Kakskymppiset yrittäjät 2012

Haluaisin osoittaa kysymyksen lähinnä Sunflowerille, mutta jos muilla on kokemusta (te joille tullut km?) tai muuta, niin vastatkaa ihmeessä! :) Elikkäs kun olet kertonut että esikoisesi on tullut pillereiden läpi ja raskauskin oli sulle selvinnyt vasta joskus kymmenennellä viikolla (?), niin oliko sulla muita oireita kuin se, että oli täti myöhässä? Ehkä haen tällä nyt vastausta siihen, että pitääkö mun huolestua kun jotain oireita multa löytyy, mutta rinnat ei oo kipeet ne vaan välillä vähän jomottaa (mitä ne teki myös viime kierrossa)?

Tuntuu vaan että kaikki ketä tunnen ja on ollut/ovat raskaana, niillä on tullut tissit niin kipeiksi että siitä ovat tienneet. Tosin... No tämä kaverini joka vasta tuli raskaaksi, sanoi ettei rinnat olleet oikeastaan kipeät, ne oli vaan oudot. En minä tiedä!! Tässä tulee taas hulluksi! :headwall:
 
Sunflower11
Ei mulla koskaan oo ollut rinnat kipeet raskaana! Ei silleen että oisin huomannut tai ottanut huomioon.
Joo siis, reilu 2kk oli menkat myöhässä kun testin tein, aiemmin olin tehnyt kun ei tullut vaikka lätkä loppui, se oli silloin nega (ultran mukaan ovulaatio/hedelmöitys tapahtunut silloin kun oletettujen menkkojen piti alkaa).
Muistelen että pientä kuvotusta oli iltaisin vähän ennenkuin plussatestin tein, kävin gynelläkin joka kehotti syömään 2-3 lätkää putkeen että "Kyllä se hormonitoiminta tasottuu". Nyt kun mietin niin mähän olin syönyt jo 4v pillereitä et ois se ehkä pitänyt tajuta.

Toisesta mulla oli vaan turvotusta ja se olo että oon raskaana.
Mullahan tuli "menkat". 3-4 päivää kirkasta verta vuodin ja sit siitä n. viikko tein pos. testin (ultran mukaan oli 4+5, menkkojen mukaan ois ollu viikko enempi, mut siinäkin myöhänen ovis ilmeisesti).
 
Grill Mulla ei tissit oireile ikinä kierron mukaan, eivätkä kipuilleet lainkaan raskaana ollessa. Joskus 6-8 viikoilla rinnat kyllä tuntui hieman kiinteämmiltä ja painavemmilta, mutta kipeiltä tai aroilta ei missään vaiheessa.

Tänään aloitin taas ovistestailun, ovisplussaa odottelen saapuvaksi muutaman päivän sisään. Menkkamaista jomottelua ja limoja aloin huomaamaan eilen illalla. Peittoja heilutellaan säännöllisesti nyt ainakin viikon ajan ;)
 
Grill minulla taas ei normisti, missään kierron vaiheessa olet rinnat arkana. Raskaana ollessa ne kuitenkin kipeytyi kosketusaroiksi. Muistaakseni kuitenkin plussaamisen jälkeen. Toki tuo kaikki on niin yksilöllistä :)
Tsemppiä!<3
 
Kiitos teillekin mosmos ja miramei! =) Mulla nyt ei ole muuta kuin välillä ne vähän vihloo ja tuossa hetki sitten kun miehen kanssa vähän pupuiltiin ja hän kun tykkää noita mun rintoja lääppiä ja välillä aika "rajustikin", niin huomasin että ne ovat tuolleen vähän arat, mutta eivät kipeet. Mutta juu, kaikki on niin yksilöllistä. :)

Ja tsempit ovisbongaukseen mosmos! ;)
 
Ehtoota!

Juu kannattaa noita oireita kirjustella ylös, itse käytän fertility friendiä.. Sinne pistän lämmöt sun muut ylös..

Ovis tais olla joko torstaina tai perjantaina.. Tänään oli jo lämmötki kohonneet ja ovis oireet hiljentyneet.. Saas nähä miten käy kun on ollu hieman hiljasta kammarin puolella.. Uskon et se täti pyyhältää ajoissa paikalle..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 25.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nepulis.............kp57/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp56/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Nemppis..........kp44/??................20v.........yk1.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp38/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp38/37...............22v.........yk2..................1.lapsi

Kp 21-30


Niiu................kp30/27-31............25v............yk1..............1.lapsi
Grill................kp29/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi
Hopeakissa......kp28/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Taru_..............kp28/32-60..............21v.........yk4................1.lapsi
lumihiutale92.....kp28/29...............20v........yk7.................1.lapsi
Miramei...........kp25/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp25/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi
AnnisK............kp23/28-32............23v..............yk5..............1.lapsi
Amalia89..........kp21/46-160........22v.............yk13.............1.lapsi
Pamsku............kp21/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi

Kp 11->20


Leva................kp19/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii...............kp17/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi
Henkari............kp12/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi
Mosmos..........kp11/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi

Kp 1-10


memsie............kp10/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp10/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
millinkäinen.....kp9/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp9/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Sunflower11......kp7/24-28.........23v..........yk22............3. lapsi
murkku...........kp4/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Naspula
Lindu
thewholestory


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Heips, eipä oo taas hetkeen tullut mitään kirjoiteltua..Mietin et pitäiskö siirtyä suosiolla taustalle, mut toisaalta tuolla listalla pysyy sentään vähän kärryillä kiertopäivistä, kun en niitä muuten ole enää pitkään aikaan jaksanut laskea ja miettiä. Ja muutenkin, mut tuntien heti kun mut siirrettäis taustalle niin mulle tulis hirvee into kirjoitella :D Anyway, tulipahan käytyä pitkästä aikaa myös plussanneiden puolella ja sitä virhettä kadun kyllä syvästi, tuli ihan järkyttävän huono olo henkisesti..Joo tiedän, pitäs osata olla onnellinen muiden puolesta, mut ei pysty, perkele. Ei nyt kun se kahden vuoden raja alkaa koko ajan olla lähempänä, usko omaan raskautumiseen on pyöreä 0% ja kun menossa on JÄLLEEN ovuloimaton kierto..Tää yrittäminen on niin perseestä!! :'( Yritän joka ikinen päivä keskittyä niihin asioihin jotka elämässäni on hyvin ja joista olen ihan vilpittömästi kiitollinen, mutta ei, tämä YKSI asia pystyy ilmeisesti pilaamaan ihmisen elämän vaikka kaikki muu olisi hyvin..

Täällä tuntui joillain muillakin olevan vähän samantyylisiä fiiliksiä, joten tsemppiä tasapuolisesti meille kaikille!
 
Paljon on tullut taas viikossa tektiä, taitaa mennä ilta että pääsee taas vähän kärryille. Ensimmäiseksi Onnea Marpalle.

Ja omaa: Kuukautiset alkoi nyt viikkoa aiemmin kuin odotin minulle voisi päivittää:
murkku...........kp4/28-38............ 24............yk3..............1.lapsi. Edellinnen kierto jäi kyllä aikalailla hyödyntämättäkin kun kummallakin ollut pinna tiukilla, joten ihan hyvä että nyt pääsi ainakin nopeasti uuteen kiertoon :)

muoks.
Pamsku tuolla oli ainakin kysellyt niin olimme avokin ja koirien kanssa ihan itärajan tuntumassa Kiihtelysvaarassa. Mukava rentouttava viikko, koirat on nyt väsytetty ja pakkanen täynnä marjoja. :)
 
Viimeksi muokattu:
Grill tsemppiä testaukseen! Minä niiin toivon nyt plussaa testiisi :)

Täällä taitaa olla ovispäivä. Testejä ei ole ollut tässä kuussa käytössä, mutta täsmää kyllä oireet. Jes, jännäileen! Niin ja ens kuun alussa se yksityinen gyne-aikakin..jospa sais vuositarkastuksen tehtyä ja huojennettua mieltä vähän..
 
Juu täällä jänskäillään myöskin Grillin puolesta! :popcorn:

HOHHOH. Miehen veli tyttöystävänsä kanssa oli meillä iltaa viettämässä. Pari viikkoa sitten kieltäytyi juomasta yhtä siideriä, tänään ei huolinut punaviiniä. Mahakin on mun silmään sillä pyöristynyt. Mies sanoi, että kuvittelen omiani.
No, otin asiakseni ja kysäisin tytöltä, kun käytiin hakemassa leffaa aikovatko he hankkia lapsia. Vastaukseksi tuli ihhih, lapsia. Joo. Kyllä niitä pitää olla.
Siinä kaikki, minkä sain selville.

Tänään miehen tädin tyttövauva sai nimensä. Juhla oli ihana, itkulta säästyin ja tuntui hyvältä olla niiden ihmisten kanssa. Nauraa hassuileville lapsille - etenkin kun miehen tädin esikoinen, 3-vuotias poika (ennen tosi ujo) tuli ja hassutteli mulle :D
Ainoa inhottava välikohtaus sattui, kun ns. anoppipuoli puhui kovaan ääneen miehen mummin kanssa ja sanoi, että kyllä näitä lapsia pitää jokaisella olla. Ei se elämä oo muuten minkään arvoista, lapset on sitä elämää ??!! Anteeks mitä?

Migreeni iski, ihan kiukusta, kun mies keksi tälle illalle omaa puuhaa. Olis ollu ihana pitkästä aikaa nukahtaa miehen kainaloon.. Olla hetken aikaa onnellinen.
 
Grill Voi ei! Voimahali :hug: Täällä myös eilen pissitty tyylipuhdas nega. Jos toiveita saa herättää niin sehän voi olla, että hcg on vielä niin matalalla ettei mitään näy. Tällä tavoin yritän ainakin itse huijata itseäni, vaikka mieli alamaissa jo onkin..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 27.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nepulis.............kp58/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp57/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Nemppis..........kp45/??................20v.........yk1.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp39/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp39/37...............22v.........yk2..................1.lapsi
Niiu................kp31/27-31............25v............yk1..............1.lapsi

Kp 21-30


Grill................kp30/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi
Hopeakissa......kp29/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Taru_..............kp29/32-60..............21v.........yk4................1.lapsi
lumihiutale92.....kp29/29...............20v........yk7.................1.lapsi
Miramei...........kp26/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp26/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi
AnnisK............kp24/28-32............23v..............yk5..............1.lapsi
Amalia89..........kp22/46-160........22v.............yk13.............1.lapsi
Pamsku............kp22/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi

Kp 11->20


Leva................kp20/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii...............kp18/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi
Henkari............kp13/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi
Mosmos..........kp12/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp11/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp11/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi

Kp 1-10


millinkäinen.....kp10/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp10/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Sunflower11......kp8/24-28.........23v..........yk22............3. lapsi
murkku...........kp5/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Naspula
Lindu
thewholestory


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Kiitos kaikille! Ja pahoittelut Niiulle! :hug:

Sunflower: Niin mullahan on siis vasta dpo12, miehen mieliksi kun tuon testin tein (meninkin sanomaan että n. 10 päivän päästä ovulaatiosta voi hcg-taso olla tarpeeksi korkee!). Tiistaina tarttis tehdä sitten uudestaan, mutta tässä jo mietin että mitä sitten jo sekin on nega ja mulla silti oireet jatkuu. Sanonko sitten siellä röntgenissä kuitenkin että saatan olla raskaana?

Miramei: Hei mäkin oon joskus kuullut tuosta, mutta oon ihmetellyt kun ei kenelläkään (edes näillä ärsytävillä "joka asian kertojilla") ole näkynyt tuota joten ajattelin että joko muistan väärin tai sitä ei enää olekaan. Mutta juu, jos sen saa vain englanniksi niin se selittää ettei monikaan varmaan tiedä siitä. :) edit. Ja nyt huomasin että tuo juttuhan on tullut tuonne vau.fi:lle vasta viikko sitten! :O
 
Viimeksi muokattu:
Niin, totta Miramei! Mulle tulee aina vaan sellainen olo että jos sanon ja sitten en olekaan, olisin jotenkin turhaan vaivaksi niille kaikille siellä sairaalassa. Mutta siis kun jo muuten ajattelen koko ajan niin että jos kuitenkin olen, niin miksi se ajattelu loppuisi siihen sairaalan kynnykselle... :)
 

Yhteistyössä