Kakskymppiset yrittäjät 2012

Huhhuijaa, sellasta menoa ollu nää viimepäivät ettei tosikaan. Pari tenttiä oli loppuviikosta ja tänään oltiin juhlistamassa pikkuveljen synttäreitä äidilläni hyvän ruuan ja herkkujen merkeissä :p Ukkelikin palaa jo huomenna maailmalta, ikävä onkin jo kova! Vuoto alkaa sopivasti olemaan lopuillaan ;)

Tuohon galluppiin. Mä ite menin suorittamaan työharjoittelun (tätä vaille olin valmis kaksoistutkintolainen) typyn ollessa vasta 7kk. Tosin suoritin sen olemalla vaan 3 pv/vko harjoittelussa, ja tällöin neitiä oli isovanhemmat hoitamassa. Oli mulle kyllä henkireikä diagnoosien jälkeen. Harjottelun jälkeen olin 1,5 kuukautta ihan vaan kotona, sitten alotinkin osa-aikaset työt, myöskin 3 päivää viikossa, kotona oli lähipiiri typykkää hoitamassa. Tällöin hän oli piirun vajaa vuoden. Siitä sitten jatkui samaan malliin, kunnes alotin syksyllä uudet opinnot. Neiti aloitti silloin erityisneuvolan suosituksesta päiväkodissa, oman avustajan kanssa, ollessaan 1v 8kk. Mut tää on ollut kyllä kaikkien kannalta tosi hyvä ratkaisu, neiti viihtyy siellä, avustaja on mahtava, ja oon varma, että muiden lasten malli on antanut oppia tytölle. Mahdollinen tuleva äitiysloma riippuu aika paljon varmaan siitä, koska laskettu aika olis, mutta tuskin vuotta kauempaa kotona olisin. Ainakin uskoisin, että siinä kohtaa haluaisin palata edes osittain opintojen pariin, mikäli lasten hoito (tai sen mahdollisen tulevan nuoremman) onnistuisi kotona. Jotenkin 1-vuotias tuntuu niin hurjan pieneltä päiväkotiin, mutta tietty sitten on se perhepäivähoitomahdollisuus, jota meillä ei tän esikoisen kanssa erityistarpeiden vuoksi oikein ollut. Nooh, enpä tiedä, eiköhän ne asiat sitten aikanaan omalla painollaan kulje :)

Ja Grill, mä olisin varmasti itse jo sortunut testailemaan ;)
 
Grillkö se kyseli kuulumisia :D jotain tonne johonkin väliin jo kirjottelinkin..

Mutta joo, täällä ei olla testailtu, eikä vielä testata vaikka taas näitä "oireita" löytyy! Vihlasuja, ajoittaista jomotusta ja tissikipuja :) Ja dpo 11.. Ja kauhea väsy jatkuvasti. Mutta toiveet ei oo kovinkaan korkealla, näitä samoja "oireita" kun on nyt ollut useamminkin ja kaikki päättyny tädin tuloon ja pettymykseen :headwall:

R-testiä kehiin vasta aikaisintaan maanantaina, jollei täti vielä olisi tullut =) Sit ois kp 32..

Toivottavasti Grill saat aloittaa sunnuntaiaamun parhaalla mahdollisella tavalla! :heart:
 
Täällä ei oo viel tänää tätiä oo tullu toivottavasti ei tulekkaan =) Oon reissussa en pääse testailemaan :( 3 päivää oviksen jälkeen nännit tuli hirveen kipeiks ja on vielkin... :saint: Vessassa tulee ravattuu usein kattomassa onko täti kurvannu kylää... Toistaseks siis ei ole :p
 
Eipä tarvnnut testata... Just kun illalla mentiin sänkyyn niin täti pimpotti ovikelloa ja terve vaan! :'( Mä niin arvasin tämän! Jatkuvaa pettymystä... Ja todella mukavaa et toi kierto pomppii vaan edelleen. Viimeks oli 31 päivää ja nyt sitten jostain syystä vain 25 päivää?

Noh, kaikki konstit taas käyttöön. Huomenna menen käymään life:ssa ja hankin sieltä parit nappulat joita se viimeksi suositteli (ovat toooodella kalliit, joten jätin viimeksi ostamatta).
 
Voi Grill, olin jo ihan varma tossa lukiessa, että nyt se sitten kolahti sun kohdalla. Mutta pahoittelut ja no taas rykäsy sinne uuteen kiertoon.

Joo täällä ei mitään ole vielä tullut. Tosin testailin eilen CB:n testillä ja nega tuli, tosin oon ymmärtäny ettei se ois hirmuisen tarkka? Mut jotenkin paska olo, kun aikasemmin kierrossa tuntui olevan vaikka mitä oireita ja nyt ei _mitään_. Tosin noin mulla on ennenkin ihan normimenkkakierroissa ollut. Että hirveet supistukset alkaa sillä sekunnilla kun vuotokin. Äsken nipisti menkkamaisesti, että eiköhän ne kohta tule taas... perse.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 29.4

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Vilmaliini............kp41/35-39.............22v.......yk 7............1.lapsi
Naspula............kp31/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi
Punnabis..........kp31/29-30.............26v........yk17...............1.lapsi

Kp 21-30


Lindu...............kp29/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
-es-................kp24/24-30............21v.......yk12.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp23/29...............19v........yk4.................1.lapsi
Jonna_91.........kp21/28-30.............20v........yk2................1.lapsi

Kp 11->20


Hopeakissa......kp16/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp15/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp15/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
miuku9............kp12/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Anlii................kp11/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi

Kp 1-10


memsie............kp7/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp5/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp5/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Marpa..............kp3/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp2/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen
Hukkapiru


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi
Nemppis



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Voi ei, pahoittelut Grill :(
Mulla on ens kierron osalta vähän sama juttu, tuossa kun laskeskelin et paljon tulee menemään apteekkiin rahaa. Toisaalta vähän kirpaisee kun mitään takeita ei ole et niistä ostoksista hyötyä on, mut toisaalta taas tämän asian puolesta sitä kyllä kokeilee kaikkea, maksoi mitä maksoi.

Sielläpä onkin monella nyt jännät ajat meneillään kun listaa katsoo :popcorn:
 
Amalia: Totta! :) Ja itselle tulee kalliiksi myös nämä pettymiset, sillä oon vaihtanut vitutuskännit netti-shoppailuun... :LOL: Terveellisempäähän se on ja aina parempi juttu tän yrityksen kannalta, mut enemmän rahaa siihen menee. ;)
 
Grill jaksuja uuteen kiertoon :hug:

Tääl vuoto runsaantu ja nyt taas tyrehtyy. Naama täynnä finnejä ja tissit hieman arat. Maca-jauhetta aloin syömään tänään, eikös sitä oteta 1tl päivässä? Ovistikut ostan viikolla ja greippi mehua huomenna!

Mutta vappuja naiset! :wave:
 
Heippa! Ja anteeksi kun tungen naamani tänne ketjuun lupaa kysymättä :) Tämä tuntuu vaan mulle "oikeimmalta" paikalta...:)

Eli mulla on nyt sellainen tilanne, että ehkäisy(-rengas) jätetty pois reilu 40 päivää sitten ja kuukautiset ei vaan vieläkään oo alkaneet... Kauanko niitä pitää odotella? Pitäiskö soittaa lääkärille jo? Tiedän, että täällä on muutamia, joiden kierto kestää säännöllisesti kauemmin kun tää mun ensimmäinen, mutta jotenkin oletin, että eka kierto menis vielä suht samalla lailla kun ehkäisyn kanssakin ja sitten vasta kun hormonit alkaa heittelemään niin pitkittyis... Oon käyttänyt ekäisyä useeman vuoden putkeen, enkä enää oikein muista millanen se kierto oli ennen ehkäisyä, muistaakseni se oli säännöllinen ja normimittainen. Olen 21-vuotias, en polta enkä juo, en tiedä mistä kiikastaa...?:O (Ehkä osittain toivon, että kun sanon tän murheeni "ääneen" niin ne menkat sieltä alkais)

Olen tehnyttän "kierron" aikana jo viis(5!) r-testiä, kaikki tyylipuhtaita negoja. Joten ei ole kyse siitäkään... Mulla on ollu kaikenlaisia oireita, joista päällimmäisenä turvotus, nännien arkuus ja naaman kukkiminen.

Osaisko joku auttaa? :confused::heart:

Terkuin,
"kaikki-tänne-heti" Taru_
 
Taru_, itse kun aikoinaan googlettelin tätä samaa asiaa, niin joka paikassa sanottiin et ensimmäisen puoli vuottakin kroppa saattaa olla ehkäisyn jäljiltä sekaisin, eli ei voi oikein muuta kuin odottaa. Tiedän kyllä että se odottaminen ja epätietoisuus on hermoja raastavaa : /
Se on sit tietysti ihan ihmisestä kiinni, et millon lähtee tekemään soittoa lääkärille päin..Mä itse odottelin ensimmäisiä luomumenkkoja melkein puoli vuotta (160pv) ja vielä toinenkin kierto kesti kuitenkin 129pv ennenkuin sain otettua itseäni niskasta kiinni. Jotenkin itse ajattelin silloin ettei ne lääkärit ota mua tosissaan jos hirmu aikaisin soitan, kun tosiaan olin niin paljon lukenut siitä että se on ihan normaalia et alussa kierrot venyvät. Jotenkin oletin vaan et he käskisivät vielä odottelemaan.
Ehkä jos sä odottelisit et ainakin pari kuukautta on mennyt? Jospa ne menkat sieltä kohta puoliin alkas, tai sit kyllähän se plussa vielä noillakin päivillä ihan mahdollinen on :)

lumihiutale hyvää syntymäpäivää! :flower:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 30.4

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Vilmaliini............kp42/35-39.............22v.......yk 7............1.lapsi
Naspula............kp32/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi
Punnabis..........kp32/29-30.............26v........yk17...............1.lapsi

Kp 21-30


Lindu...............kp30/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
-es-................kp25/24-30............21v.......yk12.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp24/29...............20v........yk4.................1.lapsi
Jonna_91.........kp22/28-30.............20v........yk2................1.lapsi

Kp 11->20


Hopeakissa......kp17/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp16/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp16/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
miuku9............kp13/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Anlii................kp12/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi

Kp 1-10


memsie............kp8/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp6/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp6/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Marpa..............kp4/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp3/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen
Hukkapiru


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi
Nemppis



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Grillille Pahoittelut! Kuulosti niin lupaavalta :/

lumihiutaleelle taasen onnittelut (tai osanotot, kummin vain :p) vanhentumisen johdosta :flower:

Mites Naspulan on käynyt? o_O Joko on testailtu?

Omaa napaa sen verran, että laskin huvikseni missä tänään mennään. Kp on yllättäen karannu 40/29-30. Eikä tätiä vieläkään. Hohhoijakkaa..
 
Onnittelut lumihiutaleelle! :flower:

Tervetuloa mukaan Taru_! :wave: Ei tänne tuloon mitään lupia tarvitse kysellä jos palstan omakseen tuntee. ;)

Pahoittelut sulle Lindu! : /

Eipä sitä koskaan tiedä Naspula! :)

ON: Tehtiin taloudellisista syistä miehen kanssa ratkaisu, että vierailen Lifessa vasta perjantaina kun tulee enempi rahaa. :) Mies ei kylläkään usko noihin luontaistuotteisiin, mutta sanoi että jos minä niiden popsimisesta iloiseksi tulen, niin senkus ostan. :D Tosiaan ostoslistallani on perjantaiksi kaakao-maca sekä sellaiset homeopaattiset aineet, kuin se myyjä jo viime kerralla suositteli (tai ostinkin niistä silloin yhden, mutta kaksi jäi vielä uupumaan kun ei silloin hyllyssä ollut). Saapa sitten nähdä auttavatko ne yhtään...
 

Yhteistyössä