Kakskymppiset yrittäjät 2012

Sunflower: Joo siis näin mä sen ymmärsin, mut oli pakko tarkistaa! :D Ja juu, edelleenkin olen sun kanssa samaa mieltä. :) Olen varmaan joskus kertonutkin, että miehelläni on eräs neurologinen sairaus (ADHD:n tapainen, mutta kuitenkin niin erilainen) jonka vuoksi hän reagoi elämän suuriin muutoksiin masentumalla (ei pahasti) ja olemalla äkäinen ja etäinen ym. En tiedä miten hän on saanut käsiteltyä tämän vauva-asian, niin että itse otti itse ensimmäisenä koko vauvan hankinnan puheeksi. Uskon että kummipojallamme on suuri merkitys tässä. Ja se SUURIN muutos lapsen hankinnan kohdallahan tulee vasta kun se viimein syntyy eli silloin taas meitä koetellaan. :) No tämä juttuni meni taas vähän sivuraiteille, mutta kuitenkin...
 
Joopa joo... Nyt mä oon hämilläni ja todella vittuntunut! Tänään alkoi tossa iltapäivällä tooodella niukka vuoto. No kun menkkakipuja ei kuulunut, niin ehdin jo ajatella, että olis kiinnittymisvuotoa. Noo, viiden maissa sitten tuli pienet kivut joten otin särkylääkkeen, enää ei särje. Kuitenkin vuoto on pysynyt koko ajan niin niukkana, että hyvä kun pienimmän tamppoonin tarviin (joo kiinnostavaa, tiedän!).

Joten nyt en sitten tiedä... Ehkä pitäis vaan hyväksyä ja siirtyä uuteen kiertoon? :( Vai olisko kuitenkin fiksumpaa testata vielä huomenna aamulla koska illalla olis tarkoitus ottaa? Nyt on hyvät neuvot tarpeen!
 
Yääh, mulla on hirveesti tunteet pinnassa tänään.
Viimeöinen uni ei anna unohtaa itteään ja oon vaan vollottanu tän päivää. Töissä onneks pokka piti ja sain tehtyä työt.
Tänään eksyin lukemaan runoja, runoja kuolleelle koiralle - omalle lemmikille.

Miten sitä sitten itse jaksaa, kun noista omista aika jättää? On ne vaan niin pirun rakkaita - niin rakkaita, että pahat unetkin saavat minut pois tolaltani koko päiväksi.
Mies sanoi, että itkin unissanikin viimeyönä.

Eipä tänne muuta...
 
Mirkku hahha! :LOL:
Minä oon niiiiin inhonnu tätä "finnistä" naamaa, kun pillereiden syömisen aikana EI NIIN MITÄÄN ja nyt pukkaa joka paikkaan. Eikä naama edes ole ainoa paikka, mistä niitä finnejä/näppyjä löytyy. mm. kädet, jalat, kankut....

Mutta joo, en valita enää mulla on hirvee finno tossa nenänpäässä ymym

btw. nyt on jomotusta ja paineen tuntua alavatsalla ja eilen illalla ovislimoja... (??)
Oiskohan se kuitenkin jo nyt....... *pohdiskelee* täytynee kait nyt lopettaa ainahin tuo työstressaaminen ja yrittää olla ihan chillout!
 
Tulin vaan kertomaan (vaikka kukaan ei ole listaa päivittänytkään, mutta itsekään en nyt ehdi) että tänään lähti sitten virallisesti kp1 yk6. :( Luulin et olisin ottanut tän raskaammin, mutta kai sitten vaan syvällä sisimmässäni olen jo niin skeptinen kaikkiin oireisiin, että en oikeasti uskonut niihin... No mutta, sitten vain hyvällä omallatunnolla tänään pää täyteen, vitutuksen ja rankan päivän kunniaksi! ;)
 
Pamsku Hyi hitto! Mistä sä oikeen tollasia bongaat? :D Meinas oksennus lentää.

Grill Pahoittelut menkoista! :hug: Häntä pystyyn ja kohti uutta kiertoa :)

Tänään testattu aampissistä nega. Tissit on silti ihan armottoman kipeät. Alan jo luopua toivosta tämän kierron suhteen..
 
Grill:hug: Harmi! Pidähän kiva ilta kuitenkin nyt kun vielä voit juhlia tuolla tavoin!:D

lumihiutale Pahoittelut sinullekin!:(

Pamsku Oon utelias, mutta muiden kommenttien perusteella ei houkuta kattoa linkkiäs. Ihmettelin eka, et mitä rietasta oot tänne linkittänyt, kun hyvällä enkulla en eka tajunnu et linkissä puhutaan jättifinneistä eikä mistää alapääjutuista. Onneks luin muiden kommentit ja tajusin..:LOL:

Hei teehän uus r-testi, tuo on outo tulos! Ovistesti voi näyttää raskausta ja tuo paineentunne kuulostaa tutulta.. ;)
 
Grill voi ei, halit! :hug: Kyllä me vielä plussataan - kaikki me!

Lumihiutale ihhii.. Kaveri oli jakanu facebookissa :D Oli ihan pakko laittaa se myös tänne - toivottavasti kaikilla riittää huumoria tuollaiseen!

Annie videot on kyllä aivan karseet! :D Ei kantsi kattoo, jos on herkkä oksentamaan! ;)
Testi oli tosissaan outo, sun minäkin uskon nyt siihen aikaiseen ovikseen. Ja tein uuden rtestin - nega tuli. Ja oireet viittaa nyt ihan ovikseen - tänää oon limaillut.

ON: Mulla on mitta niiin täysi. Olen pyytänyt miestä siivoamaan jo neljättä päivää - oon itse joka päivä tällä viikolla ollu töissä sun muualla, että en yksinkertaisesti ehdi/jaksa siivota miehen ja koirien jälkiä. No, ajattelimpa tänään sinisilmäisenä kaksosena, että hei, kyllä se tänään viimestä siivoo - arvatkaa oliko se siivonnu?? No ei!
Tartuin itse tiskirättiin ja imuriin ja laitoin koneellisen pyykkiä pyörimään ja aamulla taas töihin. Hemmetti! En vaan enää jaksa odottaa, että se tekis jotakin.
Ja toinen asia mikä ärsyttää on se, että musta tuntuu, että mies välttele mua ihan tahallaan iltasin. Jää pitkäksi aikaa koneelle, tulee kyllä samaan aikaan mun kanssa suihkuun, mutta ei siinä mitään eroottista ole. Molemmat vaan hinkkaa itseään puhtaiksi.. hemmetti. Ollaan varmaan missattu koko ovis.
Sanoin miehelle - tästäkin asiasta. Tyyppi vaan hörähti ja sanoi, että oon vainoharhanen!!!! Mitä vainoharhasta siinä on, että en oo saanu muutamaan päivään!!!??

Miehet.

ja muoks. Sunflower miltä tuo ovistesti näyttää sun mielestä? Nyt muutaman päivän testin tosi haaleita - negoja.
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 3.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


ikuinenkuumeilija..kp37/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Anlii................kp42/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp38/46-160........22v.........yk7.................1.lapsi
Miwwi ............kp31/29-30..........21v........yk1.................1.lapsi

Kp 21-30


JeNski91..........kp29/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp26/??...............19v........yk2.................1.lapsi
SilverBride.......kp25/28.................20v...........yk1.............1.lapsi

Kp 11->20


Hopeakissa......kp23/28-32............23v.........yk4.................1.lapsi
Jnni................kp17/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp16/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Iippari.............kp16/26-28............20v..........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp14/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi

Kp 1-10


KyyneltenHymy..kp7/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi
Mosmos..........kp6/30-32................22v.........yk1............1.lapsi
Nemppis..........kp5/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp3/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Grill................kp1/26-35............21v........yk6.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Me ollaan yritetty viime keväästä asti ja vieläkään ei mitään ole tapahtunut, tämän viime kierron olen unohtanut laskea kokonaan erinäisistä syistä johtuen, mutta aika lopussa on menossa. kierto 24-30 ja ensimmäisen lapsen yritys siis menossa ikää mulla on 21. yritys kertoja on ainakin 10, siis jos osaan oikein laskea :) alkaa pikkuhiljaa tämä yrittäminen hermoille käydä.
Noihin teidän ihaniin kosinta juttuihin vastatakseni ja minäkin ihanaa miestäni kosin Jääkiekon maailmanmestaruusjuhlissa Kauppatorilla :) me "karkasimme" vihille 21.12 kerroimme perheille noin viikkoa aiemmin :) voin sanoa että onnellisempi en voisi olla, vielä se viimeinen onnen tunne puuttuu =) elikkäs tieto raskaudesta ja vauvan saannista :heart: en jaksaisi odottaa enää tämä se vasta tuskaa onkin. onneksi meille tuli marraskuussa ihana koira vauveli joka on piristänyt meidän elämää, ikää pikkuisella on jo 5kk, työrintamallakin menee molemmilla hyvin vakituiset työt ja ostettiin juuri asunto jonne on tarkoitus touko-kesäkuun vaihteessa muuttaa (kaksiosta kolmioon tietysti) :) siis kp -/24-30, 21v, yk10, 1.lapsi
 
Oho, itsellä nyt kp 33 ja yleensä se on 29-31, olen tehnyt jo varmaan 10 tosi herkkää testiä, mutta kaikki näyttänyt vain negaa, kumminkin tuntunut, että se täti olisi tulossa kylään, mutta vieläkään näy ja nyt on ruvennut rintoja aristaan vaikka ikinä niin tapahdu? saa nähä mitäs täs tapahtuu?! Pitäisköhän koittaa jotain muuta testiä tai sit pitää vaan odotella.. :ashamed: eli mulle saa vaihtaa tonne vaan että 29- :eek:
 
Aijaa.com - 9697268.jpg

siin ois nyt taas koko revohka testejä. Mukana myös tämänaamuinen.
APUA! Ovistikuttelijat kertokaa, mitä tässä oikein tapahtuu. Oon kyllä limaillu, että yks ovis ainahi tapahtunu??
Mut mikä tuo eilisen (aamun ja) illan testi? Erottuu kans yhtä selvästi joukosta kuin kp12... sitte tälle aamulle haalentunut.. plah. Eli kysymykseni kuuluu siis, että voiko ovuloida kahdesti yhden kierron aikana parin päivän erolla.

Miwwi: jos olet vain ovuloinu myöhempään? Tai sitte ollenkaa? Testasitko? Mulla menny muutama kierto niin pitkäksi, että ajattelin, etten ovuloinut tällöin ollenkaan.. :)
Nyt olo ja testi näyttää jo ovulaatiota! ;)

-es-: tervetuloo! ;)

Palailen myöhemmin päivästä kirjoittelemaan vielä lisää.. nyt on lähdettävä töihin!
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi voi olla, että raskaushormooni nousee hitaasti! Malttia.. tiedän että se on hermojaraastavaa! Itse testasin selkeän plussan vasta kp 42, vaikka luulin oviksen olleen kp 20. No tilanne on se, että ovis oli tod näk myöhässä. Järkeenpäin on tietenki pitäny tuhlata vielä testejä, että näkee tummumisen. Ja onhan se odotuksen päätteeksi kivaa nähä ne kaks viivaa tihrustelematta. Suosittelen apteekin omaa, mutta odota ylihuomiseen.
Kierto liikkui 33-41 välillä. Keskiarvo 38 päivää.
 
Miramei Niin tai sitten ne kuukautiset alkaa vaan myöhässä :ashamed: tuntuu mahassa kyllä edelleen siltä että alkaisi, mutta tuota rintojen aristusta ihmettelen, kun ei ikinä ole olleet kipeät :eek: En kyllä oikeen edellisestä kierrosta ovista etsiskellyt, mutta voisi olla että oli juuri silloin 19pv. :)
 
Miwwi kuin pitkä väli sulla on yleensä oviksesta menkkoihin? Sehän on yleensä melko vakio jokaisella naisella. Vaihtelee kait 11-16 päivän välillä, mulla se on 14. Jos 19pv ollut ovis niin eihän sulla välttämättä tarvi vielä menkkojen alkaa.. tai sitten joku tosi salainen matkustaja on kyydissä ;) Menkkakivut ovat myös raskausoireita! Tosin ainakin minulla lievempinä..ja nimenomaan on jatkuneet silleen hieman joka päivä, eikä sillä tavalla, kuin normaalisti kerralla tulevat ja eivät päivään lopu :D
 
Miramei No mulla on yleensä ollu kuukautiskierto sama eli 29-31, ja ovista mä en oo oikeen ikinä yrittäny metsästää eikä mulla oo koskaan ollu oikeen mitään oireita tai sit en oo vaan kiinnittäny huomiota eli ei oo oikeen tietoa minä aikana oikeen ovuloin :) ja tää on eka kerta kun yritämme eli ehkäisy jätetty vain pois eli en oo vielä tässä kierrossa metsästänyt ovista.. :) mut juuri tuo menkkojen viivästyminen mietityttä kun ollu aina säännöllinen vaikka paljon stressaankin ja tuo rintojen arkuus. :confused:
 
Miwwi onko sulla eka pillerivapaa kierto vai onko ollu kondomi käytössä? Jos on eka pillerivapaa niin kierto voi olla ihan muuta kuin ennen pillereitä, nimittäin minulla oli aina ennen pillereitä tasan 32 päivää kierto!
 

Yhteistyössä