Kakskymppiset yrittäjät 2012

sun ei tennyt, nyt tietää. Kerroin itse sille. Mutta ilmoitin kyllä, että on hurjan ihanaa, että lähisukuun tulee vauva. otti uutisen hyvin. Kertoi, että se tulee kyllä silloin, kun sitä ei suunnittele - kuultu ennenkin ja meidän pitäis jatkaa yritystä häiden jälkeen. No, perus anoppi..

Kiitos Grill :)

Ja sunille pahoittelut :hug:
 
Millinkäinen
KyyneltenHymy onnea talokaupoista ja voimia sen tuomiin askareisiin :) (me hankittiin oma talo reilu puoli vuotta sitten) lisäks tsemppiä testailuun! :heart:

Pamsku kieltämättä aika pommi :O kyllä varmasti menis kellä tahansa ajatukset ihan sekasin tollasen uutisen jälkeen. :hug: Mut niinku Grill sano, niin et anna nyt tämän tilanteen häiritä teidän yrittämistä! Nyt vaan ovis hyötykäyttöön ja keskitytte vaan teihin kahteen ja unohdatte anopit sun muut :) ota vaikka sitä punkkua vähän kaveriksi rentouttaa ;)

AnnisK oon monesti miettiny sitä ottasinko sit joskus käyttöön kertakäyttö- vai kestovaipat. Varmaan sillonen tilannekin aika paljon vaikuttaa, mut jos ottasin kestot, niin kyllä varmaan tulis kertakäyttöset rinnalle. Ainakin jos lapsi joskus hoitoon menis, niin ois se kivempi että siellä saisivat kertakäyttösiä käyttää (olin itse joskus töissä päiväkodissa, jossa yhellä oli kestovaipat ja tuli siinä ehkä vähän "turhaa" työtä hoitajille.) Mut siis ei tarkota sitä, että mun mielestä kaikkien pitäs tehä niin :)
ja syystä tai toisesta, oon haistanu nyt vuorokauden ihan omiani, kun nenässä on tuoksunu koko ajan tää kyseinen poika, joka niitä kestovaippoja käytti :O ja hoidin sitä poikaa sellaset 2 vuotta sitten :D
 
Millinkäinen: kiitos! :) Ovulaatio on varmaan huomenna/ylihuomenna.. Viiva oli melkosen vahva. Voisin tehdä illalla vielä toisen testin

Valkovuotoa, hui sen määrää. Josko olis se ovulaatio nyt kohtapuolin tosiaan.

Oloa hieman helpotti, kun kerroin anopille meidän yrityksestä, vaikka ei se vie sitä kipua pois, jota tunnen jatkuvasti. Anoppi ja tämä mies käyttivät ehkäisyä; kierukkaa. Ja anoppi oli kohdunpoistojonossa. Joutui perumaan sen.

Eilen illalla vetäisin kolme lasia punkkua siihen ahdistukseen, joka tuli. Saatampa ottaa tänään myös lasillisen. Ja jos mielen saa pois anopista, niin vois yrittää miettiä petihommia.

Kahden viikon päästä lähdetään sille asaitulle lomalle. Mies eilen ilmoitti, että sinne on nyt lähdettävä, eihän tästä tuu muuten mitään.
 
Pamsku: Loma tekee varmasti todella hyvää! Saatte rentoutua ja ajatella ihan mitä itse haluaa. :)

AnnisK kyseli myös niistä kestovaipoista. Ei, minä en ala siihen rumbaan! :D Kiva juttu niille jotka jaksaa, minä tiedän jo nyt etten jaksaisi. :) Aiheeseen liittyen on kuitenkin pakko linkittää yksi niin loistava postaus Isyyspakkaus-blogista! :D

Lyllypylly ja Nallukkapallukka - Isyyspakkaus

Ja pistetäänpä myös postaus kestovaippa-kokemuksesta. Sitä itseään - Isyyspakkaus
 
Millinkäinen
Pamsku hyvä kun kerroit anopillesi, ehkä näin ymmärtää olla liikaa hössöttämättä :)
Ja tosiaan - nyt on viikonloppu tulossa ja sää viilenee, niin ei muuta kuin lasi/pari punkkua, hyvää ruokaa, sopivaa musiikkia ja muistakaa toisianne pitää lämpimänä ;)

Ja lomakin kuulostaa hyvältä! :) voi kun itsekin pääsisin edes 100 km päähän... ensi viikolla olisi 6 päivän loma ja mies eilen äkkilähtöjä katseli, mutta siihen kun tartteisin edes sen yhden päivän lisää lomaa :(
 
Huhhuh mikä pommi Pamskulle tullut.. Onneksi itsellä ei pelkoa että anoppi raskautuis, on jo kuuskymppinen. Ja avokin velikin sai juuri toisen lapsensa joten tuskin ihan heti kolmatta tulee :)

Oma äiti sitten voisikin vielä toisen iltatähden iän puolesta pyöräyttää, noh aika epätodennäköistä (onneksi). Juhannuksena puolestaan säikähdin jo että sisko on raskaana. Hänellä nyt yksi lapsi ja poika/miesystävällään kaksi lasta edellisestä suhteesta. Ja sisko on jo moneen kertaan todennut ettei halua enempää lapsia. Pientä vauvakuumetta siskolla kuitenkin on ollut, mutta taitaa mieluummin haluta päästä täteilemään kuin itse äidiksi uudelleen..

Niin ja KyyneltenHymylle +++:snotty: niin kuin kaikille muillekin :)

itse suuntaan tänään viikoksi lomalle itä-suomeen, ihana päästä rentoutumaan taas vaikka vasta kolmeviikkoa kerkesin töissä olla edellisen loman jälkeen :)
 
pamsku hieman se kertominen varmasti helpottaa. Ite väänsin itkua kun sukulainen sano olevansa raskaana, meil ois ollu sama la jos en olis saannu varhasta keskenmenoa. Mutta kerroin tilanteesta ja omista tunteista, uskon että kyseinen ihminen ymmärsi. Jälkeenpäin sukulainen on pahoitellu tilannetta ettei ollu tukena, mutta en olis halunut, olin kuitenkin onnellinen niiden puolesta ja niiden piti nauttia raskaudesta. Nyt saan seurata neidin kasvua (neiti syntyi niille), välillä surettaa mutta oon aidosti onnellinen niiden puolesta :)

Kerron mun oireet, jos se sais menkat alkamaan ;) Maha on kun ilmapallo, Iltasin kolottaa kun kuumeessa, lämmöt ei kuitenkaa oo kuumeen kaltaset vaikka koholla on ja ihme mielitekoja löytyy.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 17.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu...............kp58/28................22v.........yk5...............1.lapsi
thewholestory.....kp52/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
nepulis.............kp49/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp48/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Nemppis..........kp36/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Marpa..............kp31/25-31.............23v.........yk7...............1.lapsi

Kp 21-30


KyyneltenHymy..kp30/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp30/37...............22v.........yk2..................1.lapsi
Sunflower11......kp28/24-28(38).....23v..........yk21............3. lapsi
Nelistin............kp26/26-33.............24v...........yk6..............1.lapsi
murkku...........kp24/35-38............ 24............yk2..............1.lapsi
Niiu................kp22/27-31............25v............yk1..............1.lapsi
Grill................kp21/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi

Kp 11->20


Hopeakissa......kp20/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Taru_..............kp20/32-60..............21v.........yk4................1.lapsi
lumihiutale92.....kp20/29...............20v........yk7.................1.lapsi
Miramei...........kp17/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp17/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi
AnnisK............kp15/28-32............23v..............yk5..............1.lapsi
Amalia89..........kp13/46-160........22v.............yk13.............1.lapsi
Pamsku............kp13/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi
Leva................kp11/30................23v..............yk2.............1.lapsi

Kp 1-10


Anlii...............kp9/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi
Henkari............kp4/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi
Mosmos..........kp3/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp2/27-37..........21v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp2/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
millinkäinen.....kp1/???.................22v..........yk6...............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Naspula


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
KyyneltenHymy Oot niiiiin raskaana! ;) Tsempit testailuun. :heart:

Täälläkin alkaa nyt viikonlopun vietto. Hullu siivouspäivä takana. Nyt nautiskelen puhtaasta olosta kylpytakki päällä. Ainiin, meille tuli perheenlisäystä. :) Pikkuinen kääpiöhamsteri, 3kk poika. :heart: Keskitän mun äidilliset tunteet nyt täysillä siihen ja lopetan tän jatkuvan mielipahan. :LOL: (tottakai pikkusen pitää ensit kotiutua, mutta sitte pääsen rapsuttelemaan sitä <3)

Ihanaa viikonloppua! :)
 
Päivän mietittyäni ja vollottaeni tajusin, etten voi loputtomiin vältellä anoppia. Päätin siis mennä sinne möksälle. Saapi nähdä, vollotanko siellä - anoppi ny ainaki tietää syyn.
Tänään iltapäiväpisusta tuli selvästi aamua tummempi viiva.. Eikai se ovis huomenna jo oo??! Jos se folli kasvaa 2mm päivässä, keskiviikkona se oli 11*12mm, joten tänään 15*16 noin. Eli eihän se vielä oo kypsä!

Anteeksi, kun oon hurjan omanapainen - ajatukset vaan pyörii omissa jutuissa.

murkku Tervetuloa tänne itään! Mihin päin matkaat? ;)

ja onnea uudesta vauvasta hopeakissa :heart:
 
KyyneltenHymyllä jo ainakin lupaavat oireet! :)

Ihanaa kun on viikonloppu!! Saa vihdoin nukkua ja siivota ja olla vaan kotona! On tullut häiden ja häämatkojen kanssa ressattua viimeiset kaksi kuukautta ja nyt on viimein se hetki kun saa ottaa rennosti. Ei ole tämän parempaa :cool:

Ollaan nyt lääkärin kanssa aika varmoja, että tämä on sitä emätintulehdusta ja sain siihen puhelinreseptin kautta puikot. Niitä sitten viikon kuuri. Toivottavasti auttavat! Ei jaksaisi tätä enää..

Täällä on myös limailua bongattu eilen ja tänään, en kyllä tiedä mikä niiden funktio on kun oletettu ovis on ollut ainakin viikko sitten :confused: Jos ovis olisi vasta nyt niin tulisi tosi pitkä kierto emmekä aio tässä mitään hommailla enää ennen kuin multa tämä kellarikerroksen kuumotus loppuu. Kroppa tekee nyt ihan mitä sattuu, tai sitten vaan mietin liikaa :D
 
Niiu, mä en ite bongannut oviksen aikoihin ees mitään limailuja, vaan mulla tuli tossa viime viikonloppuna kolmena päivänä, ja nyt sit eilen alkoi menkat. Ite toivoin vähän, että olis ollut jotain oiretta, mut ei mun kohdalla :(

Meninkin siitä vuotojen niukkuudesta valittamaan, nyt on tullut ihan reippahasti, samalla lailla kuin ennen raskautta ja synnytystä. Ja tää oli muutenkin eka kierto, mistä varmana bongasin oviksen ja mietin, onko mulla tässä aiemmilla yk:lla ees ovulaatiota tapahtunut. Tuntuu, että nyt vasta kroppa on palautunut synnytyksestä, kierukasta ja hetkellisestä minipillereiden popsimisesta. Ja nyt sit just päätettiin (tai mies päätti) jättää aktiivinen yritys pois arjesta. Höh.

Kyyneltenhymy, jännää! Testituloksia odotellessa!
 
Millinkäinen
Hopeakissa onnea pikkulisäyksestä, lemmikit piristää kummasti :)

Niiulle pikaista paranemista, jotta pääsette nopeasti tosi toimiin ;)

ja mulle saa päivittää kp1/?? (edellinen kierto yli 75, nyt 23, että otappa siitä selvä), yk6...

Ja greippimehu ostettu...

Katottiin eilen miehen kans telkkaria ja repesin sille mainokselle (oon nähny aikasemminkin, mut nyt repesin - hormonit?!? :D), jossa poika rassaa "kauko-ohjattavan auton" kaukosäädintä, mutta oikeesti paineleekin autotallin kaukosäädintä ja isukin auto vähän ruttaantuu.. siinä minun nauraessa mies sit vain toteaa tyynesti, että "kato nyt! tollasia ne lapset sit on" :heart:
ja mä vain haluun just sellasen :LOL:
 
Jaksuja Pamsku! Hyvin se menee! :hug:

memsie: No voi harmi... : / Jos se miehes kuitenkin pian jo muuttais mielensä!

Pahoittelut Millinkäinen! :hug: (Ja se mainos on kyl aika hyvä! ;))

Ei muuta kun rentouttavaa viikonloppua naiset! =) Mä painun pehkuihin...
 
Tässä taloudessa on tänään jumpattu, siivottu, pesty pyykkiä ja ulkoiltu. Illalla luvassa vielä kesäteatteria, tosi hyvä lauantai! :cool:

Oireet tuntuvat helpottuneen jo ensimmäisen puikkoyön jälkeen. Mahtavaa! Alavatsan jomotus on loppunut, enää vain nippailee.

Mites teidän muiden viikonloppu on lähtenyt käyntiin? :)
 
OHO Pamsku, en voi kuvitellakaan miltä on tuo yllätys tuntunut..

viikonlopusta sen verran että ei oo paljoo jaksanut synttäreitä juhlia ei vaan oo fiilistä oon aloittanut jo tutuksi tulleen itkeskelyn.. koko ajan tekis mieli vaan vollottaa... mies kattoo mua kuin aavetta joka vain lipuu eteenpäin.. on nyt monta päivää sanonut mulle etten näytä onnelliselta, kyse ei ole onnellisuudesta, rakastan miestäni ylikaiken. Hän on minun elämäni suurin valo. en vain kykene enää näyttämään sitä haluamallani tavalla. yrittäminen tekee mun elämästä kamalan ikävää ja masentavaa kun kuukausi kuukauden jälkeen saa pettyä.
ja tämä että istun illat ja yöt lähes joka päivä yksin kotona kun mies on töissä ei auta olooni yhtään, kaipaan jotain piristävää.. eilen sentään käytiin leffassa joka piristi hetkeksi mutta kotona pääsi jälleen itku..


ainii kiitos kuitenkin kaikille onnittelijoille :) en vaan enää muista ketä kaikkia kiittää :)

ja sori taas kauhee tilitys..
 
Otin tänään itseäni niskasta kiinni ja menin viettämään miehen synttäreitä mökille - samalla nähtiin anoppi.
Pieni mahahan sillä on. Mentiin kahden kesken laiturille juttelemaan, itkettiin ja juteltiin. Hyvä fiilis jäi.
Kovastianoppi pelkää, ettei vauva oo terve, mutta vakuutin, että kaiki mene hyvin. Sanoin että haluan olla hyvä miniä ja aidosti olen onnellinen heidän puolestaan jos vain itse ovat onnellisia.
Sanoin, että haluan olla tukena ja siksi olisi olut kiva tietää aiaisemmin.
Puhuttiin myös meidän yrityksestä. Anoppi itse vakuutti, että varmasti meillä tärppää pian. Ja toivookin sitä. Haluais, että oltais samaan aikaan raskaana ja lapset olisivat suunnilleen saman ikäisiä. Ihana anoppi <3

Anoppi on nyt rv32. Ja kuten jo sanoin, että todella pieni maha. Vauva tosissaan ihan anopin sisällä.
Oli kuulemma katsellut munkin mahaa ja miettinyt, onkohan tulossa perheenlisäystä. Ja kysyi, mikei oltu puhuttu asiasta aikaisemmin. Osoitin hänen vatsansa ja esitin saman kysymyksen hälle. :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 19.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu...............kp60/28................22v.........yk5...............1.lapsi
thewholestory.....kp54/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
nepulis.............kp51/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp50/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Nemppis..........kp38/??................20v.........yk1.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp32/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp32/37...............22v.........yk2..................1.lapsi

Kp 21-30


Nelistin............kp28/26-33.............24v...........yk6..............1.lapsi
murkku...........kp26/35-38............ 24............yk2..............1.lapsi
Niiu................kp24/27-31............25v............yk1..............1.lapsi
Grill................kp23/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi
Hopeakissa......kp22/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Taru_..............kp22/32-60..............21v.........yk4................1.lapsi
lumihiutale92.....kp22/29...............20v........yk7.................1.lapsi

Kp 11->20


Miramei...........kp19/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp19/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi
AnnisK............kp17/28-32............23v..............yk5..............1.lapsi
Amalia89..........kp15/46-160........22v.............yk13.............1.lapsi
Pamsku............kp15/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi
Leva................kp13/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii...............kp11/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi

Kp 1-10


Henkari............kp6/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi
Mosmos..........kp5/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp4/27-37..........21v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp4/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
millinkäinen.....kp3/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
Sunflower11......kp1/24-28.........23v..........yk22............3. lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Naspula


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Voi eiii Sunflower! :( :hug:

Hienoa Pamsku, rohkeasti tehty! =) Ja ilmeisesti ihan hyvin meni kaikki. :)

es: En voi mitenkään ymmärtää kuinka rankkaa sulla on... :( Yritä kuitenkin parhaasi mukaan huolehtia parisuhteesta, ettette ala ajautumaan erilleen! :hug: Miehet vaan eivät tunnu täysin ymmärtävän tätä naisten asemaa, kuinka turhauttavaa tämä on ja kuinka epäonnistunut olo tästä tulee.

Niiu: Hyvä että on oireet helpottuneet! :) Ainakin on oikea lääkitys tällä kertaa. Minä olen myös siivonnut ja pihalla häärännyt, tänään näyttää meillä aika sateiselta joten taidan vähän pistää valokuvia kehyksiin ja sitten seinälle. :)

Onnittelut Marpalle! :heart: Plussa piiiitkästä aikaa!! Nyt sitten muita mukaan! :whistle:

ON: Voivoi... :ashamed: Meillä oli eilen yksi kaveripariskunta illalla kylässä joilla on 1v ja 3v lapset. Minä menin mieheni kanssa ensin pikaisesti saunaan ennen kuin lasten isä liittyi miehen seuraan ja 3v halusi sitten tulla jo meidän kanssa saunaan. Kyllä siinä saunassa meinasi itku tulla kun mieheni ja 3v heittivät vuorotellen ja yhdessä löylyä... Ja mulla vasta dpo5!
 
Sunflower pahoitteluhali :hug:

Marpalle onnea! :flower:

Täällä on eilen käyty kesäteatterissa nauramassa ja tänään nukuttu pitkään. Vieläkin istuksin koneella pyjamassa, ah näitä rentoja viikonloppuja :) Tänään on kp 24 ja mietin, että viikon päästä voi varmasti testata ellei täti ole tullut siihen mennessä. Silloin olisi kp 30. Viimeksi kierto oli 27 päivää, joten eiköhän menkat tule ennen lauantaita. Toivon vaan, ettei tämä piinailu rupea pitkittämään kiertoa.

Meillä oli siis vauvan yrittäminen hyvin lähellä jo puolitoista vuotta sitten, mutta viime hetkessä kuitenkin päätettiin odottaa häiden yli. Tuolloin kiertoni pitkittyi heti kun olin vauvakuumeissani ja samaa tietty pelkään nytkin. Mutta jos nyt malttaisi edes odottaa sen viikon ennen kuin lähtee maalaamaan piruja seinille :D
 
Niiu: Niin eipä se kierron pituus muuten selviä kuin odottamalla. :) En enää muista oliko niin että lopetitko hormonaalisen ehkäisyn jo silloin puolitoista vuotta sitten? Jos oli niin, niin senkin lopetus on voinut vaikuttaa kierron venymiseen. ;) Mutta tosiaan, en millää enää muista kun teitä uusia tuli silloin samaan aikaan niin monta!

ON: Sitäkin piti tuossa jo aikaisemmin kirjoittaa, että arvatkaa vaan ärsyttikö eilen, kun tuo meidän kaveripariskunta oli lapsineen meillä ja muutama muu kaveri, niin yksi kaverimme tokaisi siinä kun seurasin 1v:n touhuja "no nyt tulee Grillille kauhea vauvakuume"! Mitä hittoa siihen sitten voi sanoa?! :kieh: Muuta kuin mumista jotain epäselvää... Myös siskoni kävi poikaystävänsä kanssa kylässä ja hän mainitsi siitä kun isämme oli ollut ulkovaraston vintillä ja todennut jotain että pitää kyllä kaikki pulkat ja rattikelkat säästää jos niitä pikkuisia vielä tulisi heillekin päin kylään. :D Sisko totesi vain että heillä nyt menee vielä ainakin 5 vuotta ennen kuin voi ajatella asiaa koska hänelläkin on vasta lukio takana ja ei saanut nytkään mitään opiskelupaikkaa. Hänen poikaystävä vain siihen että "no kyllähän Grill voi jo aikaisemmin lapsia hankkia", minä vaan totesin että ei meillä nyt varmaan ihan 5 vuotta enää mene... Prkl... Tuntuu että nykyään kaikki vihjailee ja plaplapla!

Joo että tälläinen avautuminen tällä kertaa! :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä