Kakskymppiset yrittäjät 2012

Anlii pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(

Niin hei muakin kiinnostas, et miten kävi Miitt21:llä??

Onnea ovisplussasta, Sunflower :)

Pamsku toivotaan, että kuitenkin raskaana osaat nauttia olostasi, etkä ajattele kiloja liikaa :(

ON: Dpo 8 menossa..Vatsaan on tänään vähän koskenut, välillä se tuntuu ihan siltä kuin menkat alkaisi, mut välillä taas joltain ihan erilaiselta. Minkäänlaista kuivaa kautta ei oviksen jälkeen kyllä tullut, valkkaria on pukannut tasaiseen tahtiin sen jälkeen..Siinä nyt oikeestaan ne oireet mitä en voi kuvitella :D Toiveet on korkeella, mut yritän kovasti olla realistinen. Lisäksi välillä nuo alavatsan polttelut tuntuvat tosiaan ihan siltä, kuin menkat alkaisivat hetkenä minä hyvänsä, et niitäkin odotellessa.
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 23.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nellinu..............kp67/26-28............23v.........yk4..............2.lapsi
lumihiutale92.....kp67/??..................19v........yk1..............1.lapsi
Amalia89..........kp44/129-160..........22v........yk6..............1.lapsi
Miitt21.............kp38/31.................21v..........yk8............1.lapsi

Kp 21-30


PisaraSadetta...kp27/28-112.........24v.........yk8................1.lapsi
Annie24...........kp24/27-28...........25v........yk9................1.lapsi
ttty................kp22/26-36............26v........yk10..............1.lapsi
neonroze.........kp22/27.................22v........yk10..............1.lapsi
Nemppis..........kp22/28-34.............20v........yk7...............1.lapsi
Hopeakissa......kp21/28-32.............23v........yk3.................1.lapsi

Kp 11->20


Grill................kp19/26-35.............21v........yk4.................1.lapsi
Sunflower11.....kp18/24-35...........23v.........yk14................3.lapsi
pikkumyy1........kp17/129..............24v.........yk2.................1.lapsi
Iippari..............kp11/26-28............20v.........yk8.................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp8/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi
Miramei............kp6/33-42.............24v.........yk8.............1.lapsi
Jnni................kp6/30-33..............23v.........yk5...............1.lapsi
Anlii................kp2/26-73...........22v.........yk6................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sachie


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU

KaisaKaisanen



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Amalia Onko sulla yleensä tuohon aikaan kierrosta tuollaisia alavatsan poltteluita? Aattelitko testailla? :)

Pamsku Koita muistaa, ettei se yhden päivän mässyttäminen oo yhtään pahaksi kenellekään! Kauneus tai terveys ei ole painosta kiinni, kunhan ei mennä äärimmäisyyksiin kumpaankaan suuntaan. :)

ON: Eilinen oli ihan kauhea päivä, mutta tänään tuntuu jo paremmalta. Tuntuu, ettei tässäkään kierrossa oo mitään jännättävää, kun jo eilen tuli menkkaraivot ja vieläpä keskimääräistä pahempana, eli menkkoja odotellessa.. :kieh:
Oon käyttänyt macaa osan kuukaudesta, niin nyt en sit yhtään tiiä, milloin menkat alkaa.: / Macan kanssa kierto kesti 25 pv (eli keskiviikkoon?) ja normisti se kestää 27-28 pv (eli perjantaihin tai lauantaihin?).
 
Heippa hei!

Minä taas pidin viikonlopun "lomaa" täältä ja pelkäsin että tänne on taas tullut kaksi sivua tekstiä ja käytän koko loppu päivän niitä lukiessa, mutta onneksi ei kuitenkaan ihan niin. :D

Minä kävin eilen äänestämässä, yritys oli kova mennä ennakkoon, mutta yllättäen TAASKAAN en muistanut. :D

Ultrasta: Enpä ole tuota asiaa paljoa ajatellut, mutta uskoisin että varmaan odotellaan jos ei mitään suurempaa syytä varhaisultraan tule. :)

Anliille pahoittelut uudesta kierrosta! : /

ON: Uskoisin että itsellä joko meni ovis tuossa viikonloppuna tai se on juuri päällä. :) Sain eilen kaveriltani hänelle varastoon jääneitä ovistestejä, mutta taidan testata vasta ensi kierrossa niillä. Tietty olisihan sitä voinut tarkistaa, että onko se ovis nyt jo ohi tämän kierron osalta... Tämän viikon pidän maca-taukoa. Rakkauspakkauksenkin söin eilen loppuun eli tällä viikolla pitäisi päättää kumpaa ostan. :D
 
Annie: muistan. :) Eilen oloni kuitenkin helpottui - onneksi.
Ja juttelin asiasta ystävän kanssa ja tultiin siihen lopputulokseen, että nautin raskaana olemisesta - siellä masussa kuitenkin kasvaa pieni ihminen, ei se eilen syömäni juustonaksu. :D
Pidän peukkuja pystyssä, jotta täti pysyis pois! d:)b

Grill: nyt vaan peittoja heiluttelemaan. ;) Mullakin oli tarkoitus mennä ennakkoon, mutta eiii. Anoppikin eilen soitti ja ilmoitti tulevansa samaa matkaa äänestämään kuin mekin.. Eli juu. Meinasin unohtaa koko äänestyksen! :ashamed:
 
Heipä hei! Pääsin nyt tännekkin ilmoittamaan. Ultrassa näkyi suurentunut kohtuontelo ja sikiökaikua, eli jokin siellä lymyää ilmeisestikkin :) Neuvolan laitteet on kuitenkin täällä niin huonot ettei niillä kunnon kuvaa nähty eikä pystytty viikkoja laskemaan joten sain lähetteen naistenpolille jossa ultrataan paremmilla laitteilla ja selviääkin enemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
Annie ei mulla oikestaan ikinä ole mitään tuollaisia menkkamaisia poltteluita ym.muita tuntemuksia, kuin vaan sillon kun oikeesti on menkat. Et sen takia sitä on aina jännä kuulla täälläkin miten jotkut ennustelee menkkojen alkua jo monta päivää aikaisemmin :O Ajattelin testailla varmaan perjantaina tai lauantaina jos on tarvetta.. :)

Miitt onnittelut :flower:
 
Pamsku En oo tehny uutta, en luota enää testeihin ku ne tuntuu aina näyttävän mulle niin myöhään plussaa. pitää vaan toivoa että siellä kans oikeasti joku on ja että pysyy tällä kertaa matkassaki.

Amalia89 Kiitos! En vielä uskalla iloita hirveästi, vähän huonoja kokemuksia näistä..
 
Hellurei uuret ja vanhat ystäväiseni! :wave: Jokos saisin koputella ovelle ja alkaa kurkkiin pikkuhiljaa sisälle? :whistle:

Luin tos Kohdunulkosen jälkeen tulleita papereita ja huomasin et siel lukee "3kuukautta ehkäisy pakollinen" eikä kolmia menkkoja niiku meikäläinen on luullu! Karenssi siis loppuis ens viikon loppupuolella ja sais vapautuneesti leväyttää haarat isännälle :LOL: Yhet menkat vasta on tullu, jos ne toisetki pian alakais!

Onnea Plussanneille ja toivotaan Johanna88 et kaikki menee loppuun asti hyvin! Tuu muulloinkin uutisia kertomaan!

Muutama onkin lähtenyt pois listoilta ku oon "taukoa" pitäny : /

Nii ja kiva et te ootte täällä, mutta saisitte jo mennä plussa pinoon turisemaan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: icy ja Johanna88
Pamsku Itsellänikin aikoinaan ollut syömishäiriö ja tiedän juuri tuon tunteen mitä kirjoitit...Tsemppiä sulle :)

Itselläni jäi äänestämättä, eilen olin töissä koko päivän eikä sitä tietenkään saanut aikaiseksi äänestettyä ennakkoon. No toisella kierroksella sitte.

On: Mennään hiljalleen kohti ovista, kohta vois varmuudeksi ruveta tikuttamaan. Siitä oviksesta kun ei voi mennä sanomaan mikä kp se tapahtuu, aina vaihdellen.
 
Jee, kiva juttu KyyneltenHymy! Welcome back! :flower: Tosi äkkiä tämä aika mennyt, no ainakin mun mielestä... :ashamed:

Miitt: Toivottavasti sulta löytyis se kyytiläinen myös myöhemmässä ultrassa! =)

Pamsku: Jeps. ;) Jos tässä vielä yrittäis tän alku viikon pitää tahtia päällä, niin tulis koko "ovis-aika" hyödynnettyä. :D
 
Heh, pelasin äsken vähän tuon laskurin kanssa ja huomasin, että jos nyt tulisin raskaaksi niin ehtisin juuri täydellisesti olemaan vielä koko kesän töissä ja kouluun en ehtisikään sitten mennä. =) Mutta tietty se on jo liian täydellistä....
 
Jnni ja Pamsku minäkin olen miettinyt voinko sietää pyöreitä muotoja, kun jo nyt pieni lihominen ottaa kovalle.. en ole anoreksinen, vaikka joskus olenkin tarkkaillut tosissani painoa. Aina olen ollut painosuositusten alarajoilla, olematta kuitenkaan alipainoinen. Kaipa sitä sitten suhtautuu toisella tavalla, kun tietää mitä varten sitä pyöristyy :) Olen tässä yritysaikana pari kiloa saanut, mutta selitellyt itselle, että pitää olla vähän rasvaa -mikä on näissä mitoissa tottakin, vaikka kokoajan haluttais vähän tiputtaa...

Miitt onnnitteluja! Teehän se testi vielä ;) Vaikka mitä näyttäis niin onhan niitä tapauksia, ettei raskaus näy testeissä...ois kiva kuulla sellaisestakin täällä ja sitte oireistasi..

Kyyneltenhymy tervetuloa! (ilmeisesti takaisin) :) Kiva kun tulee uusia (ja vanhoja)! Vaikka kaikkienhan täältä kuuluu jossain vaiheessa lähteä!

ON: tilasin tänään tuhottoman määrän ovistestejä! Lääkärin suosituksesta alan siis tikutteleen. Tässä kierrossa mukana greippimehu, maca, gelee royale, foolihappo, ovistikut :ashamed: ..toivottaavasti myös stressittömyys :D
nimimerkki:kaikki keinot käyttöön :D

Täällä on monella jännät paikat.. Tsemppiä ja plussatuulosia teille! ++ :whistle:
 
Pamsku: Mulla kans on blogi ollut jo monta vuotta ja sen viime kesänä vielä uudistin ihan kokonaan. Muuten voisin sen linkittää, mutta kun kirjoitan sitä ihan omana itsenäni. :) Ja nyt kun olen jäänyt koukkuun tälle palstalle on tuo bloginkin päivitys jäänyt aika vähälle... :ashamed: (ja ihan hauska tuo sun otsikko on!)

Miramei: Sullapa on hyvät eväät tähän kiertoon! ;)
 
Grill: mäkin ajattelin kirjoittaa itsenäni; pysyn kyllä pamskuna, mutta kirjoittaessani koiristani minut tuntevat kyllä tajuavat (en siis nyt sano, että kovin moni minua tuntisi, vaan jos joku täällä lukeva tunteekin) :D
 
Miramei: Tuskin ne sentään voi koskaan liian hyvät olla! ;) Itsellä on nyt ihan orpo olo, kun pidän macasta taukoa ja syön tällä hetkellä vain noita raskausvitskuja! :D

Pamsku: Jep. :) Itse kun kirjoitan omalla nimelläni (no tietty nyt vaan etunimellä) ja siellä lukee missä asun ja mitä teen ymym, niin se ei jätä paljoa arvailun varaan. :D

Lenkille vois lähteä... Mistäs energiat siihen? No jos katsois noita jalkaläskejä hetken, niin eiköhän se inspiraatiokin lenkkiin löydy! :D
 
Onks tääl nyt muillakin laihutus ongelmia!? Tääl yks joka on GoFatGo dietillä ja viikos tippu -2,8kg :whistle: Täs ropassa onki laihutettavaa! Mutta siit saan nyt potkua uuteen yrityskiertoon! Vitamiinejäki oon syönny nyt kuukauden vaiko jopa kaks, säännöllisen epäsäännöllisesti! Mut jahka yritys alkaa, koitan olla ressaamatta petipuuhien ajotuksista ja määristä, niist ei oo ikkään tullu mitään! Seku on pari kerta kierrossa vaan vällyjen välis, on tuottanu tulostakin :)

Pitääkös munki nyt vastata teijän muutamaan gallupeihin!
Iso kohu nous tuosta neitsyyden menettämisestä, en jaksa siittä ressata, jokainen tekee niinkun tekee! Mutta ite olin 15 ja silloisen poikakaverin kanssa mentiin kesken festareitten mehtään! :LOL: Eikä kaduta, ehkä näi jälkeen päin nolottaa kun siin meni ihan vieres tie :D
Ehkäsyn alotin pillerit sillon 15vuotiaana, ennen tuota ekaa kertaa ja käytin niit 4-5vuotta kunnes totesin ettei ne sovi!
Varhaisultraan ajattelin itteni saaha jollain konstilla jos joskus uudestaan tärppää! Jos en pääse ilmaseks, uskon etten maksa yksityistä ja odottelen kiltisti ekaan viralliseen ultraan jos kaikki vaan tuntuu menevän oikein!
Ja olikos sitten kans kysymys mitä jää ikävöimään raskaana ollessa, en usko et mittään.. Okei, poikaa odottaessa teki mieli kamalasti juoda terästettyä glögiä ja tein sitä miehelle ja sain mielenrauhan näin!

Okei, mut nyt alan järjesteleen kirppis tavaraa! Tääl taitaa olla kevättä rinnassa :whistle: Sisustan olohuonetta sohvanpäällisistä asti, kirppispöydän varasin ja laitan kaiken myyntiin nii ja tuo laihiski viel pääl ;)
 
Moikka!!:)
...ja tervetuloa taas jännäilemään kyyneltenhymy!!:)

varhaisultrasta: eipä olla menty.:D kyl se kävi mielessä, mut sit ajattelin sen niin, et jos siellä jotain huonoa näkyis ni olis kyl varmaan oireitaki, eikä asialle kuitenkaan mitään voi tehdä... oon vaan seuraillu oloja, ja pitäytyny siinä uskossa että raskaana ollaan edelleen.:)

siitä, että mitä tulee ikävä ku on raskaana: aivan välittömästi iski kauhee sushinhimo ku tajusin et niit ei voi raa'an kalan vuoks syödä! ajattelin, et saahan niitä halstratullakin lohella, et vois nautiskella, mut tänään sain neuvolassa lapun mis oli et merilevääkään ei saa syödä!:(( nyt ku sen tietää ni himo kasvaa kasvamistaan!:DD

syömishäiriöstä: mulla kans ollu jotain anoreksian/ortoreksian tynkää aikanaan, ja nyt sanoin sit tänään siel neuvolassa, et mä en todellakaan halua kuulla mitä painan enkä halua kuulla sanallakaan mistään raskauskiloista!:DD terkkari vähän katto kummallisesti, mut sano et ei tarvi kattoo... laitto sit kuitenki siihen neuvolakorttiin (avokki katto), mut ei kyl kiinnosta tippaakaan kattoa, koska oon nyt tosi tyytyväinen itseeni vaikka pehmeää on, et mult ei sit kannata kysyä et paljonko tulee painoa raskaudessa!:D

sunflower: mulla on peukut pystyssä, että sulla olis luteaalivaihe jo pidentyny!!:)

on: kuten jo selvis, tänään eka nla. viel 2,5vkoa ekaan ultraan ku se terkka otti niin aikoi aika myöhälle viikoille ku ei oo ihan varma et miten se la nyt laskettais ku on sen verran pitkää kiertoa ollu välillä! mä en jaksa odottaa!!
 
Aika moni tuntuu huomanneen, ettei pillerit käy. Itsekkin olin hirviö niitä syödessäni ja kolmea eri merkkiä kokeilin!

KyyneltenHymy mun ongelma painon kanssa on sellainen, että tunnen itseni paksuksi, kun painan 60-62kg ja ennen oon painanu 54-57kg..pituutta on 169. Mut ongelmia on niin monenlaisia. Yritän nyt olla tyytyväinen kehooni, sillä pelkään myös liiallisen rasvattomuuden olevan este lastensaannille. Tästä en kyllä päästä itseeni enää painavemmaksi, paitsi jos raskaudun :)
 

Yhteistyössä