Grill voi ei, halit! :hug: Kyllä me vielä plussataan - kaikki me!
Lumihiutale ihhii.. Kaveri oli jakanu facebookissa
Oli ihan pakko laittaa se myös tänne - toivottavasti kaikilla riittää huumoria tuollaiseen!
Annie videot on kyllä aivan karseet!
Ei kantsi kattoo, jos on herkkä oksentamaan!
Testi oli tosissaan outo,
sun minäkin uskon nyt siihen aikaiseen ovikseen. Ja tein uuden rtestin - nega tuli. Ja oireet viittaa nyt ihan ovikseen - tänää oon limaillut.
ON: Mulla on mitta niiin täysi. Olen pyytänyt miestä siivoamaan jo neljättä päivää - oon itse joka päivä tällä viikolla ollu töissä sun muualla, että en yksinkertaisesti ehdi/jaksa siivota miehen ja koirien jälkiä. No, ajattelimpa tänään sinisilmäisenä kaksosena, että
hei, kyllä se tänään viimestä siivoo - arvatkaa oliko se siivonnu?? No ei!
Tartuin itse tiskirättiin ja imuriin ja laitoin koneellisen pyykkiä pyörimään ja aamulla taas töihin. Hemmetti! En vaan enää jaksa odottaa, että se tekis jotakin.
Ja toinen asia mikä ärsyttää on se, että musta tuntuu, että mies välttele mua ihan tahallaan iltasin. Jää pitkäksi aikaa koneelle, tulee kyllä samaan aikaan mun kanssa suihkuun, mutta ei siinä mitään eroottista ole. Molemmat vaan hinkkaa itseään puhtaiksi.. hemmetti. Ollaan varmaan missattu koko ovis.
Sanoin miehelle - tästäkin asiasta. Tyyppi vaan hörähti ja sanoi, että oon vainoharhanen!!!! Mitä vainoharhasta siinä on, että en oo saanu muutamaan päivään!!!??
Miehet.
ja muoks.
Sunflower miltä tuo ovistesti näyttää sun mielestä? Nyt muutaman päivän testin tosi haaleita - negoja.