Kakskymppiset yrittäjät 2012

No täälä taas ihan masentunut fiilis!! Eilen ei siis peitot heilunu kun miehellä oli kuulemma niin väsy, en tiiä tekeekö hän tän ihan tahallaan, sama kävi edellisessä kierrossa, kun sain oviksen niin samana päivänä ei peitot heilunu.. tänään on varmaan taas liian myöhästä, saa nähä onko taas liian väsy.. :ashamed:
 
Miwwi: Todennäköisesti tänään juuri on hyvä päivä! :) Toki paras tilanne olisi ollut että eilen JA tänään, mutta koska eilen sait plussan niin kyllä tänään pitäis ihan hyvin ehtiä hyödyntämään! Miehelle ei välttämättä kannata mainita mitään oviksesta (en kyllä tiedä mainitsiko?), ne saattaa ottaa siitä liikaa paineita ja sitten ei enää tekään mieli.

Nelistin: Niin, kaikkihan on mahdollista. Mutta pahoittelut nyt kuitenkin jos tämä on ihan oikea täti! :hug:

ON: Tänää olis tossa puolen päivän aikaan mulla se gyne, saas nähdä noteeraako se vielä mitenkään tätä yritystä.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 21.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu...............kp62/28................22v.........yk5...............1.lapsi
thewholestory.....kp56/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
nepulis.............kp53/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp52/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Nemppis..........kp40/??................20v.........yk1.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp34/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp34/37...............22v.........yk2..................1.lapsi

Kp 21-30


murkku...........kp28/35-38............ 24............yk2..............1.lapsi
Niiu................kp26/27-31............25v............yk1..............1.lapsi
Grill................kp25/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi
Hopeakissa......kp24/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Taru_..............kp24/32-60..............21v.........yk4................1.lapsi
lumihiutale92.....kp24/29...............20v........yk7.................1.lapsi
Miramei...........kp21/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp21/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi

Kp 11->20


AnnisK............kp19/28-32............23v..............yk5..............1.lapsi
Amalia89..........kp17/46-160........22v.............yk13.............1.lapsi
Pamsku............kp17/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi
Leva................kp15/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii...............kp13/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi

Kp 1-10


Henkari............kp8/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi
Mosmos..........kp7/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp6/27-37..........21v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp6/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
millinkäinen.....kp5/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp5/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Sunflower11......kp3/24-28.........23v..........yk22............3. lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Naspula


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Grill En ole miehelle maininnut oviksesta mitään, tai ehkä hän on löytänyt kaapistani ovistestejä, säilytin vielä muutamat tehdyt ovistestit. Heiluteltiin peittoja kyllä toissapäivänä eli edellispäivänä ovisplussasta, mut luulen että se on ainakin ollu liian aikaista. Saa nähdä mitä tänään tapahtuu, en jaksa stressata jos mies ei haluakaan heilutella peittoja, pitää vaan toivoo että ne olis sit ollut super siittiöitä ja pysyny elossa siihen asti. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Grill
Millinkäinen
Ensinnäkin kiitos kaikille tuki-sanoista :) :heart: täällä voidaan jo henkisesti paljon paremmin ja aurinkoiset päivät auttaa asiaan.

Hopeakissalle onnea matkaan kaikkiin tuleviin haasteisiin :hug: olet kyllä tehny rohkeita valintoja ja mikä hienointa, että oot pystyny ne tuomaan myös julki. Nyt ei muuta kuin uusia tuulia kohti ja toivotaan, että matkan varrella tarttuu niitä onnellisia asioita mukaan - ne olet varmasti ansainnut :)

Sunflower jospa se tämä kierto olisi tosiaan teidän, päivämäärätkin kerta natsaisi sopivasti - toivotaan parasta ja pidetään peukut pystyssä =)

Miwwi tänä iltana peitot heilumaan ;) teet tilanteesta niin vastustamattoman, ettei miehes mahda mitään :) ja tosiaan, kuten Grill sanoi itse en ainakaan mainitse / aio mainita miehelle oviksista (jos sellaisia joskus peräti on) mitään.. menee vain turhan "viralliseksi" (ei taaskaan oikea sana tähän lauseeseen) koko tilanne. Jos tosiaan olet edes miehelle siitä sanonut.. :) ja toki jokainen pari tekee niinkuin haluaa, muttei meillä ainakaan toimisi kovin hyvin, jos kertoisin "milloin voisi napata".

Nelistin toisaalta tutkimuksiin meno olisi aina askel eteenpäin ja toisi tietoa lisää (eri asia, että onko se aina niin hyvä asia). Mutta nyt teillä olisi ainakin mahdollisuus siellä käydä ja entäpä jos clomit olisikin se "avain onneen"(?). Toki, jos liian epävarma olo on, niin kannattaa varmasti vielä vähän aikaa varmistella ja valmistautua. :) mut tsemppiä joka tapauksessa!

kylläpäs kuulostaa taas psykologiselta/filosofiselta/niiden sekoitukselta nämä minun tekstit, mutta joka sanaa tarkoitan tosissani! :D
 
Voi plaah mikä päivä! Kaksi työtä sivu suun, jopa se mistä olin haastattelussa reilu viikko sitten ja mistä (kylläkin todella ympäri pyöreästi) luvattiin että tulee sitten seuraavaksi kutsu toiseen haastatteluun... :ashamed: Ja mulla loppuu perjantaina kesätyö! Tosin, pomon kanssa juttelin perjantaina että täällä vois olla syksymmällä tai alku talvesta tarvetta mulle, lupasi sitten soitella heti. Nooh, ei saa masentua. Koko ajan lähettelen uusia hakemuksia. :)
 
Millinkäinen
Grill kiva, että meni gynellä nuinkin hyvin! :) on kyllä aika reilun, asiantuntevan ja symppiksen olonen gyne ollu (kirjoittamasi perusteella :D)! Ihana kun ottautunu tosissaan tuohon yrittämiseen, eikä niinku mun gyne sano (yksityisellä), että "nooo... eihän sulla vielä oo hätää, kun et vielä 40 oo..." (sinnekö asti pitää oottaa ennenku ottaa vakavasti?!?!? :O) ja ihana kans, kun antanu toivoa, että "jos ei kohta ala plussaa tulla..." Siis ainakin itselleni tulisi hyvä mieli, kun kuulostaa siltä, että pitäisi todennäköisenä että ne plussat sieltä kohta pamahtaa :)
 
Millinkäinen: Juu kyllä itsellä jäi tosi hyvä fiilis, vaikka tosiaankin jännitin että mitenhän siellä menee. Kuitenkin kaiken maailman huonot kokemukset kuullut ja ilmeisesti et sinäkään niin kovin laadukasta palvelua ole saanut. : /

HEI, kysymys tuosta punaviinin juomisesta ovulaatiosta eteen päin. Kauanko? Muistin että 7 päivää (eli onko se sitten niin että dpo7 on viimeinen päivä kun juo?), mutta perhesuunnittelun sivuilla luki "luteaalivaiheen aikana". :confused: Jos kuitenkin kiinnittyminen tapahtuu n. viikon päästä ovuloinnista, niin eikös sitä punaviiniä tarvitsis litkiäkin sitten vaan niin kauan? Vai häh? :D
 
Viimeksi muokattu:
Grill tosi hieno homma, että gynellä meni hyvin! Nyt pistetään peukut pystyyn, ettei sun kuitenkaan tarvisisi sinne ainakaan näissä merkeissä mennä! ;)

Millinkäinen hyvä, että siellä voidaan paremmin! :)

Miwwi meillä minä vaan kerroin miehelle sen viikon milloin kannattaisi olla aktiivinen. Jos olisin sanonut jotain tarkkoja päiviä (vaikka enhän niitä tästä kierrosta kyllä tiennytkään) niin luulen, että olisi tullut liikaa paineita. Ja toivotaan, että teillä peittojen heiluttelu tuottaa tulosta!

Täällä alavatsassa jomottelee edelleen, tosin se ei tunnu enää niin selvästi. Menkkajomotukseksi varmaan kääntyy. Kuvotus on myös vähentynyt selvästi, ainoastaan työmatkalla autossa tuntui vähän ällöltä (meillä aika pitkä työmatka ja ilmastoimaton auto..). Tissit yrittävät muka olla vähän arat, mutta olen satavarma, että senkin keksin päästäni. Näitä luuloja en kyllä kellekään kertoisi, mutta onneksi täällä voi nämäkin jakaa :D Te ette pidä hulluna vaan tiedätte, että tätä tää homma teettää ;)

Huomisesta lähtien saattaa täti tulla milloin vaan. Nämä "oireet" kyllä hankaloittavat elämää kun tulee kuviteltua kaikkea. Yritän suhtautua tähän koko urakkaan pessimisesti kun muuten tulee tiputtua liian korkealta :D
 
Sunflower11
Grill, kiva että oli mukava gyne! Mullakin sattunut kivoja gynejä ja tk-lääkäreitä. Täällä varsinkin jälkimmäisiä haukutaan mut omalle kohdalle sattunut kyllä kiva tyyppi :)

Jee, tänään jopa helpompi päivä..
 
  • Tykkää
Reactions: Grill
En ole hetkeen tänne kirjoitellut, tässä välissä on tapahtunut vähän kaikennäköistä olen ollut kesälomalla ja paljon reissunpäällä pääosin yksin kun oli ukon kanssa lomat eriaikaan.. Ja omaan kesään kuului myöskin lemmikin menetys.. :'( Nyt jo hieman alkaa helpottaa mutta tupakka tuli taas sen johdosta takaisin.. Olen aina kaikki murheet käsitelly niin, että saan ne savuna puhaltaa ilmaan ja kun lemmikki kuoli en tiennyt miten päin olisin ollut ja mitä teen ja aika tuntui vain matelevan, sitten sorruin vanhaan konstiin.. :/

Menkkoja ei taaskaan kuulu eikä näy ja testit negaa, mikä nyt ei hirveesti yllätä kun olen paljon ollut reissussa. Mutta jos tästä taas ensikuussa uuteen nousuun (toivon et siihen mennessä ois täti tullut) ja olen päättänyt että tämä aski on elämäni viimeinen. Täytyy vain yrittää keksiä jotain sen tilalle, ehkä voisi taas ruveta piirtämään aina kun tuntuu siltä, että elämä potkii päähän, toki asioista aina puhunkin ukolle, mutta mulla aina hetki kestää ennen kuin pääsen niistä yli niin ei viitsi samasta asiasta ruveta toiselle jankuttamaan uudestaan ja uudestaan..

Tuli nyt hieman vuodatusta tänne mutta ei kait se haittaa.. :)
 
Oon jo viikon verran miettinyt ja pohtinut tätä omaa elämää. Kaikki tuntuu menevän tällä hetkellä päin persettä.
Mieheltä loppuu työt ensi viikon perjantaina; se tarkoittaa sitä, että se suunniteltu lomamatka jää tekemättä, kun ei haluta olla ensi talvea PA. Tää uutinen tuli niin yllättäen - kaikille. Työmaa jää vähäksi aikaa ainakin katkolle, kun rahoittaja poistui kuvioista. Tiedä, miten häiden käy.
Tää lapsen teko on niin rankkaa. Olen niin masentunu. Pyrin olemaan ajattelematta koko asiaa, mutta en pysty nukkumaan, en syömään ja itken/oon muuten vaan mieli maassa kokoajan. En halua seksiä, en nähdä ystäviä. Haluan vaan olla - maata peiton alla, yrittää ajatella, että ehkä tää joskus tästä lutviutuu.
Mä nyt painun vähän taka-alalle. Ilmottelen, kun uus kierto käynnistyy, ja mitä ollaan sitten mieltä. Nyt vaan haluan jatkaa kumin käyttöä ja olla murehtimatta oireita, kytätä ovista...

Ootte korvaamaton tuki ja oon kiitollinen siitä, että mulla on tollasia nettiystäviä.
Mä en vaan ole ollut lähiaikoina kellekään teistä tukena, kun on itsellä tällainen masis.

Älkääkä huoliko - I'LL BE BACK! Pusuhalit teille kaikille! :) :heart:
 
susupala ja pamsku molemmille lohtuhali :hug:

Grill kiva että otetaan tosissaan! Ettei tarvi olla se lähes 40vee ikää...

Miwwille onnittelut ovisplussasta! Minullakin alkaa oleen ovisajat, mutta tikutellut en ole tässä kierrossa. En vain jaksa sitä vouhotusta kun mulla menee aina yli..

Hopeakissa huikeeta tekstiä! Tsemppiä tilanteeseen <3 Ja anna kuulua itsestäsi! Samoin Pamsku!

Täällä ei uutta auringon alla. Yritystä ilmassa, mutta paljon muutakin. Mun uudet työhommat ja tanssi ja urheilu muutenkin <3 Odotan kyllä kovasti niitä viivoja ilmestyväksi PIAN. Ens kuun alussa yksityinen gyne. Toivottavasti siitä on iloa :)
 
Hui, kun on aika mennyt nopeasti. Kp 15 jo. Oltiin viikonloppureissussa lapissa, niin unohtunut kokonaan päivien laskeminen (mikä on tietty hyvä juttu) :)

Oikein oikein paljon onnea Marpa :flower:

Pamskulle tsempit! Kyllä ne asiat vielä järjestyy, tavalla tai toisella. :heart: :hug:
 
Voi, jääpä ihmisiä taka-alalle... vaan samaa olin juuri itse tulossa kirjoittamaan. Oon kyllä käynyt tässä joka päivä lukemassa juttujanne, montakin kertaa, tuntuu vaan, ettei itsellä nyt ole oikein sanottavaa. On vaan jotenkin tyhjä olo.

Tsempit kaikille niin isojen kuin pientenkin asioiden kanssa painiskeleville. Ja paljon plussaonnea! Käyn kyllä jatkossakin lukemassa, mutta nyt haluun vaan jättää tämän asian myös elämässä hetkeksi taka-alalle.
 
Voi eiiii! :( Kovin ikäviä uutisia tullut yhdessä illassa! :O Halauksen lähetän teille susupala, Pamsku & memsie! :hug:

Noh, kunhan nyt edes joku tänne jäis mun seuraksi (plussanneisiin siirtyminen on sitten asia erikseen!) ja hiljentyneetkin pian palaisivat...

Ottaa päähän! Maha kyllä "oireilee", mutta ihan liian ylhäältä... :( Tiedän että on ihan liian aikaista odottaa mitään suuria oireita (tai oireita ylensäkään), mutta jotenkin vaan tuli illalla sellainen fiilis, että olikohan tää kierto tässä. :headwall:
 
Tsempit kaikille sitä tarvitseville, täällä oli useampikin ikävämpien uutisten kanssa :hug:

susupala, täällä lopetettiin tupakointi kuukausi sitten, rankkaa on tehnyt pääasiassa juhlissa ja stressin aikana. Varmasti jäisi mullakin tupakoimattomuus siihen jos joutuisin lemmikin hyvästelemään. Voimia!

Nyt alkaa ottaa tämä homma jo kupoliin! Tänään aamulla on ihan sellainen olo, että tuo virtsatientulehdus ei ole sitten vieläkään kunnolla loppunut :mad: Kaksi antibioottikuuria tuohon ja puikot vielä toiseen vaivaan ja taas alakerrassa jomottaa. En todellakaan halua enää enempää antibiootteja mutta jos tämä nyt tästä tosiaan roihahtaa ni ei siinä varmaan muitakaan mahdollisuuksia ole :| Jos joisi tänään kunnolla vettä ja söisin karpalonappeja ja pistäsin sormet ja varpaatki ristiin niin auttaiskohan se..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 22.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu...............kp63/28................22v.........yk5...............1.lapsi
thewholestory.....kp57/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
nepulis.............kp54/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp53/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Nemppis..........kp41/??................20v.........yk1.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp35/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp35/37...............22v.........yk2..................1.lapsi

Kp 21-30


murkku...........kp29/35-38............ 24............yk2..............1.lapsi
Niiu................kp27/27-31............25v............yk1..............1.lapsi
Grill................kp26/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi
Hopeakissa......kp25/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Taru_..............kp25/32-60..............21v.........yk4................1.lapsi
lumihiutale92.....kp25/29...............20v........yk7.................1.lapsi
Miramei...........kp22/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp22/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi

Kp 11->20


AnnisK............kp20/28-32............23v..............yk5..............1.lapsi
Amalia89..........kp18/46-160........22v.............yk13.............1.lapsi
Pamsku............kp18/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi
Leva................kp16/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii...............kp14/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi

Kp 1-10


Henkari............kp9/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi
Mosmos..........kp8/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp7/27-37..........21v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp7/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
millinkäinen.....kp6/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp6/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Sunflower11......kp4/24-28.........23v..........yk22............3. lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Naspula


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Hihi, tein omavaltaisen päätöksen ja vaihdoin listasta kuvat! :saint: Jos se vaikka auttais saamaan plussa-aallon liikkeelle? ;)

Niiu: Voi kurjuus jos se sun tauti (mikä nyt sitten lieneekään :O) ei tahdo mennä ohi! : / Yritähän kotikonsteja, jos ei auta niin pakkohan sitä on lääkäriin sitten taas mennä...
 
Viimeksi muokattu:
Millinkäinen
Susupala, Pamsku ja memsie voimia ja parempaa huomista :heart:

ja lisäksi Susupala itse en ole koskaan vakituisesti polttanu, mut sieltä jostain 15-vuotiaasta lähtien "silloin tällöin", satunnaisesti, humalassa, vtutuksessa, seurana yms. Välillä tuntunu, et tekee ihan mieli. Mieskään ei vakituisesti polta, mut stressaantuneena kyllä ja seurana yms. No sunnuntaina, kun kisu haudattiin, niin kummasti teki molemmilla tupakkaa mieli. Ja poltettiinkin. Ja jos mulla tällä hetkellä olisi hätävara-aski, niin kyllä olisi varmaan tyhjentyny tässä parin päivän aikana, on sen verran usein ollu olo "nyt sauhulle". Mutta onneks ei oo ollu..
Mutta tsemppiä lopetukseen ja toivon, että keksit jotain muuta tilalle stressin poistoon ja muuhun vastaavaan. ja uskon, että pystyt siihen :)

Niiulle
edelleen pikaisia paranemisia!

Ja Grill uudet kuvat ainakin minun mielestä loistavat :) kivaa vaihtelua (vaikken niitä entisiä kauaa ehtinytkään katsella) ja tollasen mukin voisin kyl ottaa itelleni - paitsi että tikku olis kyl vielä kivempi :D
 
Millinkäinen
Ainiin, omanapaa tän verran:

jostain toisesta keskustelusta pongasin, et joku (varmaan aika monikin ja täälläkin tais Niiu ainakin jotain oireita kirjotella meille muistiin? :) ) on kirjottanu kierroista ylös kropan tuntemukset eri päivinä. Apinoinpa sit ko. taktiikkaa ja rupesin kirjaamaan tästä kierrosta KAIKKI oireet vihkoon. Ehkä sit seuraavissa kierroissa helpompi tunnistaa mikä on normaalia ja mikä ei ja missähän vaiheessa nyt ollaan mahdollisesti menossa jne..

nm. kp6 - ei mitään tuntemuksia :LOL:
 

Yhteistyössä