Kakskymppiset yrittäjät 2012

Huomenta kaikille, täällä on oltu viikonloppu reissussa (olipa ihanaa saada taas muuta ajateltavaa kun yrittäminen), mutta nyt paluu arkeen!

-es- tervetuloa! :wave:

Jaa mitäs muuta tässä nyt kirjoittaisikaan..Tuntuu et kaikilla muilla on hirveesti oireita ja jännäilyä, mun ei tarvii paljon jännitellä (taaskaan) kun se on ihan varma juttu et menkat alkaa tän viikon loppupuolella. Ja ens viikon alussa sit verikokeisiin. Ja sit sen kierron loppulla (kp 20-22?) taas verikokeisiin, missä katotaan et onko ovista tapahtunut..Yeah right, ihan kun sitä ihmettä ois tuossa vaiheessa ikinä tapahtunut :/

Nyt kun on taas valittamisen makuun päästy, niin täytyy sanoa et nykyään ei voi ees viihdeuutisia lukea..Mä yleensä luen kaikkia hömppäjuttuja aika paljon..Mut nyt tuntuu et joka tuutista tulee vaan : "Uma Thurman saa iltatähden" "Jennifer Garner sai kolmannen lapsensa","Martina Aitolehti saa toisen lapsen" ja se kaikista pahin "Angelina Jolie odottaa kaksosia (jo varmaan kymmenettä kertaa). Lähipiiri on ihmeissään kuinka nopeasti tämä luuranko onkaan tullut raskaaksi, TAAS!"

Aah, kylläpä kunnon avautuminen taas auttoi, kokeilkaa ihmeessä :D
 
Viimeksi muokattu:
Muistaakseni just eilen lupasin luopua ovistikuista. Kuuluisat viimmeiset lupaukset. No huvikseni tänään testasin yhden ovistikun ja tulos niin vahva plussa kuin vaan ikinä voi olla! Ja mä luulin, että ovulaatio jo mennyt ohi. Eilen ja sitä edellispäivänä nimittäin niin kovat alavatsakivut ja kaikki muut oireet, jotka viittasivat ovulaatioon. Sitte tänään tulee vasta plussa... Eli mitä tästä nyt pitäis ajatella. Onko se ovulaatio sittenkin vasta tulossa? Tarvitsen neuvoja :)

Amalia89 Avautuminen kannattaa aina :) on tullut itsekkin huomattua
 
Jnni nyt sit vaan pupuilemaan ;) Ja kyllä mä varmaan ihan mielenkiinnosta testaisin vielä ainakin huomenna.

Ja onnea myös Pamskulle ovisplussasta :)

SilverBride no kuin joissain paikoissa oon lukenut et on, mut eihän nuo ihan varmoja tietoja monesti ole :D Mut joo kivat Angielle jos näin on..
 
Vautsi mikä ihana kevätpäivä! Mulla vaihtui talvitakki kevättakkiin ja olen mennyt koko päivän hymy korvissa. Tekisi vaan mieli huutaa, että minäpä yritän tässä plussata, ja että näin hienona keväänä ei voi kuin onnistua! :LOL:

Oon koittanut löytää luettavakseni raskausblogeja, mutta olen vähän turhautunut siihen, miten "typeriä" suurin osa niistä on - en nyt halua ketään missään nimessä loukata, mutta kaikista nyt vaan ei ole kirjoittajiksi. Tuolla myöhäisteinien raskausblogiviidakossa vilisee semmoinen määrä kirjoitusvirheitä ja huonoa kielioppia, että perfektionistia ihan itkettää :D Ja ihan yllättäen, kaksi mielenkiintoisinta löytämääni blogia ovat miesten kirjoittamia! Suojaan kaikelta ja 9 kuukautta miehen silmin on mun mielestä olleet ihan huippua luettavaa! Toivottavasti omakin mies suhtautuisi raskauteeni samaan malliin. Omani ei kyllä ollenkaan ole yhtä sanavalmis, eikä varmana tule ilmaisemaan tunteitaan ja ajatuksiaan yhtä paljon, mutta jos siellä mielen sisällä tulisi kumminkin olemaan sama into? :)

Miesbloggaajan sanoin: "Raskaana oleva ei ymmärrä itseään, joten ei kai miestenkään tarvitse ymmärtää. Halitaan vain kovasti!"
 
Olen ihan samaa mieltä tästä päivästä, aivan ihana päivä :) aivan loistava fiilis :)
Nyt on ihan pakko eksyä aiheesta, tuossa viimeisenä asiana töistä lähtiessäni sain meidän työpaikan roskakatoksen oven saranoiltaan :D :D on jotain metallisekoitusta :D se ei mee enää takas paikoilleen :D :D hitsi kun tuli vahva olo ;D

Onnea Pamskulle ovisplussasta :)

sisko tuli kylään ja vähän huomautti siitä että en ole jaksanut nyppiä kulmakarvoja häiden jälkeen :D :D suora lainaus: hyi vittu! :D :D :D

pitäisköhän asialle tehdä jotain?
 
Viimeksi muokattu:
Miramei, mulla olikin hetken aikaa käytössä gelee royale, mutta en sitten muistanu hakee niitä lisää.. Vois kyllä hakea, eipä niistä haittaa ainakaan luulis olevan. Meille ei sillon myyjä puhunut mitään sinkistä, joten sitäkin vois kokeilla. Sillon sanoi, että mun olis hyvä syödä noiden lisäks e-vitamiinia, mutta kun en ite noista juurikaan ymmärrä niin en sitten tiedä, et mitä ihan oikeesti kannattaa syödä.. Ehkäpä tuo ois sitten seuraava kokeilun arvoinen "cocktail".. :)

Aivan ihana päivä, yhdyn edellisiin siinä! Aamusta kävinkin ratsastamassa pitkään ja hartaasti, joten ilmasta on tällä kertaa nautittukin :) Ilta meneekin sit töissä, eli siis super ahkera taas oon kun täällä vaan kirjottelen :D Kävin hakemassa kauheen säkin karkkia seuraks, kun on niin hiljasta täällä...
 
nemppis ei minullekkaan kukaan siitä sanonut muutoin kun luin, erään lapseetttomushoidoissa olevan pariskunnan tarinaa niin lääkäri oli aivan hämmästynyt kuinka siittiöiden laatu ja määrä olivat parantuneet hetkessä, niin pariskunta oli itse jostain opiskellut, että sinkki vaikuttaa simppoihin ja kokeillut...
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :) Mie aion nyt laittaa teille kuvan vielä kaikista tikuistani! ;) Ja btw, aamuinen ovistikku näyttää haaleemmalta kuin tää iltanen - mut eiks oo selvä ovis?

Aijaa.com - ovistikut - 9710505.jpg

ON: viimeyö meni sitten pissatulehduksesta kärsiessä. Ja pokkana menin töihinkin, pari tuntia unta takana... Voitte ehkä vaan kuvitella olotilaani!
Onneksi pääsin ajoissa kotiin, niin pääsin nukkumaan päiväunet. :)
Ovisoireitakin on, vattaa turvottaa, päätä koskee, limailuja on..

jnni Jihuu, ollaankin sitten samassa tilanteessa! Piinaviikot here we come! ;)

miwwi: JEI! ;) Muista aloittaa ovistikuttelu tarpeeks ajoissa!
 
Pamsku Onnea ovisplussasta! :)

Aamulla testasin pregcheckin liuskatestillä, sydän pomppasi kurkkuun, kun jotain myös kontrolliviivan lisäksi ilmestyi, mutta se oli todella todella ohut viivanen. Onko tämä nyt sitten se kuuluisa viivan paikka?? Kuvaa en saanut otettua, kun onnettomana raapaisin kynnelläni liuskan testiosan pilalle.. :/
 
Pamsku Ja onnea ovis plussasta, toivottavasti tärppää! ;) Joo aloitan, kunhan vaan nää alkais ees kunnolla, kannattaako vasta ruveta tikutteleen kun menkat on ohi vai kannattaako jo viimesinä päivinäki? Huh, menee varmaan monta tikkua! :D
 
Ei täältä sais olla kun max sen yhden päivän pois! Perskele kun ekana joutuu lukemaan 2 sivua tekstiä! :D En varmasti muista enää kaikkea, mitä pitäs kommentoida, mutta yritän...

-es-: Tervetuloa mukaan! :wave:

Pamskulle onnittelut ovisplussasta! :)

Olikohan se Mosmos kun kirjoitteli noista ahdistuskohtauksista? Oli siellä varmasti joku muukin, mutta en muista kuka... :confused: Noh, joka tapauksessa. Itse olen tässä parina iltana (eilen oli kamala ilta) vaan alkanut itkemään, enkä oikeastaan tiedä miksi. Ja sitten kun itken, tulee kaikki paska mieleen, niin sitten vasta itkettääkin! :x

Amalia: Huomasin myös tuon saman ilmiön noista viihdeuutisista viime viikolla. Ei vaan tee enää mieli niitäkään lukea... : /

SilverBride: Jesjes! =) Tsempit sitten vaan teille!

Ja vielä vähän omaakin napaa: Vaikka otinkin tuon tädin saapumisen melko tyynesti vastaan, kaikista oireista huolimatta, olen ollut viime päivinä melko turta. Siis en osaa kuvailla kunnolla tätä olotilaa, mutta tuntuu vain että mut on löyty maahan enkä jaksa nousta sieltä... : / Kotona en jaksaisi siivota ja kun esim. menen keittiöön ja näen tiskipöydän tiskivuoren, ahdistun... Kouluun en jaksaisi mennä. Ja en voi puhua tästä kavereilleni, koska en voi heille sanoa miksi oloni on tämä. On varmaan pakko mennä tänään käymään tämän ainoan "tietävän kaverini" luona juttelemassa.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 6.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii................kp45/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp41/46-160........22v.........yk7.................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp40/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Miwwi ............kp34/29-30..........21v........yk1.................1.lapsi
JeNski91..........kp32/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi

Kp 21-30


lumihiutale92.....kp29/??...............19v........yk2.................1.lapsi
Hopeakissa......kp26/28-32............23v.........yk4.................1.lapsi
Iippari.............kp21/26-28............20v..........yk9.................1.lapsi

Kp 11->20


Jnni................kp20/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp19/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Pamsku............kp17/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi

Kp 1-10


KyyneltenHymy..kp10/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi
Mosmos..........kp9/30-32................22v.........yk1............1.lapsi
Nemppis..........kp8/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp6/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Grill................kp4/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
-es-................kp -/24-30............21v.......yk10.................1.lapsi
SilverBride.......kp2/27.................20v...........yk1.............1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Grill virtuaalivoimahalaus :hug: Kuvailit aika hyvin tuota uuteen kiertoon joutumisen tunnetta; ettei tiedä mistä ammentaa sitä voimaa nousta enää ylös ja yrittämään taas uudestaan. Onneks sulla on joku kaveri joka tietää tilanteen, käy ihmeessä hänen kanssa juttelemassa :) Vaikka on tää palstakin, niin mulle tekee ainakin joskus hyvää purkaa näitä juttuja ihan ääneenkin.
 
Amalia: Kiitos! :) Tuntuu vielä kaiken lisäksi tosi tyhmältä valittaa, kun mullahan lähti vasta yk6 käyntiin. Mutta kai sitä jokainen kuvittelee, että muutaman kuukauden yrityksellä selviäisin... Uskoisin että tuo kaverini ymmärtää hyvin tilanteeni, koska he yrittivät omaa lastaan yli vuoden. Ja vaikka tämä palsta on ihan suunnaton tukin, itse olen sellainen ihminen, että välillä on pakko myös saada ääneen purettua tuntoja. :)
 
Sunflower11
Grill: Halaus täältäkin! Hyvä että voit jollekin puhua!
Itselläni ei ole miehen lisäksi IRl ketään kelle puhua tästä.
Kierto kun lähti käyntiin kylässä ja reissussa niin siihen ei kerennyt silleen pettymään, nyt vasta kun kotiin tuli niin todellisuus taas iski, että ei vieläkään..
Voimia!
 
Grill voi kuule, ei tarvii tuon takia tuntea itseään tyhmäksi! Mähän valitan tyyliin koko ajan jostain, mut jos tuolleen ajattelee niin eihän mulla ois mitään syytä..Siis kun mulla on ollut oikeestaan vaan se yksi kierto missä oon ollut oikeesti tosi pettynyt siitä et menkat alkaa. Ne yli 100 päivän kierrot kun on tullut päätökseen, niin se on ollut vaan hyvä juttu, samoin kuin ne missä oon käyttäny primoja. Et onhan sulla jo siihen nähden enemmän pettymyksiä takana, joten (niinkun tekin aina mulle sanotte) anna palaa vaan jos tää yrittäminen ottaa päähän, täällä saa aina avautua :)

ON: Hitto että voi yhden puhelun soittaminen olla aina välillä näin vaikeeta! Aina kun pitää jollekin lääkärille soittaa niin meinaa mennä vähän lukkoon ja pitkittää vaan sitä..No nyt sain itteeni niskasta kiinni ja soitin niin ei ne ees vastannu : / Eli sama rumba alusta; "hengitä syvään" & "mitä mun pitikään kysyä" :D
Mulla ois ollut siis aika paljon kysymyksiä vielä noista tulevista (3kpl) lääkärikäynneistä..Vaikka se sillon kun niitä selitti ja luulin kaiken olevan selvää, niin tulikin myöhemmin mieleen vielä muutama hieman epäselvä jutska..
 
Sunflower11
Testaa uudestaan Lumihiutale!
Onko siinä viivassa väriä? Ja siis ohut viiva vaan näkyy?
Jollain on tarkottanut plussa, joillain ei niin hankala sanoa..
Viivanpaikka mulla ainakin on semmonen kontrolliviivan paksuinen mut valkoinen/harmaa, siinä ei väriä ole.
 
Sunflower Siis sellainen todella ohut viivanen, ei läheskään kontrolliviivan paksuinen. Haalean vaaleanpunainen. En usko, että se mitään on.. :/ Mutta ajattelin huomenna käydä ostamassa apteekista "kunnon" testin ja testailla tässä joku päivä..
 
Hups, sori lumihiutale mullakin jäi vastaamatta sulle..Mut tosiaan testaa vaikka huomenna uudestaan (ja laita meille kuvaa tänne analysoitavaksi ;) ). Vaikee sanoa, mä en oo kyllä koskaan noilla pregcheckeillä saanu mitään toisia viivoja koskaan, en edes maailman ohuimpia. Toisin kuin esim. CB:n +/- testissä oon olevinaan useampaankin kertaan nähnyt viivanpaikan. Toivotaan parasta!
 
Amalia89 Ajattelin, että jos se olikin vain joku virheellinen tulos tai joku. En jaksa uskoa, että se olisi mitään. Harmittaa, kun sain yhden kuvan otettua tietenkin salamalla, ennenku raapasin sen testin piloille. :( Laitan sitten kuvaa, jos on mitä laittaa!
Kiitos vastauksista! :heart:
 

Yhteistyössä