Hukkapiru Ootko ottanut lääkäriin yhteyttä? Ja onko raskaus millään tavalla mahdollinen? Mullahan just etenkin tuo 52 kierto osoitti sen, että oli ovuloimaton kierto - siksi siis venähti. Ootko varma, että olit nyt ovuloinut?
Mua jännittää hirmuisesti se lääkäri - ja etenkin ne labratulokset. Luin netistä keskusteluja tuosta prolaktiinin liikaerityksen oireista.
Lapsettomuus, rintojen maitomainen vuoto, kuukautishäiriöt.... miten just niinku osuis kaikki oireet kohdalleen.
Te, jotka olette parisuhteessa - eli siis kaikki!
Onko teille tullut ajatuksia muista miehistä? Ja flirttailetteko muille, kun omalle kullallenne?
Mulla on nyt tilanne, että työni puolesta tapaan vartijoita päivittäin - pari viikkoa sitten siirryin vanhalta työpaikaltani toiseen myymälään ja eilen kävin tuurauskeikalla vanhassa paikassa. Nuori komea vartija tuli visiitille ja kyseli,
että minne ihmeeseen olen kadonnut, ompa mulla nätti väri hiuksissa, oon fiksu ja kaunis. Juotiin kahvit ja hänen visiittinsä kesti 1,5 tuntia. Kyseli missä asun, mitä muuta teen...
musta kuulemma paljastui uusia puolia. Sanoi ajoittavansa päivänsä niin, että tapaa minut tänään toisessa myymälässä.. iski silmää, sanoi huomiseen ja lähti. Mulla jäi tosi outo olo tuon jälkeen. Ja kyllä varmasti hän nähnyt minun sormukseni vasemmassa nimettömässäni, sitä kun en mitenkään peittele...
Ei mulla aikomustakaan eikä haluakaan olla kenenkään muun kanssa, mutta jotenkin tuo eilinen pyörinyt päässä koko yön ja tämän aamun. Ahdistaa mennä töihin.......
Auttakaa arvon naiset - mitä tämä on!
ja muoks..
sunille pahoittelut. Minä niiin peukutin teidän puolesta! :hug: