Kakskymppiset yrittäjät 2012

Millinkäinen: No kiitos. :D Ja tiedätkö, otin tuon kuvan oikeesti jostain verkkokaupasta ja mietin kanssa et tarttiskohan tilata sellainen! :D Tuosta oireiden kirjaamisesta: teen sitä myös. Tai siis mulla on excel-taulukko mun kierroista, jonne olen sitten kirjannut myös tädin kestoa ja runsautta, olenko testannut ovista ja koska se oli, mitä tuntemuksia on ym. =) Tein taulukon vuodeksi, kohta pitää tehdä uusi... :ashamed:

Niin ja ihan unohdin! Tsempit Susupalalle tupakoinnin lopettamiseen! =)

ON: Näköjään kun tarpeeksi valittaa että maha "oireilee" liian ylhäältä, pystyy myös alkaa kuvittelemaan niitä "oireita" tuonne suurin piirtein oikeaankin paikkaan... Noin tunti sitten vihlaisi/jomotti just tuolta, missä kohtaa vois olettaa kohdun olevan. Ota tästä sitten selvää! :headwall: Vielä on mooooonta päivää piinailtavana.
 
Millinkäinen Suosittelen oireiden kirjaamista! Mä en ainakaan enää kuukauden päästä muista mitä nyt kehossa tapahtuu ja miltä tuntuu, joten uskon, että se voi auttaa tulevissa kierroissa kun voi lukea missä vaiheessa on tullut mitäkin. Mä aloitin kirjaamisen vasta kp 24 kun noita oireita tuli ovista ja ikkunoista ja tuntui siltä, että pakko niitä on kirjata kun muuten tulee niin luulosairas olo :D Sitten jos tähän meinaa monta kuukautta mennä niin voi vertailla eri kuukausia ja taas oppia itsestä lisää :)

Työpäivän aikana on vieläkin alavatsaa jomottanut (aika hellästi kuitenkin), vähän meinaa etoa, mutta virtsisoireet tuntuvat vähän laantuneen, jes! Olen kyllä litkinyt vettä aika paljon, se jatkuva pissillä ravaaminen ilmeisesti puhdistaa sitä tulehdustilaa.

Tästä päivästä lähtien voi myös täti tulla milloin vaan. Viimeksi oli lyhyt kierto (27 päivää), aikaisemmin on ollut siinä kp 30 paikkeilla.
 
Voisko joku nyt tiputtaa mut alas, ennen kun nousen liian korkeelle?! :kieh: Alavatsasta repäissyt iltapäivän aikana uudestaan pariin otteeseen ja siis todella alhaalta! Nyt taas toiveet nousee ja viikon päästä tiputaan... :(
 
Grill vaihteluahan nuo kuvat on :) ..pidän siulle peukkuja..oispa jo teidän aika :heart:

Niiu ja muutkin asiasta keskustelleet: minäkin pidän kuukautispäiväkirjaa. Ihan kätevää vertailla kiertoja keskenään, varsinkin kun on kirjattuna yksi kierto, josta tärppi jo kävi...
Huoooh. Olisinpa pian raskaana. Sitä toivon niin kovasti! Täälläki melko haikea olo, mutta kunnolla en kyllä taustalle jättäydy! Pitäähän jonkun pitää seuraa Grillille ;) ja tietty muillekkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Grill
Grill mä en kyllä ole mikään paras palauttamaan ketään takaisin maan pinnalle :D Omatkin jalat on tukevasti ilmassa vaikka kuinka yritän pitää päätä kylmänä.. Kyllä kovasti toivon, että olisi nyt teidän aika! Pysykööt tätiläinen poissa! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Grill
Kiitos teille naiset ihanaiset! ;) :heart: Katsotaan nyt miten ämmän käy... Ilta meni vielä kivasti kun oli tekemistä, ei tullut ajateltua pahemmin tuntemuksia tai muita. Töissä on taas hiljaisempaa niin on aikaa ajatella ja ihmetellä. :D

es: Peukut pystyssä työn (ja kaiken) puolesta! =)

Miramei: Pakko sen uuden plussan on jo pian sinunkin testiin eksyä! Olen aivan varma! :)

Onkos muuten uusilla (ja miksei vanhoillakin) tulokkailla blogia? En nyt välttämättä tarkoita yritysblogia, vaan jos on ihan "perus"blogikin niin tykkäisin vilkaista jos vaan joltain sellainen löytyy ja sen haluaa jakaa. :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 23.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu...............kp64/28................22v.........yk5...............1.lapsi
thewholestory.....kp58/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
nepulis.............kp55/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp54/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Nemppis..........kp42/??................20v.........yk1.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp36/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp36/37...............22v.........yk2..................1.lapsi

Kp 21-30


murkku...........kp30/35-38............ 24............yk2..............1.lapsi
Niiu................kp28/27-31............25v............yk1..............1.lapsi
Grill................kp27/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi
Hopeakissa......kp26/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Taru_..............kp26/32-60..............21v.........yk4................1.lapsi
lumihiutale92.....kp26/29...............20v........yk7.................1.lapsi
Miramei...........kp23/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp23/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi
AnnisK............kp21/28-32............23v..............yk5..............1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89..........kp19/46-160........22v.............yk13.............1.lapsi
Pamsku............kp19/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi
Leva................kp17/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii...............kp15/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi

Kp 1-10


Henkari............kp10/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi
Mosmos..........kp9/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp8/27-37..........21v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp8/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
millinkäinen.....kp7/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp7/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Sunflower11......kp5/24-28.........23v..........yk22............3. lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Naspula


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Grillille peukut ja varpaat pystyssä! :)

Mullon ikävä teitä!!!

Ovulaatio kenties tapahtunut - tikut loppuivat, joten en voinut tarkastaa, mutta keltarauhanen oireilee jälleen kivuliaasti, joten uskoisin oviksen tapahtuneen. Eilen mentiin miehen kanssa vielä naturellisti. Kumia ei jaksettu kaivaa (ok, ei keretty - himot vei vallan)..
Viimeöinen uni on vaivannut minua koko päivän - näin unta meidän kaupan vartijasta.. :ashamed: Minä oon korviani myöten rakastunut omaan mieheen ja näen unta siitä komeasta, uniformuisesta miehestä... :headwall:

Käytiin eilen asuntoa katsomassa, mutta se kämppä oli aivan kamala! Kaikki pinnat olis pitäny laittaa uusiks..... Mä haluun jo muuttaa tästä hiirenloukosta pois!!!
 
Nooh Pamsku, unet on unia! :) Älä vaivaa päätäs sillä. Jos noita unia alkais joka yö tulla, niin sitten olis vähän eri juttu. ;) Harmi juttu sen asunnon kanssa... : / Eiköhän teillekin joku kiva jostain vielä löydy!
 
ARGH!! Menin sitten käymään kännykällä facebookissa ja totta kai yksi kaverini oli "tykännyt" jostain kuvasta, missä on joku fucking runo/loru että "äiti on maailman kaunein sana... plaplaplaaaaaa" !!!!!!!!!!!! :kieh::kieh:

(Anteeksi, kauhee kohtaus... :ashamed:)
 
Viimeksi muokattu:
Niiu: Muuten piilottaisinkin, mutta hän on oikeasti yksi mun parhaimmista kavereista ja kummipoikamme äiti. :D Ja no, hänellä on täysi oikeus nauttia äitiydestä yhden tuulimunan ja yli vuoden yrityksen jälkeen. Ei varmaan vaan tajunnut että toi tuli mulle näkyviin... :ashamed: Yksi tuttu kyl tarttis piilottaa, mut en kännykällä saanut. Se oli eilen lisännyt joku 100 kuvaa lapsistaan, "tässä se istuu" "nyt se syö jäätelöä" "nyt se jäätelö loppui" "nyt se keinuu" "nyt se tippui keinusta" "nyt se itkee" !! :stick:
 
Juu, hei niitä blogeja vois laitella enemmän tänne kellä kaikillä niitä on! :)

Mikähän nyt oikeen on kun ei sitten yhtään oo aikaa istua alas ja lueskella täälä.. :kieh:

Mulla on nyt tänään tuntunu mahassa niin oudolta, musta tuntuu että sielä tapahtuu jotain.. Koska ei tämmönen tunne oo ihan normaalia. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Grill
Hih, vastasin ihan piruuttani tuolla "mitäs nyt?" -puolella tuollaiseen ennustaja juttuun. Siinä piti siis vastata muutamaan kysymykseen, kuten onko naimisissa, onko lapsia, onko koira- vai kissaihminen ym. :) Sain tälläisen vastauksen:

Olet miettiny jonkin aikaa erään asian suorittamista, ja nyt olisi sen aika. Näen tulevaisuudessasi lapsen, aikaisemmin kuin osasit odottaa, mutta silti tervetulleena. Nyt ei kannata rahalla rellestää, sillä tiukat ajat ovat vielä edessä päin. Tärkeä asia on jäänyt sinulta nyt huomaamatta ja tällä on suuret seuraukset.

:D

Kävin isäni kanssa äsken hakemassa meille sängyn ja siinä kun takaisin ajeltiin, mahasta ja nivusista vihlaisi taas... Voi kumpa... :ashamed:

Miwwi: Toivotaan, toivotaan! =)
 
grill vauu, hienoa hienoa! ;) Pysyis nyt se paha olo ja alavatsan tuntemukset! ;)

Hei, mitä mun pitäs nyt tehdä. Kävin match showssa koirien kanssa, kaikki meni hienosti - mitä nyt pientä oviskipuilua, johon en sen koommin kiinnittänyt huomiota.
Loppupuolella mätsäreitä se sitten koski jo tosi kovin. Kamerakin meinas tippua kädestä, kun automaattisesti putosin kyykkyyn ja huusin.
Kotiin pääsin melko kivuttomasti, mutta, kun piti alkaa purkaa autoa oli meininki ihan mahoton. Kaamee kipu, kävellessä laskettava jalat toooosi hitaasti maahan, jottei tärinä saa aikaan kipua.
Pissalla käyminen on yhtä itkemistä. Nyt on hyvä olla, kun istuu sohvalla lämmin läppäri sylissä.
Pitäskö tästä soittaa huomenna polille? Mua vaan hirvittää se lasku, joka tulee. Oon nyt käyny 5 kertaa polilla.. :( Ja yks käynti on sen 30€...... ja jos se keltarauhanen siellä taas on poksahtanut, niin mitä ne sille vuodolle tekee? Ei mitään. Antaa vaan kipulääkereseptin ja passittaa kotiin lepäämään..

Mutta toisaalta.. Sitten sen tietäis. Voisin kuitenkin soittaa huomenna kouluun ja ilmoittaa, että mä en pysty kävelemään, kun on niin kovia kipuja. Jos nyt huomenna siis koskee..

Miksi tämä naisen elämä on näin vaikiaa ja kivuliasta??
 
Pamsku kyllä mä ehkä noin kovista kivuista jo menisin sinne polille : /

Grill oijoi, niiiin lupaavilta kuulostaa nuo oireet!! Milloin ajattelit testata jos menkkoja ei näy?

Täällä on selvitty taas yksi päivä ilman tätiä :) Illalla on alavatsa kipuillut enemmän kuin ennen, kuvotus on säilynyt aaltomaisena. Mulla ei siis mitään PMS-oireita ole ikinä ollut, vasta sitten kun menkat on alkaneet tulee alavatsakivut mukaan. Tissejä on jomottanut nyt iltaisin. Pienempiä oireita on myös vaikka muille jakaa, mutta ehkä jaan niitä vaan jos plussaisin :D Yritän säilyttää edes pienen osan pessimismiä, vaikka oikeasti pää huitelee jo ihan pilvissä :heart:

Tekisi niin kovin mieli testata jo huomenaamusta, mutta yritän nyt malttaa mieleni. Lauantaiaamu ei ole enää kaukana!!
 
Grillillä jännät paikat!

Mulle voi päivittää iäksi 22 :)

Tänne ei kummempaa. Ollaan nyt parina päivänä touhuttu ilman ehkäisyä, loppuun saakka, mut veikkaan, että mies alkaa kohta päivien edetessä tarkentaa otetta.
 
Oho Pamsku! :O Kyl mä sinne polille soittaisin ja kysyisin ainakin et miten kannattais toimia... Kuitenkin aika hurjat nuo kivut! :hug:

Niiu: Tosi hyvältä kyl näyttää sullakin! :) *Peukut pystyssä!*

Onnittelut memsielle synttäreiden johodosta! :flower:

Mun olis tarkoitus malttaa tiistai aamuun ennen kun testaan. Tänään kuitenkin vasta dpo10. Tiistaina on ihan pakkokin testata (jos tätiä ei siis näy) koska silloin menen takaisin sairaalaan ja mut kuvataan, eli pitää tietää jos olen raskaana että suojaavat mut. :) Mutta enpä tiedä... Oireet on aika lupaavat joo, mutta en jaksa enää pettyä! :( Eilen olin koko illan niin väsynyt, etten jaksanut tehdä työkavereille mitään tarjottavaa viimeisen päivän kunniaksi. Makasin vaan sängyssä ja katsoin sinkkuelämää dvd:ltä. :D No lahjan toin niin edes jotain. Toki tuo väsymys voi johtua ihan siitäkin että olen kuitenkin töissä käynyt ja joka aamu herännyt klo kuuden aikaan ja nukkumaan saattanut päästä parhaillaan vasta klo 24.
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 24.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu...............kp65/28................22v.........yk5...............1.lapsi
thewholestory.....kp59/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
nepulis.............kp56/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp55/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Nemppis..........kp43/??................20v.........yk1.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp37/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp37/37...............22v.........yk2..................1.lapsi
murkku...........kp31/35-38............ 24............yk2..............1.lapsi

Kp 21-30


Niiu................kp29/27-31............25v............yk1..............1.lapsi
Grill................kp28/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi
Hopeakissa......kp27/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Taru_..............kp27/32-60..............21v.........yk4................1.lapsi
lumihiutale92.....kp27/29...............20v........yk7.................1.lapsi
Miramei...........kp24/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp24/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi
AnnisK............kp22/28-32............23v..............yk5..............1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89..........kp20/46-160........22v.............yk13.............1.lapsi
Pamsku............kp20/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi
Leva................kp18/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii...............kp16/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi
Henkari............kp11/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi

Kp 1-10


Mosmos..........kp10/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp9/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp9/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
millinkäinen.....kp8/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp8/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Sunflower11......kp6/24-28.........23v..........yk22............3. lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Naspula


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Niiu: Niin, TARTTIS malttaa. :D Jos nää oireet pysyy/yltyy en varmaan jaksa odottaa tiistaihin... Toisaalta olis kyllä hyvä odottaa että tulis suht' luotettavaa tulosta siihen tikkuun, vaikka jostain luinkin että 10 päivän päästä ovulaatiosta sitä hcg-hormoonia alkaa jo muodostumaan. :confused: En vaan kestä enää nähdä negaa!
 

Yhteistyössä