Kakskymppiset yrittäjät 2012

Marpa: Tekee varmasti ihan hyvää välillä tuo irtautuminen. :) Itse vaan en pysty olemaan täältä palstalta kahta päivää kauempaa poissa. :D

Puuh... :ashamed: Niin onnistui mulla tähän päivään asti olla toivomatta "liikoja" ja muutenkin on tosi nopeasti mennyt tämä kierto, kun on ottanut rennommin. Nyt sitten aloinkin laskemaan voisko tuo aamuinen pienen pieni verimäärä olla kiinnittymisvuotoa k.päivien kannalta ja totta kai se sopisi päiviin! :kieh: En varmasti pysty odottamaan kp33:n!
 
Grill, pidän sulle peukkuja d=)d

ON: täälläkin taidetaan kohta päästä peitonheiluttelupuuhiin, kunhan km vuoto loppuu kunnolla. Ihanaa että on fyysisesti terve -viikko siinä menikin tyhejnnyksestä. Tottakai vieläkin painaa mieltä.. mut toiveikkaana oottelen uutta tärppiä ja gyne sano että saa jatkaa yritystä jo ennen oikeita kuukautisia jos ei malta odottaá, vaikka yleensä ekat kuukautiset sanotaan että pitäs oottaa la:n selvittämiseksi..no sitä vartenhan ne ultrat on? ;)
 
täällä on ollut niin paljon kaikkea uutta :) tervetuloa uusille :wave: ja onnea muille yrityksissä.

ON: meillä on hoidossa kaksi ihanaa pikkuneitiä :) 8 ja 9-vuotiaat :) joten nyt on muuta ajateltavaa :) kp:t ilmeisesti aika pitkällä :D
mukavaa ihanaa aurinkoista päivää kaikille :)
 
Mirkku: No ihan totta! ;) Hommiin sitten vain! Mä jaksan uskoa kyllä siihen, että sä plussaat kohta uudestaan - paremmalla onnella! :heart:

Mites Grill sun oireilu? Onko vuotoa tullu olenkaan lisää? Ja mikäs päivä sulla oli ovis - eli siis minkä pitunen kierto nyt tulossa? 9kk? ;)
 
Hellou pitkästä aikaa, ja tervetuloa uusille! :D

Olen toki käynyt juttuja lukemassa, mutta pieni tauko tehnyt hyvää! :) Tässä paripäivää sitten säpsähdin, että pitäis varmaan alkaa jo jännäilemään :D Uusi työ ja halu muuttaa uuteen asuntoon ollut nyt päällimmäisenä, ja jäänyt tän yrittämisen jännääminen vähän vähälle :) Tietty nyt se sit alko, kun hoksas että ei tässä enää montaa päivää olis tädin tulo pvään.....

Sain äidiltä kaikki mun vanhat ja sisarusteni vanhat vauvanvaatteet. Siinä ollutkin läpikäymistä, noin 30% lähti kirpparille ja 70% menee varastoon :D Eipähän tarvii ostella arkivaatteita tulevalle vauvalle, tulee sitten poika tai tyttö.. Ja seuraavaksi vuorossa vaunujen entisöinti :heart:

..vielä kun sais sen plussan, ja kaikki menis hyvin..
 
Amalia Ollaan puhuttu enemmän tai vähemmän, lähinnä ohimennen. Ei haittais tahtia miehenkään puolesta, koska meillähän nyt on kuitenkin kohtalaisen pitkä menneisyys takana (vaikkakin tämänhetkinen aika nyt on mitä on, mutta silti). Listalle lisäämistä en nyt oikein tiedä, koska varsinaista yritystähän meillä ei ole, mutta tuohon "mukana menossa" osioon mut vois tietysti lisätä (niin ei tule kenellekään sitten oloa et kuka hitto tuo on joka käy mäkättämässä listan ulkopuolelta :D).

Ja oli ihana kuulla et tutkimukset oli menny hienosti, ja olit saanu ystävällistä palvelua! Askel tuokin on eteenpäin, ja kiva että se pystyttiin ottamaan noin positiivisella asenteella mitä sä oot ottanut :)

Sun Sanoisin samaa mitä Kyyneltenhymykin, eli se on ainakin jo pieni voitto että jotain yrittää tapahtua. Taitaa olla vain ajan kysymys, milloin tulee niin sitkeä kaveri joka pysyy kyydissä kaikesta huolimatta. Sullahan kuitenkin on jo eläviä, ihania todisteita siitä että se on mahdollista :)

Nemppis ONNEA! :flower:

Grill Täällä on sormet ja varpaat, ja vielä ristin elukoidenkin käpälät sun puolesta! Toivotaan, toivotaan.. ;)

KyyneltenHymy Onnea pikkuprinssille, ja viettäkäähän kivat synttärit :flower:

Mietein tuossa parina päivänä äitiyslomaa. Eli josko tästä tohtisi pienen gallupin tehdä:
Kuinka kauan ajattelitte pitää äitiyslomaa töistä/koulusta kun aihe on ajankohtainen? Käsittääkseni minimi on 3kk, ja maksimi sitten tämä 3v. Korjatkaa jos olen ihan hakoteillä :)
 
Kiitoksia onnitteluista! :) En kyllä vieläkään usko, että tää on totta...

Punnabis, testailin vähän etukäteen ja toiveet oli korkealla! Muutamia päiviä ennen kun päätin testailla tunsin noustessa kipeitä vihlaisuita muutamaan kertaan ja sitten ilmestyi kuvioihin hönttiolo. Sitä on vaikea selittää, mutta oli sellanen olo mikä ei oo viä koskaan tähän mennessä ollu :D LA ois jonkun laskurin mukaan 4.1.2013.

Yk10 oli siis meillekin SE kierto :) Niinkun sanoin alku kierrosta, yritin olla seuraamatta päiviä ja mentiin fiiliksen mukaan. Tässä kierrossa en myöskään käyttäny mitään "apukeinoja", jätin kaikki vitamiinit sun muutkin pois ja aloin taas käymään rauhottavilla hermosauhuilla :D Eli ehkäpä meilläkin sitten auttoi se, ettei yritetty liikaa...
 
Sunflower11
Hukkapiru: Äitiyslomahan on kaiketi sen 3kk ja sitten se on vanhempainvapaa sinne 9kk asti jonka jälkeen alkaa hoitovapaa.
Olen suunnitellut olevani kotona sen 3v. Nyt jos/kun en kuitenkaan raskaudu, nuorin "joutuu" hoitoon 2,5v ikäisenä jos aloitan syksyllä opiskelun.
 
Galluppiin: En ole paljoa asiaa miettinyt, mutta kyllä mä ainakin sen 9kk vanhempainvapaan aion olla kotosalla. Tämä oma työ/opiskelutilanne kun on vielä niin epäselvä ja miehelläkään ei tällä hetkellä vakityötä, joten pitää mennä sitten tilanteen mukaan. :)

Hukkapiru: Hehe, kiitos! :D

Pamsku: Tuota, mun oireet... Tänään aamulla olin jo luovuttamassa kun alkoi selkä jomottaa vähän menkkamaiseen tapaan (ei ihan kuitenkaan), mutta vuotoa ei näy. Ihan muutama veritippa (ruskeaa) on tullut valkkarin mukana vielä tänäänkin, mutta ei muuta. Tosi ällö olo ollut koko päivän (oli tosi kiva olla töissä...) ja sitten menin vielä googlettamaan (taas kerran) noita alkuraskauden oireita, niin siellähän mainittiin myös "alkion kiinnittyminen saattaa aiheuttaa tiputteluvuotoa ja kuukautiskipujen kaltaisia tuntemuksia alavatsassa". Noh, mulla tuo kipu on kyllä selässä (ei mulla oikeestaan maha ikinä satukaan), että tiedä sitten... : / edit. Niin ja kysyi myös oviksesta. :D Olettaisin sen olleen kp16 eli 18.4. En siis testannut tässä kierrossa eli ihan tuntemuksien perusteella tuo päivä.

Toiveet kieltämättä toooosi korkeella, vaikka pelkään että pian tiputaan... :(
 
Viimeksi muokattu:
Grill: uuu miten jännää! :popcorn:


ON: mulla on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kamalat menkkamaiset kivut alavatsassa, että ihan oksettaa! Meinasin jo päivystykseen soittaa, että en kestä... Sitten kuitenkin laskeskelin ja tarkistelin kalenteria ja ovistahan se pukkaa. Elikkä siis tänään on kp14 - 12päivää eteenpäin olis 26!!
Miehelle sanoin, että kunhan on saanut ruokansa syötyä, niin hyödynnetään nyt! ;)

Hurjan nopeasti menee kyllä nää kierrot, kun alkaneet tasaantua normaaliin! :)

Galluppiin: hmm. En oo oikein miettinyt äippälomaa sen kummemmin, mutta mikälisikäli tärppi käy kohtapuoliin, niin vietän varmaan sen vuoden kotona ja sitten koulun penkille..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 28.4

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Vilmaliini............kp40/35-39.............22v.......yk 7............1.lapsi

Kp 21-30


Naspula............kp30/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi
Punnabis..........kp30/29-30.............26v........yk17...............1.lapsi
Lindu...............kp28/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Grill................kp26/26-35.............21v........yk7.................1.lapsi
-es-................kp23/24-30............21v.......yk12.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp22/29...............19v........yk4.................1.lapsi

Kp 11->20


Jonna_91.........kp20/28-30.............20v........yk2................1.lapsi
Hopeakissa......kp15/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp14/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp14/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
miuku9............kp11/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi

Kp 1-10


Anlii................kp10/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi
memsie............kp6/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp4/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp4/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Marpa..............kp2/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen
Hukkapiru


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi
Nemppis



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku: Jee, hyötykäyttöön sitten vain! ;)

Ja mää en kestä! Makoilin tuossa äsken sohvalla ja katsoin telkkaria, mahassa vihlaisi pari kertaa oikein makeesti ja sitten alkoi viluttaa. Meillä on sisällä 24 astetta lämmintä ja mulla on ihan sika paksu (oikeestaan ulkokäyttöön tarkoitettu) paita, joka päällä mulla tulee yleensä kuuma! :headwall: Tahtois vaan testata, mut kun ei se kuitenkaan vielä näytä mitään...
 
Tervetuloa mukaan Vilmaliini :wave:

Marpa pahoittelut että jouduit uuteen kiertoon :( Haluatko kuitenkin pienestä tauosta huolimatta pysyä tuossa listalla? Lähinnä mietin, et jos täällä käyt niin haluatko tietää kiertopäivät ja muut vai oletko mieluummin tietämättä? :)

Miramei tsemppiä uuteen yritykseen :)

Grill mä kans jännäilen sun puoleta, olin jo viime kierrossa varma et sulla ois tärpännyt mut jospa nyt sit tällä kertaa! d:)b

Gallup: Varmaan se tuo 9kk nyt noista osuis lähimmäksi sitä mitä olin ajatellut. Kyllähän sekin kuulostaa loppupeleissä melko lyhyeltä ajalta, mut en vaan millään näe itseäni kotona niin pitkään et lapsi on 3v. Kun kuitenkin haluisin useamman lapsen, niin sit siitä tulee nopeesti moooonta vuotta kotona ja siinä on sit kyllä tosi pitkä tauko töistä. Jokainen tyylillään, mut itse tykkään mun työstä (ja palkkapäivästä myös..) sen verran paljon et kyllä siellä varmaan haluaa käydä pyörähtämässä siinä ensimmäisen ja toisen välillä, jos siis niin suuri onni meille suodaan et useammankin lapsen saa :) Ja muutenkin haluaisin et mun lapsi/lapset tutustuisi uusiin ihmisiin ja saisi muitakin kavereita kun ne sisarukset ja vanhemmat. Ja vielä loppuun ihan näin väärinkäsityksiltä välttyäkseni sanottakoon etten tuomitse kenenkään valintoja, ja jokainen olkoon kotona juuri niin pitkään kuin hyvältä tuntuu :)

Muoks. Pamsku hahaa, joo huomasin et hänet sai laittaa sinne menossa mukana-osioon, meni vaan niin pitkään tätä viestiä kirjoittaessa etten ehtinyt vielä päivittää listaa :D Mut joo, nyt ryhdistäydyn..Selailen vaan tässä samalla vähän koira-juttuja, hirvee koirakuume! *Tahtoo kultaisennoutajan* :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Hmm... Äsken tarkistin että kotoa multa löytyy 1kpl pregcheckejä ja 1kpl apteekin omaa testiä (ja 1 davidin puikko, mut en luota niihin...), mahtaisko sitä uskalataa jo huomenna testata? :confused: Jos ovis oli slloin kun luulen niin tänään tosiaan olis dpo10.
 

Yhteistyössä