Pahoittelut
Niiu
samoin
Grillille pahoittelut ikävähköistä uutisista, mutta jospa se välikuukausi tekisi vain hyvää ja lievittäisi stressiä
Sun toivotaan viikonlopulle mitä punaisimpia viivoja
Pamsku onnea uuteen kotiin!
huiman isolta asunnolta kuulostaa =)
Wi tervetuloa!
en osaa sanoa tuosta sinun kierrostasi oikein mitään, kun ei tuo rengas ole mitenkään tuttu. Mutta itselläni kesti pillereiden jälkeen 4kk ennenkuin menkat alkoi tasoittumaan, sitten ne tuli nätisti pari-kolme kuukautta ajallaan ja arvelin, että johan ne osasi sopeutua hyvin. Sitten alkoi yhtäkkiä tulla 2kk välein ja sen 2 viikkoa, että ei tästä elimistöstä ikinä tiedä. Lääkärille ajan varasin sitten, kun olin vuoden ollut pillerittä. Mutta kyllähän se lääkäriaika kannattaa varata heti, kun itseä alkaa huolettaa/mietityttämään
AnnisK no sinähän tunnut olevan ihan yli-hedelmällinen
eiku vaan molemmat hyötykäyttöön.. tai sit (en halua herätellä liikoja toiveita) ainaki jostain sain päähäni, että ovistesti vois näyttää myös mahdollisen raskauden..? että voisko sellasta olla, jos se oikea ovis on ollu tuollon 18.päivä?
Hopeakissa kiva, kun päivittelet tuntojasi/kuulumisiasi! ihanaa, kun kuulostaa, että alat olla jo iloisempi ja tiedät mitä haluat jatkossa tehdä
:heart: onnea siihen kaikkeen!
Ja
memsie mulla ainaki mies on sellainen, että kyllä on tehnyt selväksi, että se lapsi saa tulla, jos on tullakseen, mutta silti ei halua raskautumisesta/lapsen teosta puhua mitään. Minä kun olen taas sellainen, että haluaisin yhdessä piirrellä pilvilinnoja, niin miehen asenne on lähinnä "miks pitää taas tästä jauhaa".. (vähän kärjistetysti). Mutta siis olen tullut siihen tulokseen, etten asiasta keskustele mitään hänen kanssaan nyt yritysaikana, ytimekkäästi siis harrastetaan vain seksiä ilman ehkäisyä ja SITTEN kun jos joskus lapsi olisi tuloillaan, niin saa herrakin olla valmis puhumaan, kun on asia silloin jo ajankohtainen
(se kun vaan on näitä miehiä, jotka ei turhaan murheita huomisesta kanna PAITSI jos kyse on rahasta
ärsyttävä!) että minun mielipiteeni on se, että nauti vain kaikesta tästä ajasta ja kyllä se mies tietää mitä tekee, kerran ei ehkäisyä ole alkanut näkyä - ehkä se tosiaan vain kokee liian stressaavaksi sen jos asiasta puhutte ja haluaa vain "tjottailla".. kyllä se nyt väkisin tietää mihin se voi johtaa =)
ON (ällövaroitus): Eilen tsekkailin limoja, kuten Luomipimun blogissa neuvottiin ja kunnon venyvää tavaraahan sieltä löyty. No sit illalla kun peuhailtiin, niin tuli jostain ihmeestä sellainen olo että "nyt sitä muuten laitetaan vauva alulle", enkä meinannu unta saada kun mielessä pyöri tuleva (!?!?!??) vauva ja raskaus ja näin (hulluksi olen tulossa siis). Yöllä näin lisäksi unta, että rupesin ovista testaamaan ja tuli kaksi tulipunaista viivaa ja sitten vasta huomasinkin, että olin vahingossa käyttänyt raskaustestin! ja olinkin sitten niin onneni kukkuloilla.. no aamulla hirmu onnellisena menin limoja tutkimaan ja suht kirkkaathan nuo oli, joten rupesin ovista ihan todellisessa elämässä testaamaan - EIKÄ MITÄÄN. Ei haaleintakaan viivan tapaista, ehkä korkeintaan viivanpaikka jos oikein kovasti kuvittelee.
voiko siis olla, että a) testi ei välttämättä näytä edes ovista (david) b) en ovuloi, vaikka limat niin antaisikin ymmärtää c) limat on kohallaan, mutta ovuloin vasta myöhemmin d) jotain muuta?
:ashamed: kyllä tuli pettymysolo, vaikka ihan tyhjästä niitä unelmia rakentelinkin. Vielä olisi yksi testi jäljellä ja taidan säästää sen suosiolla lauantaihin... Launtaina siis mahdollisesti kp16 tai kp14?? harkitsen nyt kovasti, että pidän lauantaita vasta kp14 ja aloitan terot siis sunnuntaina, kun vuoto alkoi räjähdysmäisesti vasta kp3:sena, joten voisin periaatteessa laskea sen vasta kp1:ksi. Tajuaako kukaan mitä selitän?