Kakskymppiset yrittäjät 2012

Millinkäinen
Justiinsa äsken mietin AnnisK tuota sinun testailuasi, niin samassa huomasin, että olit viestin laittanu :) ala mennä kauppaan! minä ainakin pidän ne kuuluisat peukut ja varpaat ristissä ja pystyssä sinun puolestasi :whistle: ilmoita heti, kunhan tiedät miten kävi! Tsemppiä :heart:
 
Millinkäinen
Ja vielä itselläni kysymys, että voiko roskishaamuihin (mun tapauksessa ovistesteissä) luottaa yhtään/voiko niitä verrata toisiinsa?

Aijaa.com - 10814173

ylhäällä eilinen ja alhaalla tämän aamuinen (roskiksesta molemmat, testatessa ei näkyny ku tooosi haalea haamunen). Eli voinko nuiden perusteella edes arvioida, että ovis olis lähentymässä?

En sitten malttanut säästää viimestä testiä huomiselle, mut tänään tulee mahdollisesti postissa lisää :D ja vaikka hullun hommalta kuulostaakin, niin jotenkin mieleen on nyt kypsynyt ajatus että "tästä kierrosta se tärppää, jos jostain". Idiootti.

(enkä muuten saanu kuvana lisättyä, vaan piti linkkinä laittaa)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Millinkäinen ovistestissä haamu=nega.. viivat saattaa tummua tasasta tahtia ovista kohden, mutta on myös mahdollista, että haalenevat välissä ja sitten tummenevat plusaksi asti. Plussa= testiviiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva.
 
Jes pääsin omalla tunnuksella kirjautumaan, toisin puhelimella kylläkin. :D

Tervetuloa uusille ja toivottavasti tärppi tulis heti! :) Ja paljon ++ tuulia muille joilla on jännät paikat! :)

Omaa.. Täälä ollaan taas siinä vaiheessa että odotellaan tätiä.. Tai sitten tietenki plussaa! :) tilasin lisää r-testejä ja toivottavasti ne saapuu tänään ennen vkloppua. :) eli huomenna aamulla heti testaamaan. Kaapissa odottaa myös se digi testi. :) lisää oireita on tullu, eli oireita on väsymys, jatkuva nälkä, kylmätväreet, vessassa ramppaaminen, mahassa nipistely ja alaselkäkivut. Tai sit on taas vaan kuvitelmaa.. -.- :D


Semmosen vielä ajattelin kysästä, että mitä mieltä ootte Maisa Torpan raskaudesta? :) ja jos jotain kiinnostaa katsoa katsomosta Aurinkorannan tähtöset, jossa tämä Maisa on myös mukana :)
 
Viimeksi muokattu:
Millinkäinen: Jooh, kyllä mäkin uskon että kaikella on tarkoituksensa. Toki sitten ajattelene, että nyt tämä kaikki tarkoittaa sitä ettei me olla vielä ansaittu (tai olla valmiita saamaan) lasta ja sitten taon päätä seinään, että miksi me ei ja kaikki teinit (ym tapaukset) kyllä?! Niin ja roskishaamuista. Mä en luota niihin yhtään, siksi en edes käy niitä ikinä kaivamassa esiin sen jälkeen kun olen ne hylännyt. : /

AnnisK: Juujuu, testiä kehiin! =)

Niin ja miwwille sama juttu! ;) Hyvältä vaikuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kääk, tämä kierto on mennyt meganopeasti. Nyt vasta havahduin, että kierto jo lopuillaan. Eli siis rennosti menty tämä kierto. Nyt alkoi alavatsassa sen verran kovat kivut, että taitaa se täti kurvailla tänne ihan näinä päivinä. Plussaan en usko, kun ovis oli ties koska ja pupuilut jääneet vähiin tässä kierrossa. Enkä edes yritä itseäni kiusata ajattelulla: "jospa ne pupuilut olisivat sattumalta osuneet oikeeseen ajankohtaan." :rolleyes:
Pyh, sanon minä. Ellei sittenkin... ;)
Joka päivä käyn lukemassa teidän kuulumisia, mutta ikinä ei muka ole aikaa :confused: kirjoittaa mitään.
Kerronpa sitten, kun tätskä tulee.
 
Kyllä. Bussin vessassa. Kotiin kun olis ollu vielä muutaman tunnin matka niin eihän sitä voinu odottaa. :D

miehelle laitoin kännykällä kuvan kaivatusta plussatestistä ja vastaus oli "testaatko sä oikeesti bussissa????" :D
 
AnnisK Mahtavaa! Meinasin jo aamulla kommentoida, että kuulostaa tosi kovasti tärpiltä, mutta se sitten jäi. Pääsinkin suoraan onnittelemaan :flower:

Leva Mulla on ollut vähän samanlainen fiilis tässä kierrossa. Mulla on sellainen taulukko, johon kirjaan kiertopäivät ja mahdolliset oireet, ja yleensä päivitän sitä ainakin parin päivän välein, ja nyt viimeisimmästä merkinnästä oli yhtäkkiä kulunut kaksi viikkoa. Mä sain kyllä oviksen napattua testeillä, mutta pupuiltua ei niihin aikoihin tullut kuin kerran testipäivän iltana, toivottavasti se riittää...

Mä olen vihdoin tehnyt sen suuren myönnytyksen, että luovun kahvista yrittämisen ajaksi. Tai no okei, luovun kofeiinista, eli ostin kofeiinitonta kahvia :D Tämä on ihan yllättävän hyvää, ja jo tähän kellon aikaan mennessä on mennyt neljä kupillista. Toivottavasti helpottaa lapsen alulle saantia ja jos ei, niin ehkä tällaiselle ahdistukseen ja panikointiin taipuvaiselle henkilölle olisi muutenkin hyvä välttää päivittäisiä kofeiiniövereitä?

Musta on myös syksyn tullen kuoriutunut ihan hurja kodinhengetär :kieh: Mä kudon hurjasti, ja väsään jo joululahjoja. Eilen kun mies tuli töistä, oli mulla pöydässä kuorrutettu possun sisäfilee, peruna-kukkakaalimuussia ja omenapiirakka. Ja kun en kudo tai kokkaa, siivoan :D No, ensi viikolla alkaa koulu ja tämä (hyödyllinenkin) joutenolo loppunee siihen...
 
Johan nyt alkoi plussaus! Onnea AnnisK hurjasti! Loppumatkan bussissa taisitkin olla kuin naantalin aurinko :)

Mosmos jos sulla loppuu siivottava, niin tänne voi tulla jatkamaan. :D Äiti on tulossa perheineen meille huomenna ja aamulla mä oon itse töissä, joten tänään pitäisi muka jaksaa siivota. Kipeäksikin vissiin olen tulossa, kun kurkku pari päivää kipuillut. :|
 
Onnea AnnisK!! :)


Tein töistä päästessäni r-testin kun ne testit tänään saapui, mutta valitettavasti huomasin niitten olevan david merkkisiä vaikka piti tilata toisia.. :ashamed: Se näytti kumminkin negaa, mutta kun sitä tarkastelin niin ihanku olisin nähnyt jonkun viivan, kai vaan kuvittelen.. mutta tänään kyllä ehkä dpo vasta 10 tai 11, ja iltapäiväpissasta sen tein.. apua.. kokeilen huomenna aamulla tehdä uuden, tai sitte pitäisi vaan odottaa.. :kieh:
 
Onnea AnnisK plussasta ja Pamskulle asunnosta!

Toissapäivänä töissä yksi työkavereista kyseli jo olenko raskaana. Piakkoin toinen työkaveri jää mammalomalle ja varmaan sitten tuolla aletaankin tarkemmin seurata minunkin mahaa, tai ainakin sellainen olo tuli..

Huomasin eilen että unohdin vitamiinipurkkinikin mökille, vaan onneksi meillä syödään kyllä paljon kasviksia ja salaatteja joten foolihaposta tuskin itsellä pulaa ja lähinnä sen takia tuo purkki on tullut ostettua..
 
Onnea hirmuisesti plussista :)!
Ajattelin vaan tulla itsestäni ilmoittelemaan sen verran että nyt meneillään terolutiton kierto, eli siis kp:t hipoo varmaan sataa ennen kun minusta uudelleen kuulette, että älkää poistelko minua listoilta siis :) plussa tuulia! :)
 
Menkkamaiset kivut hävis sen sileän tien, mutta muutaman tunnin päästä siitä alkoi oikealta alavatsassa pistävä kipu, joka ei meinaa hävitä sitten millään. Toivottavasti ei umppari. : / Makuulla kipu vähän helpottaa, mutta yhtäkkiä saattaa tulla niin kova kipu, että aivan kuin olisi puukolla pistetty. Mies veikkaili menkkakipuja, mutta tämän kipukohdan pystyn näyttämään yhdellä sormella. Menkkakivut mulla ainakin on koko alavatsan alueella.
 
Haha, onnea AnnisK! :D :flower:

Heei, mielipiteitä taas kaipaan. Eli yleensä kun mulla menkat alkaa, kipuja on vaan juuri silloin kun ne alkaa ja silloin otan yhden 600mg buranan ja se on sillä hoidettu, myöhemmin en enää säkylääkkeitä tarvitse. Mutta nyt, kun täti saapui keskiviikko iltana otin buranan, torstai aamuna otin buranan ja myös torstai iltana. Tänään on pikkuisen kipuillut, mutta en ole enää lääkettä ottanut. Vuoto on loppunut oikeastaan kokonaa jo eilen illalla eli vain vessassa käydessä tulee enää vähän (no siinä ei oo mitään epänormaalia). Eli voikohan tämä normaalia kauemmin kestänyt kipu nyt johtua siitä punaviinistä jota litkin 7 päivää ovulaatiosta? En oikeasti keksi muutakaan selitystä tälle... :confused:
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 31.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Nemppis..........kp50/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Hopeakissa......kp34/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
lumihiutale92.....kp34/29...............20v........yk7.................1.lapsi
Miramei...........kp31/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp31/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi

Kp 21-30


Amalia89..........kp27/46-160........22v.............yk13.............1.lapsi
Pamsku............kp27/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi
Leva................kp25/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii...............kp23/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi

Kp 11->20


Henkari............kp18/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi
Mosmos..........kp16/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp16/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp16/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
Nelistin............kp15/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp14/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
Sunflower11......kp13/24-28.........23v..........yk22............3. lapsi
millinkäinen.....kp13/???.................22v..........yk6...............1.lapsi

Kp 1-10


murkku...........kp10/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
Taru_..............k5/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp4/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp3/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp2/30-34............25v............yk2..............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
Ruby 88


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa
Naspula
AnnisK


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Millinkäinen
AnnisK hirmuisen paljon onnea! :heart: tuo bussitestaus oli kyllä uutta :D

Sunflower11 paljon onnea synttäreiden johdosta! :) ja samoin onnea oviksen käyttöön ;)

ja ovistestit saapui... Davidejähän ne oli... no testaillaan nyt sit huvin ja urheilun vuoksi, ellei niistä muuhun ole :D ja tämä kierto on kyllä ihan outo. Kaikkien muiden ihme-oireiden lisäksi, eilen ovislimoja tarkkaillessa jäi vertakin satimeen :stick: eipä oo koskaan ennen ihan täysin kiertojen keskellä verta näytelly..
 
Sunflower11 Onnea syntymäpäivän johdosta! :)


Millinkäinen Sulla siis se aika kierrosta, toivottavasti tärppää! ;)


Tein aamulla taas testin.. ihanku olisin nähny haaleen viivan (taas) tai sitten vaan kuvittelen :D dpo 11 eli ei vielä mitään hätää :) täälä on tullu pääkipu riesaks, yöllä heräsin kauheaan pääkipuun ja jouduin sitte buranan ottamaan, yritin nukahtaa, mutta tuli niin kauheen huono olo et olis tehny mieli käydä oksentaas, mutta onneks nukahdin. :D ja aamulla aamupalaa syödessäni tuli etova olo.. :O toivottavasti nää olis niitä oireita. :)
 
Sunflower onnea synttäreistä! :flower:

Grill en kyllä yhtään tiedä vaikuttaako punaviini kuukautisiin.. Tässä kierrossa ajattelin ottaa saman keinon käyttöön, joten tuossa kuukauden päästä voin ehkä raportoida tästä enemmän :D

Kp 3 ja täti alkaa pakkaamaan laukkujaan. Toivon, että tämä kierto olisi kaikin tavoin normaalimpi kuin edellinen. Eka kierto oli tosi sekava ihan kokonaisuudessaan, tällä kierroksella olen toivottavasti itsekin enemmän perillä mitä tapahtuu milloinkin.

Greippimehua lipittelen ovulaatioon asti päivittäin. Nyt mulla on jotain Lidlin greippimehua, voisin ostaa seuraavaksi vaikka Valiota. Tuossa Lidlin tavarassa ei taida paljoa sitä itse greippiä olla.. On tuo aine kyllä pirun pahaa, ehkä siihen tottuu :D Ovulaation jälkeen sitten punkkua, onkohan sillä väliä mitä punkkua se on? Meillä joskus juodaan herkutteluviininä sellaista väkeviin viineihin lukeutuvaa Sol De Malagaa, toivottavasti siinä on oikeat ainekset..

Mammaksilta lähti myös tilaukseen 30 kpl ovistestejä ja muutama liuskaraskaustesti. Aloitan tikuttelun kp 10 ja toivon, että ovis jäisi nalkkiin ;) Tällaisilla taisteluvälineillä mennään tässä kuussa. Ainiin ja foolihapot aloitin jo edelliseen kiertoon, joten nekin on check. Uudella innolla uuteen kiertoon :D
 
Kirjoitin niin pitkään, että kerkesi tulla juttuja tuohon väliin :D

Millinkäinen mullakaan ei ole vielä koskaan tullut oviksen kanssa verta, mutta muistelisin jostain lukeneeni, että se on ihan normaalia jos pieniä määriä tulee. Toivotaan, että davidit ei ihan hukkaostos olisi! :)

Miwwi taitaa olla haamujengissä! Ihanaa :) Toivotaan, että siellä olisi kovat kiinnittymispuuhat meneillään!! Olen kuullut, että buranaa ei pitäisi ottaa vauvan yrityksen kanssa samaan aikaan, siinä taisi olla se vaikuttava aine semmoinen joka ei ole hyväksi.. Hitsi kun en muista mistä tämän luin, mutta sinuna en siltikään buranaa ottaisi. Jos joku muistaa miten tuo meni niin infotkaa! :)
 
miwwille peukut pystyssä! :popcorn: toivotaan viivaselle vahvistumisia!

Ja Sunille oikein paljon synttärionnea! :) :heart: :flower:

Kauheella kiireellä tulin kirjoittelemaan. Testasin tänään jonkinmoisen viivan, mutta voipi olla, että mulla oli eilen pissatulehdusoireita ja jos pissa on epäpuhdasta tms, niin viiva tuli siitä. Mene ja tiedä. Kuva löytyy hätähousuista ja blogista, jos jotakuta kiinnostaa - se on epäselvä ja taitaa kännykän kamera olla myös aamu-uninen. Omat silmät näkivät jotakin, mutta taisi olla unta. HUOH!

Nyt tää lähtee töihin - kaamee väsy, enkä tiedä, miten tästä selviän!!
 

Yhteistyössä