Kakskymppiset yrittäjät 2012

Itse asiassa oon tosi yllättynyt et näinkin moni täällä on joko joutunut vaihtamaan pillerimerkkiä monta kertaa tai sitten todennut että ne ei sovi. Kun taas itse olen alusta asti yhtä jaksoisesti syönyt yhtä ja samaa merkkiä. :D Kavereistani ainoastaan yksi on lopettanut pillerit, mutta ei edes yrittänyt vaihtaa merkkiä...

Johanna: Tuo 2½ viikkoa menee varmasti aika nopeesti! :) Tai toivottavasti. ;)

ON: Lenkillä kävin... En tiedä mistä johtui, mutta hengästyin tosi paljon ja koko alamaha ja selkä alkoi 15 min jälkeen sattumaan niin että piti hetkeksi hidastaa tahtia. : / Ja ihan siis vain kävellen olin liikkeellä.
 
Grill monikaan ei varmaan itse heti huomaa eroa normaaliin. Minäkin huomasin vasta pillerit lopetettuani kuinka hermot löystyi ja muutuin tavalliseksi. Useampi kaveri on sanonut samaa omasta kokemuksestaan. Minäkin luulin, että pillerit sopivat minulle, sillä ajattelin, että elämäni on muuttunut hektisemmäksi ja olen siitä syystä kireä :D Olen 99% varma, etten enää koskaan ala niitä syömään -mieheni on samaa mieltä :LOL:
 
KyyneltenHymy Ihana kuulla sinusta, tervetuloa takaisin! :flower:

Lisäksi tsemppiä jännäilijöille, oviksen bonganneille sekä kaikille muuten yhteisesti! Alettaisko plussaileen jo? ;)

Uhhuh, jopas on ollu juttua ja galluppeja vaikka kuinka! :D
Mulla on ollu semmonen ressiaika koulussa, näyttöjä ja kaikkea. Loppurutistus edessä, kyllä se tästä. :) Oon käyny lukasemassa viestejä, mutten ole ehtinyt kirjoitella.

Vastailuja galluppeihin:

Neitsyyden menetys Tapahtui niinkin nuorena ku 14v. Aloin ensirakkauteni kanssa "seurustelemaan", liikuttiin lähinnä yhdessä. Noin vuoden seurustelun jälkeen seksiin päädyttiin ja ensimmäinen kerta oli miellyttävä, ei mitään huonoja muistoja nuista ajoista (seurusteltiin loppujen lopuksi 2v ja erottiin). Jokaisella kokemuksensa ja taustansa. :) Itselläni seksi on kuulunut osaksi rakkaudenosoitusta, joten suhteeseen aina. Ennen nykyistä miestäni minulla on ollut muutama pitempi suhde. Nykyinen olkoon viimeinen, kun tuon toisen puoliskoni olen löytänyt! (vaikka löysinhän minä sen jo tarhasta, mutta olosuhteet ajoivat erilleen 15 vuodeksi, mutta nyt, ollaan ME! :heart: )

Ehkäisyn aloitus tapahtui sekin kamalan nuorena. Mulla alkoin kuukautiset neljännen luokan alussa ja n. puolen vuoden jälkeen kivuista tuli todella pahat. Kuudennella luokalla sain ehkäisypillerit (Yasmine), kun kuukautiset kestivät 10-14 päivää ja jouduin kipuilujen takia olemaan koulusta pois. :x Sen jälkeen, taisin olla 16v., kun diaknosoitiin aurallinen migreeni, minkä vuoksi sain ehkäisyrenkaan. Se ei sopinut, sain kamalat kivut. Sittemmin minipillerit otettiin käyttöön ja ne on viimeisimmät, eli nuo mitkä lopetin marraskuun alussa -10.

Varhaisultra olis kyllä toiveissa, kun tärppää! En tiiä kestäiskö mun pää olla menemättä. :D

ON: ÄLLÖVAROITUS. TÄNÄÄN on ollu hyvin limaisa päivä, tiiä sitte, että ovistako se pukkaa vai mitä. ;) Nännit on kippeet ja olo on hilpeä 24/7, että kokkeilis nyt vaan ymmärtää jotensakki. Saapa nähä, tämä(kin) päivä kyllä sitten hyödynnetään! :heart: Ihan niinku kuvitellut "maybe-ovis-päivät" viime viikolla. Tahtoo niitä tikkuja jo! :kieh:
 
Täällä kans tällaista pientä paino probleemaa....:|
Mulla ei ole taustalla syömishäiriötä, mutta olen ollut pienestä saakka aika tuhti, ihan aikuisiän kynnykselle asti. Ammattikoulun loppupuolella muutin omaan asuntoon, tapasin mieheni ja siinä ihan ohimennen sain pudotettua n. 12kg puolessa vuodessa. Nyt kun joulu ja kaikki oli ja meni ja tuli syötyä (ja tulee syötyä) niin ihan kauhea ahistus kun tullut muutama kilo lisää. Jotenkin sitä ajattelee, että jos lihonkin samoihin mittoihin...vaikka sitä ei tuskin tapahdukkaan. Myös sitten olen miettinyt sitä, kun joskus olen raskaana, että kuinka niitä raskauskiloja kertyy, saako sitä painoa synnytyksen jälkeen helposti pudotettuakaan yms.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 24.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nellinu..............kp68/26-28............23v.........yk4..............2.lapsi
lumihiutale92.....kp68/??..................19v........yk1..............1.lapsi
Amalia89..........kp45/129-160..........22v........yk6..............1.lapsi

Kp 21-30


PisaraSadetta...kp28/28-112.........24v.........yk8................1.lapsi
Annie24...........kp25/27-28...........25v........yk9................1.lapsi
ttty................kp23/26-36............26v........yk10..............1.lapsi
neonroze.........kp23/27.................22v........yk10..............1.lapsi
Nemppis..........kp23/28-34.............20v........yk7...............1.lapsi
Hopeakissa......kp22/28-32.............23v........yk3.................1.lapsi

Kp 11->20


Grill................kp20/26-35.............21v........yk4.................1.lapsi
Sunflower11.....kp19/24-35...........23v.........yk14................3.lapsi
pikkumyy1........kp18/129..............24v.........yk2.................1.lapsi
Iippari..............kp12/26-28............20v.........yk8.................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp9/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi
Miramei............kp7/33-42.............24v.........yk8.............1.lapsi
Jnni................kp7/30-33..............23v.........yk5...............1.lapsi
Anlii................kp3/26-73...........22v.........yk6................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sachie
KyyneltenHymy


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU

KaisaKaisanen
Miitt21


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Johanna Nyt mulla tuli kauhee sushihimo kun puhuit siitä!:D Onneksi minä saan syyä sitä (vielä). Voithan kuitenkin syödä semmosta sushia, missä ei oo raakaa kalaa tai merilevää, esim. inarit ja nigirissä voi olla kalan sijaan kypsennettyjä äyriäisiä.:)

Miitt Onnea!:flower:

Amalia
Sehän on sitten hyvä merkki! :) Mullakin tuli eilen illalla pienet menkkapolttelut, jotka onneksi loppui lyhyeen.. Odottelen siis menkkoja ehkä jo huomiselle.:(

Kyyneltenhymy Tervetuloa takaisin!:flower: En minä ainakaan helpolla täältä lähde! :/

Pamsku Pitääpä käydä tsekkaamassa!:)
 
Hui, tervetuloa mukaan ikuinenkuumeilija! :wave: Tosiaan, ihan mukavan kokoinen katras sulla jo tuon ikäiseskis. =)

Iipparille sitten vain ovisplussaa toivottelen! :)

Annie: Mä vaan niiiin toivon, että sulle ei niitä menkkoja tulisi! Pääsisit säkin pois täältä (ei niin, ettenkö pitäis sun kirjoituksista!). =)

Miramei: Varmasti näin, sillä kaverini (joka nämä pillerit sitten lopuksi lopetti) ehti syömään pillereitä ½ vuotta jonka aikana itse huomasin joitain muutoksia hänessä, mutta kuulemma hänen mies ja äiti olivat sitten lopuksi sanoneet, että nyt vedät ne pillerit vessasta alas. :D

ON: Mun pitäis olla melkein puolen tunnin päästä koulussa, ajan kotoa sinne 20 min ja pitäisi syödä, meikata, vaihtaa vaatteet... Joo, voi olla että meen vasta tauon aikana sinne. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Sunflower11
Joo ei pillerit mullekaan sopineet. Räjähtelin joka asiasta ilman syytäkin.. En enää ikinä koske pillereihin tai muihin hormonaaliseen ehkäisyyn. :D

Tervetuloa ikuinenkuumeilija! minkä ikäisiä sun lapset on?
 
Heippa kaikille!

Käyn kyllä lukemassa tätä keskustelua melkein päivittäin, mutta itselläni ei ole juuri kerrottavaa vielä. Mies vie huomenna spermanäytteen tutkittavaksi. Palailen sitten asiaan. Hirveä stressi siitä, mitä tuloksia siitä miehen näytteestäkin tulee. Haluaisin nyt vain saada lääkityksen, että voisi olla jotain mahdollisuuksia.

Oon nyt useamman päivän lomalla lapsuudenkodissa, saapahan vähän muuta ajateltavaa. :) Eli täällä ollaan, joskin vähän taka-alalla! Toivon kaikille kaikkea hyvää ja plussia paljon!
 
Lumihiutale: Kiva kuulla sinustakin! =) Ja isot tsempit teille!

Tuosta blogiasiasta kun Pamskun kanssa juttelin, tuli sitten mieleen että kyllähän minä kesällä aloittelin myös toista blogia, mitä en tee omalla nimellä, mutta se sitten vähän jäi... : / Mutta jos tästä jaksan ja intoudun sitäkin päivittämään, niin pistänpä linkkiä sitten tännekin. ;)
 
täällä hieman haikea tunnelma.. Eilisestä asti vuotanu ruskeaa limaa. Viimeksi tämä merkkasi keskenmenoa ja sen takia olenkin ihan paniikissa! Luin keskustelupalstoja ja tällainen vuoto on kyllä hyvinkin yleistä mutta silti en osaa olla panikoimatta ennenkuin näen kaiken olevan hyvin. Olen odotellut että naistenpolilta otettaisiin yhteyttä ja saisin sinne ajan mutta taidan soittaa aamulla itse sinne, jos vaikka saisin sen jo tälle viikolle. Ihan jostain syvältä tällainen ainainen murehtiminen..
 
Miitt nyt murhe pois! Se kuulostaa aivan tavalliselta (itsekkin olen palstoja lukenut ja kavereita kuullut). Tsemppiä ja jaksuja..lepäile!=) eiköhän sieltä tule ihan verta jos kesken menee. Joillaki tulee ihan kunnon kuukautisetkin ja silti kaikki hyvin!
 
Moikkelis taas! Koitan tässä illan ratoksi lueskella teidän muiden kirjoituksia kun nyt vasta hyppään mukaan. Kiitos että olen tervetullut. Lapsoset simahti justiin viimeinenkin joten nyt on mammalla hiukan omaa aikaa. Meillä on lapset syntyneet helmikuu/2007, elokuu/2010, ja elokuu 2011. En tiedä montako suunnitelmissa ainakin nyt vielä tämä neljäs. Sitten ainakin hieman taukoa varmaan väliin :) Naimisissa ollaan oltu kohta 5 vuotta mieheni kanssa, joten juu kyllähän tässä on ihan ehtinyt vaikka ikä onki vasta tämä 22-v. :D
 
Ei vain pysty olemaan murehtimatta kun viime keskenmeno tapahtui juurikin näin että vuodin ruskeaa limaa ja sikiö oli vain kuihtunut pois. Oltiin sillon menossa rv12 ultraan ja siellä neuvolatäti totesi "ei täällä mitään ole". Viikolla 7 kävin ultrassa ja kaikki oli hyvin. Väkisinkin miettii että nyt käy samallalailla. Odottelen yhä aikaa naistenpolille, en usko saavani sitä enää tälle viikolle. Ainoa mikä helpottaa hieman oloa on se että oireet ovat yhä yhtä vahvat. Viimeksi ne hävisivät hetkessä.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 25.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nellinu..............kp69/26-28............23v.........yk4..............2.lapsi
lumihiutale92.....kp69/??..................19v........yk1..............1.lapsi
Amalia89..........kp46/129-160..........22v........yk6..............1.lapsi

Kp 21-30


Annie24...........kp26/27-28...........25v........yk9................1.lapsi
ttty................kp24/26-36............26v........yk10..............1.lapsi
neonroze.........kp24/27.................22v........yk10..............1.lapsi
Nemppis..........kp24/28-34.............20v........yk7...............1.lapsi
Hopeakissa......kp23/28-32.............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp21/26-35.............21v........yk4.................1.lapsi

Kp 11->20


Sunflower11.....kp20/24-35...........23v.........yk14................3.lapsi
pikkumyy1........kp19/129..............24v.........yk2.................1.lapsi
Iippari..............kp13/26-28............20v.........yk8.................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp10/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi
Miramei............kp8/33-42.............24v.........yk8.............1.lapsi
Jnni................kp8/30-33..............23v.........yk5...............1.lapsi
Anlii................kp4/26-73...........22v.........yk6................1.lapsi
PisaraSadetta...kp1/28-112.........24v.........yk9................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi
ikuinenkuumeilija...........................22v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sachie
KyyneltenHymy


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU

KaisaKaisanen
Miitt21


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
PisaraSadetta Harmi. :( Noh, perästä tullaan ihan kohta, täälläkin niin klassiset pms-oireet, ettei oo epäilystäkään..:mad:

Miitt21:hug: Toivottavasti ne oireet on hyvä merkki! Mikä on tänään tilanne?

Ikuinenkuumeilija Tervetuloa mukaan!:flower: Jos kerrot tietosi, niin lissään sinutkin kp-listoille. :)

Grill Kiitos, mutta kyllä ne taas sieltä tulee, eli ette vieläkään pääse musta eroon!:D Minä en näköjään lähe täältä kulumallakaan.. .
 
Annie24 tänään ei oo vuotanu ja havaitsinkin vuodon tulevan vain silloin kun liikun. Esim. eilen se alkoi siivoamisen aikana, mutta heti kun rauhoitun istumaan niin se loppui. Päätinkin maata tämän päivän sohvalla enkä liiku ku vessaan :D toisaalta kun makaan niin selkää särkee ja se särky loppuu kävellessä, kauhean hankalaa ku mitenkään päin ei ole hyvä :D
 
Annie24 Mietin ihan samaa. Jospa murehdin tällä kertaa turhaan :) Maanantaina olisi aika naistenpolille. Harmittaa kun joutuu odottamaan niin monta päivää mutta jospa silloin kuuluisi sydänäänetkin hyvällä tuurilla! Nyt olisi siis menossa rv. 5+3 jos laskut pitää paikkansa ja asukki on vielä kyydissä.
 

Yhteistyössä