Kakskymppiset yrittäjät 2012

Millinkäinen
Miwwi onnea hirmuisesti! :heart: ihanaa, kun näytä plussia tulee - antaa itsellekin toivoa :)

Pamsku minäkin viivan alun siinä viimeisessä kuvassa kyllä nään :) toivotaan parasta!

siinä nuo tärkeimmät kommentit tähän väliin, pitää palailla myöhemmin paremmalla ajalla..
 
Isot isot onnittelut plussanneille! :) Ja samaa toivotaan kaikille muillekin!

Kyllä mäkin tosiaan nään Pamskun kuvassa jotain :)

Hei te ovulaatiotestejä enemmän käyttäneet, mistä kannattaisi netistä tilata edullisimmin ja mitä merkkiä? Että olisi kuitenkin hyviä testejä siis... Mistä parhaat ja selkeimmät kokemukset?

Kiitos jo etukäteen, jos joku jaksaa suositella :)
 
Mojito Mä kyselin täällä samaa noin kuukausi-kaksi takaperin, ja Pregcheckejä tunnuttiin yleisimmin suositeltavan. Mä itse tilasin niitä raskauskeijulta pari pakettia ja oon kyllä ollut tosi tyytyväinen. Kaksi kiertoa olen testannut kp 11 eteenpäin, ja kolmella-neljällä testillä kuussa on ovis tullut napattua. Testit on tummuneet tosi selkeesti, eli mä ainakin suosittelen niitä!

Kiitos Miwwi ja Miramei tuesta, ootte molemmat olleet mulle iso apu, ja toivon et voidaan pian kaikki olla paksuna yhdessä :D Täällä on monet kirjoitelleet siitä, kuinka pahalta tuntuu kun facessa näkee tuttujen vauvakuvia tai lukee vauvauutisia, mutta mulle se mörkö iski nyt ekaa kertaa, inha tunne. Pakko vain hyväksyä, että tämäkin on osa sitä normaalia suruprosessia.

Tuo surutyön tekeminen keskenmenon jälkeen on kanss pyörinyt mun mielessä. Kyllä mä koitan nähdä tän pienen odottamisen ennen uutta plussaa ihan hyvänä asiana, vaikka vaikeaa se on. Ajattelin, että pari-kolme kiertoa jos menisi kaikki olisi täydellisesti. Onhan mulla periaatteessa vielä tämä kierto aikaa osua määrittelemääni "täydelliseen väliin" (miksiköhän sekin piti mennä omaan päähän iskostamaan, eihän siitä saa mitään muuta kuin uusia pettymyksiä), mutta en oikein usko tärpin käyneen. Mun psykologi suositteli vuoden taukoa yrittämisessä - vuoden! Musta se on jo vähän kohtuutonta. Onko sekään nyt hyväksi itselle tehdä keskenmenostaan niin suuri numero? Koska faktahan on että ne on yleisiä, ja niitä saattaa tulla omalle tielle vielä useampikin. Mä olen ottanut sen linjan, että suren silloin kun surettaa ja itken jos itkettää, mutta en anna sen enää vaikuttaa elämiseeni. Aion yrittää lasta ihan normaalisti, ja mietin elämää eteenpäin sen verran kuin pystyn eteenpäin näkemään :)
 
Onnea Miwwi :) Ja Pamskun muokkauksessa minustakin näkyy punaista... Oispa <3

Mä en ota omista ovistuntemuksista selkoa. Limoja on mun näemmä mahdoton tarkkailla, mutta rinnanpäät on aristuneet entisestään, masussa ollut oviksen kaltaisia tuntemuksia eilen, samantuntuista kuin viime kierrossa... joten olin jo aikas varma, että ollikainen olisi ollut eilen, etenkin kun toissailtana tuli niin mieletön päänsärkykohtaus, eikä mennyt ees nukkumalla ohi, sillä heräsin siihen vielä viiden aikaan vieläkin koski niin kovin, että oli otettava särkylääke.
Noh, pupuiltiin eilen kyllä kahdesti, mutta en tiedä mitä tänään tapahtui mun päässäni. Me mentiin kolmestaan ottamaan päiväunet. Tai siis, olin laittamassa likkaa unten maille omaan sänkyynsä, mutta mies tokaisi, että ei kun otetaan tuo meidän väliin. Siinä sängyllä maatessa, ennen unia, mulla tuli joku kummallinen ahaa-kokemus. Tiedän, että tuo on minun mieheni. Kukaan muu, ei olisi ottanut samalla tavalla paikkaa meidän elämässämme, kuin hän on tehnyt. Olen varma, että hänestä tulee loistava isä. Mutta en haluaisi tarkkailla omaa kroppaani tällä tavalla, kokea "pienimuotoista" stressiä, jos ei olla keritty olemaan ihokkain jne. Huomenna jatkuu koulu, ja aion painaa tämän vauva"projektin" (karu totuus, että projektimaiseksi tämä alkaa mennä ), en toki kokonaan lopettaa, mutta oikeesti koittaa paukuttaa päähäni, että ei se vauva pelkällä tahdonvoimalla saa alkuaan. Muuten meistä jokainen olisi jo plussannut. Tämä teksti meni ihan mielettömän sekavaksi :D Ehkäpä tää oli tällaista oman ajatuksenvirran ylöskirjoittamista, eikä tässä nyt oikeen ole päätä eikä häntää!
 
Miwwi Paljon onnea! :flower: <3

Mihinpä sitä tavoistaan pääsis? Yhä luen jutut täällä päivittäin ja jännäilen kovasti. Oma kierto varmaan lopuillaan kohtapuoliin, ainakin toivoisin ettei megakiertoa tulis. Tottakai sitä toivoo niin sitä raskautta, vaikken siihen mahdollisuuteen enää uskokkaan.. :ashamed:
 
Sun onnea ovisplussasta :)

Tänne voi päivittää kp1. Viides ja toiseksi viimeinen clomi+primo-yhdistelmä kierto pärähti siis käyntiin, oon kyllä jo ihan valmis kokeilemaan jotain muuta, ihan mitä tahansa! Enää 5vk ja 4pv et lääkäri keksii (saa luvan keksiä!) jotain uutta..yritän ajatella positiivisesti :D
 
Mojito: Minä oon varmaan mosmosille noita pregcheckejä aikoinaan suositellut eli myös minulta tulee täysi kannatus niille! :)

Sunflower: Dodiin, hyvä homma! ;)

Hihi, ihanaa memsie! =)

Hmm... Kävin tänään jo aikaisemmin täällä lukaisemassa, mutta jotenkin en vaan osaa kommentoida. :confused: Kovin saamatonta aikaa, ehkä tämä pakollinen tauko nyt kuitenkin vähän vaikuttaa. Parempi mieli kyllä tuli kun tämä raskaana oleva kaverini kävi tänään kahvilla. :) Se kun osaa olla niin kannustava ja ymmärtäväinen! Sille puhuin myös noista normaalia kovemmista menkkakivuistani ja hän väläytti teoriaa, että jos siellä onkin joku käynyt hipaisemassa pintaa tms. Pitää varmaan itsekin vähän googlettaa.
 
Sunilla kyllä tosiaan mahtavan magee ovis+!! Ja paaaaljon onnea synttäreiden johdosta! ;) :heart:


Huhhuh. Mulla poksahti illalla maha aivan kaameen kokoseksi! Siis aivan järkky! Enkä oo ees syöny mitenkää huonosti, että siksi olis poksahtanut. Kylkiä pakottaa, tisseistä tihkuu maitoa! :confused:
Täti se siellä taitaa koputella? No, tilasin raskauskeijusta testejä, tuleepi tiistaina sitten. Apteekkiin en jaksanut lähteä enää illalla, vaikka järkkäri kotiutuikin. :D

Grill kävimpäs kurkistamassa sun blogia. ;) Pitääkin ilmoittautua lukijaksi sitten paremmalla ajalla.

...Nyt tuo mies odottaa tuonne sänkyyn lämmittelemään. :p


MUOKS. Laitankin nyt tuon kuvan. Älkää järkyttykö, melkei alasti siinä oon, yritin vähän sensuroida kriittisimpiä paikkoja :D Ja katkoviiva masun melkein puolessa välissä kuvaa miun normaalimahaa noin suurin piirtein. Eli aikamoinen turvotus kyseessä.. Ja niiin paljon tuntuu olevan ilmaakin masussa.. :/

 
Viimeksi muokattu:
Heips!

Täällä ilmoittautuisi yksi kuumeilija lisää, jos vain mukaan mahtuu. Tää vaikuttaisi mukavalle ketjulle.
Ikää on 25v, miehellä 30v.. Itseni siis lasken edelleen 2-kymppiseksi :D Perheeseen meillä kuuluu meidän lisäksi kolme kissaa ja koira.

Mulla menossa siis nyt kp 11/27-30 yk 2, yritys aloitettu siis elokuussa, ja esikoista odotellaan saapuvaksi.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 3.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Nemppis..........kp53/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Hopeakissa......kp37/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Miramei...........kp34/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi

Kp 21-30


Pamsku............kp30/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi
Leva................kp28/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii..................kp26/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi
Henkari............kp21/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi

Kp 11->20


Mosmos..........kp19/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp19/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp19/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
Nelistin............kp18/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp17/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
Sunflower11......kp16/24-28.........24v..........yk22............3. lapsi
millinkäinen.....kp16/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
murkku...........kp13/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
AnnuLiisa.........kp 11/27-30............25v.......... yk2..............1.lapsi

Kp 1-10


Taru_..............kp8/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp7/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp6/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp5/30-34............25v............yk2..............1.lapsi
Amalia89..........kp2/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp2/29...............20v........yk8.................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
Ruby 88


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
Miwwi


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku kylläpä vain turvottaa! Uutta testiä kehiin viimeistään sitten, kun ne saapuvat! Mulla on kyllä hyvä tunne tästä!! :popcorn:

Tervetuloa AnnuLiisa! :flower: Kyllä tänne meiän kaikenkarvaseen joukkoon mahtuu monen ikäistä 2-3 kympin välistä :D
 
Voi että Pamsku, jospa viimein ! :heart:

Tervetuloa AnnuLiisalle!

täällä ei kummempia, viime kierrossa puolivälin paikkeilla ei vauvan yrityksestä tullut mitään kun pinna molemmilla niin kireällä ja nyt pelottaa että taas käymässä samalla lailla.. Jos sitä tänään kumpikin onnistuisi olemaan tiuskimatta toisilleen. Itsellä alka nyt muutama iltavuorokin, niin emme edes kerkiä nyt paljoa näkemään.. Jos sitä tänään lähtisi taas katsomaan tulevaa uutta kotia :)
 
Tervetuloa mukaan AnnuLiisa! :wave:

Uuu Pamsku! =) Vois olla ihan hyväkin juttu tuo turvotus. ;) Tosin, oliko sulla myös viime kierrossa saman kaltaista turvotusta? :(

Ai niin... Pahoittelut Lumihiutaleelle! :hug:

Nyt muutti yritysblogikin osoitettaan, nimen sain siinä sentään pidettyä entisellään. Mutta siis osoitteen saisi muutta tuolta listasta! =) odotan.
 
Millinkäinen
Henkarille tsemppiä testaukseen, jos nyt meinasit testailla :)

Lumihiutale
pahoittelut uudesta kierrosta :hug:

Mojito pregcheckeistä ei kokemusta, mutta niitä DAVIDEJÄ älä missään nimessä harhaudu tilaamaan :D prkl mitä tikkuja... ja minussahan ei siis ole mitään vikaa ;) :LOL:

Sunflowerille onnea selkeestä oviksesta :)

AnnuLiisa tervetuloa :)

Murkku
, jospa se kodin katsominen tuo paremman mielen puolin toisin ;)

ON: oon kyllä niin iloinen kaikkien plussailuista :) voin vain kuvitella miten sekava/jännittynyt/onnellinen olo siitä kahden viivan näkemisestä voikaan tulla.. itse yritin nyt ovista tällä viikolla testailla kp10-15, mutta eipä tuo erittäin haaleaa haamua kummasemmaksi muuttunut :( nyt onkin jo toinen päivä teroja, että pitänee vain suosiolla jäädä jo menkkoja odottelemaan.. mutta jospa se täälläkin vielä jonain päivänä edes jossain testissä useamman viivan näyttää :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänään testattu aamusta nega.. Perjantaita odotellessa..

Kuinkakohan kauan tarvii olla yritystä ennen ku voi ees kysästä pääsiskö tutkimuksiin noista kiinnikkeistä.. Esikon sektion jälkeen niitä oli tullu ihan mukavasti ja niin luultavasti myöskin toisenki jälkeen.. Olis meinaan kiva tietää kuinka paljon ja kuinka pahasti niitä on ja pystyykö niille mitään tekee..
 
Henkari Meillä Lahden suunnalla (käytännöthän vaihtelee aika lailla asuinpaikan mukaan) pitää odottaa vuosi, mutta jos on syytä epäillä jotain ongelmaa, niin puoli vuotta riittää. Mulla itsellä on esim aiemmin lääkäri todennut endometrioosikudosta ka oireet täsmää, joten saan mennä tutkimuksiin 6kk tuloksettoman yrittämisen jälkeen. Mut kannattaa soittaa omalle tk:lle ja kysyä suoraan! :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 4.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Nemppis..........kp54/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Hopeakissa......kp38/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Miramei...........kp35/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Pamsku............kp31/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi

Kp 21-30


Leva................kp29/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii..................kp27/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi
Henkari............kp22/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi

Kp 11->20


Mosmos..........kp20/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp20/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp20/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
Nelistin............kp19/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp18/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
Sunflower11......kp17/24-28.........24v..........yk22............3. lapsi
millinkäinen.....kp17/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
murkku...........kp14/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
AnnuLiisa.........kp12/27-30............25v.......... yk2..............1.lapsi

Kp 1-10


Taru_..............kp9/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp8/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp7/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp6/30-34............25v............yk2..............1.lapsi
Amalia89..........kp3/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp3/29...............20v........yk8.................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
Ruby 88


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
Miwwi


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Eipä ne testit sitten saapunetkaan tänään :headwall: Kumma juttu, sillä raskauskeijusta, kun oon ennenki tilannu, on ne tullu seuraavaksi päiväksi.. Sunnuntaina tilasin, joten oletin paketin olevan tänään kotona.


Oltiin anopilla iltakahveella ja siellä oli sitten mieheni veljen tyttöystävä. Hyvä etten käynyt heidän kurkkuihinsa kiinni kahvipöydässä. Tää miehen veljen tyttöystävä oli eilen nähny jonku miehen hakkaavan ja potkivan koiraansa - eikä soittanut poliisia paikalle!? Kysyin, että "jos näät jonku äidin hakkaavan ja potkivan lastaan, niin kävelisitkö yhtä piittaamattomasti ohi?" -No en oli vastaus. Anoppi tähän lisäsi, että se koiran hakkaaminen on jokaisen yksityisasia!!!!!!!!!
MITÄ HELVETTIÄ? Sanoin vaan, että kiitos kahvista, mä lähen nyt kotiin.

Alko aikalailla kyrsimään. Ja kyrsii edelleen. Ja varmaan aika pitkäänkin. Miehelle haukuin totaalisesti anopin - pyysin kyllä anteeksi, mies oli ihan samaa mieltä kuin minäkin. Lisäksi anoppi kritisoi minun äitiäni, kun he ottivat koiran, vaikka siskollani on astma. Astma oireilee lievästi vain talvella!
Se nainen ei ole mikään sanomaan kellekään yhtään mitään, sillä ei ole kertonut raskaudesta edes mieheni 16 -vuotiaalle veljelle.. En ymmärrä miten se poika ei ole sitä vielä huomannut.. AAARRRGHH! :mad:
 
Heippa ja kiitos vielä ovulaatiotesti jelpeistä, pregcheckit lähti nyt tilaukseen :)

Pamsku Itse tein tosiaan eilen tilauksen myös tuonne raskauskeijuun ja ei ainakaan tänään oo mitään kuulunut... Ei mitään s-postiakaan sieltä tullut, että onkohan tänään edes lähtenyt liikkeelle, ymmärsin että sieltä tulis joku ilmoitus...?
Ja tuohon anoppi kuvioon, uskon että todella kyrsii... Huoh, voimia.

Ja hei Grill tai Miramei tai kuka tuota listaa päivittääkään, mut voi lisää vaikka tuonne mukana menossa osioon nyt, jos nää kierrot tästä tasoittuis niin ilmoittelen sit tarkemmin.

Onneks nää mun megamenkat alkaa olla ohi. Tosiaan silloin viime viikon sunnuntaina iltana alkoi jo se pieni tuhruttelu ja viime keskiviikkona kunnon menkat. Eilen tuli vielä ihan kunnolla vuotoa, tänään vähän jo hellittänyt... Huh huh...
 

Yhteistyössä