mitä tahansa muuta kuin mitä nyt tekee!
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :heart:

Ei tätä vielä taho uskoa, mutta pikkuhiljaa kun tuo mieskin on niin ihanan innoissaan ja lörpöttelee masulle! :D Ite koittanu sitä vähän hillitä, kuitenkin itsellä semmonen tietty varovaisuus mukana kun jännittää että meneekö kaikki hyvin..

Nyt kun vaan ois yhtään hajua et minkälaisilla koopeilla sitä plussasin, millon ois mahollisesti ollu ovis jne, unohtu tietysti merkitä jopa se viimesin tätipäivä ja nyt ei oo sitten hajuakaan et missävaiheessa sitä ollaan raskaana :D Eipä tässä mitään hätiä, oisko rv 5 :)

Uusille ja muille jotka ei muista tai tiedä mun tarinaa, me yritettiin entisen avopuolison kanssa 2 vuotta vauvaa eikä tärpännyt.. :ashamed: Sitten suhde alko ahdistaa ilmeisesti molempia, ja päätettiin että kokeillaan elämää erillään, ja minä rakastuinkin likipitäen heti toiseen jonka kanssa sovittiin että ei aloiteta ehkäisyä, kun on kerta muutenkin ollut vaikeuksia minun tulla raskaaksi, tällä miehellä on ennestään 3vuotias poika :heart: .. Ja tää tärppikierto oli siis mun toinen kierto tän miehen kanssa..

Blogia ajattelin ruveta pitämään taas, mutta teen sitten uuden koska vanhempani jostain kautta urkkivat tuon blogini, ja ihan heti en halua että he saavat tietää tästä raskaudesta jne. kun he eivät ole edes tavannut tätä miestäkään :D

Yhtään en osaa kuvitellakkaan, miten sukuni reagoi, mies kertoillut jo monelle sukulaiselleen ja ne on vaa onnitellu ihmeissään :p Kävin lääkärilläkin tässä ihan muista syistä ja otin plussaamisen esiin samalla, ja pääsen ilmeisesti ultraan tavallista aikaisemmin. En kyllä tajunnut kysyä syytä :O Pitää muistaa ensiviikolla kysästä! :D

Huhhuh, tulikohan liikaa tekstiä, toivottavasti ei toistoa kun silmät ristissä tässä kirjoittelen! :D
 
Naspula ihanalta kuulostaa! :) On niin mukava lukea juuri plussanneiden juttuja ekoista päivistä plussan jälkeen, on siinä varmasti niin onnensa kukkuloilla :heart: Toivottavasti perheelle ja suvulle kertominen menee hyvin ja ymmärtävät iloita asiasta teidän kanssa!

Nyt täytyy taas tulla ihmettelemään tätä oman omituisen kropan toimintaa. Ällövaroitus Täällä ei ole tänään kp 1 kun kunnon vuoto ei ole alkanut. Ihan on alavatsassa sellanen menkkaolo, mutta pöksyihin ei enää siteen laiton jälkeen ole tullut muuta kuin muutama tuhru tummaa/rusehtavaa verta. Pyyhittäessä tulee pieniä määriä omituista ruskeaa rihmastoa? :confused: Tässä nyt pitäisi ottaa ihan chillisti ja odottaa sitä kunnon vuotoa ennen kuin tekee mitään johtopäätelmiä, mutta hiton hankalaa se mielensä malttaminen on. Hyvin luultavasti tämä on normaalia tuhruttelua ja huomenna alkaa menkat kunnolla. Hermo menee tähän arpomiseen!!
 
Millinkäinen
Niiu perhana :D no ei, ihan kiva toisaalta et ehit lukea ja huomaan et muillaki samoja tuntoja.. mietin tässä kyl tosissani nyt mitä teen ja KAIKKI, joille oon asiasta puhunu (mukaan lukien anoppi) ovat sitä mieltä, että nyt vaan rohkeasti uusia tuulia kohti ja vanhalle työpaikalle heipat, mut sit kun miehen kanssa sai vaan riidan aikaseksi, niin ei hirveesti innosta. Mut kaitpa sitä pitäisi nyt vaan itsepäisesti ajatella omaa etuaan, eikä pelkästään miehen ajatusmaailmaa..?

no nyt lopetan valivalit :D

ja Naspula kuten Niiu sanoi ihanalta kuulostaa! :) toivotaan, että kaikki suhtautuu hyvin ja jospa se sit oli tarkoitus näin ja syy siihen miksei entisen miehen kanssa tärpänny? :) ei muuta kuin kaikkea hyvää teille jatkoon =)

Ja vielä Niiu sen verran, että tuo on niitä ärsyttävimpiä tunteita mitä tiedän.. :mad: kun ei ota selvää onko ne nyt menkat vai ei ja toivoo koko ajan, että jospa ne ei ookaan, vaan on jotain muuta ja oikeet eivät ilmestyisi ollenkaan.. Toivotaan parasta, että se nyt tuhruttelee ihan omiaan ja oiskin syy miksi jäisi menkat pois :)
 
Ihanaa Naspula! :) Ilmottelehan sitten uuden blogisi osoite tänne, niin päästään urkkimaan. :p


MÄ KÄVIN KATTOMASSA TÄNÄÄN KÄMPPÄÄ JA ME MUUUUUTETAAAAN ENS VIIKONLOPPUNA!
:heart:

Asunto on 74,5 neliöö iso kolmio. Parveke löytyy, iso keittiö, laminaattilattiat ja kaks isoo makkaria. Vaaville olisi siis jo oma huone. :) Tosi siistissä kunnossa paitsi kylppäriin vuokranantaja/välittäjä laitattaa vielä kaapiston käsienpesualtaan alle. :)

Ah. huomenna mennään vielä miehen kanssa kattomaan, mutta kyllä sekin tykkäs jo pelkästään kuvien perusteella. :) Vähän tuli kiireellä aikataululla, mutta tokkopa se haittaa. :)
kohdun kohtaa koskenut koko päivän liikkeessä.. :confused:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Pamsku, onnea uudesta tulevasta kodista!! :)

Kp 14, ja ovistuntemuksia. Mutta enpä aio tässä kierrossa tikutella. Hitto vie, kun en ole uskaltanut ottaa puheeksi miehen kanssa, että mikä meininki sillä nyt oikein on, kun tosiaan eipä ole meno muuttunut viime kierrosta :D Ehkäpä sitä alkoi ahdistaa se, että puhuttiin yrittämisestä... Kun eipä tuota selkeästi haittaisi, vaikka raskautuisin, kyllä tässä muuten toisin toimittaisiin. Ja kyllä me yleisesti puhutaan ja paljon, mutta jostain syystä tämä on nyt jollain tavalla vaiettu aihe.
 
Kiitosta vain tervetulotoivotuksista :)

Niiu no me ollaan sitten aika saman ikäisiä, välillä tosiaan ihmettelee ihan tosissaan miten tää aikaa menee. Kun joku kysyy minkä ikäinen on, täytyy ihan hetki miettä, että apua, oonko mä tosiaan jo 26 :D
Ja toivottavasti sulla ei alkais ne menkat, vaan että olis jotain muuta ;)
Itsellä nimittäin oli juurikin nuo samat jutut 2vrk ja tänään täti sitten saapui kunnolla :(

Ja Naspulalle paljon onnea matkaan, aikamoinen tarina, mutta ihanaa :D

Plussatuulia kaikille muillekin kovasti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 29.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Nemppis..........kp48/??................20v.........yk1.................1.lapsi
susupala..........kp42/37...............22v.........yk2..................1.lapsi
Niiu................kp34/27-31............25v............yk1..............1.lapsi
Grill................kp33/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi
Hopeakissa......kp32/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
lumihiutale92.....kp32/29...............20v........yk7.................1.lapsi

Kp 21-30


Miramei...........kp29/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp29/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi
AnnisK............kp27/28-32............23v..............yk5..............1.lapsi
Amalia89..........kp25/46-160........22v.............yk13.............1.lapsi
Pamsku............kp25/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi
Leva................kp23/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii...............kp21/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi

Kp 11->20


Henkari............kp16/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi
Mosmos..........kp15/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp14/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp14/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
millinkäinen.....kp13/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp13/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp12/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
Sunflower11......kp11/24-28.........23v..........yk22............3. lapsi

Kp 1-10


murkku...........kp8/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
Taru_..............kp3/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
Ruby 88


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa
Naspula


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Punnabis Kiitos kamalasti sun vastauksesta, tuli niin sanoinkuvailemattoman hyvä mieli! Nyt vasta jaksoin tulla vastailemaan tänne, mutta parempi nyt ku ei milloinkaan. ;)

Naspula Onnea kamalasti plussasta! :) ..tulehan täälläkin vielä vilahtelemaan, kun kerkeät. :kiss: <3

Grill Pahoittelun negasta. :(

Pamsku Onnea asunnon löytymisestä! :)

Täällä Hopeakissanen hiljaiselon jälkeen jälleen lörpöttelee. Kiitokset tosiaan vielä kaikille tsempeistä, niitä tarvitaan. Ollaanhan täsä ison asian edessä taas.. Kierto on kulunut tosiaan omia aikojaan. Välillä kurkin ovistesteihin ihan piruuttani, mutta eihän siellä mitään näkynyt, kuten oonki jo tiedostanu. En oikeen osaa sanoa, onko se nyt sitten hyvä vai huono tunne, kun ei tunne mitään hormooneihin viittaavaakaan kehossaan. Kyllä se vaan vetää mielen matalaksi.
Oon tässä tämän parin viikon sisällä tajunnut ja sisäistänyt isoja ajatuksia ja suuria muutoksia. Syytin aina itseäni "viallisuudesta" ja milloin mistäkin. Että kun ei raskaaksi tule, on kuin rikki koko nainen. Ja rikkihän minä olenkin, omalla tavallani. Että sitä on ollu tyhmä.. En ees ymmärrä, miksi oon kiduttanu itteäni testaamalla tikkuilla aina kiertojen lopussa, kun miettii kaikkia näitä "oireita". Portaissa pakottavia polvia, univaikeuksia, ahmintaa, laiskottelua ja ihan jäätävää lihomista. Onko se ihmekkään, kun ei keho toimi. Ja tosiaan, mulla kun on tämä paino päässy jo todellakin sairaalloisiin mittasuhteisiin, niin väistämättä se vaikuttaa hedelmällisyyteen. Mutta pääasia, että asiat sisäistää ja oppii kuuntelemaan kehoaan oikein. Oppii ymmärtämään. Tajuaa viimein. Mutta, tosiaan tämä kierto odotellaan loppuun tjottaillen ja sitten kondoomi taitaa tulla käyttöön, koska haluan viimein olla minä, enkä tämä mikä nyt olen. Harkitsen blogin aloittamista, mutten vielä ole varma asiasta. Aikapa sen näyttää. :)

Ja hei, nyt niitä plussia muidenkin testeihin! ;) <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Punnabis
Millinkäinen: Minäkin ehdin sen valivali-osion lukemaan, en vaan kännykällä jaksanut kommentoida! :D Mutta valita nyt ihan rauhassa jos siltä tuntuu, kun meille kaikille noita vali-aikoja tulee aina välillä. ;)

Pamsku: Jee, sepä kävi nopeesti! :) Ja tosi kivan kokoinen kämppä! Meidän eka kämppä oli 71 neliöä (kolmio) ja se oli tosi kiva. :) Onnea! :flower:

memsie: Tuo on kyllä varmasti vähän ärsyttävää kun ei siitä miehestä ota selvää... Mutta kyllä se varmasti on "ihan kartalla" eli kaipa se tilanteen hyväksyy. :)

Ja sitten seuraa ties kuinka pitkä tilitys tästä päivästä, lukee ken jaksaa:

Tosiaan olin tänään keuhkoistani kontrollissa. Ensin labrassa verikokeilla, sitten piti mennä keuhkokuvaan, mutta kun mainitsin että on mahdollista, että olisin raskaana ne soitti osastolle että pistävät mulle sen nopean raskaustestin. Sitten sinne ja kuten jo kävin kertomaassa, negahan se oli. Tulosta odottaessa menin kuitenkin ilmoittautumaan osastolle (mies oli mun mukana) ja siellä sitten tosiaan lääkäri kävi mua katsomassa nopeasti ja lähetti sitten sinne kuvaan ja puhalluskokeisiin. Röntgenissä kuitenkin he suojasivat minut, en sitten tiedä miksi... :confused:

Sitten takaisin osastolle odottomaan joudunko vielä keuhkoputkien tähystykseen. Muutaman tunnin odottelun jälkeen selvisi, että vaikka kuvat ovat selvästi paremmat kuin kuukauden takaiset, he haluavat silti tähystää varoiksi. Tutkivat ja sulkevat vielä 100-varmasti pois joitain mahdollisuuksia. Iltapäivällä oli sitten se tähystys ja sen jälkeen piti vielä odottaa pari tuntia syömättä ja juomatta (olin siis ollut koko päivän syömättä ja juomatta!) että kurkun puudutus laskee ja sitten pääsisin kotiin.

Lääkäri tuli sitten joskus puoli neljän aikaan minua vielä katsomaan. Ensimmäinen mitä hän kysyi oli "niin minua jäi nyt vähän hämäämään, että onko se raskaus ihan sellainen mitä te olette oikein yrittäneet?". No mehän vastattiin että juu on. Lääkäri sitten sanoi, että nyt hän kyllä suosittelisi että me jättäisimme yrittämisen siksi aikaa, että saamme minun tutkimukset valmiiksi. Näin varmistetaan että pystyn menemään ilman huolta kontrolliin ensi kuun puolessa välissä ja jos tarvitaan jotain lääkitystä, ei jouduta karsimaan niitä raskauden vuoksi.

Mitäpä siihen sitten... Tauolle on siis oikeastaan pakko jättää ja vuoden rajapyykki tulee siis väkisin vastaan! :'( Mies yritti lohduttaa, että eihän nyt kuukausi enää tässä mitään vaikuta. No ei, mutta tuntuu kuin olisin tehnyt vuoden jotain projektia täydellä sydämellä ja sitten joku tulee sanomaan, että olet tehnyt paskaa työtä, pidä vähän lomaa ja aloita alusta. Eihän se nyt niin ole, mutta siltä se vaan tuntuu. Todennäköisesti testaan silti oviksen jotta tiedän koska odotan tätiä kylään ja jotta tiedämme koska jätämme puipuilun väliin. Mies ei aio (omien sanojensa mukaan) käyttää mitään sadetakkia ja en minäkään nyt yhdeksi kuukaudeksi aloita mitään ehkäisyä kun kovalla työllä olen saanut juuri ja juuri kehon normalisoitumaan.

Kävimme miehen kanssa vielä ruokakaupassa ennen kun tulimme kotiin, siellä käppäillessä sanoinkin miehelle että nyt kyllä jomottaa siihen tyyliin, että pian alkaa. Ja kun kotiin pääsin, täti saapui. Eli mulle saa pistää kp1.

Myös jotain positiivista! Nyt varmistui, että mun luteaalivaihe on siis sen 14 päivää mistä olen todella tyytyväinen. Ja tuo kuukauden tauko voi tehdä henkisesti ihan hyvääkin minulle, en vaan haluaisi nyt luovuttaa! :headwall:
 
Wi
Heei täällä kans yksi parikymppinen vauvakuumeilija. Minä siis 20w ja mies 24 ja esikoista yritetään, taino ei nyt ihan yrittämällä yritetä mutta tulee jos on tullakseen. Toukokuussa jätin ehkäisyrenkaan pois ja sen jälkeen tullut tyhjennysvuoto ja kahdet kuukautiset ihan normaalisti, paitsi edellinen kierto oli 35 päivää. No nyt tällä hetkellä edelliset kuukautiset onkin ollut kohta 8 viikkoa sitten (8.7) eli nyt 52 kiertopäivä! OLen tehnyt tässä kuukauden aikana 5 testiä ja kaikki on ollu negoja, edellisen tein viime perjantaina. Huomenna ajattelin käydä TAAS ostamassa raskaustestin ja jos näyttää negaa niin olisikohan jo aika soittaa lääkärille? Mitäs sanotte?
 

Yhteistyössä