KyyneltenHymy Ihana kuulla sinusta, tervetuloa takaisin! :flower:
Lisäksi tsemppiä jännäilijöille, oviksen bonganneille sekä kaikille muuten yhteisesti! Alettaisko plussaileen jo?
Uhhuh, jopas on ollu juttua ja galluppeja vaikka kuinka!
Mulla on ollu semmonen ressiaika koulussa, näyttöjä ja kaikkea. Loppurutistus edessä, kyllä se tästä.
Oon käyny lukasemassa viestejä, mutten ole ehtinyt kirjoitella.
Vastailuja galluppeihin:
Neitsyyden menetys Tapahtui niinkin nuorena ku 14v. Aloin ensirakkauteni kanssa "seurustelemaan", liikuttiin lähinnä yhdessä. Noin vuoden seurustelun jälkeen seksiin päädyttiin ja ensimmäinen kerta oli miellyttävä, ei mitään huonoja muistoja nuista ajoista (seurusteltiin loppujen lopuksi 2v ja erottiin). Jokaisella kokemuksensa ja taustansa.
Itselläni seksi on kuulunut osaksi rakkaudenosoitusta, joten suhteeseen aina. Ennen nykyistä miestäni minulla on ollut muutama pitempi suhde. Nykyinen olkoon viimeinen, kun tuon toisen puoliskoni olen löytänyt! (vaikka löysinhän minä sen jo tarhasta, mutta olosuhteet ajoivat erilleen 15 vuodeksi, mutta nyt, ollaan ME! :heart: )
Ehkäisyn aloitus tapahtui sekin kamalan nuorena. Mulla alkoin kuukautiset neljännen luokan alussa ja n. puolen vuoden jälkeen kivuista tuli todella pahat. Kuudennella luokalla sain ehkäisypillerit (Yasmine), kun kuukautiset kestivät 10-14 päivää ja jouduin kipuilujen takia olemaan koulusta pois. :x Sen jälkeen, taisin olla 16v., kun diaknosoitiin aurallinen migreeni, minkä vuoksi sain ehkäisyrenkaan. Se ei sopinut, sain kamalat kivut. Sittemmin minipillerit otettiin käyttöön ja ne on viimeisimmät, eli nuo mitkä lopetin marraskuun alussa -10.
Varhaisultra olis kyllä toiveissa, kun tärppää! En tiiä kestäiskö mun pää olla menemättä.
ON: ÄLLÖVAROITUS. TÄNÄÄN on ollu hyvin limaisa päivä, tiiä sitte, että ovistako se pukkaa vai mitä.
Nännit on kippeet ja olo on hilpeä 24/7, että kokkeilis nyt vaan ymmärtää jotensakki. Saapa nähä, tämä(kin) päivä kyllä sitten hyödynnetään! :heart: Ihan niinku kuvitellut "maybe-ovis-päivät" viime viikolla. Tahtoo niitä tikkuja jo! :kieh: